abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73191857
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:56 schreef Webkim het volgende:
Ja nou, ik kom hier geen sterktewensen ofzo lospeuteren hoor, geef die allemaal maar aan Snake. Het is alleen dat... het beinvloedt alles zo erg. En daarom zeg ik hier de laatste tijd vaak maar niets of niet wat ik eigenlijk wíl zeggen. En dat ga ik nu anders doen. Het is zwaar kut, dus als er af en toe een sippe post van me voorbij komt weten jullie hoe het zit. En dat is ook wel fijn.
tiep gewoon wat je kwijt wil. zulke dingen zijn zo erg, af en toe je ei kwijt kunnen is gewoon nodig hoor!* knufs*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 28 september 2009 @ 21:38:54 #277
11682 Moonah
Jolie femme
pi_73194209
Ach Webkim, wat een rotsituatie zeg. Heel naar en verdrietig en dubbel.
quote:
Ja nou, ik kom hier geen sterktewensen ofzo lospeuteren hoor, geef die allemaal maar aan Snake.
Wat is er met Snake?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_73194279
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:38 schreef Moonah het volgende:
[..]

Wat is er met Snake?
zie het bankje
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 28 september 2009 @ 21:42:18 #279
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_73194385
Webkim, je hebt wel heel veel zorgen en verdriet deze zwangerschap Sterkte meid! Die kleine gaat jullie vast héél veel geluk brengen straks!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 28 september 2009 @ 21:42:34 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73194398
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:38 schreef Moonah het volgende:
[..]

Wat is er met Snake?
Haar man is zeer ernstig ziek geworden na de sterilisatie afgelopen week.
[OUD SC] het "mijn zondag, wat doe je!" bankje
Hij is inmiddels buiten levensgevaar: [OUD SC] Waar we stilstaan

Sterkte Kim!
pi_73194462
Webkim,
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 28 september 2009 @ 21:46:24 #282
11682 Moonah
Jolie femme
pi_73194565
Heb het bankje even snel teruggelezen. Mijn god....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_73194581
Wat verdrietig en dubbel Webkim
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_73196142
Webkim

en ook een voor alle andere vermoeide mama's en mama's met spierpijn. Dat jullie je maar snel weer fit mogen voelen

Morgen naar de verloskundige, nacontrole. Ik ben best een beetje zenuwachtig t gat is nog steeds niet dicht en hoewel dr wel nog een stuk hechtdraad tevoorschijn is gekomen heb ik niet het idee dat t einde in zicht is.(sorry voor de details )
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73196392
quote:
Ja nou, ik kom hier geen sterktewensen ofzo lospeuteren hoor, geef die allemaal maar aan Snake. Het is alleen dat... het beinvloedt alles zo erg. En daarom zeg ik hier de laatste tijd vaak maar niets of niet wat ik eigenlijk wíl zeggen. En dat ga ik nu anders doen. Het is zwaar kut, dus als er af en toe een sippe post van me voorbij komt weten jullie hoe het zit. En dat is ook wel fijn.
Pff, moeilijk voor je hoor, zoveel dubbele gevoelend. Ik weet precies hoe je je voelt (door dat 'gedoe' met mijn vriend en al die onzekerheid die er dan bij komt kijken en dat met 20 weken zwangerschap. Gelukkig liep het hier goed af...ik wens jou iig heel veel sterkte de aankomende tijd.
pi_73196825
Wat een verdrietige en moeilijke situatie, Webkim. Heel verdrietig dat hij naar alle waarschijnlijkheid je tweede zoon niet meer kan zien.
Maar de mens kan sterk zijn, hopelijk krijgt hij nog wel de kans.
Hoe bitterzoet moet deze zwangerschap voor je zijn.

Ticootje en Tessie, hopelijk zitten jullie ook snel weer lekkerder in je vel. Ik wens jullie een paar goede nachten toe om mee te beginnen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73202485
succes bij de vk Huup!

Hier is het nog steeds zo zo. De ene dag voel ik me wel goed, de andere dag helemaal niet...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73202868
Poeh, ik was niet echt op de hoogte wat hier bij iedereen speelde.
Webkim, veel sterkte! Probeer nog zoveel mogelijk van je vader te genieten!
Snake, ook veel sterkte! Wat een onvoorstelbare situatie, inderdaad net een soap.

Dan valt het hier allemaal nog wel mee, het feit dat mijn man op een operatie aan zijn heup zit te wachten en dat daarom veel op mij terecht komt.........
pi_73202990
Jeetje wat lijkt me dat ontzettend moeilijk Webkim.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_73204550
Koningin, dat lijkt me ook best zwaar. Je kan zulke dingen toch niet met elkaar vergelijken. Duurt het herstel na de operatie ook nog erg lang?

Huup, fijn dat je morgen in elk geval naar de vk kan en dat ze er even naar kan kijken. Hopelijk valt het mee.

Net bij het CB zei die arts ook dat het kan dat mijn hormonen gewoon nog erg in de war zijn en misschien ook de combi met wat stress ofzo en dat ik daar die klachten door heb. Het zweet liep echt met straaltjes van mijn hoofd af daar zeg. Blegh
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_73204596
koningin, vervelend is dat he? Mijn man had een knieoperatie toen Jen nog niet zo oud was... Ik vond dat toen ook echt wel vervelend, alles kwam op mij aan....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_73205029
Koningin dat lijkt me toch ook wel erg zwaar hoor, dat alles dan op jou aankomt. Heb je eventueel wel extra hulp waar je op terug kunt vallen? Want ik neem aan dat na de operatie er ook tijdelijk een stukje zorg voor je man bijkomt voor jou of niet? Sterkte in elk geval, t lijkt me nie makkelijk

Tessie ik mag vandaag naar de vk over een paar uur. Ik ben echt heel benieuwd wat ze er van zegt. Ik hoop ergens dat ze me heel hard uitlacht zo van waar heb je je druk om gemaakt joh dit is volkomen normaal! Dat zou wel fijn zijn, maar ik ben bang voor die hechtingen. Blegh.

Wat rot van dat zweten enzo zeg. Het klinkt wel hormonaal zeg maar. Als je snapt wat ik bedoel. Ik geloof dat er hier ook wel een paar dames zijn die met name 's nachts ontzettend gezweet hebben enzo, scheen toen gewoon bij het ontzwangeren te horen. Misschien heb jij de stomme pech dat het bij jou ook overdag is?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73205077
Oh dan zit ik niet op te letten Huup! Nou fijn dat het nog sneller is dan
Ja ik weet het niet van dat zweten... volgens mij is het na 3 maanden en 2 weken toch niet meer normaal om zo te zweten, overdag of snachts? Of wel?
  dinsdag 29 september 2009 @ 11:18:41 #294
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_73205160
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 11:15 schreef tessie het volgende:
Ja ik weet het niet van dat zweten... volgens mij is het na 3 maanden en 2 weken toch niet meer normaal om zo te zweten, overdag of snachts? Of wel?
9 mnd ontzwangeren
pi_73205240
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 11:15 schreef tessie het volgende:
mja ik weet het niet, ik merk wel dat ik voor mn gevoel met name 's nachts meer zweet dan normaal, maar mijn bevalling is een stuk korter geleden dan de jouwe natuurlijk. Maar wat Rottdog zegt zit wel wat in, er staat geloof ik 9 maanden voor ontzwangeren, pas daarna wordt het als niet normaal beschouwd geloof ik.

Vraag anders k_i_m eens, die kon erg mooi over nachtzweet vertellen geloof ik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73205244
Is dan dan ook 9 maanden zo erg zweten? Nee toch?
pi_73205319
Koningin, mij lijkt het ook wel erg zwaar. Moet hij er lang van genezen? Sterkte iig!

Huupster, succes bij de VK zometeen. Ik hoop ook dat ze gewoon hard moet lachen en zegt dat het normaal is. En zoniet dan hoop ik dat het snel te fixen is.

Tessie, dat klinkt inderdaad als hormonen, maar nu nog? Alhoewel ze zeggen 9 maanden op 9 maanden af, toch? Laat het maar gauw over zijn en dat je je weer lekker in je vel voelt zitten.

Ik heb eindelijk mijn haar geverfd!
Jammer dat er zoveel is uitgevallen alleen en nog steeds valt....
En ik voel me nog steeds belabberd, keelpijn, hoofdpijn, algehele verkoudheid, al 2 weken.
Maar Ko klinkt alleen nog maar een beetje verstopt, hij hoest niet meer!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 29 september 2009 @ 11:26:55 #298
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73205368
Weet je, ik heb weer enkels!!! Nu al!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_73205402
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 11:21 schreef tessie het volgende:
Is dan dan ook 9 maanden zo erg zweten? Nee toch?
geen idee. Het lijkt me dat het steeds minder erg wordt. Net als wanneer je misselijk bent in t begin van je zwangerschap door de hormonen, dat neemt ook na een maand of 3 af (meestal). Zoiets I guess?
Maar als je er niet gerust op bent zou je dan niet misschien een verloskundige kunnen bellen met die vraag? Een huisarts weet het vast ook wel maar een vk komt natuurlijk veel meer zwangeren tegen enzo lijkt me.
Vervelend hoor

Oeke ook nog steeds ziekjes hopelijk knap je snel weer op. Fijn wel dat Kobus al wat beter is.

Rocks haha, fijn he?!
ik heb dr een kwartier naar zitten kijken ofzo toen
"goh... kijk nou..."
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73205412
Webkim, wat ontzettend verdrietig
Huupske, hoop dat de vk goed nieuws voor je heeft
Tessie, ik heb geen idee, lijkt me erg vervelend om na zo'n tijd nog altijd dat soort klachten te hebben
Koningin, da's ook niet makkelijk vind ik, wanneer jij alles in je uppie moet doen. Dat merk ik hier al, dat het toch best zwaar is met de belachelijke werktijden van mijn vriend (horeca, meestal van 1 uur 's middags tot 1 uur 's nachts weg ).
Oh en ziek zijn met een baby in huis kan dus echt niet. Muhh.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')