oh seilram dat lijkt me heel moeilijk ja!

ik moest al even slikken toen ik een brief kreeg met een einddatum van mn verlof erin, en dan kan ik daarna nog thuis werken ook dus het is niets vergeleken bij mama's die weer vol aan de bak gaan

Chan

wat fijn!
Nog 2 weken en dan mag ik in bad!
Hier gaat het super tot nu toe

ik ben zo verliefd op mn meisje, en wat anderen al zeiden, ze hoort er zo erg bij het is zo vanzelfsprekend, haar gezichtje haar lijfje zelfs haar geur; zo erg dat ik me inderdaad niet meer kan voorstellen dat ik een maand geleden nog ontzettend nieuwsgierig was naar hoe ze eruit zou zien
Het enige waar ik een beetje van baal, en dat is vooral omdat ik niet zo goed weet wat ik ermee moet, zijn de hechtingen. Of nouja, eigenlijk het litteken. Het doet een beetje zeer, vooral bij het plassen, alsof het open is gegaan. En als ik met een spiegel kijk (

) dan zie ik ook 3 rode soort schaafwondachtige plekken zitten waar het litteken zit zeg maar. Alsof het niet zo goed dicht gaat.
Ik geloof dat er zo'n week of 6 staat voor het genezen enzo, maar dit is nu sinds een paar dagen zo terwijl het hiervoor allemaal keurig dicht leek

En dat vloeien stopt ook niet echt, dat ben ik wel zat nu

haha maar dat stopt vast wel binnenkort.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回