Dat klinkt toch wat cynisch in de oren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:43 schreef broer het volgende:
"...je verantwoordelijkheden mocht ontlopen."
O, op die manier. Ja, dan snap ik het wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 02:10 schreef ElizabethR het volgende:
Sociologie, kom op zeg, daar heb ik helemaal geen kaas van gegeten.
Nou, ik dus serieus niet, want ik snap het écht niet. En dat is niet cynisch bedoeld, Lamon.quote:Maar ik heb er wel een mening over, die stelling van Lamon.
Ik zie geen reden tot excuses, het lijkt me een prima reactie.quote:
Onzekerheidquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 02:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waarom zou je daarom sorry moeten zeggen?
Trusten, beiden.
Officieel niet, maar stiekum ook weer wel, omdat je het heel erg naar je zin hebt in Ierland.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 02:33 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zeg ook niet dat het ENKEL iets Nederlands is.
Ik slaap zelden meer dan 5 of 6 uur. Ik ben er uberhaupt slecht in, en vind het extreem zonde van die paar luttele jaren die ik heb, voordat ik voor eeuwig onder de grond lig.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:06 schreef broer het volgende:
Lamon, hoe krijg je het voor elkaar om zo laat te gaan slapen en toch om kwart over negen alweer op te zijn?
Echt waar? Ik snap de reden wel, maar als ik drink, moet ik toch wel iets langer slapen dan zes uur.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:15 schreef Lamon het volgende:
Ik slaap zelden meer dan 5 of 6 uur.
Functionerend alcoholisme.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:25 schreef broer het volgende:
[..]
Echt waar? Ik snap de reden wel, maar als ik drink, moet ik toch wel iets langer slapen dan zes uur.
Hoofdpijn heb ik ook nooit, maar slaap heb ik toch echt wel nodig. Ik doe het regelmatig met maar een klein beetje, maar als ik dan weekend heb, haal ik het allemaal ruimschoots in.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:27 schreef Lamon het volgende:
Functionerend alcoholisme.
Echt, het is the new thing to be, wat mij betreft althans.
Ik heb ook nooit hoofdpijn meer.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Functionerend alcoholisme.
Echt, het is the new thing to be, wat mij betreft althans.
Ik heb ook nooit hoofdpijn meer.
Slaap inhalen schijnt niet te kunnen, hebben onderzoeken uitgewezen, dus ik neem de moeite maar niet eens meer.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:29 schreef broer het volgende:
Hoofdpijn heb ik ook nooit, maar slaap heb ik toch echt wel nodig. Ik doe het regelmatig met maar een klein beetje, maar als ik dan weekend heb, haal ik het allemaal ruimschoots in.
Klinkt op dit moment goed.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:52 schreef broer het volgende:
"Hier geen wc. Wij pissen zelf ook in het steegje hiernaast."
Hee maar tong, vind je 't nu echt leuk om elke dag weer de clown uit te hangen en veelposter?quote:
O jee, ik ben al te laat, maar dan maar vast voor volgend jaar:quote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:39 schreef Lamon het volgende:
dus ik heb een beter briefje nodig. Iemand ideeen?
Maar jij bent dan ook een gezonde tevreden Hollandse man, die zijn leven compleet op een rijtje heeft.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:37 schreef broer het volgende:
Ik heb al tijden een account op Last FM en daar heb ik ook maar één 'friend'. Daar is niks triests aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |