Dat vind ik wel heel ergquote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef Otis. het volgende:
[..]
Waarom ben je nieuwsgierig waarom iemand op het forum van Fok je niet mag?
Ik dacht dat het je niet zoveel uitmaakte.
Dat haalde ik uit het volgende filmpje:
Iedereen die op het internet beweert zich nergens iets van aan te trekken, trekt het zich wel degelijk aan.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef Otis. het volgende:
[..]
Wat een leuk filmpje. Zijn er nog meer van, en kun je die hier even posten?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef Otis. het volgende:
[..]
Dat is ook weer een beetje te stelligquote:Op woensdag 16 september 2009 17:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Iedereen die op het internet beweert zich nergens iets van aan te trekken, trekt het zich wel degelijk aan.
Stop daar nu eens mee, ik vraag er niet om en wil liever voor anderen Topicreports en hulpmailtjes openen, niet weer voor mezelf.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef Otis. het volgende:
[..]
True that. Sowieso niks bijzonders gedaan de afgelopen dagen.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omdat je maandag waarschijnlijk niks (bijzonders) hebt gedaan.
Ga dan gewoon weg, mafkees.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Stop daar nu eens mee, ik vraag er niet om en wil liever voor anderen Topicreports en hulpmailtjes openen, niet weer voor mezelf.
Dit mag niet, laat het nou eens gaan....
Altijd willen rellen op een forum is onnodig, en je wint er werkelijk niets mee.
Maar als ik tegen jou zeg "Je bent een hoer"quote:Op woensdag 16 september 2009 17:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is ook weer een beetje te stellig
Sommige mensen zullen het zich wel aantrekken, anderen niet.
Meestal merk je het wel
Ik jou ook omdat je dat zegt.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Lamon, blijf maar hoor. Ik vind je wel tof.
Die redenatie is echt slechtquote:Op woensdag 16 september 2009 17:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar als ik tegen jou zeg "Je bent een hoer"
Jij zegt bijvoorbeeld tegen mij "Het maakt mij niks uit dat je dat zegt"
Dan antwoord je op mij en dan maakt het jet dus wel degelijk iets uit. Het kan iemand alleen maar niets uitmaken als hij er totaal niet op reageert.
Inderdaadquote:Op woensdag 16 september 2009 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die redenatie is echt slecht
Ik vind hem goed!quote:Op woensdag 16 september 2009 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die redenatie is echt slecht
MWUAHA GEFOPT ZOALS IEDERE KEER WEER JEWUEATZ.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |