...zo is het inderdaad.quote:Op zondag 21 november 2010 14:17 schreef Saekerhett het volgende:
Ik begin me ook meer en meer te ergeren aan Suarez. Speelt dit seizoen totaal niet in dienst van het team, maar heeft de focus alleen op zichzelf.
Een boete is wel op zijn plaats. Hoewel je hem zwaarder straft door hem bijvoorbeeld drie wedstrijden uit de selectie te houden, maar dat lijkt mij als supporter niet zo wenselijk.quote:Op zondag 21 november 2010 14:51 schreef joers1 het volgende:
[..]
...zo is het inderdaad.
Kneiterhard aanpakken zo'n zieke geest. Ajax moet 'm zelf maar stevig straffen ook
Wenselijk??quote:Op zondag 21 november 2010 15:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een boete is wel op zijn plaats. Hoewel je hem zwaarder straft door hem bijvoorbeeld drie wedstrijden uit de selectie te houden, maar dat lijkt mij als supporter niet zo wenselijk.
Drama Queen.quote:Op zondag 21 november 2010 15:21 schreef joers1 het volgende:
[..]
Wenselijk??
Als je echt supporter bent (van voetbal in het algemeen, óf van Ajax) dan moet je zo'n malloot niet eens op je veld WILLEN zien. Ik vind 3 wedstrijden buiten de selectie nog te weinig ook!
Wenselijk? Zulk gedrag in je ploeg, dát is niet wenselijk
Psies...dát kenmerkt zijn gebrek aan mentaliteit en persoonlijkheid!quote:Op zondag 21 november 2010 15:56 schreef AryaMehr het volgende:
En dan zowel bij alle twee de overtredingen zelf de slachtoffer uithangen.
Klopt. Als hij even niet goed speelt trekt hij zich dat enorm aan. en word hij gek.Letterlijk.quote:Op zondag 21 november 2010 16:16 schreef joers1 het volgende:
[..]
Psies...dát kenmerkt zijn gebrek aan mentaliteit en persoonlijkheid!
Het is nu ijna afwachten tot een of andere nóg gekkere speler hem een "Kokmeiertje" bezorgt. Daar begint ie nu aardig om te vragen namelijk...ongelooflijk. De KNVB en/of Ajax moeten hem tegen zichzelf in bescherming nemen. En vooral een daad stellen.
Ik kan me levendig voorstellen, dat menig tegenspeler na het zien van dit soort beelden namelijk zichzelf gaat wapenen tegen dit soort misselijkmakende acties.
Eigenlijk zou hij gewoon een seizoen moeten krijgen. Kan ie ff afkoelen.quote:Op zondag 21 november 2010 16:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij heeft er geen spijt van
Minimaal 5 wedstrijden want anders zie ik het mee nogmaals doen.
Hij's toch niet in vorm nu, laat 'm lekker even een maand vakantie nemen.quote:Op zondag 21 november 2010 16:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij heeft er geen spijt van
Minimaal 5 wedstrijden want anders zie ik het mee nogmaals doen.
quote:Op zondag 21 november 2010 16:43 schreef mikerw het volgende:
wat zijn dat voor criminele activiteiten, die moet worden aangegeven bij de politie en voorlopig in een gesticht worden opgesloten. Wat een rare acties zijn dat zeg.
In een hondenkennel.quote:Op zondag 21 november 2010 16:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij's toch niet in vorm nu, laat 'm lekker even een maand vakantie nemen.
Ik zie geen fuck, na 0,5 sec springt die naar relevante video'squote:
Lol we weten je mening nu wel hoor. Dat hoef je hier niet meerdere malen te verkondigenquote:
Hee...als mensen er zo expliciet om vragen, dan ga ik....á la Suarez...nog ff door met zuigen....:)quote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Lol we weten je mening nu wel hoor. Dat hoef je hier niet meerdere malen te verkondigen
gestraft? wat dacht je van tbs......zieke geest ben je als je dit soort absurde misdragingen doet....en dat wil dan bij een grote buitenlandse club spelen, zie je het voor je...suarez in het shirt van valencia in de primere division....dat wordt lachenquote:Op zondag 21 november 2010 21:46 schreef joers1 het volgende:
[..]
doe ik lekker toch
Had ik al gezegd...dat Suarez zwaar gestraft moet worden?
Denken dat ze in het buitenland elkaar knuffelenquote:Op zondag 21 november 2010 21:49 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
gestraft? wat dacht je van tbs......zieke geest ben je als je dit soort absurde misdragingen doet....en dat wil dan bij een grote buitenlandse club spelen, zie je het voor je...suarez in het shirt van valencia in de primere division....dat wordt lachen![]()
Fijn dat je ook zo doordraaft over zijn exceptionele voetbalkwaliteitenquote:Op zondag 21 november 2010 21:46 schreef joers1 het volgende:
[..]
Hee...als mensen er zo expliciet om vragen, dan ga ik....á la Suarez...nog ff door met zuigen....:)
Had ik al gezegd...dat Suarez zwaar gestraft moet worden?
je zal zien dat er niets gebeurt, hooguit een boetequote:Op zondag 21 november 2010 16:43 schreef mikerw het volgende:
wat zijn dat voor criminele activiteiten, die moet worden aangegeven bij de politie en voorlopig in een gesticht worden opgesloten. Wat een rare acties zijn dat zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |