Of we sluiten haar buiten.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mja, het modschap heeft een beste omslag bij haar gemaakt en daar moeten we hard aan wennen denk ik.
Of ze heeft zo haar buien.
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:13 schreef Skylark. het volgende:
Laten we BT vanaf dit moment boycotten. We quoten en reageren niet meer op haar.
Dat lijkt me echt heel vervelend.
quote:
Bijvoorbeeld.quote:
OMGWTFGMTA±!!!!!11quote:Op woensdag 16 september 2009 12:13 schreef Skylark. het volgende:
Laten we BT vanaf dit moment boycotten. We quoten en reageren niet meer op haar.
Dat lijkt me echt heel vervelend.
Je kan toch ook gewoon doen dat je er even niet bent als mod?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Daar deed ze gewoon goed haar werk.
Nee, daar moet zíj aan wennen, getuige de reactie op jordeeeh bijvoorbeeld. Wij hoeven nergens aan te wennen, wij zijn mods om ons heen toch al lang gewend.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mja, het modschap heeft een beste omslag bij haar gemaakt en daar moeten we hard aan wennen denk ik.
Of ze heeft zo haar buien.
Ik ben van de goede punten.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goed punt, het werd niet eens als krachtterm oid gebruikt.
Of dat.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, daar moet zíj aan wennen, getuige de reactie op jordeeeh bijvoorbeeld. Wij hoeven nergens aan wennen, wij zijn mods om ons heen toch al lang gewend.
Ja, gast, dan kan ze haar modschap net zo goed meteen aan de wilgen hangen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon doen dat je er even niet bent als mod?Dat soort topics zijn namelijk het leukst
Nou ik vind haar wel errrrg aparrrrt. Ja ik vind het écht héél aparrrrrt. Echt waar ik vind het écht héééél aparrrrrrrt.quote:
Stoere boys als jij met elke week een andere chick kunnen dat soort dingen vaak niet idd.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Levenloze kompjoeter nurds denk ik. Ik zou niet weten hoe het te doen.
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:18 schreef Otis. het volgende:
[..]
Nou ik vind haar wel errrrg aparrrrt. Ja ik vind het écht héél aparrrrrt. Echt waar ik vind het écht héééél aparrrrrrrt.
Let it go, man!quote:Op woensdag 16 september 2009 12:18 schreef Otis. het volgende:
[..]
Nou ik vind haar wel errrrg aparrrrt. Ja ik vind het écht héél aparrrrrt. Echt waar ik vind het écht héééél aparrrrrrrt.
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:19 schreef Otis. het volgende:
[..]
Stoere boys als jij met elke week een andere chick kunnen dat soort dingen vaak niet idd.
Jij zou toch stoppen op fok?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat heeft leeftijd nu met wijsheid te maken?
Ik ben 34 en nog steeds een idioot, maar kom er wel voor uit.
BT is zo gek nog niet.
Nu weet ik dus zeker dat jij de echte Lamon niet bent.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat heeft leeftijd nu met wijsheid te maken?
Ik ben 34 en nog steeds een idioot, maar kom er wel voor uit.
BT is zo gek nog niet.
Goed opgemerkt!quote:Op woensdag 16 september 2009 12:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nu weet ik dus zeker dat jij de echte Lamon niet bent.Die heeft namelijk bekend 27 te zijn.
Lamon is een notoire leugenaar. En dit:quote:Op woensdag 16 september 2009 12:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nu weet ik dus zeker dat jij de echte Lamon niet bent.Die heeft namelijk bekend 27 te zijn.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een gezonde tevreden Hollandse man, die zijn leven compleet op een rijtje heeft.
Ik ben een ongelooflijk gefrustreerde randdebiel, die iedere dag zijn leven herdefinieert, en compleet geen idee heeft waar ie mee bezig is, dus ik heb veel meer bevestiging nodig dan jij ooit nodig zal hebben waarschijnlijk.
Of dat nou in mijn dagelijkse leven is of op internet, dat maakt me geen fuck uit, ik smeek om erkenning, in beide gevallen.
Bwhehehe, haren! Ik snap hem!quote:Op woensdag 16 september 2009 12:25 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ach een vos verliest wel zijn haren, maar nooit zijn streken.
BP?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:30 schreef IQM het volgende:
In plaats van Bt kunnen we natuurlijk ook die ene negeren, natuurlijk. Of is dat een heel apawrte suggestie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |