Moet zij zeggen met haar gezeik.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:42 schreef Dqod het volgende:
Volgens mijn vriendin heb ik een plasfetish
Dat hoef ik niet te weten.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh ja ok sorry
Komt vast door mijn fetish (volgens mijn vriendin dus)
Die vent rechts...quote:
Neem dr mee op de volgende meetquote:Op woensdag 16 september 2009 16:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze is beter irl en op andere foto's. Dat geef ik in het echt niet toe, ze vindt zichzelf al behoorlijk wat. Buiten dat is ze best tof.
Dat dus eh.. DAT DUSquote:Op woensdag 16 september 2009 16:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Moet zij zeggen met haar gezeik. [ afbeelding ]
Die staat hier in de tuin.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Je hebt ook nog blauweregen.
Heb ik van m'n vriendin geleerd.
echte vriendinnen liegen toch niet tegen elkaarquote:Op woensdag 16 september 2009 16:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh.. DUS.. OHHHH DUS JIJ GAAT ER DIRECT OOK MAAR VANUIT DAT T OP WAARHEID
BERUST IS
Ik weet het ook alleen maar van m'n vriendin hoor.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
FAG!!!Welke man weet nou dat dat een plant is.
Goed idee, ga ik zeker doen.quote:
M'n vriendin heeft het zelf ook niet altijd even goed door.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Silmme vriendin heb jij, dat wist ik niet
Awww. Zonde.quote:
Hier moet ik lang en intensief over nadenkenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:46 schreef gers het volgende:
[..]
echte vriendinnen liegen toch niet tegen elkaar
Als de meet in A'dam is en je zusje erbij is.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Goed idee, ga ik zeker doen.
KOM JIJ DE VOLGENDE MEET TROUWENS DAN![]()
?
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is dit pay-back omdat ik gisteren [K] heb toegevoegd en e-versierd heb?
Ik zou het niet proberen, ik ken negers.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Als lakitu komt, kan ik hem eens op z'n bek slaan, kneusje dat het is
Dan kom ik mee.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 16 september 2009 16:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou het niet proberen, ik ken negers.
Internetheldquote:Op woensdag 16 september 2009 16:47 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:47 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou het niet proberen, ik ken negers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |