abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72957901
Chan, wat fijn dat je erop uit bent geweest!
Fake it till you make it...
pi_72958631
Hier ook de herkenning dat het zo snel gaat.
Onze kleine man is al de 7 maanden gepaseerd....
Nu is ie alleen wat zielig, erg verkouden, neus zit verstopt en kan dus bijna niet op zijn rug slapen....krijgt ie geen lucht....en ons dus de hele nacht wakker gehouden!
pi_72966161
Deze moeder is kapot. waarom? omdat ik zo 2 kinderen moet vertellen dat Dino is overleden en dat we hem nooit meer terug zien.

*knip van BE*

Dino is een paar weken geleden overleden, hij is 13 jaar en 16 dagen geworden.
Ik ben kapot en zo komen de kinderen thuis, hoe vertel ik een jochie van 5 die er heilig van overtuigd was datDino thuis zou komen, die bij elke hond riep da hij zeker wist at dino thuis zou omen en dat hij hem dan heel hard ging knuffelen en met hem ging spelen. Hoe vertel ik een 14 jarige da de hond die 2x haar leven gered heeft, echt gered heeft, dat die hond er niet meer is?? Hoe doe je dat? Ik weet het niet................

[ Bericht 49% gewijzigd door BE op 21-09-2009 14:31:29 ]
  maandag 21 september 2009 @ 14:13:37 #34
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72966354
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_72966721
quote:
Op maandag 21 september 2009 14:09 schreef Anitra het volgende:
Deze moeder is kapot. waarom? omdat ik zo 2 kinderen moet vertellen dat Dino is overleden en dat we hem nooit meer terug zien.

*knip*

Dino is een paar weken geleden overleden, hij is 13 jaar en 16 dagen geworden.
Ik ben kapot en zo komen de kinderen thuis, hoe vertel ik een jochie van 5 die er heilig van overtuigd was datDino thuis zou komen, die bij elke hond riep da hij zeker wist at dino thuis zou omen en dat hij hem dan heel hard ging knuffelen en met hem ging spelen. Hoe vertel ik een 14 jarige da de hond die 2x haar leven gered heeft, echt gered heeft, dat die hond er niet meer is?? Hoe doe je dat? Ik weet het niet................
Sterkte

*knip*

[ Bericht 25% gewijzigd door BE op 21-09-2009 14:32:30 ]
Mr & Mrs M..
* Parents hold their children's hands a while and their hearts forever
pi_72966825
Hè ja verstandig weer. Onderlinge ruzies hier uitvechten
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 21 september 2009 @ 14:30:56 #37
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72966914
Ah..het was dus inderdaad de hond
Maarre..hebben jullie geen telefoon ofzo?
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72966982
TF, je had gewoon gelijk over de hond

Maar echt, waarom moet dit op fok?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 21 september 2009 @ 14:34:31 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72967031
Nou idd, wat TF zegt!
Ik heb heel bot geknipt.
Nathalie en M, ik dacht dat ik duidelijk genoeg had gemaakt dat enig prive-geouwehoer NIET, maar dan ook ECHT NIET, op FOK thuis hoort.
Anitra, bij deze dezelfde boodschap voor jou.
Pak de telefoon, schrijf een brief of ga langs, maar hou op met hier je gram te willen halen.

Dit heeft niets te maken met het kiezen van kanten of het handen boven een hoofd houden, het zal me werkelijk worst wezen hoe de hele zaak in elkaar zit, maar hou er hier over op!
pi_72967209
Als mevrouw een brief, een pm, een mail of weet ik veel welke duizende berichtjes die ik gestuurd heb antwoord had gegeven dan had ik MIJN hond nog gezien voor hij dood ging!!! Dus ja als dit de enige manier is om haar te bereiken so be it.
  maandag 21 september 2009 @ 14:45:22 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72967374
quote:
Op maandag 21 september 2009 14:40 schreef Anitra het volgende:
Als mevrouw een brief, een pm, een mail of weet ik veel welke duizende berichtjes die ik gestuurd heb antwoord had gegeven dan had ik MIJN hond nog gezien voor hij dood ging!!! Dus ja als dit de enige manier is om haar te bereiken so be it.
Nee, niet dus... wat hebben wij er nou mee te maken of jullie ruzie hebben of niet?
En dat gaat dus ook niet hier uitgevochten worden. Heel simpel.
Dit is niet een regel die ik hier nu even voor OUD verzin, dit is een hele algemene regel die al jaren voor heel FOK geldt, privé-vetes worden niet via het forum uitgevochten.
pi_72967405
ik heb geen ruzie, ik vroeg alleen waar MIJN hond was, meer niet. en nu is hij dood, that's it!
  maandag 21 september 2009 @ 14:46:42 #43
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72967415
Ga aangifte doen ofzo, ik vind dit echt te ver gaan, hoor...
I'm so glamourous I piss glitter!
  † In Memoriam † maandag 21 september 2009 @ 14:47:04 #44
7074 moussy
kuttekop
pi_72967431
quote:
Op maandag 21 september 2009 14:46 schreef Anitra het volgende:
ik heb geen ruzie, ik vroeg alleen waar MIJN hond was, meer niet. en nu is hij dood, that's it!
Gezallig.. als het jouw hond was zat ie toch ook bij jou thuis.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_72967450
Chan, wat fijn dat het beter gaat zeg!

Hier een mama die morgen weer moet gaan werken. Bah bah. Ik kan niet zeggen dat ik tegen het werk op zie, helemaal niet. Maar het gevoel om dat kereltje al alleen te laten. Grrr dat gevoel is echt zo vreselijk juk!
Niet mieten! Door gieten!
  maandag 21 september 2009 @ 14:47:52 #46
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72967457
Er bestaat toch ook pm-functie? Ik maak daar altijd dankbaar gebruik van hoor
I`m not weird. I`m limited edition.
  † In Memoriam † maandag 21 september 2009 @ 14:48:51 #47
7074 moussy
kuttekop
pi_72967476
quote:
Op maandag 21 september 2009 14:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er bestaat toch ook pm-functie? Ik maak daar altijd dankbaar gebruik van hoor
ik ook en msn en mail oh en hyves en facebook en ik heb ergens ook een gedeactiveerde twittert!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Jubileum moderator maandag 21 september 2009 @ 14:49:41 #48
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72967497
Oke dames, laten we dit nou ook niet laten verzanden in een slowchattopic

Move along, nothing to see here
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_72967650
seilram, wat lijkt me dat moeilijk. Moet er nog niet aan denken dat die dag komt.
Sterkte!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72967855
oh seilram dat lijkt me heel moeilijk ja! ik moest al even slikken toen ik een brief kreeg met een einddatum van mn verlof erin, en dan kan ik daarna nog thuis werken ook dus het is niets vergeleken bij mama's die weer vol aan de bak gaan

Chan wat fijn!

Nog 2 weken en dan mag ik in bad!
Hier gaat het super tot nu toe ik ben zo verliefd op mn meisje, en wat anderen al zeiden, ze hoort er zo erg bij het is zo vanzelfsprekend, haar gezichtje haar lijfje zelfs haar geur; zo erg dat ik me inderdaad niet meer kan voorstellen dat ik een maand geleden nog ontzettend nieuwsgierig was naar hoe ze eruit zou zien
Het enige waar ik een beetje van baal, en dat is vooral omdat ik niet zo goed weet wat ik ermee moet, zijn de hechtingen. Of nouja, eigenlijk het litteken. Het doet een beetje zeer, vooral bij het plassen, alsof het open is gegaan. En als ik met een spiegel kijk ( ) dan zie ik ook 3 rode soort schaafwondachtige plekken zitten waar het litteken zit zeg maar. Alsof het niet zo goed dicht gaat.
Ik geloof dat er zo'n week of 6 staat voor het genezen enzo, maar dit is nu sinds een paar dagen zo terwijl het hiervoor allemaal keurig dicht leek En dat vloeien stopt ook niet echt, dat ben ik wel zat nu haha maar dat stopt vast wel binnenkort.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72968128
ik wil niet rot doen, maar mijn litteken (dat dus echt een stuk kleiner is als het jouwe) doet nu nog steeds pijn bij bepaalde handelingen... (en als het gaat vriezen )
pi_72968641
ghehe nouja ik had niet verwacht dat t pijnloos zou zijn, maar het is nu open gegaan zeg maar. Dat vind k vervelend, en ik mag toch hopen dat het ooit wel dichtgroeit

weet je... we moeten voor de OUD awards ook een Piet Perineumsma award toevoegen vind ik kijken wie hem wint
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 21 september 2009 @ 15:33:18 #53
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72968765
seilram, moet je alweer werken? is joep alweer zo groot? jeumig, dat gaat hard! Sterkte iig!

Huup, als je denkt dat er iets niet helemaal lekker zit down under, bel dan ff de vlos. zij is de eerste 6 wk nog verantwoordelijk voor je. liever nu meteen fixen dan dat je er onnodig lang mee loopt (als er al iets niet helemaal goed zit, uiteraard)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_72969075
Ja ik zou ook even de vk bellen hoor Huup, volgens mij hoort dat echt niet, dat het weer open gaat. Het moet juist beter worden, niet slechter. En een telefoontje is zo gedaan toch?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72969267
ja das waar, ik twijfel eigk een beetje (heb je haar weer met dr getwijfel )
maar ik moet volgende week op nacontrole al. Maandag. of dinsdag... even in de agenda kijken. Magoe, zolang hoef ik dus niet meer te wachten en ik wilde het eigk nog een dag of 2 aankijken.

*zucht* verder gaat twijfelen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72969273
Ik zou ook ff de vk bellen Huup.
Balen dat je zo'n last hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72969311
gewoon ff bellen huup..
  maandag 21 september 2009 @ 15:59:05 #58
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72969501
Mijn dinges was ook open gegaan, maar dat was nog toen de kraam er nog was. En het is daarna verder wel netjes dichtgegroeid, maar ik had dan ook maar 2 hechtinkjes dus dat is niet te vergelijken.
Ik had van het weekend ineens dat een klein wondje (zo klein dat het niet eens gehecht is) opgezet was en pijnlijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nu is het minder aan het worden dus ik doe nog even van 'struisvogel'. In jouw geval zou ik wel even bellen hoor!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  maandag 21 september 2009 @ 16:13:53 #59
35189 Troel
scherp en bot
pi_72969920
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:51 schreef huuphuup het volgende:
ja das waar, ik twijfel eigk een beetje (heb je haar weer met dr getwijfel )
maar ik moet volgende week op nacontrole al. Maandag. of dinsdag... even in de agenda kijken. Magoe, zolang hoef ik dus niet meer te wachten en ik wilde het eigk nog een dag of 2 aankijken.

*zucht* verder gaat twijfelen.
Niet aankijken, gewoon bellen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72970411
Huup ik zou ook even bellen. Misschien is het wel iets ontstoken ofzo. Na de geboorte van Mikael heb ik ook heeeel erg lang last gehad van de littekens. En dat is echt heel vervelend helemaal als je sexleven eronder gaat lijden op den duur. Dus snel zorgen dat er naar gekeken word
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')