quote:Of ik bang ben voor een schorsing? Nee, misschien gaat er wel een schorsing naar hem", aldus de Ajacied.
Inderdaad, op dit soort rariteiten na is het geweldig om te zien hoe Suarez echt alles probeert om te winnen. Heel getalenteerde voetballer en heerlijk om te zien voetballen. Maar dit lijkt meer op een actie van een vals paardquote:Op zondag 21 november 2010 11:49 schreef detulp050 het volgende:
En er is bij Ajax blijkbaar niemand die die jongen een beetje goede begeleiding kan geven of in toom kan houden. Ontzettend jammer van het talent.
quote:Op zondag 21 november 2010 12:34 schreef fioooon het volgende:
Ik ben na deze actie van Suarez geen supporter meer van Ajax. De maat is vol.
Nepsupporterquote:Op zondag 21 november 2010 12:34 schreef fioooon het volgende:
Ik ben na deze actie van Suarez geen supporter meer van Ajax. De maat is vol.
Jawel, maar buiten Suarez gaat het ook nog eens slecht met Ajax. En supporter zijn van een club waarmee het niet goed gaat is vragen om problemen. Ik stap over naar PSV !quote:Op zondag 21 november 2010 12:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Nepsupporter. Dit is een diep trieste faalactie. Maar staat los van de club Ajax toch?
quote:
Als PSVfan moet ik even neutraal reageren Suarez had nooit mogen bijten, maar Bakkal heeft hem inderdaad een paar keer op de voet gestaan, ik persoonlijk zou Bakal als eerste reactie weggeduwd hebben,maar dan krijg je als speler rood. Maar je moet maar eens naar de herhaling kijken bij bv dat geval dat Afallay een suarezje doet bij Suarez in de buurt van de cornervlag, alle spelers althans veel van psv gaan naar Suarez en op een gegeven moment zie je Bakkal bewust op de voet van Suarez staan. Maar neemt niet weg dat Suarez hem even later niet mag bijten, maar Bakkal is geen onschuldige jongen wat hij deed hoort ook niet.quote:Op zondag 21 november 2010 11:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik hoop dat die mongool een paar wedstrijden schorsing krijgt. Dit hoort gewoon niet, en dan ook nog heel "stoer" melden dat je er geen spijt van hebt. Chapeau dat Bakkal zich in heeft kunnen houden op dat moment.
Smerig mannetje.
Zeker zeker, en een loeiharde werker met dito mentaliteit. Hoewel hij dus ook aan het trappen was...quote:Op zondag 21 november 2010 13:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Bakkal reageerde heel sportief op het gebeuren. Sympathieke voetballer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |