quote:Op donderdag 17 september 2009 15:13 schreef Troel het volgende:
Bij Ruben inderdaad die lijst gehad en ik heb ook op die lijst aangegeven dat ik het een belachelijke lijst vond. Stel dat ik mishandeld wordt door Bert, dan ga ik echt niet ja aankruisen als ik weet dat hij ook die lijst in moet vullen.
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:14 schreef bixister het volgende:
en daarmee is 't een belachelijke lijst? wat zou jouw alternatief zijn? gewoon maar niks vragen?
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:16 schreef Troel het volgende:
Aparte lijsten voor mama en papa? Niet op hetzelfde papier in hoeven vullen?
en Chan: wat een rommelige informatie dan over die inenting, ik kan me voorstellen dat dat niet bepaald geruststellend werkt. maar goed, 't viel dus mee met dat middel, en hij heeft de eerste gehad.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:20 schreef bixister het volgende:
daarmee is 't dus toch nog niet "een belachelijke lijst"? lijkt mij constructiever om dat dan aan te geven als tip.
e bent me voor!quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:22 schreef bixister het volgende:
oops, eerste letter niet meegekopieerd. wil iemand de titel even aanpassen? merci!
vind ik wel jaquote:Op donderdag 17 september 2009 15:31 schreef bixister het volgende:
uupuup, ik ben 't met je eens. elke mogeljikheid om mensen en kinderen die wel risico lopen tijdig te helpen is meegenomen toch?
Sterktequote:Op maandag 21 september 2009 14:09 schreef Anitra het volgende:
Deze moeder is kapot. waarom? omdat ik zo 2 kinderen moet vertellen dat Dino is overleden en dat we hem nooit meer terug zien.
*knip*
Dino is een paar weken geleden overleden, hij is 13 jaar en 16 dagen geworden.
Ik ben kapot en zo komen de kinderen thuis, hoe vertel ik een jochie van 5 die er heilig van overtuigd was datDino thuis zou komen, die bij elke hond riep da hij zeker wist at dino thuis zou omen en dat hij hem dan heel hard ging knuffelen en met hem ging spelen. Hoe vertel ik een 14 jarige da de hond die 2x haar leven gered heeft, echt gered heeft, dat die hond er niet meer is?? Hoe doe je dat? Ik weet het niet................
Nee, niet dus... wat hebben wij er nou mee te maken of jullie ruzie hebben of niet?quote:Op maandag 21 september 2009 14:40 schreef Anitra het volgende:
Als mevrouw een brief, een pm, een mail of weet ik veel welke duizende berichtjes die ik gestuurd heb antwoord had gegeven dan had ik MIJN hond nog gezien voor hij dood ging!!! Dus ja als dit de enige manier is om haar te bereiken so be it.
Gezallig.. als het jouw hond was zat ie toch ook bij jou thuis.quote:Op maandag 21 september 2009 14:46 schreef Anitra het volgende:
ik heb geen ruzie, ik vroeg alleen waar MIJN hond was, meer niet. en nu is hij dood, that's it!
ik ook en msn en mailquote:Op maandag 21 september 2009 14:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er bestaat toch ook pm-functie? Ik maak daar altijd dankbaar gebruik van hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |