abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72968128
ik wil niet rot doen, maar mijn litteken (dat dus echt een stuk kleiner is als het jouwe) doet nu nog steeds pijn bij bepaalde handelingen... (en als het gaat vriezen )
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_72968641
ghehe nouja ik had niet verwacht dat t pijnloos zou zijn, maar het is nu open gegaan zeg maar. Dat vind k vervelend, en ik mag toch hopen dat het ooit wel dichtgroeit

weet je... we moeten voor de OUD awards ook een Piet Perineumsma award toevoegen vind ik kijken wie hem wint
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 21 september 2009 @ 15:33:18 #53
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72968765
seilram, moet je alweer werken? is joep alweer zo groot? jeumig, dat gaat hard! Sterkte iig!

Huup, als je denkt dat er iets niet helemaal lekker zit down under, bel dan ff de vlos. zij is de eerste 6 wk nog verantwoordelijk voor je. liever nu meteen fixen dan dat je er onnodig lang mee loopt (als er al iets niet helemaal goed zit, uiteraard)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_72969075
Ja ik zou ook even de vk bellen hoor Huup, volgens mij hoort dat echt niet, dat het weer open gaat. Het moet juist beter worden, niet slechter. En een telefoontje is zo gedaan toch?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72969267
ja das waar, ik twijfel eigk een beetje (heb je haar weer met dr getwijfel )
maar ik moet volgende week op nacontrole al. Maandag. of dinsdag... even in de agenda kijken. Magoe, zolang hoef ik dus niet meer te wachten en ik wilde het eigk nog een dag of 2 aankijken.

*zucht* verder gaat twijfelen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72969273
Ik zou ook ff de vk bellen Huup.
Balen dat je zo'n last hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72969311
gewoon ff bellen huup..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 21 september 2009 @ 15:59:05 #58
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72969501
Mijn dinges was ook open gegaan, maar dat was nog toen de kraam er nog was. En het is daarna verder wel netjes dichtgegroeid, maar ik had dan ook maar 2 hechtinkjes dus dat is niet te vergelijken.
Ik had van het weekend ineens dat een klein wondje (zo klein dat het niet eens gehecht is) opgezet was en pijnlijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nu is het minder aan het worden dus ik doe nog even van 'struisvogel'. In jouw geval zou ik wel even bellen hoor!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  maandag 21 september 2009 @ 16:13:53 #59
35189 Troel
scherp en bot
pi_72969920
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:51 schreef huuphuup het volgende:
ja das waar, ik twijfel eigk een beetje (heb je haar weer met dr getwijfel )
maar ik moet volgende week op nacontrole al. Maandag. of dinsdag... even in de agenda kijken. Magoe, zolang hoef ik dus niet meer te wachten en ik wilde het eigk nog een dag of 2 aankijken.

*zucht* verder gaat twijfelen.
Niet aankijken, gewoon bellen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72970411
Huup ik zou ook even bellen. Misschien is het wel iets ontstoken ofzo. Na de geboorte van Mikael heb ik ook heeeel erg lang last gehad van de littekens. En dat is echt heel vervelend helemaal als je sexleven eronder gaat lijden op den duur. Dus snel zorgen dat er naar gekeken word
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72970446
gewoon ff bellen. als er wel een ontsteking zit en je blijft ermee doorlopen moet je erge nare medicijnen die werkelijk niet fijn zijn!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_72971492
Huup je kan allicht even bellen en overleggen of je het nog ff aankijkt tot de nacontrole toch?!

Ik mag vrijdag op nacontrole, had eerst voor afgelopen week staan, maar wilde niet bij die verloskundige .
Fake it till you make it...
pi_72972362
Huup, dan bel je toch even of ze willen kijken of het wel goed gaat? Heb ik ook gedaan na een maand, toen leek het net of het beetje ontstoken was ofzo... was gelukkig niet. Maar een keer extra na laten kijken kan geen kwaad!

Ja Davinia, Joep is gewoon al 19,5 weken oud! Ik heb na mijn verlof nog ruim een maand vakantie gehad. Gelukkig hoe ik maar 3 dagen in de week en de rest is Joep bij papa en mijn moeder. Hopelijk gaat deze werkweek snel voorbij en is het zooooo weer donderdagavond Kan ik weer lekker 4 hele dagen bij mijn kleine man zijn.
Niet mieten! Door gieten!
pi_72972603
jeumig... ik dacht even snel naar het postkantoor te gaan.

ik weet vrij zeker dat het niet ontstoken is, eerder gewoon randen die weer open zijn gaan staan, het voelt als een schaafplek en daarom is plassen ook niet fijn want dat bijt een beetje. Ik denk dat ik morgen even bel om te vragen of het idd normaal is dat die randen nog gaan wijken nadat ze eerst wel gewoon goed tegen elkaar aan zaten. Aandringen op een controle lijkt me niet nodig, ik wacht hun oordeel wel even af. Het is niet alsof ik echt door de grond ga van de pijn of me ontzettend zorgen maak. Ik weet gewoon niet wat ik ermee moet het was dicht en nu lijkt het weer te wijken en open te gaan staan. Nouja ik hoor het wel en anders zullen ze dinsdag wel even kijken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72972814
Zo is het. Ik had ook gewoon gebeld, maar ze wilden toen toch graag even kijken. Moet eerlijk zeggen dat ik dat zelf toen ook wel prettig vond. Pijn is niks, dat heb ik zat gehad hahaha.
Niet mieten! Door gieten!
pi_72976178
laat maar.

[ Bericht 97% gewijzigd door miss_sly op 21-09-2009 19:40:54 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72984239
Seliram, nu al.... jeetje wat gaat het snel. Maar je verwoord het wel mooi. je hebt wel zin in werk, maar geen zin om je kleintje weg te brengen. En dat is heel begrijpelijk. Hebben jullie wel al oefendagen gehad?

Huup... succes met daar beneden. En ik vind het zo leuk om te lezen hoe hard jij aan het aftellen bent tot je weer in bad mag.
  maandag 21 september 2009 @ 22:47:00 #68
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72985396
Seilram succes, ik ken je gevoel niet, maar wil je toch succes wensen.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_73032391
Ik heb Graeme net naar het KDV gebracht voor zijn eerste wendag Ik vind het echt niet leuk, vond het zo zielig om hem daar achter te laten. Hij zat ook echt even zo rond te kijken waar ik nou was.
Nou ja, ik vind het vast erger dan hij... hoop ik dan. Gelukkig mag ik hem om 1 uur weer ophalen.
pi_73035253
nog even Tessie en dan mag je Graeme weer knuffelen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_73035356
tessie, lijkt me naar.
hier 23 oktober intake en wennen van 10-13
pi_73036141
Wat gaat de tijd dan toch weer snel he... die kleintjes naar het KDV. voor de mama's
Fake it till you make it...
pi_73040851
Graeme vond het blijkbaar wel leuk op het KDV. Ze zeiden dat hij heel lief was geweest en gewoon lekker rond had zitten kijken en nog even geslapen zelfs. Toen ik hem kwam ophalen, lachte hij steeds naar een van die leidsters en mij keek hij niet eens aan Volgende week moet hij weer. Blegh
pi_73041004
tessie
  woensdag 23 september 2009 @ 16:13:23 #75
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73041061
Wat fijn Tessie! Dat geeft jou alvast een klein beetje vertrouwen, toch?
pi_73041391
Tessie, op zich fijn om te weten dat het goed is gegaan, maar dat doet niets af aan jouw bleg-gevoel.
  woensdag 23 september 2009 @ 16:35:06 #77
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73041777
Tessie, heel herkenbaar! Kom je op het kdv, heeft het kind helemaal geen oog meer voor jou! Dan wil je zelf idd wel ff gaan "ik ben wel je mama, hoor!"

Op de lange termijn is het makkelijker, (afscheidsdrama's als ze groter worden) voor nu is het erg naar voor jou als mama!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73055967
Ja precies. Het is natuurlijk eigenlijk hartstikke fijn dat hij het daar ook gewoon naar zijn zin heeft. Beter dan dat hij het verschrikkelijk vind en alleen maar huilt. Dan is het drama om hem elke keer daar af te moeten geven. Maar het is gewoon niet leuk als je je er al zo rot over voelt en je kind heeft echt (even) geen oog meer voor je heeft, terwijl je zelf zo blij bent dat je hem weer mag ophalen.
Ik vind het nu ook gewoon extra stom, omdat hij voorlopig dus maar voor 1 maand naar het KDV moet, omdat ik nog maar 1 maand hoef te werken en nog geen nieuwe baan heb voorlopig. Tegen de tijd dat ik eraan gewend ben, hoeft hij ws. voorlopig al niet meer. En dan moet ik (en hij natuurlijk ook) later weer helemaal opnieuw wennen.
pi_73056058
tessie, je vindt vast op tijd een nieuwe baan, heb ik alle vertrouwen in! en die eerste keren kdv, die zijn vreselijk ja!
pi_73056220
Tessie
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73063886
Tessie fijn dat hij het naar zn zin had, maar wat naar dat het voor jou zo rot voelde..

Hopelijk vind je snel weer een andere baan ook!

Pff ik zit binnenkort misschien in dezelfde situatie dus, 1 december loopt mijn contract af... Ik ga ze wel smeken of ze mn contract nog met 1,5 maand of zo willen verlengen als ze van plan zijn helemaal niet te verlengen, dan heb ik tenminste wat langer de tijd om een andere baan te zoeken
pi_73065162
Tessie wat fijn dat het wennen zo goed is gegaan! Maar ik kan me helemaal voorstellen dat het voor jou alles behalve leuk was.

Chan ook al zo'n rotsituatie hopelijk zijn ze bij je werk een beetje redelijk daarin.

Bluh hier gaat het even blegh lichamelijk.
Even onder een spoiler, misschien vindt iemand t smerig namelijk sorry dan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kortom, BLEGH!

Verder gaat het hier geweldig ik ben zo enorm verliefd op mn meisje en op het gezinnetje dat we nu met zn drietjes vormen Heel cheesy maar het is tot nu toe alles wat ik me ervan voor had gesteld en zelfs nog beter
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73065242
huuphuup, ga dan desnoods gewoon ff naar de huisarts! dat met die 'zelfoplossende' hechtdraad komt me verdacht bekend voor
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 24 september 2009 @ 12:12:20 #84
35189 Troel
scherp en bot
pi_73065582
Veel vrouwen met werkperikelen hier Doet me ergens goed dat ik niet de enige ben, maar vind dat ergens ook wel weer jammer.

en Huup, je spoiler klinkt erg uhm, kut bij een blasverzakking hoef je trouwens helemaal niet incontinent te zijn!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 24 september 2009 @ 12:21:05 #85
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73065840
huup ik zou ook naar de dokter gaan , klinkt erg naar sterkte
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_73065856
Oooooh Huup wat rot zeg!! Maaruh, mochten ze het niet aanbieden bij de nacontrole dan moet je eisen dat ze ernaar kijken hoor! Wat je VK heeft helemaal gelijk dat ze onderhuidse hechtingen niet kunnen verwijderen zonder eerst de boel weer open te moeten maken, maar als jij hechtdraadjes ziet dan moeten zij er dus ook bij kunnen komen en dat zo een hoop gezweer schelen!

En tipje voor t sodabadje: Trek een plastic zak over de WCbril heen waarin je een poeltje sodawater maakt en laatje je bevallige behind daar in zakken.. is vaak een stuk handiger! En verder, trainen die bekkenbodemspieren!! Elk moment dat je er aan denkt! En als de verzakking niet minder wordt naar je idee uiterlijk 6 weken na de bevalling al info inwinnen bij een fysio... niet voor klachten van nu, maar wel voor klachten die het met zich mee zal gaan brengen op latere leeftijd, uiteindelijk zal t namelijk de boel mee naar beneden trekken en krijg je dus wél last van incontinentieverschijnselen.. en daar heb ik je als je 50 bent net zo min zin in als dat je nu zou hebben!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_73066013
Ach Huup...! Idd een dikke BLEGH ja! Hopelijk helpt het sodabadje goed. (Goeie tip van Poppedein overigens)
#geen
pi_73066075
Poppedein thanks voor de info

ik dacht ook her en der gelezen te hebben dat het niet hoeft dat je incontinent bent maar idd wat je zegt, ik zit er niet op te wachten om het wel te worden natuurlijk Ik weet niet zeker of de blaas verzakt is, de wand in elk geval wel, er zit aan de bovenkant van de binnenkant een hele grote geribbelde bobbel zeg maar. Verdere details zal ik jullie besparen maar ik kan me haast niet voorstellen dat dat standaard is na een bevalling
Ik had heul geen slappe bekkenbodemspieren want ik deed ze altijd al trainen maar ik heb natuurlijk wel 2 uur lang heel hard geperst enzo dus mja t zal daar wel van komen I guess. Maar idd, we gaan maar braaf door met trainen.

Thnx voor de sodatip daar had ik nooit aan gedacht om het zo te doen haha.
Als het goed is wordt er dinsdag sowieso naar gekeken is standaard hier. Ik ben benieuwd
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator donderdag 24 september 2009 @ 12:32:01 #89
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73066130
Huup ik zou eerlijk gezegd naar de huisarts gaan zsm. Het is wel een plek die langer mee moet als vandaag en het klinkt behoorlijk ongemakkelijk.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_73066143
O jeumig zeg Huup, wat kut (beetje dubbel)
maar het lijkt me echt horror..en dan vooral daaronder
ik zou ook naar de dok gaan..straks krijg je enorme infecties oid

ik wilde even binnenvallen met:
Ik ben nu twee a drie dagen ongesteld.. en gisteren omg! Alsof mijn hele binnenkant eruit wilde ploppen..ik voelde constant een enorm idiote druk op mijn doos dat balgevoel van vlak na de bevalling en het prikte ook aan 1 stuk door, een soort van tintelen maar dan x 1000

hebben meer moeke's hier last van (na 8.5 mnd)?
ik bloed ook ontzettend hard, net een stortbak.
pi_73066224
mja ik twijfel met naar de HA gaan. Dinsdag is de nacontrole, dan wordt er sowieso naar gekeken door de vk. Ik heb inmiddels twee keer gebeld en krijg hetzelfde advies, sodaweken 2 x per dag max 10 minuten. En de (logische) mededeling dat ze er niet bijkunnen. De draadjes steken er dan wel uit maar zitten wel vast nog (don't ask )
oh, toevoeging, ik twijfel omdat de vroegst mogelijke afspraakmogelijkheid op maandagmiddag is. En das bij een man, ik ga liever bij een vrouw die k nu 1 keer heb gehad, maar die werkt van di t/m do.

Oei kleurdoos (hoe cynisch nu, je naam haha ), dat klinkt niet echt prettig. Dat balgeval

Ik zei het trouwens ook, wat een kuthechtingen letterlijk en figuurlijk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73066238
oja en verzakking.. dacht ik eerst ook te hebben maar dat is helemaal weggetrokken, ook geen incontinentie ofzo.. al heb ik wel het idee dat mn huid daaronder wat gerekter is (perineumplek) dus wat losser

o wat is dit toch eigenlijk een vreselijk topic
wil je als verse moeder binnen komen om mee te delen op hoeveel roze wolken je zit, lees je over doosgaten en lubberperineums
pi_73066279
heeft de vk uberhaupt naar je gatenmuts gekeken huup?
of alleen telefonisch
want als dat het geval is zou ik helemaal naar de dok gaan
  Jubileum moderator donderdag 24 september 2009 @ 12:38:16 #94
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73066312
Naja dat dus, wat kleurdoos al zegt...
Over de dokter dus, lees nu pas dat flubberverhaal
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_73066313
nou dan hoop ik dat het bij mij ook niets is KD.
maar er zit hier niets bij mn perineum verder (behalve stukjes hechtdraad )
het zit aan de bovenkant van de ingang van de vagina zeg maar. De bovenwand.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73066355
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:37 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft de vk uberhaupt naar je gatenmuts gekeken huup?
of alleen telefonisch
want als dat het geval is zou ik helemaal naar de dok gaan
tweemaal telefonisch. Omdat ik dinsdag die nacontrole heb.
Ik heb een heel klein beetje het idee dat ze proberen de tijd te rekken, dat ik het zeg maar uitzit tot dinsdag.

Maar aan de andere kant kunnen zij op dit moment ook niets voor me doen toch? In het uiterste uiterste geval zou de boel weer opengemaakt moeten worden en opnieuw gehecht I guess. ( *hoofd in zand steekt) en dan moet er sowieso een afspraak gemaakt worden bij de gyn geloof ik.

BLEGH
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73066383
die geribbelde bobbel is toch normaal?
hoogstwaarschijnlijk nog wat opgezwollen van de bevalling?
pi_73066401
ik zou naar de huisarts gaan hoor Huup Better safe than sorry toch?

Nu vond ik de nacontroles van de VK hier toch al niks.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_73066441
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:39 schreef huuphuup het volgende:

[..]

tweemaal telefonisch. Omdat ik dinsdag die nacontrole heb.
Ik heb een heel klein beetje het idee dat ze proberen de tijd te rekken, dat ik het zeg maar uitzit tot dinsdag.

Maar aan de andere kant kunnen zij op dit moment ook niets voor me doen toch? In het uiterste uiterste geval zou de boel weer opengemaakt moeten worden en opnieuw gehecht I guess. ( *hoofd in zand steekt) en dan moet er sowieso een afspraak gemaakt worden bij de gyn geloof ik.

BLEGH
nouja dat uiterste geval dus.. disdag duurt nog een flinke tijd
pi_73066480
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:41 schreef Estrys het volgende:
ik zou naar de huisarts gaan hoor Huup Better safe than sorry toch?

Nu vond ik de nacontroles van de VK hier toch al niks.
ik ook niet

'hey ik ben je hechtingen kwijt '

verstoppertjedoos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')