INCEST-ALERT!1!11!!quote:Op woensdag 16 september 2009 16:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gelukkig staat daar toch een supervage foto op. Ze is trouwens best lekker in het echt, eerlijk gezegd.
Dit bericht heb ik haar ff gepmt op hyves.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gelukkig staat daar toch een supervage foto op. Ze is trouwens best lekker in het echt, eerlijk gezegd.
quote:
Ja jezus, bij goudenregen denk ik gewoon aan de plant/boom hoor.quote:
Pfff, nou leuk... seks hebben met iemand die je vader kon zijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij m'n vorige werkgever deed de directeur het gewoon met 1 van de werkneemster (let op: hij is getrouwd en alles, 45 jaar. Zij had toen een vriend en was 23).![]()
Niemand vond het ook ineens vreemd dat ze een hoger functie + leaseauto kreeg.![]()
Ff kijken of ze hyves heeft.
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:42 schreef Dqod het volgende:
Volgens mijn vriendin heb ik een plasfetish
ik zou der gevenquote:
Oh ja ok sorryquote:Op woensdag 16 september 2009 16:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Ja jezus, bij goudenregen denk ik gewoon aan de plant/boom hoor.
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Goudenregen
Bied jezelf aan zou ik zeggen.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:41 schreef Allure_ het volgende:
Gers verdient ook een meisje hoor.
Mijn zusje is ook lekkerquote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Ja jezus, bij goudenregen denk ik gewoon aan de plant/boom hoor.
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Goudenregen
Is dit pay-back omdat ik gisteren [K] heb toegevoegd en e-versierd heb?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dit bericht heb ik haar ff gepmt op hyves.
HATEN IST VERLATEN!quote:
Silmme vriendin heb jij, dat wist ik nietquote:Op woensdag 16 september 2009 16:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Je hebt ook nog blauweregen.
Heb ik van m'n vriendin geleerd.
Oh.. DUS.. OHHHH DUS JIJ GAAT ER DIRECT OOK MAAR VANUIT DAT T OP WAARHEIDquote:
Nou hallo.quote:
Ze is beter irl en op andere foto's. Dat geef ik in het echt niet toe, ze vindt zichzelf al behoorlijk wat. Buiten dat is ze best tof.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:43 schreef Lakitu het volgende:
Ok, ik heb dr gevonden. En ik zou dr geven![]()
Wanneer stel je me aan haar voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |