Nee, die hethupt mallootquote:
Ik wil alleen maar jou, maar dan vraag ik meer dan 100 lekkere chicks.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je hebt de keuze uit 100 lekkere chicks.
Ik wil thuis ziek in bed blijvenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar jou, maar dan vraag ik meer dan 100 lekkere chicks.
Successful troll is successful.quote:
Ik eerst pics van de jouwe?quote:
Bah bah...quote:Op woensdag 16 september 2009 16:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja, als je een of andere ouwe snoepert als baas hebt neemt ie je daarvoor best wel aan.
quote:
Ik snap hem niet.quote:
Ja. Vlak nadat we hem kaal hadden geschoren.quote:
Goudenregen is een plant.quote:
GOLDEN SHOWER BOBBYquote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:49 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik heb bij Tele2 gewerkt.
Maarja, ik heb dan ook meer baantjes gehad dan Donald Duck
Neeeeeeeequote:Op woensdag 16 september 2009 16:39 schreef Lakitu het volgende:
Even opzoek naar Skylark z'n zusje hoor
Bij m'n vorige werkgever deed de directeur het gewoon met 1 van de werkneemster (let op: hij is getrouwd en alles, 45 jaar. Zij had toen een vriend en was 23).quote:Op woensdag 16 september 2009 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bah bah...
Ooit op een personeelsfeest ging de baas achter de vrouwelijke personeelsleden aan.
Je hebt ook nog blauweregen.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goudenregen is een plant.
In Den Haag heb je ook die straat.
ik weet haar hyvesquote:Op woensdag 16 september 2009 16:39 schreef Lakitu het volgende:
Even opzoek naar Skylark z'n zusje hoor
Ik heb er nu geen tijd voor, moet even boodschappen doen. Maar I will be backquote:Op woensdag 16 september 2009 16:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Neeeeeeee. Verpest haar niet. Ze is nog zo lekker zichzelf.
Gelukkig staat daar toch een supervage foto op. Ze is trouwens best lekker in het echt, eerlijk gezegdquote:Op woensdag 16 september 2009 16:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
ik weet haar hyves![]()
![]()
Maar ik heb zwijgplicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |