True.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah nog zo iemand die later z'n tuin laat asfalteren.
45 bedoel jequote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:42 schreef Dqod het volgende:
Volgens mijn vriendin heb ik een plasfetish
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Moet zij zeggen met haar gezeik. [ afbeelding ]
Boh, hoe zag hij er uit met haar?quote:
Whehequote:Op woensdag 16 september 2009 16:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja. Vlak nadat we hem kaal hadden geschoren.
Fo sho'. Het is in onze familie heel normaal om op je 12e zwanger te zijn/iemand zwanger te maken.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hoe fucking jong
Ik geloof je niet
Die foto heb ik net van de pc geflikkerd.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
[..]
Boh, hoe zag hij er uit met haar?
[..]
Whehe
Wtf gastquote:Op woensdag 16 september 2009 17:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
Fo sho'. Het is in onze familie heel normaal om op je 12e zwanger te zijn/iemand zwanger te maken.
Pics?quote:
Lamon bestaat niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:04 schreef Lamon. het volgende:
HALLO!
(of doet iedereen nog mee met de IQM "Lamon bestaat niet" actie?)
Als je donderdag mee was gegaan, had je wel wat biertjes van mij gekregen.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:05 schreef reetveter het volgende:
Maar wie gaat mij nou geld geven?
Ik heb nog wel wat pap voor je.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:05 schreef reetveter het volgende:
Homo.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:04 schreef Lamon. het volgende:
HALLO!
(of doet iedereen nog mee met de IQM "Lamon bestaat niet" actie?)
Jat een aantal Metro of Spits kranten en ga voor de AH staan om te verkopen als daklozenkrant.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:05 schreef reetveter het volgende:
Gelul.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar BobbyBeestinbed paste niet als username.
22. Hoezo is DAT de vraag.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:07 schreef Japsnars het volgende:
Maar de echte vraag is, hoe oud is Gers?
quote:
Die zie ik nu pas.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En ROFLMAOLOLOL @ onderschrift.
Het is een topic over Amerikanenquote:Op woensdag 16 september 2009 17:11 schreef Otis. het volgende:
[..]
Kijk eens in dat topic over rugbyFaalhaas.
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:11 schreef afcajos het volgende:
Ik ga even mijn eten maken!!! Wat staat er op het menu: Besneden kutjes, en menstruatievocht van 11 jarige meisjes![]()
![]()
Nu niet meer.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:12 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het is een topic over AmerikanenFaalhaas.
Nou, eet smakelijk hoor.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:11 schreef afcajos het volgende:
Ik ga even mijn eten maken!!! Wat staat er op het menu: Besneden kutjes, en menstruatievocht van 11 jarige meisjes![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:11 schreef afcajos het volgende:
![]()
Da's waar, maar je insinueerde het wel.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:09 schreef IQM het volgende:
Ik weet niet welke labiele, leugenachtige mongool er nou dingen over mij verzint, maar ik heb nergens gezegd dat iemand genegeerd moet worden.
Bij mij dienen ze zichzelf altijd op.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:11 schreef afcajos het volgende:
![]()
Omdat je kankerirritant bent.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Da's waar, maar je insinueerde het wel.
Waarom mag je me niet IQM?
Ik ben nieuwsgierig.
Je loopt gewoon een dag achter.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:18 schreef IQM het volgende:
Waarom denk ik al drie dagen achter elkaar dat het de dag -1 is. Ik dacht net dat het dinsdag was.
Je hebt aids. Gecondoleerd.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:18 schreef IQM het volgende:
Waarom denk ik al drie dagen achter elkaar dat het de dag -1 is. Ik dacht net dat het dinsdag was.
Volledig eens.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omdat je kankerirritant bent.
Ja, alweer. Je moet steeds weer alle aandacht na je toe trekken. Tyft gewoon een eind op. Je zei toch dat je hier niet meer zou komen?
Omdat je maandag waarschijnlijk niks (bijzonders) hebt gedaan.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:18 schreef IQM het volgende:
Waarom ben je nieuwsgierig waarom iemand op het forum van Fok je niet mag?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:15 schreef Lamon. het volgende:
Waarom mag je me niet IQM?
Ik ben nieuwsgierig.
Dat vind ik wel heel ergquote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef Otis. het volgende:
[..]
Waarom ben je nieuwsgierig waarom iemand op het forum van Fok je niet mag?
Ik dacht dat het je niet zoveel uitmaakte.
Dat haalde ik uit het volgende filmpje:
Iedereen die op het internet beweert zich nergens iets van aan te trekken, trekt het zich wel degelijk aan.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef Otis. het volgende:
[..]
Wat een leuk filmpje. Zijn er nog meer van, en kun je die hier even posten?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef Otis. het volgende:
[..]
Dat is ook weer een beetje te stelligquote:Op woensdag 16 september 2009 17:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Iedereen die op het internet beweert zich nergens iets van aan te trekken, trekt het zich wel degelijk aan.
Stop daar nu eens mee, ik vraag er niet om en wil liever voor anderen Topicreports en hulpmailtjes openen, niet weer voor mezelf.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef Otis. het volgende:
[..]
True that. Sowieso niks bijzonders gedaan de afgelopen dagen.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omdat je maandag waarschijnlijk niks (bijzonders) hebt gedaan.
Ga dan gewoon weg, mafkees.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Stop daar nu eens mee, ik vraag er niet om en wil liever voor anderen Topicreports en hulpmailtjes openen, niet weer voor mezelf.
Dit mag niet, laat het nou eens gaan....
Altijd willen rellen op een forum is onnodig, en je wint er werkelijk niets mee.
Maar als ik tegen jou zeg "Je bent een hoer"quote:Op woensdag 16 september 2009 17:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is ook weer een beetje te stellig
Sommige mensen zullen het zich wel aantrekken, anderen niet.
Meestal merk je het wel
Ik jou ook omdat je dat zegt.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Lamon, blijf maar hoor. Ik vind je wel tof.
Die redenatie is echt slechtquote:Op woensdag 16 september 2009 17:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar als ik tegen jou zeg "Je bent een hoer"
Jij zegt bijvoorbeeld tegen mij "Het maakt mij niks uit dat je dat zegt"
Dan antwoord je op mij en dan maakt het jet dus wel degelijk iets uit. Het kan iemand alleen maar niets uitmaken als hij er totaal niet op reageert.
Inderdaadquote:Op woensdag 16 september 2009 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die redenatie is echt slecht
Ik vind hem goed!quote:Op woensdag 16 september 2009 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die redenatie is echt slecht
MWUAHA GEFOPT ZOALS IEDERE KEER WEER JEWUEATZ.quote:
He ruige jongen, je mag alleen fokkers belachelijk maken als je zelf eerst een foto van je post.quote:
Of een apawrt filmpje op Youtube.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
He ruige jongen, je mag alleen fokkers belachelijk maken als je zelf eerst een foto van je post.
quote:
Ik rel helemaal niet, ik stel gewoon een vraag. Je zegt dat het je allemaal niks uitmaakt wat men op Fok van je vindt, maar je vraagt er letterlijk omquote:Op woensdag 16 september 2009 17:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Stop daar nu eens mee, ik vraag er niet om en wil liever voor anderen Topicreports en hulpmailtjes openen, niet weer voor mezelf.
Dit mag niet, laat het nou eens gaan....
Altijd willen rellen op een forum is onnodig, en je wint er werkelijk niets mee.
Volgens mij wel ja. Misschien moet je eens proberen om zijn username in te typen op een grote filmpjessitequote:Op woensdag 16 september 2009 17:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat een leuk filmpje. Zijn er nog meer van, en kun je die hier even posten?
Volgens mij heeft hij weleens een foto van zichzelf gepost...quote:Op woensdag 16 september 2009 17:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
He ruige jongen, je mag alleen fokkers belachelijk maken als je zelf eerst een foto van je post.
bronquote:Op woensdag 16 september 2009 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij weleens een foto van zichzelf gepost...
Whehe. Het is wachten totdat ze door iemand herkent wordt.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:58 schreef IQM het volgende:
Zou de echte 'Sanne92' (hyves bekend bij de redactie) er blij mee zijn als ze wist hoe een oude vent haar foto's misbruikte (mirror aanwezig bij de redactie) op een jongerensite?
Aantal sc's terug.quote:
Klopt, dat geef ik toe, maar ik heb het besproken met Danny en ik doe het niet meer, en nu is het kijken of anderen ook het ook kunnen opbrengen om er mee te stoppen en gewoon fatsoenlijk kunnen praten.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:52 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik rel helemaal niet, ik stel gewoon een vraag. Je zegt dat het je allemaal niks uitmaakt wat men op Fok van je vindt, maar je vraagt er letterlijk om.
Heb ik al gedaan, pannenkoekquote:Op woensdag 16 september 2009 17:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |