quote:Op woensdag 16 september 2009 11:33 schreef BobbyB het volgende:
Otis met z'n lapo hunt en dan nog niet de lapo hebben.
Ik vond het altijd zo typisch hoe dat liedje zo zielig klonk, maar eigenlijk gewoon ongelooflijk lullig wat tegenover Beth.quote:
Nee hoor. Het is gewoon een schitterend nummer.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vond het altijd zo typisch hoe dat liedje zo zielig klonk, maar eigenlijk gewoon ongelooflijk lullig wat tegenover Beth.
Wat is dit nou weer?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vond het altijd zo typisch hoe dat liedje zo zielig klonk, maar eigenlijk gewoon ongelooflijk lullig wat tegenover Beth.
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:48 schreef Lakitu het volgende:
Waarom heb ik er nou weer een note bij verdomme?Ik word echt agressief van mods die zonder reden noten
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:48 schreef Otis. het volgende:
[..]
Alice Coopertoch altijd een beetje een wannabe-Gene Simmons gebleven.
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:49 schreef Otis. het volgende:
KIJK MIJ EENS LEKKER GEK DOEN HIHIHI EEN GEKKE BEK EN EEN DOODSKOP HIHIHI![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Alice is ook tof.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:48 schreef Otis. het volgende:
[..]
Alice Coopertoch altijd een beetje een wannabe-Gene Simmons gebleven.
Absoluut, maar hij heeft medelijden met haar, omdat ie zelf te beroerd is om thuis te komen.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:42 schreef Otis. het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is gewoon een schitterend nummer.
Ik wil mijn 286 notes ook wel eens zien.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
Is er trouwens iemand hier die betaald heeft om z'n notes in te zien? Die wil ik even persoonlijk uitlachen.
Mijn god, betalen om je notes te zien. Echt de meest geniale vondst van Danny.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
Is er trouwens iemand hier die betaald heeft om z'n notes in te zien? Die wil ik even persoonlijk uitlachen.
Zouden we BT kunnen overhalen?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
Iets met een Thai.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn god, betalen om je notes te zien. Echt de meest geniale vondst van Danny.
Maar even serieus, wat voor een mongool ben je dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn god, betalen om je notes te zien. Echt de meest geniale vondst van Danny.
Gewoon bij haar thuis weer op haar account gaanquote:Op woensdag 16 september 2009 11:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zouden we BT kunnen overhalen?
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:53 schreef Lamon. het volgende:
Oh en Poison van Alice Cooper is ook geweeeeeldig.
Er was op MTV ooit een uncut versie waar je de borsten van het meisje 2 secondes te zien kreeg, en ik maar opblijven.
En School's out is ook geweldig.
Dat is weer een andere catagorie baas.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:53 schreef Otis. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gene Simmons 'Sex With 4600 Women' OK With His Partner![]()
Ananas kon toch met haar account inloggen?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gewoon bij haar thuis weer op haar account gaan
Ik keek ook eerst van 'wtf'.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat meisje rechts heeft haar hoofd verkeerd zitten.
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat meisje rechts heeft haar hoofd verkeerd zitten.
Ik vond het al zo niet-jou dat je wegging zonder afscheid te nemen.quote:Op woensdag 16 september 2009 05:04 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wilde alleen maar 1 sigaretje roken en toen kwam ik meer dan 4 uur later helemaal dronken thuis. I'm 12, what is this?
No offence, maar toen je user was, maakte je zelf dit soort opmerkingen of lachte je erom. Beetje hypocriet om daar nou dan zo raar over te doen.quote:
Gaat dit over het dikgedrukte woord kanker?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:59 schreef IQM het volgende:
[..]
No offence, maar toen je user was, maakte je zelf dit soort opmerkingen of lachte je erom. Beetje hypocriet om daar nou dan zo raar over te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |