quote:Op woensdag 16 september 2009 11:33 schreef BobbyB het volgende:
Otis met z'n lapo hunt en dan nog niet de lapo hebben.
Ik vond het altijd zo typisch hoe dat liedje zo zielig klonk, maar eigenlijk gewoon ongelooflijk lullig wat tegenover Beth.quote:
Nee hoor. Het is gewoon een schitterend nummer.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vond het altijd zo typisch hoe dat liedje zo zielig klonk, maar eigenlijk gewoon ongelooflijk lullig wat tegenover Beth.
Wat is dit nou weer?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vond het altijd zo typisch hoe dat liedje zo zielig klonk, maar eigenlijk gewoon ongelooflijk lullig wat tegenover Beth.
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:48 schreef Lakitu het volgende:
Waarom heb ik er nou weer een note bij verdomme?Ik word echt agressief van mods die zonder reden noten
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:48 schreef Otis. het volgende:
[..]
Alice Coopertoch altijd een beetje een wannabe-Gene Simmons gebleven.
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:49 schreef Otis. het volgende:
KIJK MIJ EENS LEKKER GEK DOEN HIHIHI EEN GEKKE BEK EN EEN DOODSKOP HIHIHI![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Alice is ook tof.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:48 schreef Otis. het volgende:
[..]
Alice Coopertoch altijd een beetje een wannabe-Gene Simmons gebleven.
Absoluut, maar hij heeft medelijden met haar, omdat ie zelf te beroerd is om thuis te komen.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:42 schreef Otis. het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is gewoon een schitterend nummer.
Ik wil mijn 286 notes ook wel eens zien.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
Is er trouwens iemand hier die betaald heeft om z'n notes in te zien? Die wil ik even persoonlijk uitlachen.
Mijn god, betalen om je notes te zien. Echt de meest geniale vondst van Danny.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
Is er trouwens iemand hier die betaald heeft om z'n notes in te zien? Die wil ik even persoonlijk uitlachen.
Zouden we BT kunnen overhalen?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
Iets met een Thai.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn god, betalen om je notes te zien. Echt de meest geniale vondst van Danny.
Maar even serieus, wat voor een mongool ben je dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn god, betalen om je notes te zien. Echt de meest geniale vondst van Danny.
Gewoon bij haar thuis weer op haar account gaanquote:Op woensdag 16 september 2009 11:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zouden we BT kunnen overhalen?
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:53 schreef Lamon. het volgende:
Oh en Poison van Alice Cooper is ook geweeeeeldig.
Er was op MTV ooit een uncut versie waar je de borsten van het meisje 2 secondes te zien kreeg, en ik maar opblijven.
En School's out is ook geweldig.
Dat is weer een andere catagorie baas.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:53 schreef Otis. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gene Simmons 'Sex With 4600 Women' OK With His Partner![]()
Ananas kon toch met haar account inloggen?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gewoon bij haar thuis weer op haar account gaan
Ik keek ook eerst van 'wtf'.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat meisje rechts heeft haar hoofd verkeerd zitten.
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat meisje rechts heeft haar hoofd verkeerd zitten.
Ik vond het al zo niet-jou dat je wegging zonder afscheid te nemen.quote:Op woensdag 16 september 2009 05:04 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wilde alleen maar 1 sigaretje roken en toen kwam ik meer dan 4 uur later helemaal dronken thuis. I'm 12, what is this?
No offence, maar toen je user was, maakte je zelf dit soort opmerkingen of lachte je erom. Beetje hypocriet om daar nou dan zo raar over te doen.quote:
Gaat dit over het dikgedrukte woord kanker?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:59 schreef IQM het volgende:
[..]
No offence, maar toen je user was, maakte je zelf dit soort opmerkingen of lachte je erom. Beetje hypocriet om daar nou dan zo raar over te doen.
Lijkt mij wel. Een zekere PUB-mod schold ook vaak genoeg met kanker. Hell, ik werd het zelfs een keer toegewenst door haar.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gaat dit over het dikgedrukte woord kanker?
Dat is echt pure pure pure tijdverspilling. Nooit gedaan.quote:
BT had me beloofd dat ze niet zou veranderenquote:Op woensdag 16 september 2009 12:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Lijkt mij wel. Een zekere PUB-mod schold ook vaak genoeg met kanker. Hell, ik werd het zelfs een keer toegewenst door haar.
Ze is al aan het veranderen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
BT had me beloofd dat ze niet zou veranderen
Beste remedie tegen de kater is verder gaan met waar je gebleven was. Drinken dus.quote:
Maar hoe kun je dat dan doen?quote:LET OP!!
Deze broncode bevat gegevens (zoals je session ID) die je beter
niet kan verspreiden. Als mensen dus vragen of je "even" deze
broncode voor ze wilt kopieeren, doe dit dan niet!
Ze kunnen dan in staat zijn om in te loggen onder jouw account,
zonder dat ze je wachtwoord nodig hebben. Gevaarlijk dus!
Volgens mij was dat op fok! niet zo lang geleden "I have the pussy, so I am the boss".quote:Op woensdag 16 september 2009 12:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze is al aan het veranderen.
Ik vind het gewoon raar dat een vrouw de baas is. In het echte leven mmmmmm![]()
![]()
![]()
![]()
okay, maar als een meisje jonger dan ik online gaat vertellen wat ik wel en niet mag dan.. is dat raar.
Die van BT?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:08 schreef Lakitu het volgende:
Zeg, ik had een vraagje. In de broncode staat dit:
[..]
Maar hoe kun je dat dan doen?
Wat heeft leeftijd nu met wijsheid te maken?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar dat een vrouw de baas is. In het echte leven mmmmmm![]()
![]()
![]()
![]()
okay, maar als een meisje jonger dan ik online gaat vertellen wat ik wel en niet mag dan.. is dat raar.
Levenloze kompjoeter nurds denk ik. Ik zou niet weten hoe het te doen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:08 schreef Lakitu het volgende:
Zeg, ik had een vraagje. In de broncode staat dit:
[..]
Maar hoe kun je dat dan doen?
Dit deed me pijnquote:Op woensdag 16 september 2009 12:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zonder hyvesgegevens posten ben ik nutteloos op Fokquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:16 schreef Breathtaking het volgende:
Oke. Ik heb de hyves gegevens etc verwijderd, en die wil ik ook niet meer gepost zien worden!
Probeer TS te helpen met zijn vraag zoals in de OP beschreven, en als je er niets nuttigs over te melden hebt dan blijf je hier maar weg.
Maar ik moet zo werken.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Beste remedie tegen de kater is verder gaan met waar je gebleven was. Drinken dus.
Daar deed ze gewoon goed haar werk.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit deed me pijn:
[..]
Zonder hyvesgegevens posten ben ik nutteloos op Fok
Dat zijn de leukste topics inderdaadquote:Op woensdag 16 september 2009 12:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit deed me pijn:
[..]
Mja, het modschap heeft een beste omslag bij haar gemaakt en daar moeten we hard aan wennen denk ik.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:11 schreef IQM het volgende:
Ik snap best dat Bt er voor wil zorgen dat dingen niet uit de hand lopen, maar als ze zich nou eens bedenkt hoe zíj zou hebben gereageerd als zíj, zoals ze wel vaker deed, het woordje 'kanker' liet vallen en een mod, een nieuwe nog wel, die niet eens in KLB hoort te modden, opeens zegt: "Doe even normaal
". Dat had Bt ook niet leuk/normaal gevonden.
En waar hebben we het nou over? Ik ben ook geen grote fan van het woordje 'kanker', maar heb er in deze context (jordeeeh die vertelt dat ze kanker krijgt omdat ze rookt (geen rare aanname!)) geen moeite mee. Overtrokken reactie dus! [ afbeelding ]
Ze is al ontzettend aan het verzuren.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit deed me pijn:
[..]
HA.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:12 schreef BobbyB het volgende:
Ach, krentenbol. veranderde ook nadat ze mod werd in PUB.
IN EEN MAN WHAHAHAHHA!11!!11!!!11!!!
Goed punt, het werd niet eens als krachtterm oid gebruikt.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:11 schreef IQM het volgende:
Ik snap best dat Bt er voor wil zorgen dat dingen niet uit de hand lopen, maar als ze zich nou eens bedenkt hoe zíj zou hebben gereageerd als zíj, zoals ze wel vaker deed, het woordje 'kanker' liet vallen en een mod, een nieuwe nog wel, die niet eens in KLB hoort te modden, opeens zegt: "Doe even normaal
". Dat had Bt ook niet leuk/normaal gevonden.
En waar hebben we het nou over? Ik ben ook geen grote fan van het woordje 'kanker', maar heb er in deze context (jordeeeh die vertelt dat ze kanker krijgt omdat ze rookt (geen rare aanname!)) geen moeite mee. Overtrokken reactie dus! [ afbeelding ]
Of we sluiten haar buiten.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mja, het modschap heeft een beste omslag bij haar gemaakt en daar moeten we hard aan wennen denk ik.
Of ze heeft zo haar buien.
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:13 schreef Skylark. het volgende:
Laten we BT vanaf dit moment boycotten. We quoten en reageren niet meer op haar.
Dat lijkt me echt heel vervelend.
quote:
Bijvoorbeeld.quote:
OMGWTFGMTA±!!!!!11quote:Op woensdag 16 september 2009 12:13 schreef Skylark. het volgende:
Laten we BT vanaf dit moment boycotten. We quoten en reageren niet meer op haar.
Dat lijkt me echt heel vervelend.
Je kan toch ook gewoon doen dat je er even niet bent als mod?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Daar deed ze gewoon goed haar werk.
Nee, daar moet zíj aan wennen, getuige de reactie op jordeeeh bijvoorbeeld. Wij hoeven nergens aan te wennen, wij zijn mods om ons heen toch al lang gewend.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mja, het modschap heeft een beste omslag bij haar gemaakt en daar moeten we hard aan wennen denk ik.
Of ze heeft zo haar buien.
Ik ben van de goede punten.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goed punt, het werd niet eens als krachtterm oid gebruikt.
Of dat.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, daar moet zíj aan wennen, getuige de reactie op jordeeeh bijvoorbeeld. Wij hoeven nergens aan wennen, wij zijn mods om ons heen toch al lang gewend.
Ja, gast, dan kan ze haar modschap net zo goed meteen aan de wilgen hangen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon doen dat je er even niet bent als mod?Dat soort topics zijn namelijk het leukst
Nou ik vind haar wel errrrg aparrrrt. Ja ik vind het écht héél aparrrrrt. Echt waar ik vind het écht héééél aparrrrrrrt.quote:
Stoere boys als jij met elke week een andere chick kunnen dat soort dingen vaak niet idd.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Levenloze kompjoeter nurds denk ik. Ik zou niet weten hoe het te doen.
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:18 schreef Otis. het volgende:
[..]
Nou ik vind haar wel errrrg aparrrrt. Ja ik vind het écht héél aparrrrrt. Echt waar ik vind het écht héééél aparrrrrrrt.
Let it go, man!quote:Op woensdag 16 september 2009 12:18 schreef Otis. het volgende:
[..]
Nou ik vind haar wel errrrg aparrrrt. Ja ik vind het écht héél aparrrrrt. Echt waar ik vind het écht héééél aparrrrrrrt.
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:19 schreef Otis. het volgende:
[..]
Stoere boys als jij met elke week een andere chick kunnen dat soort dingen vaak niet idd.
Jij zou toch stoppen op fok?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat heeft leeftijd nu met wijsheid te maken?
Ik ben 34 en nog steeds een idioot, maar kom er wel voor uit.
BT is zo gek nog niet.
Nu weet ik dus zeker dat jij de echte Lamon niet bent.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat heeft leeftijd nu met wijsheid te maken?
Ik ben 34 en nog steeds een idioot, maar kom er wel voor uit.
BT is zo gek nog niet.
Goed opgemerkt!quote:Op woensdag 16 september 2009 12:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nu weet ik dus zeker dat jij de echte Lamon niet bent.Die heeft namelijk bekend 27 te zijn.
Lamon is een notoire leugenaar. En dit:quote:Op woensdag 16 september 2009 12:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nu weet ik dus zeker dat jij de echte Lamon niet bent.Die heeft namelijk bekend 27 te zijn.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een gezonde tevreden Hollandse man, die zijn leven compleet op een rijtje heeft.
Ik ben een ongelooflijk gefrustreerde randdebiel, die iedere dag zijn leven herdefinieert, en compleet geen idee heeft waar ie mee bezig is, dus ik heb veel meer bevestiging nodig dan jij ooit nodig zal hebben waarschijnlijk.
Of dat nou in mijn dagelijkse leven is of op internet, dat maakt me geen fuck uit, ik smeek om erkenning, in beide gevallen.
Bwhehehe, haren! Ik snap hem!quote:Op woensdag 16 september 2009 12:25 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ach een vos verliest wel zijn haren, maar nooit zijn streken.
BP?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:30 schreef IQM het volgende:
In plaats van Bt kunnen we natuurlijk ook die ene negeren, natuurlijk. Of is dat een heel apawrte suggestie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |