Gefeliciteerd en dat is inderdaad maf!quote:Op maandag 28 september 2009 12:15 schreef pinquit het volgende:
even tussen alle sterktewensen door: ik heb zojuist een bh gekocht in maat 80C en hij is te groot(de omvang welteverstaan
maar daardoor de cup ook iets. ze hadden geen 75C meer
daar baal ik dan weer van)
[edit] op de website verkopen ze niet eens 75C. wtf![]()
ohja nog even erbij: t is een post-op bh, dus zonder beugels en dat moet k dus hebben. deze dus vandaar dat k baal.quote:Op maandag 28 september 2009 12:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en dat is inderdaad maf!
quote:Necrotiserende Fasciitis is een bacteriėle infectie die wordt veroorzaakt door de groep-A-streptokokken bacterie. Meestal heeft deze bacterie alleen lichte aandoeningen tot gevolg, zoals een keelontsteking. Maar soms kan hij veel ernstiger, levensbedreigende ziekten veroorzaken. Waarschijnlijk is de bacterie mijn lichaam binnengedrongen toen ik mijn blaar liet doorprikken. De bacterie tast meestal eerst je weefsel aan en gaat dan naar je organen
Ik dacht aan zijn tenen ???quote:Op maandag 28 september 2009 13:31 schreef Vivi het volgende:
Balkenende heeft het toch ook gehad? In zijn been?
Ja. Op Wiki staat er ook een heel verhaal over. hierquote:Op maandag 28 september 2009 13:31 schreef Vivi het volgende:
Ja, daar moest ik meteen aan denken toen ik dit las vanmorgen.quote:Op maandag 28 september 2009 13:31 schreef Vivi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |