hij zat er niet alquote:Op donderdag 24 september 2009 12:40 schreef Kleurdoos het volgende:
die geribbelde bobbel is toch normaal?
hoogstwaarschijnlijk nog wat opgezwollen van de bevalling?
En dit klinkt echt wel heel bekendquote:maar het is echt groot die bobbel, of nouja, ik vind het groot. Het hangt tot halverwege de ingang zeg maar naar beneden. En voelt zacht en kan naar binnen gedrukt worden
't is nu niet meer zo hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 13:28 schreef pinquit het volgende:
bleh huup, toch wel heel naarmaarja, in de soda dan maar idd.
troelbuuuh.
Dat klopt! Ik werd ingeleid en het probleem was toen een tijd dat mijn baarmoedermond geen zin had om mee te doen.... Om het sneller te laten gaanheb je prostaglandingensen nodig (vraag maar aan Sjoegquote:Op donderdag 24 september 2009 13:22 schreef Lishe het volgende:
Guus, volgens mij verweekt het zodat de baarmoeder niet meer 'op slot' zit. Dus moet ie elke zwangerschap opnieuw verweken.
En ik vond mezelf toen echt heel erg nuchter "tja, er komt geen bloed bij vrij, dus het zal geen miskraam zijnquote:Op donderdag 24 september 2009 13:30 schreef pinquit het volgende:
nee maar tochvan die dingen waar je niet bij stilstaat dat t kan enzo
brr
Wasdà?quote:Op donderdag 24 september 2009 13:31 schreef sjak het volgende:
[..]
Dat klopt! Ik werd ingeleid en het probleem was toen een tijd dat mijn baarmoedermond geen zin had om mee te doen.... Om het sneller te laten gaanheb je prostaglandingensen nodig (vraag maar aan Sjoeg)
Oh ja, eens kijken waar ik dat tegen die tijd vandaan ga halen danquote:
die tip kreeg ze al van iemand netquote:Op donderdag 24 september 2009 13:33 schreef bixister het volgende:
huup, sterkte ermee, klinkt niet leuk! hoe maak je trouwens dat sodabadje? mijn kraamhulp had daar toen een heel handige tip voor: trek een pedaalemmerzak over de wc-bril, knoop 'm achteraan goed vast (aan elke kant een knoopje), druk een kuiltje in 't midden en giet daar 't sodamengsel (biotex mag ook) in. zit heel makkelijk en is zo gedaan. hoef je niet zo idioot in een teiltje te hangen.
oh handig.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:34 schreef pinquit het volgende:
die tip kreeg ze al van iemand net![]()
Bij mannen uit de buurt blijven danquote:Op donderdag 24 september 2009 13:36 schreef Guuzewuus het volgende:
Maar eigenlijk ben ik bang dat deze te vroeg komt (mijn moeder komt pas de 5de en beviel zelf ook van de tweede te vroeg), dus ik wil juist een niet-verweekte-baarmoedermond dit keer.
Dat zal natuurlijk niet makkelijk worden, maar daar ga ik dan maar heel hard m'n best voor doenquote:Op donderdag 24 september 2009 13:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Bij mannen uit de buurt blijven dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |