vergeef me als ik verward overkom maar ik moet dit even van me aftypen, lijkt wel alsof ik in een of andere slechte docu zit.
Remco (mijn man) heeft afgelopen vrijdag een sterrilisatie gehad, geheel onschuldig dus eigenlijk.
Hij kreeg alleen veel pijn en erg hoge koorts, hap gebeld en die stuurde hem door naar het ziekenhuis
Helaas heeft hij er een vleesetende bacterie opgelopen, de kans dat dat gebeurd is zeldzaam.
Als we vandaag niet naar het ziekenhuis waren gegaan had hij de ochtend niet gehaald.
Ze hebben een flink gedeelte van zijn linker testikel moeten amputeren, een gedeelte van de huid van zijn rechtertestikel en een klein gedeelte van schacht van zijn penis aan de onderkant.
Hij is nog niet geheel buiten levensgevaar, morgen moet hij weer geopereerd worden
Hij ligt nu op de IC
Mijn moeder is nu bij me, blijft hier ook slapen, ik ben kapot, we hebben een verschrikkelijke lange en moeilijke weg voor ons, veel operaties nog.
Maar eerst hopen dat hij beter wordt.
er zal nu wel niemand meer hier zijn maar moest het even van me aftypen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."