zou ik wel doen, maar wrs. heeft hij/zij je niet opgeroepen omdat je zwanger was?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:24 schreef Nijna het volgende:
Hoe zit dat nou met dat uitstrijkje, ik heb helemaal geen oproep gehad en ben vorig jaar toch echt 30 geworden... Nu natuurlijk net ontzwangerd en ik las dat je als je bv geeft ook nog even moet wachten toch? Zal het eens aan de huisarts voorleggen als ik daar eens ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja das de clue nuquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:44 schreef Chan het volgende:
Gefeliciteerd![]()
maar ehm, blijft de boel dan wel aan elkaar zitten zeg maar als de draad eruit is?![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:03 schreef RockabeIIa het volgende:
omgSnoop!
Paar stokjes onder je beddelakens, lampje deronder en het lijkt wel een kraampje, Huup
*mompelt iets over een grabbelton...quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:02 schreef huuphuup het volgende:
hahahha
omg ik ga hem gelijk uitprinten snoop, kijken of het werkt als ik hem dr voor houd
en uitzoeken uit de hele kraamhoe moet dat dan? Mn kraam is al naar huis
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*mompelt iets over een grabbelton...
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:19 schreef Poppedein het volgende:
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrabbelen voor een kwarrrrrrrrrrtje....Allllllllllllllltijd Prijs!
Fijn dat de draden eruit komen Huups!!
doet me denken aan de mailtjes van een vriendin van me, die ze standaard titels als "ENLARGE YOUR VAGINA" geeft.quote:[b]Op donderdag 24 september 2009 19:09 Haha, ik kan ook wel een poll maken over de gemiddelde vaginadiepte, maar da's ook weer zoiets he...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |