Probeer jij maar eens een topic te openen terwijl je gepijpt wordt. Valt tegen.quote:
Nee.quote:
Jij bent ook niks gewend.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens een topic te openen terwijl je gepijpt wordt. Valt tegen.
Beginner.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
pics?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:06 schreef reetveter het volgende:
Wtf, picasa laat ook foto's zien die je verwijderd hebt. Zie ik ineens allemaal .rars van een mod en ineens een foto van fascination
. En ik zie nog wat pr0n.
Link?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:06 schreef reetveter het volgende:
Wtf, picasa laat ook foto's zien die je verwijderd hebt. Zie ik ineens allemaal .rars van een mod en ineens een foto van fascination
Vertel dat maar aan m'n zusje.quote:
Laptop of vaste PC?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Pm?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:06 schreef reetveter het volgende:
Dat maakt bij jou op het gebied van neuken toch niet zoveel verschil of je op Fok zit of in het echte leven?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je zit op fok!, wat denk je zelf?
Vaste uiteraard.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Laptop of vaste PC? [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:08 schreef Otis. het volgende:
[..]
Dat maakt bij jou op het gebied van neuken toch niet zoveel verschil of je op Fok zit of in het echte leven?
Het zusje van Lakitu is dan ook gewoon een vette zeug.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:09 schreef Otis. het volgende:
[..]
Wat voor bureau heb jij dan? Bij mij paste je zusje er niet onder hoor.
Pik je dat, Lakitu? Ojoj.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zusje van Lakitu is dan ook gewoon een vette zeug.
Ik heb extra beenruimte.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:09 schreef Otis. het volgende:
[..]
Wat voor bureau heb jij dan? Bij mij paste je zusje er niet onder hoor.
Neequote:Op woensdag 16 september 2009 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
JONGE ZE HEEFT GEWOON RONDINGEN OP DE JUISTE PLAATSEN JIJ BENT GEHERSENSPOELD DORO DE MEDIA DIE ANOREXIA VERHEERLIJKT EN DOOR AL DIE MODELLEN WAT EEN GRATENPAKHUIZEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 16 september 2009 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Post jouwe eens, kan Adelante ook lachen.quote:
Ik heb het zusje van Lakitu nooit gezien.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:10 schreef Otis. het volgende:
[..]
JONGE ZE HEEFT GEWOON RONDINGEN OP DE JUISTE PLAATSEN JIJ BENT GEHERSENSPOELD DORO DE MEDIA DIE ANOREXIA VERHEERLIJKT EN DOOR AL DIE MODELLEN WAT EEN GRATENPAKHUIZEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WHEHEHHEEHEHquote:
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Post jouwe eens, kan Adelante ook lachen.
Verwijderd.quote:
Dat voel ik aan m'n water.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Bovendien, wie post er nou naaktpics op internet
Gemist, excuses. Overigens is het gelijkspel geworden.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:07 schreef Otis. het volgende:
TRANNELLIUS GA JE DEFEAT ERKENNEN IN HET AMERIKANEN TOPIC
Ik niet. Ik moet nog een uur en 10 minuten.quote:
quote:
Genoeg mensen die dat doen, weliswaar niet altijd zelf, maar toch.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Bovendien, wie post er nou naaktpics op internet
Leuk voor op je sollicitatiequote:Op woensdag 16 september 2009 16:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Genoeg mensen die dat doen, weliswaar niet altijd zelf, maar toch.
Ik voel gewoon dat ik ziek ga worden, maar daar heb ik geen tijd voorquote:
Aww, dat is wel kut. Maar meisjes zijn ook echt vaak ziek, of hoofdpijn, of voelen zich niet goedquote:Op woensdag 16 september 2009 16:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik voel gewoon dat ik ziek ga worden, maar daar heb ik geen tijd voor. Ik wil gewoon rustig ziek worden, ziek zijn, en beter worden
. Maar ik heb nog 6000 tentamens deze week, ik moet nog werken, en dan moet ik zondag ook nog eens naar dat schijt eiland waar ik geen zin in heb
.
Ik moet m'n dingen echt beter gaan plannen. Heb je trouwens die kamer?
Naja, als je een of andere ouwe snoepert als baas hebt neemt ie je daarvoor best wel aan.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuk voor op je sollicitatie
Ja, zo ben ik niet. Maar ik voel gewoon dat ik echt griep ga krijgen.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Aww, dat is wel kut. Maar meisjes zijn ook echt vaak ziek, of hoofdpijn, of voelen zich niet goed. Dat is echt ongelofelijk. Welk schijt-eiland?
En nee, het waren echt van die balletjes zonder vereniging (wel chille kamer tho), maar ik heb daar gewoon geen zin in dus dat gaf ik daar al aan. Dit weekend wss verhuizen.
Teeheehee gouden regenquote:
En nee, dit is geen photoshop. Loop k iedere dag langs.quote:
Ik voel nattigheid..quote:Op woensdag 16 september 2009 16:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En nee, dit is geen photoshop. Loop k iedere dag langs.
Ik zou het graag doen. Heb ik een aantrekkelijke reispartner?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik niet. Maar ik voel gewoon dat ik echt griep ga krijgen.
Kreta. Als je in mijn plaats wilt gaan, mag je gerust gaan.
Dat dacht ik al ja n.a.v die advertentie. Ik dacht dat je al in Tillie zat?
En dat gaan we ook zo houden.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb het zusje van Lakitu nooit gezien.
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik voel nattigheid..
Snap je m?
WHOAHAHA
En mensen maar afvragen waarom je altijd een lach op je gezicht hebt.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En nee, dit is geen photoshop. Loop k iedere dag langs.
Zou je mij toestaan met haar te kussen? Ik spaar zusjes.quote:
Gewoon weer 1 nu, wtf echtquote:Op woensdag 16 september 2009 11:48 schreef Lakitu het volgende:
Waarom heb ik er nou weer een note bij verdomme?Ik word echt agressief van mods die zonder reden noten
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar even serieus, wat voor een mongool ben je dan?Betalen om te zien wat mensen die je niet kent schrijven over je posts op een internetforum
![]()
![]()
Sure. En ze is al bijna 13 btw.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zou je mij toestaan met haar te kussen? Ik spaar zusjes.
Je hebt de keuze uit 100 lekkere chicks.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou het graag doen. Heb ik een aantrekkelijke reispartner?
Nee nog niet, heb hem pas net he. Moest meubels en een fiets ritselen.
Mja de 1e keer dat ik t zag moest k wel hard lachen. Toen k naar dat bordje wees begreep klasgenoot ook wel waaromquote:Op woensdag 16 september 2009 16:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En mensen maar afvragen waarom je altijd een lach op je gezicht hebt.
Pics van de jouwequote:
Swayze.quote:
Mijne 17, way too old dus. Maar pics/hyves van de jouwe?quote:
Nee, die hethupt mallootquote:
Ik wil alleen maar jou, maar dan vraag ik meer dan 100 lekkere chicks.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je hebt de keuze uit 100 lekkere chicks.
Ik wil thuis ziek in bed blijvenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar jou, maar dan vraag ik meer dan 100 lekkere chicks.
Successful troll is successful.quote:
Ik eerst pics van de jouwe?quote:
Bah bah...quote:Op woensdag 16 september 2009 16:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja, als je een of andere ouwe snoepert als baas hebt neemt ie je daarvoor best wel aan.
quote:
Ik snap hem niet.quote:
Ja. Vlak nadat we hem kaal hadden geschoren.quote:
Goudenregen is een plant.quote:
GOLDEN SHOWER BOBBYquote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:49 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik heb bij Tele2 gewerkt.
Maarja, ik heb dan ook meer baantjes gehad dan Donald Duck
Neeeeeeeequote:Op woensdag 16 september 2009 16:39 schreef Lakitu het volgende:
Even opzoek naar Skylark z'n zusje hoor
Bij m'n vorige werkgever deed de directeur het gewoon met 1 van de werkneemster (let op: hij is getrouwd en alles, 45 jaar. Zij had toen een vriend en was 23).quote:Op woensdag 16 september 2009 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bah bah...
Ooit op een personeelsfeest ging de baas achter de vrouwelijke personeelsleden aan.
Je hebt ook nog blauweregen.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goudenregen is een plant.
In Den Haag heb je ook die straat.
ik weet haar hyvesquote:Op woensdag 16 september 2009 16:39 schreef Lakitu het volgende:
Even opzoek naar Skylark z'n zusje hoor
Ik heb er nu geen tijd voor, moet even boodschappen doen. Maar I will be backquote:Op woensdag 16 september 2009 16:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Neeeeeeee. Verpest haar niet. Ze is nog zo lekker zichzelf.
Gelukkig staat daar toch een supervage foto op. Ze is trouwens best lekker in het echt, eerlijk gezegdquote:Op woensdag 16 september 2009 16:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
ik weet haar hyves![]()
![]()
Maar ik heb zwijgplicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |