Weet ik toch......quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 02:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb m'n afro en m'n gezichtsbeharing eraf geschoren
Maar nu ben je ook weer ontevreden, blijkt uit je post. En gedeelde smart is halve smart.quote:Op donderdag 27 september 2007 02:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar ik heb het niet gemillimeterd, Lamon, dat vond ik toch te radicaal. Het is wel erg kort. En ik heb nu een heel bloot gezicht.
Slaap lekker Tongquote:
welterustenquote:Op donderdag 27 september 2007 02:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Slaap lekker Tong![]()
En de 'ignorers'.... ook weltrusten.
Ik hoop dat het met jullie baarden nog weer goed komt.
Weet je wel met hoeveel laatste posts ik in my active topics op dagelijkse basis moet omgaan?quote:Op donderdag 27 september 2007 02:38 schreef ElizabethR het volgende:
En de 'ignorers'.... ook weltrusten.
Maar dat komt omdat jij zo lang wakker blijft dat je gewoon meestal de laatste post hebt in willekeurig welk topic dan ook op dat moment van de nachtquote:Op donderdag 27 september 2007 02:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Weet je wel met hoeveel laatste posts ik in my active topics op dagelijkse basis moet omgaan?
Dankjewelquote:Je strooit nu toch te snel met de ''ignorers'' statement, al doe je het met charme.
Ik kijk daar haast nooit naar.quote:Op donderdag 27 september 2007 02:43 schreef Lamon het volgende:
Weet je wel met hoeveel laatste posts ik in my active topics op dagelijkse basis moet omgaan?
Er is wel één voordeel trouwens, het is heel fijn om met je hand door kort haar te kunnen gaan. Normaal raak ik verstrikt in allerlei krullen, maar nu kan ik m'n hoofdhuid gewoon voelen.quote:Op donderdag 27 september 2007 02:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar nu ben je ook weer ontevreden, blijkt uit je post. En gedeelde smart is halve smart.
Dus dat is leuk voor mij, en het feit dat jij een vriendelijke buurtposter spontaan opgevrolijkt hebt, is voor jou misschien ook weer leuk (of niet, maar ik gooi het nu even op de glas-half-vol-theorie), dus iedereen wint.![]()
Zie je wel.quote:Op donderdag 27 september 2007 02:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Er is wel één voordeel trouwens, het is heel fijn om met je hand door kort haar te kunnen gaan. Normaal raak ik verstrikt in allerlei krullen, maar nu kan ik m'n hoofdhuid gewoon voelen.
Misschien iets voor Lifestyle Lamon?quote:Op donderdag 27 september 2007 03:01 schreef Lamon het volgende:
We zijn nog maar een haar verwijderd van het begin van het op de kaart zetten van "de mensen met kort en enigszins diffuus haar zijn beter"-markt.
Ooit misschien, Sig, maar ik denk dat de tijd nog niet rijp is nu.quote:Op donderdag 27 september 2007 03:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Misschien iets voor Lifestyle Lamon?
Zelf ga ik flexibel om met mijn haargrens, toch denk ik dat zo'n topic er nog niet is.quote:Op donderdag 27 september 2007 03:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ooit misschien, Sig, maar ik denk dat de tijd nog niet rijp is nu.
Jij post zeker nog niet zo lang op dit forum?quote:Op zaterdag 29 september 2007 02:14 schreef Arnoutvanh het volgende:
dit gaat echt nergens over ofwel?![]()
Je weet het tegenwoordig maar nooit he?quote:Op zaterdag 29 september 2007 02:48 schreef tong80 het volgende:
Toen ie nog leefde. Goeie toevoeging
' t Was me niet opgevallenquote:Op maandag 1 oktober 2007 02:09 schreef Marble het volgende:
Dag allemaal. Jullie zullen je wel vol paniek en ongerustheid afvragen waarom ik geen PI's meer gebruik.
Dan heb je nu een saai forum om naar te kijken, ik vind de nieuwe layout vooralsnog erg geweldig!!quote:Is de apocalyps aan het naderen? Is armageddon onvermijdelijk? Has hell frozen over? Niets van dat alles, mijn lieve bewonderaars. De verklaring is dat ik ben overgestapt naar detext only layout
en je daar geen PI's kunt selecteren. Dus vandaar.
Ik heb alleen die Google banner uitgezet. Rete irritant dat ding, zeker op de plek waar ie stondquote:Ik heb ook gelijk alle overbodige troep uitgezet, zoals sigs en ondertitels. Wat een verademing is dat, alles laadt nu ZO heerlijk snel!.
Maar het gaat toch om de inhoud en niet om de visuele tierelantijnen, oh noeste ER?quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:31 schreef ElizabethR het volgende:
Dan heb je nu een saai forum om naar te kijken
Dat klinkt toch wat cynisch in de oren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:43 schreef broer het volgende:
"...je verantwoordelijkheden mocht ontlopen."
O, op die manier. Ja, dan snap ik het wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 02:10 schreef ElizabethR het volgende:
Sociologie, kom op zeg, daar heb ik helemaal geen kaas van gegeten.
Nou, ik dus serieus niet, want ik snap het écht niet. En dat is niet cynisch bedoeld, Lamon.quote:Maar ik heb er wel een mening over, die stelling van Lamon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |