Probeer jij maar eens een topic te openen terwijl je gepijpt wordt. Valt tegen.quote:
Nee.quote:
Jij bent ook niks gewend.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens een topic te openen terwijl je gepijpt wordt. Valt tegen.
Beginner.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
pics?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:06 schreef reetveter het volgende:
Wtf, picasa laat ook foto's zien die je verwijderd hebt. Zie ik ineens allemaal .rars van een mod en ineens een foto van fascination
. En ik zie nog wat pr0n.
Link?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:06 schreef reetveter het volgende:
Wtf, picasa laat ook foto's zien die je verwijderd hebt. Zie ik ineens allemaal .rars van een mod en ineens een foto van fascination
Vertel dat maar aan m'n zusje.quote:
Laptop of vaste PC?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Pm?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:06 schreef reetveter het volgende:
Dat maakt bij jou op het gebied van neuken toch niet zoveel verschil of je op Fok zit of in het echte leven?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je zit op fok!, wat denk je zelf?
Vaste uiteraard.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Laptop of vaste PC? [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:08 schreef Otis. het volgende:
[..]
Dat maakt bij jou op het gebied van neuken toch niet zoveel verschil of je op Fok zit of in het echte leven?
Het zusje van Lakitu is dan ook gewoon een vette zeug.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:09 schreef Otis. het volgende:
[..]
Wat voor bureau heb jij dan? Bij mij paste je zusje er niet onder hoor.
Pik je dat, Lakitu? Ojoj.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zusje van Lakitu is dan ook gewoon een vette zeug.
Ik heb extra beenruimte.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:09 schreef Otis. het volgende:
[..]
Wat voor bureau heb jij dan? Bij mij paste je zusje er niet onder hoor.
Neequote:Op woensdag 16 september 2009 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
JONGE ZE HEEFT GEWOON RONDINGEN OP DE JUISTE PLAATSEN JIJ BENT GEHERSENSPOELD DORO DE MEDIA DIE ANOREXIA VERHEERLIJKT EN DOOR AL DIE MODELLEN WAT EEN GRATENPAKHUIZEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 16 september 2009 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Post jouwe eens, kan Adelante ook lachen.quote:
Ik heb het zusje van Lakitu nooit gezien.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:10 schreef Otis. het volgende:
[..]
JONGE ZE HEEFT GEWOON RONDINGEN OP DE JUISTE PLAATSEN JIJ BENT GEHERSENSPOELD DORO DE MEDIA DIE ANOREXIA VERHEERLIJKT EN DOOR AL DIE MODELLEN WAT EEN GRATENPAKHUIZEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WHEHEHHEEHEHquote:
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Post jouwe eens, kan Adelante ook lachen.
Verwijderd.quote:
Dat voel ik aan m'n water.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Bovendien, wie post er nou naaktpics op internet
Gemist, excuses. Overigens is het gelijkspel geworden.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:07 schreef Otis. het volgende:
TRANNELLIUS GA JE DEFEAT ERKENNEN IN HET AMERIKANEN TOPIC
Ik niet. Ik moet nog een uur en 10 minuten.quote:
quote:
Genoeg mensen die dat doen, weliswaar niet altijd zelf, maar toch.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Bovendien, wie post er nou naaktpics op internet
Leuk voor op je sollicitatiequote:Op woensdag 16 september 2009 16:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Genoeg mensen die dat doen, weliswaar niet altijd zelf, maar toch.
Ik voel gewoon dat ik ziek ga worden, maar daar heb ik geen tijd voorquote:
Aww, dat is wel kut. Maar meisjes zijn ook echt vaak ziek, of hoofdpijn, of voelen zich niet goedquote:Op woensdag 16 september 2009 16:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik voel gewoon dat ik ziek ga worden, maar daar heb ik geen tijd voor. Ik wil gewoon rustig ziek worden, ziek zijn, en beter worden
. Maar ik heb nog 6000 tentamens deze week, ik moet nog werken, en dan moet ik zondag ook nog eens naar dat schijt eiland waar ik geen zin in heb
.
Ik moet m'n dingen echt beter gaan plannen. Heb je trouwens die kamer?
Naja, als je een of andere ouwe snoepert als baas hebt neemt ie je daarvoor best wel aan.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuk voor op je sollicitatie
Ja, zo ben ik niet. Maar ik voel gewoon dat ik echt griep ga krijgen.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Aww, dat is wel kut. Maar meisjes zijn ook echt vaak ziek, of hoofdpijn, of voelen zich niet goed. Dat is echt ongelofelijk. Welk schijt-eiland?
En nee, het waren echt van die balletjes zonder vereniging (wel chille kamer tho), maar ik heb daar gewoon geen zin in dus dat gaf ik daar al aan. Dit weekend wss verhuizen.
Teeheehee gouden regenquote:
En nee, dit is geen photoshop. Loop k iedere dag langs.quote:
Ik voel nattigheid..quote:Op woensdag 16 september 2009 16:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En nee, dit is geen photoshop. Loop k iedere dag langs.
Ik zou het graag doen. Heb ik een aantrekkelijke reispartner?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik niet. Maar ik voel gewoon dat ik echt griep ga krijgen.
Kreta. Als je in mijn plaats wilt gaan, mag je gerust gaan.
Dat dacht ik al ja n.a.v die advertentie. Ik dacht dat je al in Tillie zat?
En dat gaan we ook zo houden.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb het zusje van Lakitu nooit gezien.
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik voel nattigheid..
Snap je m?
WHOAHAHA
En mensen maar afvragen waarom je altijd een lach op je gezicht hebt.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En nee, dit is geen photoshop. Loop k iedere dag langs.
Zou je mij toestaan met haar te kussen? Ik spaar zusjes.quote:
Gewoon weer 1 nu, wtf echtquote:Op woensdag 16 september 2009 11:48 schreef Lakitu het volgende:
Waarom heb ik er nou weer een note bij verdomme?Ik word echt agressief van mods die zonder reden noten
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar even serieus, wat voor een mongool ben je dan?Betalen om te zien wat mensen die je niet kent schrijven over je posts op een internetforum
![]()
![]()
Sure. En ze is al bijna 13 btw.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zou je mij toestaan met haar te kussen? Ik spaar zusjes.
Je hebt de keuze uit 100 lekkere chicks.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou het graag doen. Heb ik een aantrekkelijke reispartner?
Nee nog niet, heb hem pas net he. Moest meubels en een fiets ritselen.
Mja de 1e keer dat ik t zag moest k wel hard lachen. Toen k naar dat bordje wees begreep klasgenoot ook wel waaromquote:Op woensdag 16 september 2009 16:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En mensen maar afvragen waarom je altijd een lach op je gezicht hebt.
Pics van de jouwequote:
Swayze.quote:
Mijne 17, way too old dus. Maar pics/hyves van de jouwe?quote:
Nee, die hethupt mallootquote:
Ik wil alleen maar jou, maar dan vraag ik meer dan 100 lekkere chicks.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je hebt de keuze uit 100 lekkere chicks.
Ik wil thuis ziek in bed blijvenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar jou, maar dan vraag ik meer dan 100 lekkere chicks.
Successful troll is successful.quote:
Ik eerst pics van de jouwe?quote:
Bah bah...quote:Op woensdag 16 september 2009 16:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja, als je een of andere ouwe snoepert als baas hebt neemt ie je daarvoor best wel aan.
quote:
Ik snap hem niet.quote:
Ja. Vlak nadat we hem kaal hadden geschoren.quote:
Goudenregen is een plant.quote:
GOLDEN SHOWER BOBBYquote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:49 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik heb bij Tele2 gewerkt.
Maarja, ik heb dan ook meer baantjes gehad dan Donald Duck
Neeeeeeeequote:Op woensdag 16 september 2009 16:39 schreef Lakitu het volgende:
Even opzoek naar Skylark z'n zusje hoor
Bij m'n vorige werkgever deed de directeur het gewoon met 1 van de werkneemster (let op: hij is getrouwd en alles, 45 jaar. Zij had toen een vriend en was 23).quote:Op woensdag 16 september 2009 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bah bah...
Ooit op een personeelsfeest ging de baas achter de vrouwelijke personeelsleden aan.
Je hebt ook nog blauweregen.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goudenregen is een plant.
In Den Haag heb je ook die straat.
ik weet haar hyvesquote:Op woensdag 16 september 2009 16:39 schreef Lakitu het volgende:
Even opzoek naar Skylark z'n zusje hoor
Ik heb er nu geen tijd voor, moet even boodschappen doen. Maar I will be backquote:Op woensdag 16 september 2009 16:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Neeeeeeee. Verpest haar niet. Ze is nog zo lekker zichzelf.
Gelukkig staat daar toch een supervage foto op. Ze is trouwens best lekker in het echt, eerlijk gezegdquote:Op woensdag 16 september 2009 16:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
ik weet haar hyves![]()
![]()
Maar ik heb zwijgplicht.
INCEST-ALERT!1!11!!quote:Op woensdag 16 september 2009 16:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gelukkig staat daar toch een supervage foto op. Ze is trouwens best lekker in het echt, eerlijk gezegd.
Dit bericht heb ik haar ff gepmt op hyves.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gelukkig staat daar toch een supervage foto op. Ze is trouwens best lekker in het echt, eerlijk gezegd.
quote:
Ja jezus, bij goudenregen denk ik gewoon aan de plant/boom hoor.quote:
Pfff, nou leuk... seks hebben met iemand die je vader kon zijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij m'n vorige werkgever deed de directeur het gewoon met 1 van de werkneemster (let op: hij is getrouwd en alles, 45 jaar. Zij had toen een vriend en was 23).![]()
Niemand vond het ook ineens vreemd dat ze een hoger functie + leaseauto kreeg.![]()
Ff kijken of ze hyves heeft.
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:42 schreef Dqod het volgende:
Volgens mijn vriendin heb ik een plasfetish
ik zou der gevenquote:
Oh ja ok sorryquote:Op woensdag 16 september 2009 16:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Ja jezus, bij goudenregen denk ik gewoon aan de plant/boom hoor.
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Goudenregen
Bied jezelf aan zou ik zeggen.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:41 schreef Allure_ het volgende:
Gers verdient ook een meisje hoor.
Mijn zusje is ook lekkerquote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Is dit pay-back omdat ik gisteren [K] heb toegevoegd en e-versierd heb?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dit bericht heb ik haar ff gepmt op hyves.
HATEN IST VERLATEN!quote:
Silmme vriendin heb jij, dat wist ik nietquote:Op woensdag 16 september 2009 16:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Je hebt ook nog blauweregen.
Heb ik van m'n vriendin geleerd.
Oh.. DUS.. OHHHH DUS JIJ GAAT ER DIRECT OOK MAAR VANUIT DAT T OP WAARHEIDquote:
Nou hallo.quote:
Ze is beter irl en op andere foto's. Dat geef ik in het echt niet toe, ze vindt zichzelf al behoorlijk wat. Buiten dat is ze best tof.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:43 schreef Lakitu het volgende:
Ok, ik heb dr gevonden. En ik zou dr geven![]()
Wanneer stel je me aan haar voor?
Moet zij zeggen met haar gezeik.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:42 schreef Dqod het volgende:
Dat hoef ik niet te weten.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh ja ok sorry
Komt vast door mijn fetish (volgens mijn vriendin dus)
Die vent rechts...quote:
Neem dr mee op de volgende meetquote:Op woensdag 16 september 2009 16:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze is beter irl en op andere foto's. Dat geef ik in het echt niet toe, ze vindt zichzelf al behoorlijk wat. Buiten dat is ze best tof.
Dat dus eh.. DAT DUSquote:Op woensdag 16 september 2009 16:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Moet zij zeggen met haar gezeik. [ afbeelding ]
Die staat hier in de tuin.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Je hebt ook nog blauweregen.
Heb ik van m'n vriendin geleerd.
echte vriendinnen liegen toch niet tegen elkaarquote:Op woensdag 16 september 2009 16:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh.. DUS.. OHHHH DUS JIJ GAAT ER DIRECT OOK MAAR VANUIT DAT T OP WAARHEID
BERUST IS
Ik weet het ook alleen maar van m'n vriendin hoor.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
FAG!!!Welke man weet nou dat dat een plant is.
Goed idee, ga ik zeker doen.quote:
M'n vriendin heeft het zelf ook niet altijd even goed door.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Silmme vriendin heb jij, dat wist ik niet
Awww. Zonde.quote:
Hier moet ik lang en intensief over nadenkenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:46 schreef gers het volgende:
[..]
echte vriendinnen liegen toch niet tegen elkaar
Als de meet in A'dam is en je zusje erbij is.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Goed idee, ga ik zeker doen.
KOM JIJ DE VOLGENDE MEET TROUWENS DAN![]()
?
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is dit pay-back omdat ik gisteren [K] heb toegevoegd en e-versierd heb?
Ik zou het niet proberen, ik ken negers.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Als lakitu komt, kan ik hem eens op z'n bek slaan, kneusje dat het is
Dan kom ik mee.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 16 september 2009 16:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou het niet proberen, ik ken negers.
Internetheldquote:Op woensdag 16 september 2009 16:47 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:47 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan nodig ik jou niet uit.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:47 schreef NoelGallagher het volgende:
No way.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als de meet in A'dam is en je zusje erbij is.
Polen.quote:
adem je ,ben je als vrouw geboren en ben je jonger als yvonne dan ben je mij typequote:
Puttense negers zekerquote:
Negersquote:Op woensdag 16 september 2009 16:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:49 schreef gers het volgende:
[..]
adem je ,ben je als vrouw geboren en ben je jonger als yvonne dan ben je mij type
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:50 schreef Otis. het volgende:
Dan ga ik mee als één van Lakitu's negers.
meisjes die huilenquote:
hahahaquote:Op woensdag 16 september 2009 16:49 schreef afcajos het volgende:
[..]
InternetheldMet je 1.60m lengte.
Je vergeet ' dan 'quote:
Succes!quote:Op woensdag 16 september 2009 16:52 schreef Allure_ het volgende:
Nouja, ik ga maar eens mijn diner bij elkaar sprokkelen in de AH.
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ].
watquote:Op woensdag 16 september 2009 16:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Bejaardensoos.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:52 schreef gers het volgende:
ik ga zo naar de soos
hihihi ik zei soos
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:52 schreef gers het volgende:
ik ga zo naar de soos
hihihi ik zei soos
ik ga niet naar de appiequote:
Ah nog zo iemand die later z'n tuin laat asfalteren.quote:
hahahahahahahahahhahahaha. Nee.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:53 schreef Otis. het volgende:
NG is nog een beetje in de war omdat Oasis uit elkaar is.
Vroeger op paardrijden zeiden ze altijd als we wat door moesten rijden: we zitten hier niet bij de bejaardensoos.quote:
Dankje, ik heb zooo'n zin in tortellini met salade. Omg omgquote:
Omdat Afellay niet meedoet morgen dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahahahahahahahhahahaha. Nee.
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroeger op paardrijden zeiden ze altijd als we wat door moesten rijden: we zitten hier niet bij de bejaardensoos.
Vroeger wist ik nooit wat het betekende, behalve het gedeelte: bejaarden dan.
Wie nog meer dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah nog zo iemand die later z'n tuin laat asfalteren.
Ja, praat vooral over lekker eten als ik verdomme zometeen het met een iglo maaltijd moet doen.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dankje, ik heb zooo'n zin in tortellini met salade. Omg omg.
Werk Fok! ze nog, dat laatste half uurtje.
Ja dank je, dat gaat wel lukken!quote:Op woensdag 16 september 2009 16:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dankje, ik heb zooo'n zin in tortellini met salade. Omg omg.
Werk Fok! ze nog, dat laatste half uurtje.
Britt Flabber, wat een rare achternaam.quote:
Nee, Bobby B is feest.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Britt Flabber, wat een rare achternaam.
Soos klinkt een suf.quote:
Oh, je bent mijn type ook wel als je niet ademt hoor, np.quote:
Nee, maar BobbyBeestinbed paste niet als username.quote:
smakelijkquote:Op woensdag 16 september 2009 16:57 schreef Dqod het volgende:
Nouuuu ik ga maar eens roerbakmie bereiden
Later![]()
I hate you.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:57 schreef Dqod het volgende:
Nouuuu ik ga maar eens roerbakmie bereiden
Later![]()
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BobbyBoulimiapatient ook nietquote:Op woensdag 16 september 2009 16:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar BobbyBeestinbed paste niet als username.
Kan je tellen?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
BobbyBoulimiapatient ook niet?
Hahaquote:Op woensdag 16 september 2009 16:56 schreef reetveter het volgende:
Ik heb NG een keer rondjes laten lopen gek, de pussy dat het is.
True.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
45 bedoel jequote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:42 schreef Dqod het volgende:
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Moet zij zeggen met haar gezeik. [ afbeelding ]
Boh, hoe zag hij er uit met haar?quote:
Whehequote:Op woensdag 16 september 2009 16:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja. Vlak nadat we hem kaal hadden geschoren.
Fo sho'. Het is in onze familie heel normaal om op je 12e zwanger te zijn/iemand zwanger te maken.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hoe fucking jong
Ik geloof je niet
Die foto heb ik net van de pc geflikkerd.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
[..]
Boh, hoe zag hij er uit met haar?
[..]
Whehe
Wtf gastquote:Op woensdag 16 september 2009 17:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
Fo sho'. Het is in onze familie heel normaal om op je 12e zwanger te zijn/iemand zwanger te maken.
Pics?quote:
Lamon bestaat niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:04 schreef Lamon. het volgende:
HALLO!
(of doet iedereen nog mee met de IQM "Lamon bestaat niet" actie?)
Als je donderdag mee was gegaan, had je wel wat biertjes van mij gekregen.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:05 schreef reetveter het volgende:
Maar wie gaat mij nou geld geven?
Ik heb nog wel wat pap voor je.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:05 schreef reetveter het volgende:
Homo.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:04 schreef Lamon. het volgende:
HALLO!
(of doet iedereen nog mee met de IQM "Lamon bestaat niet" actie?)
Jat een aantal Metro of Spits kranten en ga voor de AH staan om te verkopen als daklozenkrant.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:05 schreef reetveter het volgende:
Gelul.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar BobbyBeestinbed paste niet als username.
22. Hoezo is DAT de vraag.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:07 schreef Japsnars het volgende:
Maar de echte vraag is, hoe oud is Gers?
quote:
Die zie ik nu pas.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En ROFLMAOLOLOL @ onderschrift.
Het is een topic over Amerikanenquote:Op woensdag 16 september 2009 17:11 schreef Otis. het volgende:
[..]
Kijk eens in dat topic over rugbyFaalhaas.
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:11 schreef afcajos het volgende:
Ik ga even mijn eten maken!!! Wat staat er op het menu: Besneden kutjes, en menstruatievocht van 11 jarige meisjes![]()
![]()
Nu niet meer.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:12 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het is een topic over AmerikanenFaalhaas.
Nou, eet smakelijk hoor.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:11 schreef afcajos het volgende:
Ik ga even mijn eten maken!!! Wat staat er op het menu: Besneden kutjes, en menstruatievocht van 11 jarige meisjes![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:11 schreef afcajos het volgende:
![]()
Da's waar, maar je insinueerde het wel.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:09 schreef IQM het volgende:
Ik weet niet welke labiele, leugenachtige mongool er nou dingen over mij verzint, maar ik heb nergens gezegd dat iemand genegeerd moet worden.
Bij mij dienen ze zichzelf altijd op.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:11 schreef afcajos het volgende:
![]()
Omdat je kankerirritant bent.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Da's waar, maar je insinueerde het wel.
Waarom mag je me niet IQM?
Ik ben nieuwsgierig.
Je loopt gewoon een dag achter.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:18 schreef IQM het volgende:
Waarom denk ik al drie dagen achter elkaar dat het de dag -1 is. Ik dacht net dat het dinsdag was.
Je hebt aids. Gecondoleerd.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:18 schreef IQM het volgende:
Waarom denk ik al drie dagen achter elkaar dat het de dag -1 is. Ik dacht net dat het dinsdag was.
Volledig eens.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omdat je kankerirritant bent.
Ja, alweer. Je moet steeds weer alle aandacht na je toe trekken. Tyft gewoon een eind op. Je zei toch dat je hier niet meer zou komen?
Omdat je maandag waarschijnlijk niks (bijzonders) hebt gedaan.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:18 schreef IQM het volgende:
Waarom ben je nieuwsgierig waarom iemand op het forum van Fok je niet mag?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:15 schreef Lamon. het volgende:
Waarom mag je me niet IQM?
Ik ben nieuwsgierig.
Dat vind ik wel heel ergquote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef Otis. het volgende:
[..]
Waarom ben je nieuwsgierig waarom iemand op het forum van Fok je niet mag?
Ik dacht dat het je niet zoveel uitmaakte.
Dat haalde ik uit het volgende filmpje:
Iedereen die op het internet beweert zich nergens iets van aan te trekken, trekt het zich wel degelijk aan.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef Otis. het volgende:
[..]
Wat een leuk filmpje. Zijn er nog meer van, en kun je die hier even posten?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef Otis. het volgende:
[..]
Dat is ook weer een beetje te stelligquote:Op woensdag 16 september 2009 17:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Iedereen die op het internet beweert zich nergens iets van aan te trekken, trekt het zich wel degelijk aan.
Stop daar nu eens mee, ik vraag er niet om en wil liever voor anderen Topicreports en hulpmailtjes openen, niet weer voor mezelf.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef Otis. het volgende:
[..]
True that. Sowieso niks bijzonders gedaan de afgelopen dagen.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omdat je maandag waarschijnlijk niks (bijzonders) hebt gedaan.
Ga dan gewoon weg, mafkees.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Stop daar nu eens mee, ik vraag er niet om en wil liever voor anderen Topicreports en hulpmailtjes openen, niet weer voor mezelf.
Dit mag niet, laat het nou eens gaan....
Altijd willen rellen op een forum is onnodig, en je wint er werkelijk niets mee.
Maar als ik tegen jou zeg "Je bent een hoer"quote:Op woensdag 16 september 2009 17:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is ook weer een beetje te stellig
Sommige mensen zullen het zich wel aantrekken, anderen niet.
Meestal merk je het wel
Ik jou ook omdat je dat zegt.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Lamon, blijf maar hoor. Ik vind je wel tof.
Die redenatie is echt slechtquote:Op woensdag 16 september 2009 17:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar als ik tegen jou zeg "Je bent een hoer"
Jij zegt bijvoorbeeld tegen mij "Het maakt mij niks uit dat je dat zegt"
Dan antwoord je op mij en dan maakt het jet dus wel degelijk iets uit. Het kan iemand alleen maar niets uitmaken als hij er totaal niet op reageert.
Inderdaadquote:Op woensdag 16 september 2009 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die redenatie is echt slecht
Ik vind hem goed!quote:Op woensdag 16 september 2009 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die redenatie is echt slecht
MWUAHA GEFOPT ZOALS IEDERE KEER WEER JEWUEATZ.quote:
He ruige jongen, je mag alleen fokkers belachelijk maken als je zelf eerst een foto van je post.quote:
Of een apawrt filmpje op Youtube.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
He ruige jongen, je mag alleen fokkers belachelijk maken als je zelf eerst een foto van je post.
quote:
Ik rel helemaal niet, ik stel gewoon een vraag. Je zegt dat het je allemaal niks uitmaakt wat men op Fok van je vindt, maar je vraagt er letterlijk omquote:Op woensdag 16 september 2009 17:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Stop daar nu eens mee, ik vraag er niet om en wil liever voor anderen Topicreports en hulpmailtjes openen, niet weer voor mezelf.
Dit mag niet, laat het nou eens gaan....
Altijd willen rellen op een forum is onnodig, en je wint er werkelijk niets mee.
Volgens mij wel ja. Misschien moet je eens proberen om zijn username in te typen op een grote filmpjessitequote:Op woensdag 16 september 2009 17:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat een leuk filmpje. Zijn er nog meer van, en kun je die hier even posten?
Volgens mij heeft hij weleens een foto van zichzelf gepost...quote:Op woensdag 16 september 2009 17:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
He ruige jongen, je mag alleen fokkers belachelijk maken als je zelf eerst een foto van je post.
bronquote:Op woensdag 16 september 2009 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij weleens een foto van zichzelf gepost...
Whehe. Het is wachten totdat ze door iemand herkent wordt.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:58 schreef IQM het volgende:
Zou de echte 'Sanne92' (hyves bekend bij de redactie) er blij mee zijn als ze wist hoe een oude vent haar foto's misbruikte (mirror aanwezig bij de redactie) op een jongerensite?
Aantal sc's terug.quote:
Klopt, dat geef ik toe, maar ik heb het besproken met Danny en ik doe het niet meer, en nu is het kijken of anderen ook het ook kunnen opbrengen om er mee te stoppen en gewoon fatsoenlijk kunnen praten.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:52 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik rel helemaal niet, ik stel gewoon een vraag. Je zegt dat het je allemaal niks uitmaakt wat men op Fok van je vindt, maar je vraagt er letterlijk om.
Heb ik al gedaan, pannenkoekquote:Op woensdag 16 september 2009 17:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |