quote:Op maandag 28 september 2009 14:05 schreef Lois het volgende:
Nee zover komt het bij ons ook niet hoor Sugar, het was meer een handig argument voor J. om het wederom uit te stellen
F. weet het hier dan niet, maar aangezien ik de pil nodig heb om mijn hormonale achtbaan in bedwang te houden is dat voor hem een uitstekende reden om het niet te hoeven doen. Ik slik tenslotte toch de pil, dan hoeft hij niet onder het mes.quote:Op maandag 28 september 2009 14:05 schreef Lois het volgende:
Nee zover komt het bij ons ook niet hoor Sugar, het was meer een handig argument voor J. om het wederom uit te stellen
onze middelste heeft een toxic shock gehad, da's weliswaar alleen de Aureus-stam, dus niet de vleesetende, maar wel dat binnen een paar uur een gezond kind doodziek op de ic ligt.quote:Op maandag 28 september 2009 13:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Heb je er ook mee te maken gehad dan?.
Ik moest ook direct aan jou denken toen ik het las, en hoe goed het dubbeltje toen is neergekomen. Het hakt er voor je hele leven in he, zoietsquote:Op maandag 28 september 2009 13:52 schreef sjak het volgende:
[..]
Dat klopt en het is ook de bacterie waar ik zo van in de kreukels heb gelegen vorig jaar... Het komt dus nog wel eens voor
Sterilisatie is wel een ingreep waarbij als er je iets oploopt het een langdurige en pijnlijke geschiedenis kan worden.quote:Op maandag 28 september 2009 13:55 schreef Sugar het volgende:
Stout, dat slaat toch nergens op?Sorry, ik denk er ook de hele tijd aan en vind het hartstikke erg voor Snakelady en haar man, maar het heeft toch niks met de ingreep 'sterilisatie' an sich te maken?
hier ookquote:Op maandag 28 september 2009 15:04 schreef phluphy het volgende:
Ik kwam even spieken voor een evt. update. Ik moet er echt de hele tijd aan denken. Brrrrr.
Ik spiek ook steeds, hier en elders, maar nog niksquote:Op maandag 28 september 2009 15:04 schreef phluphy het volgende:
Ik kwam even spieken voor een evt. update. Ik moet er echt de hele tijd aan denken. Brrrrr.
idem...quote:Op maandag 28 september 2009 16:16 schreef Stout het volgende:
Hier ook al de f5 knop aan...zelfs manlief vraagt regelmatig of dr al nieuws is
Ja! Dat!quote:Op maandag 28 september 2009 17:30 schreef Vivi het volgende:
Laten we maar hopen dat geen nieuws, goed nieuws is, Bah, ik moet er ook steeds aan denken. Het móet gewoon goed aflopen.
dat heb ik ook.quote:Op maandag 28 september 2009 17:30 schreef Vivi het volgende:
Laten we maar hopen dat geen nieuws, goed nieuws is, Bah, ik moet er ook steeds aan denken. Het móet gewoon goed aflopen.
Datquote:Op maandag 28 september 2009 17:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Buiten levensgevaar! da's wel een voorzichtige jompel waard. *zucht van opluchting*
en wat er verder ook is, hij lééft tenminste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |