Welke spitsen leverden meer dan 25 miljoen op en hadden geen EU pas?quote:Op woensdag 16 september 2009 18:53 schreef Espabilado het volgende:
idd, 15 miljoen![]()
Het is dan wel crisis, ook in de voetballerij, en met de nieuwe financiele regels in 2012 zal men al wat minder uit gaan geven.. dus bedragen van 40+ miljoen kan je niet meer op hopen maar 25 miljoen toch echt wel.
quote:Carlos Tévez is nu speler van Manchester City, maar in de twee vorige seizoenen moest hij goals maken voor rivaal en stadsgenoot Manchester United. De Argentijn kostte 28 miljoen euro maar Alex Ferguson (Man Utd.) vindt hem zoveel niet waard.
Inderdaad een spits die zich bewezen heeft in Engeland, Brazilie, Argentinie, Argentijns nationaal elftal, CL en Copa Libertadores is dat niet waardquote:
Even een update:quote:Op woensdag 16 september 2009 19:55 schreef Foca het volgende:
Wat een fantastisch gemiddelde weer in de Eredivisie: 6 wedstrijden, 6 goal, 6 assists
Europa Leaque: 2 wedstrijden, 4 goals
Dat doen niet veel spelers hem na geloof ik
quote:
Daar is geen enkele discussie over. Dat lijkt me duidelijk!quote:Op zondag 20 september 2009 16:32 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
![]()
Duidelijk de beste speler in Nederland op dit moment, gelukkig speelt ie bij ons
Als in de winterstop blijft maakt ie een goede kans om het te verbeterenquote:
Duurt nog een jaar.quote:Op zondag 20 september 2009 16:28 schreef The_Verve het volgende:
Ajax heeft een groot probleem wanneer hij vertrekt...
(tvp)
Vanaf wanneer mogen we optimisme tonen dan?quote:Op zondag 20 september 2009 16:41 schreef Palmboom313 het volgende:
Meteen al dat optimisme hierHij gaat nog wel in een dipje komen hoor.
Dan heeft Ajax over een jaar een groot probleem. Zo lijkt het allemaal toch best simpel.quote:
Dat probleem zouden we ook hebben met Huntelaarquote:Op zondag 20 september 2009 16:42 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dan heeft Ajax over een jaar een groot probleem. Zo lijkt het allemaal toch best simpel.
Suarez is veel belangrijker dan Huntelaar. Dat zag ik al toen ze beide bij Ajax speelden. En jij waarschijnlijk ook wel.quote:Op zondag 20 september 2009 16:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat probleem zouden we ook hebben met Huntelaar
Als je in je beste wedstrijd van dit seizoen 4 keer scoort, dan is er wel reden tot optimisme.quote:Op zondag 20 september 2009 16:41 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik vind hem nog veels te wisselvallig spelen.quote:Op zondag 20 september 2009 16:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vanaf wanneer mogen we optimisme tonen dan?
quote:Op zondag 20 september 2009 16:36 schreef twi het volgende:
[..]
Hij gaat er tachtig maken dit seizoen!
Maar het aantal goals liegt nietquote:Op zondag 20 september 2009 16:46 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik vind hem nog veels te wisselvallig spelen.
Zou je niet liever willen dat jullie kampioen worden? Zie namelijk niet beiden gebeuren.quote:Op zondag 20 september 2009 16:45 schreef Jnk18 het volgende:
Luisss Suarez!![]()
Hoop echt dat hij fit blijft hele seizoen. Zou mooi zijn als hij er 25+ kan maken en nog eens zo'n 15-20 assists
Maar dat gemiddelde gaat echt nog wel dalen hoorquote:Op zondag 20 september 2009 16:46 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Als je in je beste wedstrijd van dit seizoen 4 keer scoort, dan is er wel reden tot optimisme.
Zijn moyenne is nu 1.43 doelpunten per wedstrijd. Als ie zo doorgaat komt ie op 48 doelpunten uit
Pff kampioen daar wil ik nog lang niet aan denken.. met het spel van de laatste 2 wedstrijden zullen wij zeker geen kampioen worden mja daar zijn andere topics voor.quote:Op zondag 20 september 2009 16:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zou je niet liever willen dat jullie kampioen worden? Zie namelijk niet beiden gebeuren.
'gewoon'quote:Op zondag 20 september 2009 16:47 schreef Rumille het volgende:
[..]48/49 Gewoon dit gemiddelde (10 uit 7) blijven vasthouden.
Lekker voorbarigquote:
Hij zit in een dipjequote:Op zondag 20 september 2009 16:41 schreef Palmboom313 het volgende:
Inderdaad hij raakte op die 4 goals na geen bal goedquote:Op zondag 20 september 2009 19:10 schreef Silenus het volgende:
Speelde kut en scoort vier keer, kortom: een fenomeen!
Dat dus.quote:Op zondag 20 september 2009 18:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij zit in een dipjeHet kan dus alleen maar beter
Ik weet ook niet waar ze vandaan komen. Kun je ze even quoten voor het gemak?quote:Op zondag 20 september 2009 19:17 schreef SCH het volgende:
Hij is toch wel behoorlijk wisselvallig, ik snap ook niet zo goed waar die teksten: 'hij is echt niet te houden in de winterstop' vandaan komen.
Ik kan de teksten van Langs de Lijn hier niet zo goed quoten, maar hoorde het vanmiddag weer eens.quote:Op zondag 20 september 2009 19:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar ze vandaan komen. Kun je ze even quoten voor het gemak?
Heel raar inderdaad.quote:Op zondag 20 september 2009 19:17 schreef SCH het volgende:
Hij is toch wel behoorlijk wisselvallig, ik snap ook niet zo goed waar die teksten: 'hij is echt niet te houden in de winterstop' vandaan komen.
Wie zei dat dan? Spelers van VVV, Martin Jol, Suárez zelf of slechts één commentator?quote:Op zondag 20 september 2009 19:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kan de teksten van Langs de Lijn hier niet zo goed quoten, maar hoorde het vanmiddag weer eens.
De commentator. Wat is daar zo gek aan? Waarom reageer je nou weer zo geprikkeld?quote:Op zondag 20 september 2009 19:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wie zei dat dan? Spelers van VVV, Martin Jol, Suárez zelf of slechts één commentator?
Ja want echt het zicht van een spits heeft ie niet... hij vind niet blind de hoeken van de goal maar schiet best vaak recht op de keeper af enzo (niet dat ie 'm er niet vaak geweldig inschiet hoor, alleen hij heeft wat meer schoten op doel er voor nodig, maar hij heeft intussen al wel een record met schoten op doel dunkt me)quote:Op zondag 20 september 2009 23:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Als hij écht een goede afmaker was, denk je in wat voor records hij dan aan flarden knalt. Dat geeft aan dat hij op alle andere gebieden echt veel te goed voor deze competitie is.
Luis
quote:Suarez nu al halverwege productie van vorig seizoen
21/09/2009 09:09
Luis Suarez blijft vlijmscherp aan het begin van het seizoen. Na zijn vier doelpunten in de uitwedstrijd tegen VVV-Venlo (0-4) van zondag staat de teller voor de Uruguayaanse spits van Ajax in deze jaargang al op veertien doelpunten in tien officiële wedstrijden.
Suarez maakte tot dusverre tien doelpunten in zeven competitieduels en voegde daar vier Europese treffers (in drie duels) aan toe. Met die veertien goals is hij nu al halverwege zijn gehele productie uit het vorige seizoen. Toen finishte de aanvaller op 28 doelpunten uit 43 officiële optredens.
Het was de vijfde keer dat Suarez in dienst van Ajax minstens drie doelpunten in één wedstrijd liet aantekenen. Eerder lukte hem dat in competitieverband tegen Willem II (twee keer) en RKC Waalwijk en in Europees verband tegen Slovan Bratislava.
Suarez, die in Venlo zijn honderdste Eredivisiewedstrijd speelde, is verder de onbetwiste leider in het topscorersklassement van dit kalenderjaar. In 2009 liet hij in 22 Eredivisiewedstrijden evenzovele goals aantekenen. Zijn voorsprong op de nummer twee van die ranglijst, AZ-aanvaller Mounir El Hamdaoui, bedraagt al negen treffers.
Let op dat veel spelers binnen de selectie ook een Europese Nationaliteit hebben..quote:Op donderdag 24 september 2009 12:09 schreef Lebawski het volgende:
Volgens mij kan Barcelona hem niet aantrekken voordat er een non-Eu speler weg is.
Je weet dat hij een goal heeft gemaakt tegen jullie? Die 5-1 vernedering, weet je nog ?quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 18:10 schreef Lebawski het volgende:
Kratje bier dat ie blijft ? Iemand ?
Dat valt te hopen ja.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij begint weer aan zijn jaarlijkse winterdip
Probeer het eens met argumenten.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ajax wordt toch geen kampioen
PSV en Twente zijn beterquote:Op donderdag 3 december 2009 13:43 schreef Rumille het volgende:
[..]
Probeer het eens met argumenten.
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
PSV en Twente zijn beter
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:43 schreef Rumille het volgende:
[..]
Probeer het eens met argumenten.
Ah je weet nog niet wat een argument isquote:
Ik trek 'm ff door voor je:quote:Op donderdag 3 december 2009 13:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
35 wedstrijden - 16 overwinningen - 6 gelijke spelen - 13 nederlagen - 13 goals![]()
Sommige mensen denken heel simplistisch, want die hebben zo iets van: 'onze ploeg heeft meer punten behaald dan andere ploegen, dus we zijn beter'.quote:
De laatste 2 wedstrijden: 3 assists en 1 goal. Is dat een winterdip?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Helaas voor je bereking geeft Ajax steeds de titel weg in de winter doordat de beste speler last heeft van een winterdip
2 penalties missen en een kans voor open goal vanaf 4 meter int zijnet trappen zijn tekenen.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
De laatste 2 wedstrijden: 3 assists en 1 goal. Is dat een winterdip?
Moet je nagaan dat hij dat doet en alsnog scoort en assists geeftquote:Op donderdag 3 december 2009 17:11 schreef Undergod het volgende:
[..]
2 penalties missen en een kans voor open goal vanaf 4 meter int zijnet trappen zijn tekenen.
Neequote:Op donderdag 3 december 2009 17:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
De laatste 2 wedstrijden: 3 assists en 1 goal. Is dat een winterdip?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:26 schreef Babovic het volgende:
Duikelaar.
Juist niet, want daar trapt niemand inquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:36 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jullie hebben Tomasson , die kan er ook wat van hoor
Heb je hem horen huilen dan tegen feyenoord? Hij zegt juist nooit wat over de scheids.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:59 schreef rubbereend het volgende:
omg wat een schwalbeen volgende keer weer huilen als hij zijn pingel niet krijgt
Jezusquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:59 schreef rubbereend het volgende:
omg wat een schwalbeen volgende keer weer huilen als hij zijn pingel niet krijgt
zeker niet gezien wat hij in de catacomben van de Kuip zei..quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
Heb je hem horen huilen dan tegen feyenoord? Hij zegt juist nooit wat over de scheids.
Volgens mij heb jij wat gemist in de catacombenquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
Heb je hem horen huilen dan tegen feyenoord? Hij zegt juist nooit wat over de scheids.
Gelul! Hij is niet eens 5 keer in de 16 geweest.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:13 schreef Seam het volgende:
[..]
JezusTwijfelachtige schwalbe hoor. Ik heb er JD Tommasson vijf zien maken afgelopen zondag
Daarom was het ook zo dramatischquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:14 schreef Babovic het volgende:
[..]
Gelul! Hij is niet eens 5 keer in de 16 geweest.
Heb je hem na afloop horen schreeuwen in de spelerstunnelquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wat heef Tomasson hier nou weer mee te makenquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:13 schreef Seam het volgende:
[..]
JezusTwijfelachtige schwalbe hoor. Ik heb er JD Tommasson vijf zien maken afgelopen zondag
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:56 schreef Vine het volgende:
[..]
Juist niet, want daar trapt niemand in.
Ik doelde op het feit dat iedereen altijd om Schwalbuarez ligt te janken, terwijl er veel meer dramatische spitsen spelen in de Eredivisie.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Heb je hem na afloop horen schreeuwen in de spelerstunnel
[..]
Wat heef Tomasson hier nou weer mee te maken
Maar we zitten hier in het Suareztopic. Dus kom ik hier zeiken of de fopduiker.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik doelde op het feit dat iedereen altijd om Schwalbuarez ligt te janken, terwijl er veel meer dramatische spitsen spelen in de Eredivisie.
Punt, je hebt hetquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar we zitten hier in het Suareztopic. Dus kom ik hier zeiken of de fopduiker.
bovendien heeft Suarez het helemaal niet nodig want hij si gewoon een hele goede voetballer.quote:
Vierde goal van vandaag is briljant. Derde zit er prima in. Jammer alleen dat hij na de eerste twee doelpunten nog niet eens de kogel waard is. Vooral de manier van juichen naar de eerste.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bovendien heeft Suarez het helemaal niet nodig want hij si gewoon een hele goede voetballer.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:05 schreef Pritt het volgende:
Gelukkig schat jij dingen altijd verkeerd in.
Dat kun je ook anders zien. Stel dat hij blijft en hij raakt geblesseerd, dan kun je hem ook niet opstellen. Ajax wil een spits erbij dat lijkt me logisch. Ik zou 'm nu verkopen voor heel veel geld waardoor je ook weer een grote investering kunt doen, qua spits. Markus Berg lijkt me dan de beste optie. Suarez wil alleen naar de absolute top zoals Manchester United, Barcelona, Real Madrid. Die zullen 40 miljoen wel op tafel leggen. Met minder moet Ajax geen genoegen nemen. Tel daarbij ook nog eens 20 miljoen voor Gregory van der Wiel en 20 miljoen voor Stekelenburg dan is Ajax uit de zorgen en genoeg geld om het elftal te versterken en Urby een beter contract aan te bieden, zodat hij alsnog een nieuw cotract tekendquote:Op zondag 20 september 2009 16:28 schreef The_Verve het volgende:
Ajax heeft een groot probleem wanneer hij vertrekt...
(tvp)
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:05 schreef Pritt het volgende:
Gelukkig schat jij dingen altijd verkeerd in.
Miljoentje hier, miljoentje daar. Het is crisis en jij denk dat clubs zomaar even flink uit gaan geven aan spelers die het nog niet hebben laten zien in een sterke competitie? 20 miljoen voor een keeper? Dat wordt zelden uitgegeven aan een keeper. En al helemaal niet aan een keeper met nog een contract voor maar 2 jaar.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:27 schreef Lubbert het volgende:
[..]
Dat kun je ook anders zien. Stel dat hij blijft en hij raakt geblesseerd, dan kun je hem ook niet opstellen. Ajax wil een spits erbij dat lijkt me logisch. Ik zou 'm nu verkopen voor heel veel geld waardoor je ook weer een grote investering kunt doen, qua spits. Markus Berg lijkt me dan de beste optie. Suarez wil alleen naar de absolute top zoals Manchester United, Barcelona, Real Madrid. Die zullen 40 miljoen wel op tafel leggen. Met minder moet Ajax geen genoegen nemen. Tel daarbij ook nog eens 20 miljoen voor Gregory van der Wiel en 20 miljoen voor Stekelenburg dan is Ajax uit de zorgen en genoeg geld om het elftal te versterken en Urby een beter contract aan te bieden, zodat hij alsnog een nieuw cotract tekend
idd, meer dan 27 miljoen hoef je echt niet te verwachttenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Miljoentje hier, miljoentje daar. Het is crisis en jij denk dat clubs zomaar even flink uit gaan geven aan spelers die het nog niet hebben laten zien in een sterke competitie? 20 miljoen voor een keeper? Dat wordt zelden uitgegeven aan een keeper. En al helemaal niet aan een keeper met nog een contract voor maar 2 jaar.
En 40 miljoen voor Suarez? Villa heeft Barca net 40 miljoen gekost. Volgens mij heeft deze beste man toch al heel wat meer laten zien dan Suarez.
Whehe Suarez verdient waarschijnlijk op 1 dag meer dan jij in een maandquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:06 schreef wolfrolf het volgende:
Weheh. Suarez heeft maar 10 dagen vrij ofzo
Oh, dat zekerquote:Op zondag 11 juli 2010 01:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
Whehe Suarez verdient waarschijnlijk op 1 dag meer dan jij in een maand
en laat dat nou juist de manier zijn om suarez in de wedstrijd te spelen, ik juich het toe!quote:Op zondag 11 juli 2010 00:20 schreef buzz1291 het volgende:
Gezien hoe die fopduikkoning een hand van Blatter kreeg. Weeehhhh, die wordt 17 uitwedstrijden compleet uit het veld gefloten.
quote:Op zondag 21 november 2010 02:35 schreef Nitrouz het volgende:
Wel een mooi schot vanaf de middellijn, en een mooie bijt die echt wat toevoegde aan de wedstrijd.
quote:Of ik bang ben voor een schorsing? Nee, misschien gaat er wel een schorsing naar hem", aldus de Ajacied.
Inderdaad, op dit soort rariteiten na is het geweldig om te zien hoe Suarez echt alles probeert om te winnen. Heel getalenteerde voetballer en heerlijk om te zien voetballen. Maar dit lijkt meer op een actie van een vals paardquote:Op zondag 21 november 2010 11:49 schreef detulp050 het volgende:
En er is bij Ajax blijkbaar niemand die die jongen een beetje goede begeleiding kan geven of in toom kan houden. Ontzettend jammer van het talent.
quote:Op zondag 21 november 2010 12:34 schreef fioooon het volgende:
Ik ben na deze actie van Suarez geen supporter meer van Ajax. De maat is vol.
Nepsupporterquote:Op zondag 21 november 2010 12:34 schreef fioooon het volgende:
Ik ben na deze actie van Suarez geen supporter meer van Ajax. De maat is vol.
Jawel, maar buiten Suarez gaat het ook nog eens slecht met Ajax. En supporter zijn van een club waarmee het niet goed gaat is vragen om problemen. Ik stap over naar PSV !quote:Op zondag 21 november 2010 12:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Nepsupporter. Dit is een diep trieste faalactie. Maar staat los van de club Ajax toch?
quote:
Als PSVfan moet ik even neutraal reageren Suarez had nooit mogen bijten, maar Bakkal heeft hem inderdaad een paar keer op de voet gestaan, ik persoonlijk zou Bakal als eerste reactie weggeduwd hebben,maar dan krijg je als speler rood. Maar je moet maar eens naar de herhaling kijken bij bv dat geval dat Afallay een suarezje doet bij Suarez in de buurt van de cornervlag, alle spelers althans veel van psv gaan naar Suarez en op een gegeven moment zie je Bakkal bewust op de voet van Suarez staan. Maar neemt niet weg dat Suarez hem even later niet mag bijten, maar Bakkal is geen onschuldige jongen wat hij deed hoort ook niet.quote:Op zondag 21 november 2010 11:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik hoop dat die mongool een paar wedstrijden schorsing krijgt. Dit hoort gewoon niet, en dan ook nog heel "stoer" melden dat je er geen spijt van hebt. Chapeau dat Bakkal zich in heeft kunnen houden op dat moment.
Smerig mannetje.
Zeker zeker, en een loeiharde werker met dito mentaliteit. Hoewel hij dus ook aan het trappen was...quote:Op zondag 21 november 2010 13:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Bakkal reageerde heel sportief op het gebeuren. Sympathieke voetballer
Oké oké maar je snapt misschien wel wat ik bedoel. Je moet als supporter wel eens neutraal naar iets kunnen kijken.quote:Op zondag 21 november 2010 13:12 schreef piebepost het volgende:
[..]
Oeps vergeten: Het is afellay...
Ja dat keur ik ook niet goed. Jammer dat ie eigenlijk maar zo weinig speelt.quote:Op zondag 21 november 2010 13:17 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Zeker zeker, en een loeiharde werker met dito mentaliteit. Hoewel hij dus ook aan het trappen was...
dit zou ik niet eens een bijtincident willen noemen....dit is gewoon ziek!quote:Op zondag 21 november 2010 13:20 schreef Paul-89 het volgende:
Sansoni kreeg eerder voor een bijtincident 5 wedstrijden.
Kan Suarez wat van leren...als die jeuk voelt na een duel, gaat ie al liggen kermen en huilen. Dát is namelijk zijn (gebrek aan) mentaliteit.quote:Op zondag 21 november 2010 13:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Bakkal reageerde heel sportief op het gebeuren. Sympathieke voetballer
Wij zijn dat gewoon niet gewend in Zuid-Amerika klaagt niemand erover.quote:Op zondag 21 november 2010 13:25 schreef joers1 het volgende:
[..]
Kan Suarez wat van leren...als die jeuk voelt na een duel, gaat ie al liggen kermen en huilen. Dát is namelijk zijn (gebrek aan) mentaliteit.
Oh, dan heb je zeker nog nooit buitenlands of interlandvoetbal gezien?quote:Op zondag 21 november 2010 13:25 schreef joers1 het volgende:
[..]
Kan Suarez wat van leren...als die jeuk voelt na een duel, gaat ie al liggen kermen en huilen. Dát is namelijk zijn (gebrek aan) mentaliteit.
Suarez staat bij mij, met stip, op één als het gaat om het klassement: "Laagste en Smerigste Voetballer Ooit" Wat een enorme droeftoeter zeg.
Meer dan jij waarschijnlijkquote:Op zondag 21 november 2010 13:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh, dan heb je zeker nog nooit buitenlands of interlandvoetbal gezien?
quote:Op zondag 21 november 2010 13:19 schreef fioooon het volgende:
Maar beter trappen dan bijten....... want wat is de volgende stap? Een pistool?? Zeg het maar.
Weet je wat pas laag is? Door een schwalbe in een WK-finale een penalty versieren en zo een WK winnen. Zie 1990 of 1974. Beide niet geheel toevallig Duitsers. Italianen kunnen er ook wat van. Maar goed, ook dat hoort er nu blijkbaar bij.quote:Op zondag 21 november 2010 13:29 schreef joers1 het volgende:
[..]
Meer dan jij waarschijnlijkUiteraard chargeer ik ietwat.
Maar wat Suarez gisteren deed, gaat wat mij betreft lager dan laag en is (in mijn ogen) nog erger dan schoppen (dat "hoort" namelijk bij (of is inherent aan) het spelletje). Mag hopen dat de KNVB het ook snoeihard zal aanpakken
Dit valt op geen enkele wijze, door wie dan ook....goed te praten, of recht te lullen natuurlijk.
Ben wel benieuwd wat jij van Suarez' actie vindt....je LIJKT het een beetje te ontwijken/goed te praten/recht te willen kletsenquote:Op zondag 21 november 2010 13:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Weet je wat pas laag is? Door een schwalbe in een WK-finale een penalty versieren en zo een WK winnen. Zie 1990 of 1974. Beide niet geheel toevallig Duitsers. Italianen kunnen er ook wat van. Maar goed, ook dat hoort er nu blijkbaar bij.
Nee hoor. Ik ben voor PSV en ben zeker niet de grootste fan van Suarez om het zo maar te zeggen.quote:Op zondag 21 november 2010 13:40 schreef joers1 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat jij van Suarez' actie vindt....je LIJKT het een beetje te ontwijken/goed te praten/recht te willen kletsenMaar misschien lijkt dat alleen zo
Een schwalbe is laag, maar dat hoort ook een beetje bij het spelletje van de (psychologische) oorlogsvoering.... Bijten is wat mij betreft het laagste van het laagste...evenals spugen. Kom o pzeg...dat doe je gewoon niet. Maar haas-Suarez (over schwalbes gesproken?) heeft een pattent op onbehoorlijk en vooral gefrustreerd gedrag geloof ik
Niet overdrijven ? Keihard aanpakken zulke idiote acties, het is gewoon volslagen gestoord om zoiets te doen.quote:Op zondag 21 november 2010 13:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben voor PSV en ben zeker niet de grootste fan van Suarez om het zo maar te zeggen.
Het is een belachelijke actie die voortkomt uit pure frustratie en onmacht, maar het is in principe niet erger dan een keiharde tackle met 2 benen waardoor iemand zijn benen kan breken bijvoorbeeld. Bijten ziet er gelijk een stuk zieker uit, maar we moeten ook niet overdrijven.
En ik vond het juist mooi om te zien dat ze na de wedstrijd zo goed met elkaar omgingen. Kunnen een hoop supporters nog iets van leren.
Vind ik ook. 5 wedstrijden zal op zijn plek zijn, maar ik vind het persoonlijk niet erger dan een tackle uit frustratie waar de gevolgen veel groter van kunnen zijn.quote:Op zondag 21 november 2010 13:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Niet overdrijven ? Keihard aanpakken zulke idiote acties, het is gewoon volslagen gestoord om zoiets te doen.
Ik vind het niet echt te vergelijken eerlijk gezegd. Een tackle kan soms ook totaal verkeerd uitpakken door een glad veld etc. Maar bijten is altijd bewust en gewoon echt gestoord, keihard straffen dus.quote:Op zondag 21 november 2010 13:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vind ik ook. 5 wedstrijden zal op zijn plek zijn, maar ik vind het persoonlijk niet erger dan een tackle uit frustratie waar de gevolgen veel groter van kunnen zijn.
Helemaal mee eens....een tackle is "part of the game" en kan inderdaad verkeerd UITPAKKEN....maar bijten? Dat is heel bewust.quote:Op zondag 21 november 2010 13:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Niet overdrijven ? Keihard aanpakken zulke idiote acties, het is gewoon volslagen gestoord om zoiets te doen.
...zo is het inderdaad.quote:Op zondag 21 november 2010 14:17 schreef Saekerhett het volgende:
Ik begin me ook meer en meer te ergeren aan Suarez. Speelt dit seizoen totaal niet in dienst van het team, maar heeft de focus alleen op zichzelf.
Een boete is wel op zijn plaats. Hoewel je hem zwaarder straft door hem bijvoorbeeld drie wedstrijden uit de selectie te houden, maar dat lijkt mij als supporter niet zo wenselijk.quote:Op zondag 21 november 2010 14:51 schreef joers1 het volgende:
[..]
...zo is het inderdaad.
Kneiterhard aanpakken zo'n zieke geest. Ajax moet 'm zelf maar stevig straffen ook
Wenselijk??quote:Op zondag 21 november 2010 15:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een boete is wel op zijn plaats. Hoewel je hem zwaarder straft door hem bijvoorbeeld drie wedstrijden uit de selectie te houden, maar dat lijkt mij als supporter niet zo wenselijk.
Drama Queen.quote:Op zondag 21 november 2010 15:21 schreef joers1 het volgende:
[..]
Wenselijk??
Als je echt supporter bent (van voetbal in het algemeen, óf van Ajax) dan moet je zo'n malloot niet eens op je veld WILLEN zien. Ik vind 3 wedstrijden buiten de selectie nog te weinig ook!
Wenselijk? Zulk gedrag in je ploeg, dát is niet wenselijk
Psies...dát kenmerkt zijn gebrek aan mentaliteit en persoonlijkheid!quote:Op zondag 21 november 2010 15:56 schreef AryaMehr het volgende:
En dan zowel bij alle twee de overtredingen zelf de slachtoffer uithangen.
Klopt. Als hij even niet goed speelt trekt hij zich dat enorm aan. en word hij gek.Letterlijk.quote:Op zondag 21 november 2010 16:16 schreef joers1 het volgende:
[..]
Psies...dát kenmerkt zijn gebrek aan mentaliteit en persoonlijkheid!
Het is nu ijna afwachten tot een of andere nóg gekkere speler hem een "Kokmeiertje" bezorgt. Daar begint ie nu aardig om te vragen namelijk...ongelooflijk. De KNVB en/of Ajax moeten hem tegen zichzelf in bescherming nemen. En vooral een daad stellen.
Ik kan me levendig voorstellen, dat menig tegenspeler na het zien van dit soort beelden namelijk zichzelf gaat wapenen tegen dit soort misselijkmakende acties.
Eigenlijk zou hij gewoon een seizoen moeten krijgen. Kan ie ff afkoelen.quote:Op zondag 21 november 2010 16:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij heeft er geen spijt van
Minimaal 5 wedstrijden want anders zie ik het mee nogmaals doen.
Hij's toch niet in vorm nu, laat 'm lekker even een maand vakantie nemen.quote:Op zondag 21 november 2010 16:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij heeft er geen spijt van
Minimaal 5 wedstrijden want anders zie ik het mee nogmaals doen.
quote:Op zondag 21 november 2010 16:43 schreef mikerw het volgende:
wat zijn dat voor criminele activiteiten, die moet worden aangegeven bij de politie en voorlopig in een gesticht worden opgesloten. Wat een rare acties zijn dat zeg.
In een hondenkennel.quote:Op zondag 21 november 2010 16:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij's toch niet in vorm nu, laat 'm lekker even een maand vakantie nemen.
Ik zie geen fuck, na 0,5 sec springt die naar relevante video'squote:
Lol we weten je mening nu wel hoor. Dat hoef je hier niet meerdere malen te verkondigenquote:
Hee...als mensen er zo expliciet om vragen, dan ga ik....á la Suarez...nog ff door met zuigen....:)quote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Lol we weten je mening nu wel hoor. Dat hoef je hier niet meerdere malen te verkondigen
gestraft? wat dacht je van tbs......zieke geest ben je als je dit soort absurde misdragingen doet....en dat wil dan bij een grote buitenlandse club spelen, zie je het voor je...suarez in het shirt van valencia in de primere division....dat wordt lachenquote:Op zondag 21 november 2010 21:46 schreef joers1 het volgende:
[..]
doe ik lekker toch
Had ik al gezegd...dat Suarez zwaar gestraft moet worden?
Denken dat ze in het buitenland elkaar knuffelenquote:Op zondag 21 november 2010 21:49 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
gestraft? wat dacht je van tbs......zieke geest ben je als je dit soort absurde misdragingen doet....en dat wil dan bij een grote buitenlandse club spelen, zie je het voor je...suarez in het shirt van valencia in de primere division....dat wordt lachen![]()
Fijn dat je ook zo doordraaft over zijn exceptionele voetbalkwaliteitenquote:Op zondag 21 november 2010 21:46 schreef joers1 het volgende:
[..]
Hee...als mensen er zo expliciet om vragen, dan ga ik....á la Suarez...nog ff door met zuigen....:)
Had ik al gezegd...dat Suarez zwaar gestraft moet worden?
je zal zien dat er niets gebeurt, hooguit een boetequote:Op zondag 21 november 2010 16:43 schreef mikerw het volgende:
wat zijn dat voor criminele activiteiten, die moet worden aangegeven bij de politie en voorlopig in een gesticht worden opgesloten. Wat een rare acties zijn dat zeg.
Zo gaat dat, dat is psychologie van de straat. Als we vroeger propjes de klas ingooiden deden we net alsof we zelf werden bekogeld. Want dan ben je slachtoffer en dus niet de dader.quote:Op zondag 21 november 2010 15:56 schreef AryaMehr het volgende:
En dan zowel bij alle twee de overtredingen zelf de slachtoffer uithangen.
Het einde van het huwelijk tussen Suarez en Ajax. Dit kan zijn ego niet handlen en vertrekt in de winterstop met een hoop ruzie voor een miljoen of 8.quote:
Dan word het een dure aankoop, die El Hamdoaui. Niet alleen het transfergeld maar mede door zijn komst is Suarez flink in waarde gedaald.quote:Op zondag 21 november 2010 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het einde van het huwelijk tussen Suarez en Ajax. Dit kan zijn ego niet handlen en vertrekt in de winterstop met een hoop ruzie voor een miljoen of 8.
Natuurlijkquote:Op zondag 21 november 2010 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het einde van het huwelijk tussen Suarez en Ajax. Dit kan zijn ego niet handlen en vertrekt in de winterstop met een hoop ruzie voor een miljoen of 8.
Met jouw bijdrage al hoogtepuntquote:Op maandag 22 november 2010 00:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
God wat wordt er hier toch een hoop onzin uitgekraamd zeg
Bij die laatste wordt ie zelf ook getrapt ....quote:Op zondag 21 november 2010 15:45 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is een beetje gek geworden.
En weer een miljoen of 17 door de plee.quote:Op zondag 21 november 2010 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
ja net zoals nederland wint van spanjequote:Op maandag 22 november 2010 08:32 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En weer een miljoen of 17 door de plee.
quote:Op maandag 22 november 2010 10:57 schreef DS4 het volgende:
De transfer van suarez zou bij ajax de rode cijfers zwart doen maken...
Maar op dit moment mag je blij zijn als je 5 mio voor hem krijgt. Hij speelt slecht, scoort niet meer, had de afgelopen weken al meerdere rode kaarten moeten hebben (die actie tegen ado had ook op basis van de beelden tot een schorsing moeten leiden, hij mist de speler op een haar na, maar als hij hem, had geraakt was een een fikse blessure geweest)...
Een rotte appel.
Doe je het in je broek jongen?quote:
zoals ik al eerder zei: met zn idiote gedrag en zn povere spel zou ie momenteel niet misstaan bij een Belgische club, Standard ofzo, waar meer van dat soort malloten rondlopen en je wekelijks dit soort aanslagen op de velden daar ziet.quote:Op maandag 22 november 2010 10:57 schreef DS4 het volgende:
De transfer van suarez zou bij ajax de rode cijfers zwart doen maken...
Maar op dit moment mag je blij zijn als je 5 mio voor hem krijgt. Hij speelt slecht, scoort niet meer, had de afgelopen weken al meerdere rode kaarten moeten hebben (die actie tegen ado had ook op basis van de beelden tot een schorsing moeten leiden, hij mist de speler op een haar na, maar als hij hem, had geraakt was een een fikse blessure geweest)...
Een rotte appel.
Link eens naar waar ik dat gepost heb. Met je pm (quote:Op maandag 22 november 2010 10:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ja net zoals nederland wint van spanje
Ik weet niet of een schorsing überhaupt wel op zijn plaats is.quote:Op maandag 22 november 2010 11:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wanneer maakt de knvb de schorsing bekend?
Nee idd. Denk dat ze beter met een bus vol spelers hun ellende kunnen weglachen in het sprookjesbos van de efteling.quote:Op maandag 22 november 2010 12:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik weet niet of een schorsing überhaupt wel op zijn plaats is.
Iemand springt met enorme kracht op jouw tenen. Jij schrikt hiervan, doet een stap naarboven waardoor je met je hoofd tegen iemand's schouder aankomt. Je mond was nog open van verbazing, en je tanden laten een afdruk achter. Een afdruk overigens die binnen een minuut was weggetrokken. Als er iemand bestraft dient te worden dan is dat nog Bakkal.quote:Op maandag 22 november 2010 12:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom zou een schorsing niet op z'n plaats zijn
Ja. maar Suarez maakt wekelijks kortsluiting. Geen incident, maar gewoon een gefrustreerde idioot.quote:Op maandag 22 november 2010 12:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Iemand springt met enorme kracht op jouw tenen. Jij schrikt hiervan, doet een stap naarboven waardoor je met je hoofd tegen iemand's schouder aankomt. Je mond was nog open van verbazing, en je tanden laten een afdruk achter. Een afdruk overigens die binnen een minuut was weggetrokken. Als er iemand bestraft dient te worden dan is dat nog Bakkal.
Dit is bijten:
Ik denk persoonlijk 6 wedstrijden. Hij heeft namelijk nog een voorwaardelijke straf open staan van de Johan Cruijff schaal.quote:Op maandag 22 november 2010 12:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
Suarez wordt echt wel geschorst. Denk voor 4 of 5 wedstrijden.
quote:Op maandag 22 november 2010 12:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja. maar Suarez heeft af en toe kortsluiting. Geen incident, maar gewoon gefrustreerd.
Hij ging niet met enorme kracht op zijn tenen springen, maar gewoon even op zijn voet staan.quote:Op maandag 22 november 2010 12:16 schreef Morendo het volgende:
Iemand springt met enorme kracht op jouw tenen.
IJzeren noppen hè.quote:Op maandag 22 november 2010 13:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hij ging niet met enorme kracht op zijn tenen springen, maar gewoon even op zijn voet staan.
En wil je weten waarom? Hij lokt Suarez uit... iedereen ziet dat hij al wekenlang naar een rode kaart solliciteert en Bakkal dacht: even provoceren.
En die dwaas van een Suarez hapt ook nog. Jammer genoeg te laat in de wedstrijd.
Ik schijn een paar jaartjes gevoetbald te hebben in de spits. Geloof maar dat ik precies weet hoe noppen voelen. Het gebeurt redelijk vaak...quote:
quote:Update 15:20 uur - Ajax legt Suárez zelf schorsing van twee duels op
Ajax heeft Luis Suárez gestraft voor de gebeurtenissen in de competitietopper tussen Ajax en PSV. De aanvaller beet in de slotfase Otman Bakkal net onder zijn nek en is door zijn werkgever voor twee competitieduels geschorst. Suárez mist hierdoor de wedstrijden tegen VVV-Venlo (uit) en NEC (thuis) en is nog in afwachting van een uitspraak van de KNVB. Ajax heeft Suárez ook nog een boete opgelegd, zo meldt het op de officiële website, die naar een goed doel zal gaan.
Suarez eruit nu kunnen we weer eens fatsoenlijk samen gaan spelen.quote:
Doe eens normaal man.quote:Op maandag 22 november 2010 16:05 schreef joers1 het volgende:
Ajax...schaam je!!! 2 Wedstrijden is gewoon een lachertje....
Ik denk dat hij gewoon 2 wedstrijden geschorst word door Ajax. En als de aanklager besluit hem ook te schoren dan telt dat gewoon mee voor Ajax. Dit moet je ook meer zien als een statement vanuit de club.quote:Op maandag 22 november 2010 16:22 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vraag me alleen af of ze hem nu 2 wedstrijden extra schorsen of gewoon zeggen tegen VVV en Nec doe je niet mee, als het dat laatste is slaat de schorsing nergens op aangezien ze ook wel weten dat hij minimaal 4 wedstrijden gaat krijgen.
Precies!quote:Op maandag 22 november 2010 16:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon 2 wedstrijden geschorst word door Ajax. En als de aanklager besluit hem ook te schoren dan telt dat gewoon mee voor Ajax. Dit moet je ook meer zien als een statement vanuit de club.
En waarom houden ze hem dan niet tegen Real Madrid al aan de kant? Deze straf slaat nergens op.quote:Op maandag 22 november 2010 16:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon 2 wedstrijden geschorst word door Ajax. En als de aanklager besluit hem ook te schoren dan telt dat gewoon mee voor Ajax. Dit moet je ook meer zien als een statement vanuit de club.
Mee eens.quote:Op maandag 22 november 2010 16:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En waarom houden ze hem dan niet tegen Real Madrid al aan de kant? Deze straf slaat nergens op.
Omdat je tegen Real Madrid speelt in de Champions League.quote:Op maandag 22 november 2010 16:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En waarom houden ze hem dan niet tegen Real Madrid al aan de kant? Deze straf slaat nergens op.
Dat dus. Als het is om een statement te maken, maak je dus ook geen verschil tussen competitie of Europees voetbal, en geen verschil tussen mogelijke tegenstanders.quote:Op maandag 22 november 2010 16:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dus wangedrag in de competitie is wat anders dan wangedrag in de CL?quote:Op maandag 22 november 2010 16:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Omdat je tegen Real Madrid speelt in de Champions League.
Omdat ze hopen dat ie het een beetje goed doet en niet ook internationaal zijn marktwaarde verneukt, het is allemaal niet zo ingewikkeld hoor.quote:Op maandag 22 november 2010 16:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja de snap ik ook wel, maar wat heeft deze straf dan voor een nut? Beter hadden ze hem de aanvoerdersband afgenomen want hij is met die rare acties van hem die band niet waard.quote:Op maandag 22 november 2010 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat ze hopen dat ie het een beetje goed doet en niet ook internationaal zijn marktwaarde verneukt, het is allemaal niet zo ingewikkeld hoor.
Ze willen hem natuurlijk ook helemaal niet straffen, ze "moeten" wel. Ik ben het ook eens met een straf hoor, maar uit Ajax's standpunt is het natuurlijk gewoon kut.quote:Op maandag 22 november 2010 16:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja de snap ik ook wel, maar wat heeft deze straf dan voor een nut? Beter hadden ze hem de aanvoerdersband afgenomen want hij is met die rare acties van hem die band niet waard.
Straf hem dan op een andere manier want nu komt het zo nutteloos over die 2 wedstrijdjes tegen VVV en NEC. Ze weten toch wel dat hij er die wedstrijden sowieso niet bij zal zijn door de straf die de tuchtcomissie hem op zal leggen.quote:Op maandag 22 november 2010 16:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
Het is toch logisch dat Ajax hun beste speler niet aan de kant laat als je tegen Real Madrid speelt.
Kan iedereen wel de moraalridder gaan uithangen maar als Ajax Suarez morgenavond niet zo laten spelen zou dat ontzettend dom zijn.
Ja dat klopt maar Ajax is helemaal niet verplicht om hem te schorsen. Dus hiermee geven ze meer een signaal af dan dat ze hem daadwerkelijk willen straffen.quote:Op maandag 22 november 2010 16:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Straf hem dan op een andere manier want nu komt het zo nutteloos over die 2 wedstrijdjes tegen VVV en NEC. Ze weten toch wel dat hij er die wedstrijden sowieso niet bij zal zijn door de straf die de tuchtcomissie hem op zal leggen.
Wat ik al postte. Nu worden het misschien 4 wedstrijden.quote:Op maandag 22 november 2010 16:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Straf hem dan op een andere manier want nu komt het zo nutteloos over die 2 wedstrijdjes tegen VVV en NEC. Ze weten toch wel dat hij er die wedstrijden sowieso niet bij zal zijn door de straf die de tuchtcomissie hem op zal leggen.
Precies, als ze in een persconferentie hadden gezegd 'we gaan bij voorbaat akkoord met de straf die de tuchtcommissie gaat opleggen' en hem daarnaast een paar keer een rondje langs kindertjes laat gaan in basisscholen en ziekenhuizen had niemand het er over gehad.quote:Op maandag 22 november 2010 16:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Komop zeg. Wat een gezeur. Wees blij Dat Ajax nog iets doet. En ik kan best begrijpen dat ze Sua niet schorsen voor de Cl-Duelsquote:Op maandag 22 november 2010 16:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Juistquote:Op maandag 22 november 2010 16:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Precies, als ze in een persconferentie hadden gezegd 'we gaan bij voorbaat akkoord met de straf die de tuchtcommissie gaat opleggen' en hem daarnaast een paar keer een rondje langs kindertjes laat gaan in basisscholen en ziekenhuizen had niemand het er over gehad.
Dit heeft nu ongeveer net zo veel gewicht als tegen een speler met een afgescheurde kruisband zeggen 'we schorsen je de komende twee wedstrijden' - hij had ze anders toch ook al niet meegespeeld.
Het is vrijwel vergelijkbaar met niets, behalve de geldboete dan.quote:Op maandag 22 november 2010 16:53 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Komop zeg. Wat een gezeur. Wees blij Dat Ajax nog iets doet. En ik kan best begrijpen dat ze Sua niet schorsen voor de Cl-Duels
Ik denk wel meer want hij heeft nog een voorwaardelijke wedstrijd open staan van de rode kaart in de Johan Cruijff schaal.quote:Op maandag 22 november 2010 16:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ik al postte. Nu worden het misschien 4 wedstrijden.
Ja een enorm zwaar signaal, je kon het gewoon voelen rond de ArenA. Dit is een schorsing van niks, ze hadden nog op zijn minst zijn aanvoerdersband kunnen afnemen tot de winterstop.quote:Op maandag 22 november 2010 16:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar Ajax is helemaal niet verplicht om hem te schorsen. Dus hiermee geven ze meer een signaal af dan dat ze hem daadwerkelijk willen straffen.
Gast.quote:Op maandag 22 november 2010 21:10 schreef joers1 het volgende:
Doe dan niks.....2 wedstrijden..poeh poeh....dat zijn nog eens helden-maatregelen!!
Nee...dan van Der Gijp...die noemde Suarez zojuist gewoon een "mongool" !!
Daar zullen Derksen zijn hotelvrienden niet blij mee zijn!quote:Op maandag 22 november 2010 21:10 schreef joers1 het volgende:
Doe dan niks.....2 wedstrijden..poeh poeh....dat zijn nog eens helden-maatregelen!!
Nee...dan van Der Gijp...die noemde Suarez zojuist gewoon een "mongool" !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |