Oké oké maar je snapt misschien wel wat ik bedoel. Je moet als supporter wel eens neutraal naar iets kunnen kijken.quote:Op zondag 21 november 2010 13:12 schreef piebepost het volgende:
[..]
Oeps vergeten: Het is afellay...
Ja dat keur ik ook niet goed. Jammer dat ie eigenlijk maar zo weinig speelt.quote:Op zondag 21 november 2010 13:17 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Zeker zeker, en een loeiharde werker met dito mentaliteit. Hoewel hij dus ook aan het trappen was...
dit zou ik niet eens een bijtincident willen noemen....dit is gewoon ziek!quote:Op zondag 21 november 2010 13:20 schreef Paul-89 het volgende:
Sansoni kreeg eerder voor een bijtincident 5 wedstrijden.
Kan Suarez wat van leren...als die jeuk voelt na een duel, gaat ie al liggen kermen en huilen. Dát is namelijk zijn (gebrek aan) mentaliteit.quote:Op zondag 21 november 2010 13:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Bakkal reageerde heel sportief op het gebeuren. Sympathieke voetballer
Wij zijn dat gewoon niet gewend in Zuid-Amerika klaagt niemand erover.quote:Op zondag 21 november 2010 13:25 schreef joers1 het volgende:
[..]
Kan Suarez wat van leren...als die jeuk voelt na een duel, gaat ie al liggen kermen en huilen. Dát is namelijk zijn (gebrek aan) mentaliteit.
Oh, dan heb je zeker nog nooit buitenlands of interlandvoetbal gezien?quote:Op zondag 21 november 2010 13:25 schreef joers1 het volgende:
[..]
Kan Suarez wat van leren...als die jeuk voelt na een duel, gaat ie al liggen kermen en huilen. Dát is namelijk zijn (gebrek aan) mentaliteit.
Suarez staat bij mij, met stip, op één als het gaat om het klassement: "Laagste en Smerigste Voetballer Ooit" Wat een enorme droeftoeter zeg.
Meer dan jij waarschijnlijkquote:Op zondag 21 november 2010 13:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh, dan heb je zeker nog nooit buitenlands of interlandvoetbal gezien?
quote:Op zondag 21 november 2010 13:19 schreef fioooon het volgende:
Maar beter trappen dan bijten....... want wat is de volgende stap? Een pistool?? Zeg het maar.
Weet je wat pas laag is? Door een schwalbe in een WK-finale een penalty versieren en zo een WK winnen. Zie 1990 of 1974. Beide niet geheel toevallig Duitsers. Italianen kunnen er ook wat van. Maar goed, ook dat hoort er nu blijkbaar bij.quote:Op zondag 21 november 2010 13:29 schreef joers1 het volgende:
[..]
Meer dan jij waarschijnlijkUiteraard chargeer ik ietwat.
Maar wat Suarez gisteren deed, gaat wat mij betreft lager dan laag en is (in mijn ogen) nog erger dan schoppen (dat "hoort" namelijk bij (of is inherent aan) het spelletje). Mag hopen dat de KNVB het ook snoeihard zal aanpakken
Dit valt op geen enkele wijze, door wie dan ook....goed te praten, of recht te lullen natuurlijk.
Ben wel benieuwd wat jij van Suarez' actie vindt....je LIJKT het een beetje te ontwijken/goed te praten/recht te willen kletsenquote:Op zondag 21 november 2010 13:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Weet je wat pas laag is? Door een schwalbe in een WK-finale een penalty versieren en zo een WK winnen. Zie 1990 of 1974. Beide niet geheel toevallig Duitsers. Italianen kunnen er ook wat van. Maar goed, ook dat hoort er nu blijkbaar bij.
Nee hoor. Ik ben voor PSV en ben zeker niet de grootste fan van Suarez om het zo maar te zeggen.quote:Op zondag 21 november 2010 13:40 schreef joers1 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat jij van Suarez' actie vindt....je LIJKT het een beetje te ontwijken/goed te praten/recht te willen kletsenMaar misschien lijkt dat alleen zo
Een schwalbe is laag, maar dat hoort ook een beetje bij het spelletje van de (psychologische) oorlogsvoering.... Bijten is wat mij betreft het laagste van het laagste...evenals spugen. Kom o pzeg...dat doe je gewoon niet. Maar haas-Suarez (over schwalbes gesproken?) heeft een pattent op onbehoorlijk en vooral gefrustreerd gedrag geloof ik
Niet overdrijven ? Keihard aanpakken zulke idiote acties, het is gewoon volslagen gestoord om zoiets te doen.quote:Op zondag 21 november 2010 13:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben voor PSV en ben zeker niet de grootste fan van Suarez om het zo maar te zeggen.
Het is een belachelijke actie die voortkomt uit pure frustratie en onmacht, maar het is in principe niet erger dan een keiharde tackle met 2 benen waardoor iemand zijn benen kan breken bijvoorbeeld. Bijten ziet er gelijk een stuk zieker uit, maar we moeten ook niet overdrijven.
En ik vond het juist mooi om te zien dat ze na de wedstrijd zo goed met elkaar omgingen. Kunnen een hoop supporters nog iets van leren.
Vind ik ook. 5 wedstrijden zal op zijn plek zijn, maar ik vind het persoonlijk niet erger dan een tackle uit frustratie waar de gevolgen veel groter van kunnen zijn.quote:Op zondag 21 november 2010 13:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Niet overdrijven ? Keihard aanpakken zulke idiote acties, het is gewoon volslagen gestoord om zoiets te doen.
Ik vind het niet echt te vergelijken eerlijk gezegd. Een tackle kan soms ook totaal verkeerd uitpakken door een glad veld etc. Maar bijten is altijd bewust en gewoon echt gestoord, keihard straffen dus.quote:Op zondag 21 november 2010 13:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vind ik ook. 5 wedstrijden zal op zijn plek zijn, maar ik vind het persoonlijk niet erger dan een tackle uit frustratie waar de gevolgen veel groter van kunnen zijn.
Helemaal mee eens....een tackle is "part of the game" en kan inderdaad verkeerd UITPAKKEN....maar bijten? Dat is heel bewust.quote:Op zondag 21 november 2010 13:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Niet overdrijven ? Keihard aanpakken zulke idiote acties, het is gewoon volslagen gestoord om zoiets te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |