SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu is het minder aan het worden dus ik doe nog even van 'struisvogel'. In jouw geval zou ik wel even bellen hoor!Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
Niet aankijken, gewoon bellen!quote:Op maandag 21 september 2009 15:51 schreef huuphuup het volgende:
ja das waar, ik twijfel eigk een beetje (heb je haar weer met dr getwijfel)
maar ik moet volgende week op nacontrole al. Maandag. of dinsdag... even in de agenda kijken. Magoe, zolang hoef ik dus niet meer te wachten en ik wilde het eigk nog een dag of 2 aankijken.
*zucht* verder gaat twijfelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom, BLEGH!![]()
Verder gaat het hier geweldig ik ben zo enorm verliefd op mn meisje en op het gezinnetje dat we nu met zn drietjes vormenHeel cheesy maar het is tot nu toe alles wat ik me ervan voor had gesteld en zelfs nog beter
![]()
tweemaal telefonisch. Omdat ik dinsdag die nacontrole heb.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:37 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft de vk uberhaupt naar je gatenmuts gekeken huup?
of alleen telefonisch
want als dat het geval is zou ik helemaal naar de dok gaan
nouja dat uiterste geval dus.. disdag duurt nog een flinke tijdquote:Op donderdag 24 september 2009 12:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
tweemaal telefonisch. Omdat ik dinsdag die nacontrole heb.
Ik heb een heel klein beetje het idee dat ze proberen de tijd te rekken, dat ik het zeg maar uitzit tot dinsdag.
Maar aan de andere kant kunnen zij op dit moment ook niets voor me doen toch? In het uiterste uiterste geval zou de boel weer opengemaakt moeten worden en opnieuw gehecht I guess. ( *hoofd in zand steekt) en dan moet er sowieso een afspraak gemaakt worden bij de gyn geloof ik.
BLEGH
ik ook nietquote:Op donderdag 24 september 2009 12:41 schreef Estrys het volgende:
ik zou naar de huisarts gaan hoor HuupBetter safe than sorry toch?
Nu vond ik de nacontroles van de VK hier toch al niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |