Gefeliciteerd en dat is inderdaad maf!quote:Op maandag 28 september 2009 12:15 schreef pinquit het volgende:
even tussen alle sterktewensen door: ik heb zojuist een bh gekocht in maat 80C en hij is te groot(de omvang welteverstaan
maar daardoor de cup ook iets. ze hadden geen 75C meer
daar baal ik dan weer van)
[edit] op de website verkopen ze niet eens 75C. wtf![]()
ohja nog even erbij: t is een post-op bh, dus zonder beugels en dat moet k dus hebben. deze dus vandaar dat k baal.quote:Op maandag 28 september 2009 12:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en dat is inderdaad maf!
quote:Necrotiserende Fasciitis is een bacteriële infectie die wordt veroorzaakt door de groep-A-streptokokken bacterie. Meestal heeft deze bacterie alleen lichte aandoeningen tot gevolg, zoals een keelontsteking. Maar soms kan hij veel ernstiger, levensbedreigende ziekten veroorzaken. Waarschijnlijk is de bacterie mijn lichaam binnengedrongen toen ik mijn blaar liet doorprikken. De bacterie tast meestal eerst je weefsel aan en gaat dan naar je organen
Ik dacht aan zijn tenen ???quote:Op maandag 28 september 2009 13:31 schreef Vivi het volgende:
Balkenende heeft het toch ook gehad? In zijn been?
Ja. Op Wiki staat er ook een heel verhaal over. hierquote:Op maandag 28 september 2009 13:31 schreef Vivi het volgende:
Ja, daar moest ik meteen aan denken toen ik dit las vanmorgen.quote:Op maandag 28 september 2009 13:31 schreef Vivi het volgende:
Oh vreselijk zeg.. Ben er helemaal koud van. Ik hoop zo dat Remco er 'goed' bij weg komt..quote:Op maandag 28 september 2009 13:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja. Op Wiki staat er ook een heel verhaal over. hier
Man.... wat een horror. En het brengt toch ook weer herinneringen terug. buh, ben er misselijk van.![]()
dat is waar iki ook net aan dacht..quote:Op maandag 28 september 2009 13:39 schreef bodpa09 het volgende:
Wat vreselijk zeg, heel erg eng, zeker in die regio waar de bacterie huist. Een teen missen is natuurlijk ook verschrikkelijk, begrijp me goed, maar een stuk van je private parts hakt er op meerdere fronten flink in. Dat kan ik me voorstellen tenminste. Heel veel sterkte en kracht, Snakegezin.
Heb je er ook mee te maken gehad dan?quote:Op maandag 28 september 2009 13:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja. Op Wiki staat er ook een heel verhaal over. hier
Man.... wat een horror. En het brengt toch ook weer herinneringen terug. buh, ben er misselijk van.![]()
Ik geloof dat buuf een zoon heeft gehad met zo'n infectie aan zijn been...quote:Op maandag 28 september 2009 13:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Heb je er ook mee te maken gehad dan?.
Dat klopt en het is ook de bacterie waar ik zo van in de kreukels heb gelegen vorig jaar... Het komt dus nog wel eens voorquote:Op maandag 28 september 2009 13:47 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik geloof dat buuf een zoon heeft gehad met zo'n infectie aan zijn been...
tenminste ik moest meteen aan je denken buuf toen ik het verhaal van snakelady las...![]()
Oh jeetjequote:Op maandag 28 september 2009 13:47 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik geloof dat buuf een zoon heeft gehad met zo'n infectie aan zijn been...
tenminste ik moest meteen aan je denken buuf toen ik het verhaal van snakelady las...![]()
tis hier wel onderwerp van gesprek geweest. Maar wij vonden het TE definitief.. Stel we willen toch nog een 3e...quote:Op maandag 28 september 2009 13:50 schreef freecell het volgende:
Wat veel mannen worden hier dan nog gesteriliseerd! (ja, of niet dan nu)
Mijn man zei dat hij het tzt wel gewoon gaat doen. Maar dat duurt nog want een derde kindje is hier niet uitgesloten (eerste deze 'even' baren en dan zien we wel hoe ons gezinnetje loopt)quote:Op maandag 28 september 2009 13:58 schreef Vlindur het volgende:
Mijn vriend gaat zich nu ook nooit meer laten steriliseren.We zoeken als het zo ver is wel een andere oplossing..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |