Vierde goal van vandaag is briljant. Derde zit er prima in. Jammer alleen dat hij na de eerste twee doelpunten nog niet eens de kogel waard is. Vooral de manier van juichen naar de eerste.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bovendien heeft Suarez het helemaal niet nodig want hij si gewoon een hele goede voetballer.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:05 schreef Pritt het volgende:
Gelukkig schat jij dingen altijd verkeerd in.
Dat kun je ook anders zien. Stel dat hij blijft en hij raakt geblesseerd, dan kun je hem ook niet opstellen. Ajax wil een spits erbij dat lijkt me logisch. Ik zou 'm nu verkopen voor heel veel geld waardoor je ook weer een grote investering kunt doen, qua spits. Markus Berg lijkt me dan de beste optie. Suarez wil alleen naar de absolute top zoals Manchester United, Barcelona, Real Madrid. Die zullen 40 miljoen wel op tafel leggen. Met minder moet Ajax geen genoegen nemen. Tel daarbij ook nog eens 20 miljoen voor Gregory van der Wiel en 20 miljoen voor Stekelenburg dan is Ajax uit de zorgen en genoeg geld om het elftal te versterken en Urby een beter contract aan te bieden, zodat hij alsnog een nieuw cotract tekendquote:Op zondag 20 september 2009 16:28 schreef The_Verve het volgende:
Ajax heeft een groot probleem wanneer hij vertrekt...
(tvp)
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:05 schreef Pritt het volgende:
Gelukkig schat jij dingen altijd verkeerd in.
Miljoentje hier, miljoentje daar. Het is crisis en jij denk dat clubs zomaar even flink uit gaan geven aan spelers die het nog niet hebben laten zien in een sterke competitie? 20 miljoen voor een keeper? Dat wordt zelden uitgegeven aan een keeper. En al helemaal niet aan een keeper met nog een contract voor maar 2 jaar.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:27 schreef Lubbert het volgende:
[..]
Dat kun je ook anders zien. Stel dat hij blijft en hij raakt geblesseerd, dan kun je hem ook niet opstellen. Ajax wil een spits erbij dat lijkt me logisch. Ik zou 'm nu verkopen voor heel veel geld waardoor je ook weer een grote investering kunt doen, qua spits. Markus Berg lijkt me dan de beste optie. Suarez wil alleen naar de absolute top zoals Manchester United, Barcelona, Real Madrid. Die zullen 40 miljoen wel op tafel leggen. Met minder moet Ajax geen genoegen nemen. Tel daarbij ook nog eens 20 miljoen voor Gregory van der Wiel en 20 miljoen voor Stekelenburg dan is Ajax uit de zorgen en genoeg geld om het elftal te versterken en Urby een beter contract aan te bieden, zodat hij alsnog een nieuw cotract tekend
idd, meer dan 27 miljoen hoef je echt niet te verwachttenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Miljoentje hier, miljoentje daar. Het is crisis en jij denk dat clubs zomaar even flink uit gaan geven aan spelers die het nog niet hebben laten zien in een sterke competitie? 20 miljoen voor een keeper? Dat wordt zelden uitgegeven aan een keeper. En al helemaal niet aan een keeper met nog een contract voor maar 2 jaar.
En 40 miljoen voor Suarez? Villa heeft Barca net 40 miljoen gekost. Volgens mij heeft deze beste man toch al heel wat meer laten zien dan Suarez.
Whehe Suarez verdient waarschijnlijk op 1 dag meer dan jij in een maandquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:06 schreef wolfrolf het volgende:
Weheh. Suarez heeft maar 10 dagen vrij ofzo
Oh, dat zekerquote:Op zondag 11 juli 2010 01:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
Whehe Suarez verdient waarschijnlijk op 1 dag meer dan jij in een maand
en laat dat nou juist de manier zijn om suarez in de wedstrijd te spelen, ik juich het toe!quote:Op zondag 11 juli 2010 00:20 schreef buzz1291 het volgende:
Gezien hoe die fopduikkoning een hand van Blatter kreeg. Weeehhhh, die wordt 17 uitwedstrijden compleet uit het veld gefloten.
quote:Op zondag 21 november 2010 02:35 schreef Nitrouz het volgende:
Wel een mooi schot vanaf de middellijn, en een mooie bijt die echt wat toevoegde aan de wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |