quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:15 schreef Poppedein het volgende:
TicootjeROFL
hahahha ja Rocka...tis de kleur hè![]()
Hmm..oké... Tis dus de bedoeling dat je t ballonnetje steeds een beetje verder op kunt blazen zodat je bekkenbodem vast went aan de grootte van t hoofdje.. ach, t idee is leuk zullen we maar zeggen. Hij wordt bij ons in de praktijk in ieder geval zelden gebruikt... tot een half jaartje terug: Kreeg mijn collega rond middernacht een telefoontje van iemand met ruim bloedverlies na gebruik van de epi no... Wat bleek, ze had de gebruiksaanwijzing nooit gelezen en was zelf aan de slag gegaan, ze liet de opgeblazen balon dan ook steeds "geboren worden" begrijpende dat dat de bedoeling was... Ik weet niet bij wélke grootte t mis ging, maar mis ging t in ieder geval. Mijn collega kon dus 's nachts een vrouw hechten die ergens in de komende 4 weken nog moest gaan bevallenleve de Epi no!
Zo zag ik er wel uitquote:Op zondag 27 september 2009 23:19 schreef tessie het volgende:
Pff wat zijn sommige mensen toch bot zegIk had juist het omgekeerde. Toen ik in het ziekenhuis was toen ik ingeleid werd, liepen we tussendoor even een rondje in het ziekenhuis. Toen kwamen we iemand van de pufclub tegen en die vroeg of ik al bevallen was
Ik had echt zo´n megadikke zwangere buik, geen baby bij me en liep op mijn slippertjs te strompelen door de gang. Alsof na de bevalling je buik er nog steeds uitziet alsof je 40 weken zwanger bent.
Webkim wat een ontzettend verdrietige situatie..quote:Op maandag 28 september 2009 17:44 schreef Webkim het volgende:Seilram!
![]()
![]()
Tja, ik vind het een beetje gek om hier nu te posten hoe het met mij gaat, terwijl ik niet zo vaak in dit topic te vinden ben. Maar ik moet toch even luchten geloof ik. Het is zo raar om zwanger te zijn terwijl mijn vader terminaal ziek is (en hij de vorige zwangerschap voor zijn leven vocht na een ongeluk).
Ik ben heel verdrietig en boos. Hij is veel te jong, gaat baby 2 waarschijnlijk niet zien en Thomas gaat zich hem niet herinneren. Dat hakt erin bij een zwanger hormonencircus zeg maar. En ik hoop maar dat de vk écht gelijk heeft als ze de negatieve invloed van stress tijdens zwangerschap relativeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |