Die zie ik nu pas.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En ROFLMAOLOLOL @ onderschrift.
Het is een topic over Amerikanenquote:Op woensdag 16 september 2009 17:11 schreef Otis. het volgende:
[..]
Kijk eens in dat topic over rugbyFaalhaas.
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:11 schreef afcajos het volgende:
Ik ga even mijn eten maken!!! Wat staat er op het menu: Besneden kutjes, en menstruatievocht van 11 jarige meisjes![]()
![]()
Nu niet meer.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:12 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het is een topic over AmerikanenFaalhaas.
Nou, eet smakelijk hoor.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:11 schreef afcajos het volgende:
Ik ga even mijn eten maken!!! Wat staat er op het menu: Besneden kutjes, en menstruatievocht van 11 jarige meisjes![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:11 schreef afcajos het volgende:
![]()
Da's waar, maar je insinueerde het wel.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:09 schreef IQM het volgende:
Ik weet niet welke labiele, leugenachtige mongool er nou dingen over mij verzint, maar ik heb nergens gezegd dat iemand genegeerd moet worden.
Bij mij dienen ze zichzelf altijd op.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:11 schreef afcajos het volgende:
![]()
Omdat je kankerirritant bent.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Da's waar, maar je insinueerde het wel.
Waarom mag je me niet IQM?
Ik ben nieuwsgierig.
Je loopt gewoon een dag achter.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:18 schreef IQM het volgende:
Waarom denk ik al drie dagen achter elkaar dat het de dag -1 is. Ik dacht net dat het dinsdag was.
Je hebt aids. Gecondoleerd.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:18 schreef IQM het volgende:
Waarom denk ik al drie dagen achter elkaar dat het de dag -1 is. Ik dacht net dat het dinsdag was.
Volledig eens.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omdat je kankerirritant bent.
Ja, alweer. Je moet steeds weer alle aandacht na je toe trekken. Tyft gewoon een eind op. Je zei toch dat je hier niet meer zou komen?
Omdat je maandag waarschijnlijk niks (bijzonders) hebt gedaan.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:18 schreef IQM het volgende:
Waarom ben je nieuwsgierig waarom iemand op het forum van Fok je niet mag?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:15 schreef Lamon. het volgende:
Waarom mag je me niet IQM?
Ik ben nieuwsgierig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |