Welke spitsen leverden meer dan 25 miljoen op en hadden geen EU pas?quote:Op woensdag 16 september 2009 18:53 schreef Espabilado het volgende:
idd, 15 miljoen![]()
Het is dan wel crisis, ook in de voetballerij, en met de nieuwe financiele regels in 2012 zal men al wat minder uit gaan geven.. dus bedragen van 40+ miljoen kan je niet meer op hopen maar 25 miljoen toch echt wel.
quote:Carlos Tévez is nu speler van Manchester City, maar in de twee vorige seizoenen moest hij goals maken voor rivaal en stadsgenoot Manchester United. De Argentijn kostte 28 miljoen euro maar Alex Ferguson (Man Utd.) vindt hem zoveel niet waard.
Inderdaad een spits die zich bewezen heeft in Engeland, Brazilie, Argentinie, Argentijns nationaal elftal, CL en Copa Libertadores is dat niet waardquote:
Even een update:quote:Op woensdag 16 september 2009 19:55 schreef Foca het volgende:
Wat een fantastisch gemiddelde weer in de Eredivisie: 6 wedstrijden, 6 goal, 6 assists
Europa Leaque: 2 wedstrijden, 4 goals
Dat doen niet veel spelers hem na geloof ik
quote:
Daar is geen enkele discussie over. Dat lijkt me duidelijk!quote:Op zondag 20 september 2009 16:32 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
![]()
Duidelijk de beste speler in Nederland op dit moment, gelukkig speelt ie bij ons
Als in de winterstop blijft maakt ie een goede kans om het te verbeterenquote:
Duurt nog een jaar.quote:Op zondag 20 september 2009 16:28 schreef The_Verve het volgende:
Ajax heeft een groot probleem wanneer hij vertrekt...
(tvp)
Vanaf wanneer mogen we optimisme tonen dan?quote:Op zondag 20 september 2009 16:41 schreef Palmboom313 het volgende:
Meteen al dat optimisme hierHij gaat nog wel in een dipje komen hoor.
Dan heeft Ajax over een jaar een groot probleem. Zo lijkt het allemaal toch best simpel.quote:
Dat probleem zouden we ook hebben met Huntelaarquote:Op zondag 20 september 2009 16:42 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dan heeft Ajax over een jaar een groot probleem. Zo lijkt het allemaal toch best simpel.
Suarez is veel belangrijker dan Huntelaar. Dat zag ik al toen ze beide bij Ajax speelden. En jij waarschijnlijk ook wel.quote:Op zondag 20 september 2009 16:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat probleem zouden we ook hebben met Huntelaar
Als je in je beste wedstrijd van dit seizoen 4 keer scoort, dan is er wel reden tot optimisme.quote:Op zondag 20 september 2009 16:41 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik vind hem nog veels te wisselvallig spelen.quote:Op zondag 20 september 2009 16:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vanaf wanneer mogen we optimisme tonen dan?
quote:Op zondag 20 september 2009 16:36 schreef twi het volgende:
[..]
Hij gaat er tachtig maken dit seizoen!
Maar het aantal goals liegt nietquote:Op zondag 20 september 2009 16:46 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik vind hem nog veels te wisselvallig spelen.
Zou je niet liever willen dat jullie kampioen worden? Zie namelijk niet beiden gebeuren.quote:Op zondag 20 september 2009 16:45 schreef Jnk18 het volgende:
Luisss Suarez!![]()
Hoop echt dat hij fit blijft hele seizoen. Zou mooi zijn als hij er 25+ kan maken en nog eens zo'n 15-20 assists
Maar dat gemiddelde gaat echt nog wel dalen hoorquote:Op zondag 20 september 2009 16:46 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Als je in je beste wedstrijd van dit seizoen 4 keer scoort, dan is er wel reden tot optimisme.
Zijn moyenne is nu 1.43 doelpunten per wedstrijd. Als ie zo doorgaat komt ie op 48 doelpunten uit
Pff kampioen daar wil ik nog lang niet aan denken.. met het spel van de laatste 2 wedstrijden zullen wij zeker geen kampioen worden mja daar zijn andere topics voor.quote:Op zondag 20 september 2009 16:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zou je niet liever willen dat jullie kampioen worden? Zie namelijk niet beiden gebeuren.
'gewoon'quote:Op zondag 20 september 2009 16:47 schreef Rumille het volgende:
[..]48/49 Gewoon dit gemiddelde (10 uit 7) blijven vasthouden.
Lekker voorbarigquote:
Hij zit in een dipjequote:Op zondag 20 september 2009 16:41 schreef Palmboom313 het volgende:
Inderdaad hij raakte op die 4 goals na geen bal goedquote:Op zondag 20 september 2009 19:10 schreef Silenus het volgende:
Speelde kut en scoort vier keer, kortom: een fenomeen!
Dat dus.quote:Op zondag 20 september 2009 18:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij zit in een dipjeHet kan dus alleen maar beter
Ik weet ook niet waar ze vandaan komen. Kun je ze even quoten voor het gemak?quote:Op zondag 20 september 2009 19:17 schreef SCH het volgende:
Hij is toch wel behoorlijk wisselvallig, ik snap ook niet zo goed waar die teksten: 'hij is echt niet te houden in de winterstop' vandaan komen.
Ik kan de teksten van Langs de Lijn hier niet zo goed quoten, maar hoorde het vanmiddag weer eens.quote:Op zondag 20 september 2009 19:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar ze vandaan komen. Kun je ze even quoten voor het gemak?
Heel raar inderdaad.quote:Op zondag 20 september 2009 19:17 schreef SCH het volgende:
Hij is toch wel behoorlijk wisselvallig, ik snap ook niet zo goed waar die teksten: 'hij is echt niet te houden in de winterstop' vandaan komen.
Wie zei dat dan? Spelers van VVV, Martin Jol, Suárez zelf of slechts één commentator?quote:Op zondag 20 september 2009 19:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kan de teksten van Langs de Lijn hier niet zo goed quoten, maar hoorde het vanmiddag weer eens.
De commentator. Wat is daar zo gek aan? Waarom reageer je nou weer zo geprikkeld?quote:Op zondag 20 september 2009 19:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wie zei dat dan? Spelers van VVV, Martin Jol, Suárez zelf of slechts één commentator?
Ja want echt het zicht van een spits heeft ie niet... hij vind niet blind de hoeken van de goal maar schiet best vaak recht op de keeper af enzo (niet dat ie 'm er niet vaak geweldig inschiet hoor, alleen hij heeft wat meer schoten op doel er voor nodig, maar hij heeft intussen al wel een record met schoten op doel dunkt me)quote:Op zondag 20 september 2009 23:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Als hij écht een goede afmaker was, denk je in wat voor records hij dan aan flarden knalt. Dat geeft aan dat hij op alle andere gebieden echt veel te goed voor deze competitie is.
Luis
quote:Suarez nu al halverwege productie van vorig seizoen
21/09/2009 09:09
Luis Suarez blijft vlijmscherp aan het begin van het seizoen. Na zijn vier doelpunten in de uitwedstrijd tegen VVV-Venlo (0-4) van zondag staat de teller voor de Uruguayaanse spits van Ajax in deze jaargang al op veertien doelpunten in tien officiële wedstrijden.
Suarez maakte tot dusverre tien doelpunten in zeven competitieduels en voegde daar vier Europese treffers (in drie duels) aan toe. Met die veertien goals is hij nu al halverwege zijn gehele productie uit het vorige seizoen. Toen finishte de aanvaller op 28 doelpunten uit 43 officiële optredens.
Het was de vijfde keer dat Suarez in dienst van Ajax minstens drie doelpunten in één wedstrijd liet aantekenen. Eerder lukte hem dat in competitieverband tegen Willem II (twee keer) en RKC Waalwijk en in Europees verband tegen Slovan Bratislava.
Suarez, die in Venlo zijn honderdste Eredivisiewedstrijd speelde, is verder de onbetwiste leider in het topscorersklassement van dit kalenderjaar. In 2009 liet hij in 22 Eredivisiewedstrijden evenzovele goals aantekenen. Zijn voorsprong op de nummer twee van die ranglijst, AZ-aanvaller Mounir El Hamdaoui, bedraagt al negen treffers.
Let op dat veel spelers binnen de selectie ook een Europese Nationaliteit hebben..quote:Op donderdag 24 september 2009 12:09 schreef Lebawski het volgende:
Volgens mij kan Barcelona hem niet aantrekken voordat er een non-Eu speler weg is.
Je weet dat hij een goal heeft gemaakt tegen jullie? Die 5-1 vernedering, weet je nog ?quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 18:10 schreef Lebawski het volgende:
Kratje bier dat ie blijft ? Iemand ?
Dat valt te hopen ja.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij begint weer aan zijn jaarlijkse winterdip
Probeer het eens met argumenten.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ajax wordt toch geen kampioen
PSV en Twente zijn beterquote:Op donderdag 3 december 2009 13:43 schreef Rumille het volgende:
[..]
Probeer het eens met argumenten.
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
PSV en Twente zijn beter
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:43 schreef Rumille het volgende:
[..]
Probeer het eens met argumenten.
Ah je weet nog niet wat een argument isquote:
Ik trek 'm ff door voor je:quote:Op donderdag 3 december 2009 13:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
35 wedstrijden - 16 overwinningen - 6 gelijke spelen - 13 nederlagen - 13 goals![]()
Sommige mensen denken heel simplistisch, want die hebben zo iets van: 'onze ploeg heeft meer punten behaald dan andere ploegen, dus we zijn beter'.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |