quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:56 schreef bixister het volgende:
[..]
doet me denken aan de mailtjes van een vriendin van me, die ze standaard titels als "ENLARGE YOUR VAGINA" geeft.
In dat geval blijf ik nog even wakkerquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:08 schreef Poppedein het volgende:
Klopt ticootje... de Epi-no is dat... daar kan ik nog wel meer verschrikkelijk verhalen over vertellen
[ afbeelding ]
ja, in de zin van 'ja echt!' . maar niet serieus als in 'ze meent het'.quote:
dit meen je niet?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:19 schreef owlet het volgende:![]()
![]()
Mijn veloskundige raadde de epi-no aan maar dacht dat ik hem vast ook wel tweedehands zou kunnen vinden als ik hem te duur vond
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:22 schreef Lishe het volgende:
Een tweedehandsje...Gets.
En daarbij, wennen aan het idee van het hoofdje. Ik ben blij dat ik het bij 2 voorstellingen gehouden heb en geen repetities vooraf. Het idee. "Anders oefen je vast even...."![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:15 schreef Poppedein het volgende:
TicootjeROFL
hahahha ja Rocka...tis de kleur hè![]()
Hmm..oké... Tis dus de bedoeling dat je t ballonnetje steeds een beetje verder op kunt blazen zodat je bekkenbodem vast went aan de grootte van t hoofdje.. ach, t idee is leuk zullen we maar zeggen. Hij wordt bij ons in de praktijk in ieder geval zelden gebruikt... tot een half jaartje terug: Kreeg mijn collega rond middernacht een telefoontje van iemand met ruim bloedverlies na gebruik van de epi no... Wat bleek, ze had de gebruiksaanwijzing nooit gelezen en was zelf aan de slag gegaan, ze liet de opgeblazen balon dan ook steeds "geboren worden" begrijpende dat dat de bedoeling was... Ik weet niet bij wélke grootte t mis ging, maar mis ging t in ieder geval. Mijn collega kon dus 's nachts een vrouw hechten die ergens in de komende 4 weken nog moest gaan bevallenleve de Epi no!
maar ja, je bekken is er dan wel fijn vast aan gewend!quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:24 schreef snoopy het volgende:
Dat je gewoon 10 x voor jan met de korte achternaam ligt te bevallen...
idd dat dusquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:24 schreef snoopy het volgende:
Dat je gewoon 10 x voor jan met de korte achternaam ligt te bevallen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |