Het is een mannetjes-penis!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:44 schreef Motorklok het volgende:
[..]
om je vorige bericht te beantwoorden; Ja tis echt waar..
nah kan het niet echt goed beschrijven maar ik weet een paar tellen vantevoren wel dat het komt, hij wordt namelijk ietsjes verstevigd en dan komt de boel
Goed werkquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:16 schreef Breathtaking het volgende:
Oke. Ik heb de hyves gegevens etc verwijderd, en die wil ik ook niet meer gepost zien worden!
Probeer TS te helpen met zijn vraag zoals in de OP beschreven, en als je er niets nuttigs over te melden hebt dan blijf je hier maar weg.
Motorklok, als je je topic liever gesloten wilt hebben mag je me daar een personal message over sturen (op het witte envelopje bij m'n naam klikken)!
Dan heb je weinig keus jongen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:48 schreef Motorklok het volgende:
even voor de duidelijkheid: eerder rukken ofzo helpt niet.
Neuk een meissie en kijken hoe dat gaat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:48 schreef Motorklok het volgende:
dan ruk je wat later...quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:48 schreef Motorklok het volgende:
Hahahaquote:
Al geprobeerd dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:48 schreef Motorklok het volgende:
Jij bent nog maagd? Ooit gehoord van glijmiddel?quote:Op woensdag 16 september 2009 14:11 schreef Mr.Chippie het volgende:
Altijd een condoom dragen? Heb je iig geen last van een natte onderbroek
that's what i saidquote:Op woensdag 16 september 2009 14:11 schreef Mr.Chippie het volgende:
Altijd een condoom dragen? Heb je iig geen last van een natte onderbroek
Hij komt al klaar als dat meisje wat tegen hem zegtquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:54 schreef Kaboutertje_X het volgende:
[..]
Neuk een meissie en kijken hoe dat gaat.
Ja wel boeiend, nu hij het zo zegt; Ik heb nog nooit iemand hier op school 'huisgenoten' horen zeggenquote:
Je hebt ze ook zonder, hequote:Op woensdag 16 september 2009 15:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij bent nog maagd? Ooit gehoord van glijmiddel?
Als we zo gaan beginnen, ik had die tip gisteren al bijna meteen gepost.quote:
Dat heb ik echt werkelijk bij geen enkele club, sport of zelfs school (vanaf eerste klas middelbare school zelfs) ooit in mijn onderbroek gedaan..... mjah ik kan aan één kant begrijpen dat het een beetje raar is als die meiden vlak om de hoek zittenquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:42 schreef Motorklok het volgende:
Nee die meisjes douchen naakt... nee natuurlijk douchen ze met ondergoed wat denk jij? jij zit zeker niet op een sport? want bijna bij elke sport douche je na afloop (in onderbroek)...
en nee dat goedje zorgt voor nog een extra donkerder vlek zeg maar wat wel opvalt, helemaal als je onderbroek lichte kleuren heeft
Je kan niet spuiten met een slappe, dan zou je namelijk blaasontsteking en weet ik veel wat nog meer kunnen oplopenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:44 schreef Motorklok het volgende:
[..]
om je vorige bericht te beantwoorden; Ja tis echt waar..
Alles kan.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je kan niet spuiten met een slappe, dan zou je namelijk blaasontsteking en weet ik veel wat nog meer kunnen oplopen
Dat vind ik best een goede. Met een foto van je buurmeisje op je mobiel ben je binnen 1 seconde klaarquote:Op woensdag 16 september 2009 17:16 schreef Chai het volgende:
Btw TS kun je elke pauze niet ff naar de wc. Zo te horen is dat bij jou zo gepiept.
... kom ik na de pauze te laat in de les: ''waar was je Florian?'' ''ja sry moest nog ff fappen op toilet m'neer''quote:Op woensdag 16 september 2009 17:16 schreef Chai het volgende:
Btw TS kun je elke pauze niet ff naar de wc. Zo te horen is dat bij jou zo gepiept.
Heb je wel kort pauze dan.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:57 schreef Motorklok het volgende:
[..]
... kom ik na de pauze te laat in de les: ''waar was je Florian?'' ''ja sry moest nog ff fappen op toilet m'neer''
dat gaat dus niet werken..
het is ook niet zo dat als ik begin te fappen ik meteen aan 't spuiten ben. Ik bedoel, ik heb wel even tijd nodigquote:
Nou als ik je verhaal zo lees dacht ik dat dat niet echt lang zou duren.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:59 schreef Motorklok het volgende:
[..]
het is ook niet zo dat als ik begin te fappen ik meteen aan 't spuiten ben. Ik bedoel, ik heb wel even tijd nodig
Dat is dus mijn probleem, dat het soms in 1x komt.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou als ik je verhaal zo lees dacht ik dat dat niet echt lang zou duren.
Welnee, denk gewoon aan het woord "meisje" en jij sproeit in de rondte als een malle.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:59 schreef Motorklok het volgende:
[..]
het is ook niet zo dat als ik begin te fappen ik meteen aan 't spuiten ben. Ik bedoel, ik heb wel even tijd nodig
Maar als het gebeurt, ben je dan niet al van tevoren best wel geil? Of is dat ook hartstikke ineens..quote:Op woensdag 16 september 2009 18:02 schreef Motorklok het volgende:
Vndaag heb ik gelukkig dit probleem niet gehad op school
Beetje, niet dat ik botergeil ben ofzoquote:Op woensdag 16 september 2009 18:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als het gebeurt, ben je dan niet al van tevoren best wel geil? Of is dat ook hartstikke ineens..
Jij hebt echt niet meer dan 20 minuten nodig om te fappen als jij al klaarkomt als jij een naakte vrouw ziet of wanneer een meisje naar jou knipoogtquote:Op woensdag 16 september 2009 17:59 schreef Motorklok het volgende:
[..]
ik zie anders een gat met een verhaal eromheenquote:
Das habe ich doch schon gesagtquote:Op woensdag 16 september 2009 18:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zie anders een gat met een verhaal eromheen
geen enkele vent kan spuiten met eens slappe...
Moet je een condoom hebben gebruikt om niet meer maagd te zijn ?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij bent nog maagd? Ooit gehoord van glijmiddel?
Nog zo'n:quote:Op woensdag 16 september 2009 20:35 schreef player-boy het volgende:
op welke sgool zit jij![]()
wil ik ook![]()
bij ons zijn er aparte douches en meisjes jongens kunnen egt neit bij mekaar hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |