De laatste 2 wedstrijden: 3 assists en 1 goal. Is dat een winterdip?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Helaas voor je bereking geeft Ajax steeds de titel weg in de winter doordat de beste speler last heeft van een winterdip
2 penalties missen en een kans voor open goal vanaf 4 meter int zijnet trappen zijn tekenen.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
De laatste 2 wedstrijden: 3 assists en 1 goal. Is dat een winterdip?
Moet je nagaan dat hij dat doet en alsnog scoort en assists geeftquote:Op donderdag 3 december 2009 17:11 schreef Undergod het volgende:
[..]
2 penalties missen en een kans voor open goal vanaf 4 meter int zijnet trappen zijn tekenen.
Neequote:Op donderdag 3 december 2009 17:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
De laatste 2 wedstrijden: 3 assists en 1 goal. Is dat een winterdip?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:26 schreef Babovic het volgende:
Duikelaar.
Juist niet, want daar trapt niemand inquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:36 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jullie hebben Tomasson , die kan er ook wat van hoor
Heb je hem horen huilen dan tegen feyenoord? Hij zegt juist nooit wat over de scheids.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:59 schreef rubbereend het volgende:
omg wat een schwalbeen volgende keer weer huilen als hij zijn pingel niet krijgt
Jezusquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:59 schreef rubbereend het volgende:
omg wat een schwalbeen volgende keer weer huilen als hij zijn pingel niet krijgt
zeker niet gezien wat hij in de catacomben van de Kuip zei..quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
Heb je hem horen huilen dan tegen feyenoord? Hij zegt juist nooit wat over de scheids.
Volgens mij heb jij wat gemist in de catacombenquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
Heb je hem horen huilen dan tegen feyenoord? Hij zegt juist nooit wat over de scheids.
Gelul! Hij is niet eens 5 keer in de 16 geweest.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:13 schreef Seam het volgende:
[..]
JezusTwijfelachtige schwalbe hoor. Ik heb er JD Tommasson vijf zien maken afgelopen zondag
Daarom was het ook zo dramatischquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:14 schreef Babovic het volgende:
[..]
Gelul! Hij is niet eens 5 keer in de 16 geweest.
Heb je hem na afloop horen schreeuwen in de spelerstunnelquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wat heef Tomasson hier nou weer mee te makenquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:13 schreef Seam het volgende:
[..]
JezusTwijfelachtige schwalbe hoor. Ik heb er JD Tommasson vijf zien maken afgelopen zondag
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:56 schreef Vine het volgende:
[..]
Juist niet, want daar trapt niemand in.
Ik doelde op het feit dat iedereen altijd om Schwalbuarez ligt te janken, terwijl er veel meer dramatische spitsen spelen in de Eredivisie.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Heb je hem na afloop horen schreeuwen in de spelerstunnel
[..]
Wat heef Tomasson hier nou weer mee te maken
Maar we zitten hier in het Suareztopic. Dus kom ik hier zeiken of de fopduiker.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik doelde op het feit dat iedereen altijd om Schwalbuarez ligt te janken, terwijl er veel meer dramatische spitsen spelen in de Eredivisie.
Punt, je hebt hetquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar we zitten hier in het Suareztopic. Dus kom ik hier zeiken of de fopduiker.
bovendien heeft Suarez het helemaal niet nodig want hij si gewoon een hele goede voetballer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |