Duurt nog een jaar.quote:Op zondag 20 september 2009 16:28 schreef The_Verve het volgende:
Ajax heeft een groot probleem wanneer hij vertrekt...
(tvp)
Vanaf wanneer mogen we optimisme tonen dan?quote:Op zondag 20 september 2009 16:41 schreef Palmboom313 het volgende:
Meteen al dat optimisme hierHij gaat nog wel in een dipje komen hoor.
Dan heeft Ajax over een jaar een groot probleem. Zo lijkt het allemaal toch best simpel.quote:
Dat probleem zouden we ook hebben met Huntelaarquote:Op zondag 20 september 2009 16:42 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dan heeft Ajax over een jaar een groot probleem. Zo lijkt het allemaal toch best simpel.
Suarez is veel belangrijker dan Huntelaar. Dat zag ik al toen ze beide bij Ajax speelden. En jij waarschijnlijk ook wel.quote:Op zondag 20 september 2009 16:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat probleem zouden we ook hebben met Huntelaar
Als je in je beste wedstrijd van dit seizoen 4 keer scoort, dan is er wel reden tot optimisme.quote:Op zondag 20 september 2009 16:41 schreef Palmboom313 het volgende:
Meteen al dat optimisme hierHij gaat nog wel in een dipje komen hoor.
Ik vind hem nog veels te wisselvallig spelen.quote:Op zondag 20 september 2009 16:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vanaf wanneer mogen we optimisme tonen dan?
quote:Op zondag 20 september 2009 16:36 schreef twi het volgende:
[..]
Hij gaat er tachtig maken dit seizoen!
Maar het aantal goals liegt nietquote:Op zondag 20 september 2009 16:46 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik vind hem nog veels te wisselvallig spelen.
Zou je niet liever willen dat jullie kampioen worden? Zie namelijk niet beiden gebeuren.quote:Op zondag 20 september 2009 16:45 schreef Jnk18 het volgende:
Luisss Suarez!![]()
Hoop echt dat hij fit blijft hele seizoen. Zou mooi zijn als hij er 25+ kan maken en nog eens zo'n 15-20 assists
Maar dat gemiddelde gaat echt nog wel dalen hoorquote:Op zondag 20 september 2009 16:46 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Als je in je beste wedstrijd van dit seizoen 4 keer scoort, dan is er wel reden tot optimisme.
Zijn moyenne is nu 1.43 doelpunten per wedstrijd. Als ie zo doorgaat komt ie op 48 doelpunten uit
Pff kampioen daar wil ik nog lang niet aan denken.. met het spel van de laatste 2 wedstrijden zullen wij zeker geen kampioen worden mja daar zijn andere topics voor.quote:Op zondag 20 september 2009 16:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zou je niet liever willen dat jullie kampioen worden? Zie namelijk niet beiden gebeuren.
'gewoon'quote:Op zondag 20 september 2009 16:47 schreef Rumille het volgende:
[..]48/49 Gewoon dit gemiddelde (10 uit 7) blijven vasthouden.
Lekker voorbarigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |