Iemand springt met enorme kracht op jouw tenen. Jij schrikt hiervan, doet een stap naarboven waardoor je met je hoofd tegen iemand's schouder aankomt. Je mond was nog open van verbazing, en je tanden laten een afdruk achter. Een afdruk overigens die binnen een minuut was weggetrokken. Als er iemand bestraft dient te worden dan is dat nog Bakkal.quote:Op maandag 22 november 2010 12:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom zou een schorsing niet op z'n plaats zijn
Ja. maar Suarez maakt wekelijks kortsluiting. Geen incident, maar gewoon een gefrustreerde idioot.quote:Op maandag 22 november 2010 12:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Iemand springt met enorme kracht op jouw tenen. Jij schrikt hiervan, doet een stap naarboven waardoor je met je hoofd tegen iemand's schouder aankomt. Je mond was nog open van verbazing, en je tanden laten een afdruk achter. Een afdruk overigens die binnen een minuut was weggetrokken. Als er iemand bestraft dient te worden dan is dat nog Bakkal.
Dit is bijten:
Ik denk persoonlijk 6 wedstrijden. Hij heeft namelijk nog een voorwaardelijke straf open staan van de Johan Cruijff schaal.quote:Op maandag 22 november 2010 12:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
Suarez wordt echt wel geschorst. Denk voor 4 of 5 wedstrijden.
quote:Op maandag 22 november 2010 12:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja. maar Suarez heeft af en toe kortsluiting. Geen incident, maar gewoon gefrustreerd.
Hij ging niet met enorme kracht op zijn tenen springen, maar gewoon even op zijn voet staan.quote:Op maandag 22 november 2010 12:16 schreef Morendo het volgende:
Iemand springt met enorme kracht op jouw tenen.
IJzeren noppen hč.quote:Op maandag 22 november 2010 13:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hij ging niet met enorme kracht op zijn tenen springen, maar gewoon even op zijn voet staan.
En wil je weten waarom? Hij lokt Suarez uit... iedereen ziet dat hij al wekenlang naar een rode kaart solliciteert en Bakkal dacht: even provoceren.
En die dwaas van een Suarez hapt ook nog. Jammer genoeg te laat in de wedstrijd.
Ik schijn een paar jaartjes gevoetbald te hebben in de spits. Geloof maar dat ik precies weet hoe noppen voelen. Het gebeurt redelijk vaak...quote:
quote:Update 15:20 uur - Ajax legt Suárez zelf schorsing van twee duels op
Ajax heeft Luis Suárez gestraft voor de gebeurtenissen in de competitietopper tussen Ajax en PSV. De aanvaller beet in de slotfase Otman Bakkal net onder zijn nek en is door zijn werkgever voor twee competitieduels geschorst. Suárez mist hierdoor de wedstrijden tegen VVV-Venlo (uit) en NEC (thuis) en is nog in afwachting van een uitspraak van de KNVB. Ajax heeft Suárez ook nog een boete opgelegd, zo meldt het op de officiële website, die naar een goed doel zal gaan.
Suarez eruit nu kunnen we weer eens fatsoenlijk samen gaan spelen.quote:
Doe eens normaal man.quote:Op maandag 22 november 2010 16:05 schreef joers1 het volgende:
Ajax...schaam je!!! 2 Wedstrijden is gewoon een lachertje....
Ik denk dat hij gewoon 2 wedstrijden geschorst word door Ajax. En als de aanklager besluit hem ook te schoren dan telt dat gewoon mee voor Ajax. Dit moet je ook meer zien als een statement vanuit de club.quote:Op maandag 22 november 2010 16:22 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vraag me alleen af of ze hem nu 2 wedstrijden extra schorsen of gewoon zeggen tegen VVV en Nec doe je niet mee, als het dat laatste is slaat de schorsing nergens op aangezien ze ook wel weten dat hij minimaal 4 wedstrijden gaat krijgen.
Precies!quote:Op maandag 22 november 2010 16:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon 2 wedstrijden geschorst word door Ajax. En als de aanklager besluit hem ook te schoren dan telt dat gewoon mee voor Ajax. Dit moet je ook meer zien als een statement vanuit de club.
En waarom houden ze hem dan niet tegen Real Madrid al aan de kant? Deze straf slaat nergens op.quote:Op maandag 22 november 2010 16:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon 2 wedstrijden geschorst word door Ajax. En als de aanklager besluit hem ook te schoren dan telt dat gewoon mee voor Ajax. Dit moet je ook meer zien als een statement vanuit de club.
Mee eens.quote:Op maandag 22 november 2010 16:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En waarom houden ze hem dan niet tegen Real Madrid al aan de kant? Deze straf slaat nergens op.
Omdat je tegen Real Madrid speelt in de Champions League.quote:Op maandag 22 november 2010 16:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En waarom houden ze hem dan niet tegen Real Madrid al aan de kant? Deze straf slaat nergens op.
Dat dus. Als het is om een statement te maken, maak je dus ook geen verschil tussen competitie of Europees voetbal, en geen verschil tussen mogelijke tegenstanders.quote:Op maandag 22 november 2010 16:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dus wangedrag in de competitie is wat anders dan wangedrag in de CL?quote:Op maandag 22 november 2010 16:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Omdat je tegen Real Madrid speelt in de Champions League.
Omdat ze hopen dat ie het een beetje goed doet en niet ook internationaal zijn marktwaarde verneukt, het is allemaal niet zo ingewikkeld hoor.quote:Op maandag 22 november 2010 16:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja de snap ik ook wel, maar wat heeft deze straf dan voor een nut? Beter hadden ze hem de aanvoerdersband afgenomen want hij is met die rare acties van hem die band niet waard.quote:Op maandag 22 november 2010 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat ze hopen dat ie het een beetje goed doet en niet ook internationaal zijn marktwaarde verneukt, het is allemaal niet zo ingewikkeld hoor.
Ze willen hem natuurlijk ook helemaal niet straffen, ze "moeten" wel. Ik ben het ook eens met een straf hoor, maar uit Ajax's standpunt is het natuurlijk gewoon kut.quote:Op maandag 22 november 2010 16:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja de snap ik ook wel, maar wat heeft deze straf dan voor een nut? Beter hadden ze hem de aanvoerdersband afgenomen want hij is met die rare acties van hem die band niet waard.
Straf hem dan op een andere manier want nu komt het zo nutteloos over die 2 wedstrijdjes tegen VVV en NEC. Ze weten toch wel dat hij er die wedstrijden sowieso niet bij zal zijn door de straf die de tuchtcomissie hem op zal leggen.quote:Op maandag 22 november 2010 16:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
Het is toch logisch dat Ajax hun beste speler niet aan de kant laat als je tegen Real Madrid speelt.
Kan iedereen wel de moraalridder gaan uithangen maar als Ajax Suarez morgenavond niet zo laten spelen zou dat ontzettend dom zijn.
Ja dat klopt maar Ajax is helemaal niet verplicht om hem te schorsen. Dus hiermee geven ze meer een signaal af dan dat ze hem daadwerkelijk willen straffen.quote:Op maandag 22 november 2010 16:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Straf hem dan op een andere manier want nu komt het zo nutteloos over die 2 wedstrijdjes tegen VVV en NEC. Ze weten toch wel dat hij er die wedstrijden sowieso niet bij zal zijn door de straf die de tuchtcomissie hem op zal leggen.
Wat ik al postte. Nu worden het misschien 4 wedstrijden.quote:Op maandag 22 november 2010 16:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Straf hem dan op een andere manier want nu komt het zo nutteloos over die 2 wedstrijdjes tegen VVV en NEC. Ze weten toch wel dat hij er die wedstrijden sowieso niet bij zal zijn door de straf die de tuchtcomissie hem op zal leggen.
Precies, als ze in een persconferentie hadden gezegd 'we gaan bij voorbaat akkoord met de straf die de tuchtcommissie gaat opleggen' en hem daarnaast een paar keer een rondje langs kindertjes laat gaan in basisscholen en ziekenhuizen had niemand het er over gehad.quote:Op maandag 22 november 2010 16:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Komop zeg. Wat een gezeur. Wees blij Dat Ajax nog iets doet. En ik kan best begrijpen dat ze Sua niet schorsen voor de Cl-Duelsquote:Op maandag 22 november 2010 16:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Juistquote:Op maandag 22 november 2010 16:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Precies, als ze in een persconferentie hadden gezegd 'we gaan bij voorbaat akkoord met de straf die de tuchtcommissie gaat opleggen' en hem daarnaast een paar keer een rondje langs kindertjes laat gaan in basisscholen en ziekenhuizen had niemand het er over gehad.
Dit heeft nu ongeveer net zo veel gewicht als tegen een speler met een afgescheurde kruisband zeggen 'we schorsen je de komende twee wedstrijden' - hij had ze anders toch ook al niet meegespeeld.
Het is vrijwel vergelijkbaar met niets, behalve de geldboete dan.quote:Op maandag 22 november 2010 16:53 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Komop zeg. Wat een gezeur. Wees blij Dat Ajax nog iets doet. En ik kan best begrijpen dat ze Sua niet schorsen voor de Cl-Duels
Ik denk wel meer want hij heeft nog een voorwaardelijke wedstrijd open staan van de rode kaart in de Johan Cruijff schaal.quote:Op maandag 22 november 2010 16:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ik al postte. Nu worden het misschien 4 wedstrijden.
Ja een enorm zwaar signaal, je kon het gewoon voelen rond de ArenA. Dit is een schorsing van niks, ze hadden nog op zijn minst zijn aanvoerdersband kunnen afnemen tot de winterstop.quote:Op maandag 22 november 2010 16:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar Ajax is helemaal niet verplicht om hem te schorsen. Dus hiermee geven ze meer een signaal af dan dat ze hem daadwerkelijk willen straffen.
Gast.quote:Op maandag 22 november 2010 21:10 schreef joers1 het volgende:
Doe dan niks.....2 wedstrijden..poeh poeh....dat zijn nog eens helden-maatregelen!!
Nee...dan van Der Gijp...die noemde Suarez zojuist gewoon een "mongool" !!
Daar zullen Derksen zijn hotelvrienden niet blij mee zijn!quote:Op maandag 22 november 2010 21:10 schreef joers1 het volgende:
Doe dan niks.....2 wedstrijden..poeh poeh....dat zijn nog eens helden-maatregelen!!
Nee...dan van Der Gijp...die noemde Suarez zojuist gewoon een "mongool" !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |