abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72729934
Wachten op het tweede streepje deel 153

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

NOD:
18 september vrouwtje-theelepel (10-2009)
22 september suuzzz
26 september MinnieMin (02-2009)
26 september Poezebeest (03-2009)
27 september Borra (06-2009)
27 september IslaBonita (12-2008)
30 september PinkPrincess (08-2009)
02 oktober Becky1983 (07-2009)
12 oktober charmed_angel
13 oktober Guess. (09-2008
13 oktober Ciscostar (12-2008)
14 oktober Mardis (08-2009)
14 oktober Kolonia (04-2009)
15 oktober Nienna (06-2009)
18 oktober Koningin Juliana (03-2009)

Droomvrouwtje (11-2008)
prinseszondererwt (11-2007)
Soneal
Mijsje (08-2007)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 21-09-2009 11:28:51 ]
pi_72729989
Gefeliciteerd met je tweede streepje freubelmuts!!!!
pi_72730036
ik had niet door dat ik het vorige deel sloot
ik hoop dat lijstje zo klopt

nog even een keer de pup van guess spammen
pi_72730079
Wat een dotje.

Hoe is je echo gegaan Becky?
pi_72730093
dank je wel vrouwtje theelepel (en nogmaals bedankt allemaal)

Hoop dat jullie allemaal zelf snel volgen hoor!
pi_72730614
Becky, hoe is het nu met je? En hoe is de echo gegaan?

En jouw freubelmuts, zien we spoedig in Z&G, onder je kloon of 'echte' nickname
pi_72730717
Gefeliciteerd Freubelmuts
  maandag 14 september 2009 @ 15:58:54 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_72731844
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:16 schreef becky1983 het volgende:
JIPPIE en nog 1 Gefeliciteerd

ik hoop dat ik misschien vanmiddag ook nog goed nieuws kan brengen! heb om half 5 de echo.
Ik denk dat becky nog niets weet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72732659
Freubelmuts!!! gefeliciteerd meid!

Becky, je moet zometeen voor de echo, dus je zult dit zeker niet meer lezen van te voren, maar heel veel sterkte voor de echo, en ik hoop op alle geluk voor erna...

Guess, wat een schatje! Heel veel geluk met jullie nieuwe aanwinst! Wie weet, wordt je daar ook al genoeg door afgeleid!
pi_72732711
Freubel en Baldria van harte gefeliciteerd
En wat een scheetje die puppy
Becky, hoe is het met je?
Deze maand voor mij geen streepje aangezien deze week weg is.Net in de vruchtbare week
pi_72733193
Freubelmuts

Wat super!!! Dit moet wel het begin van een streepjes regen zijn dusseh... wie volgt?

En oja, Guess... wat lie-hief!
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_72733529
Freubel, wat een goed nieuws !! Gefeliciteerd

En Guess, wat een lieverdje zeg!
  maandag 14 september 2009 @ 17:03:42 #13
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72733757
Hey, Freubelmuts, wat leuk! Heel erg gefeliciteerd!!

Het gaat goed met die streepjes, keep 'em coming, dames!

Ow, en Guess, wat een ontzéttend lief koppie! Oh, om helemaal van weg te smelten
3!
pi_72733759
Guess wat een liefje!

heb daarnet de echo gehad en er was niks meer te zien helaas..maar goed ik was helemaal schoon dus dan maar zo zien op voor de volgende poging! genoeg getreurd en weer doorgaan!
vraag me alleen af wanneer ik nou ongesteld ga worden... of zou ik de bloeding gewoon als ongesteldheid moeten zien iemand ervaring?

iedereen heel erg bedankt dat jullie zo aan me dachten voor iedereen
  maandag 14 september 2009 @ 17:06:37 #15
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72733833
Becky, fijn dat je in elk geval goed schoon was, ik hoop dat je deze goede moed erin kunt blijven, ik hoop voor jou dat de streepjes zich snel weer laten zien aan jou..
3!
  maandag 14 september 2009 @ 17:08:28 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_72733887
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:03 schreef becky1983 het volgende:
Guess wat een liefje!

heb daarnet de echo gehad en er was niks meer te zien helaas..maar goed ik was helemaal schoon dus dan maar zo zien op voor de volgende poging! genoeg getreurd en weer doorgaan!
vraag me alleen af wanneer ik nou ongesteld ga worden... of zou ik de bloeding gewoon als ongesteldheid moeten zien iemand ervaring?

iedereen heel erg bedankt dat jullie zo aan me dachten voor iedereen
Je kan de bloeding zien als een menstruatie. Tenminste, dat was uiteindelijk bij mij zo, want toen we uiteindelijk voor controle bij de gyn waren bleek er al weer een eicel op knappen te staan en dat was precies de cyclus zeg maar

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72734367
Becky

Freubelstreepjes! Gefeliciteerd!
pi_72735100
Becky, van mij ook even een
  maandag 14 september 2009 @ 17:54:15 #19
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72735198
Ach becky, wat jammer...
Maar wel een voor je positieve instelling!
Ik ga verder met duimen...
  maandag 14 september 2009 @ 18:15:52 #20
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_72735931
freubelmuts en Baldria! 2 streepjes! Van harte gefeliciteerd! Hoe voelen jullie je?

Guess wat een heerlijke pup! Hoe heet 'ie?

Becky: Wat verdrietig! Wel fijn dat je helemaal schoon bent. Hoe voel je je? Neem je wel de tijd om dit verdriet een plekje te geven?
A grand adventure has begun.
pi_72735947
Freubelmuts!

Van Harte!

pi_72735987
@Becky, wat vervelend zeg en verdrietig. Sterkte meid.
pi_72736220
Freubelmuts gefeliciteerd, het gaat lekker hier, kom maar op met die streepjesregen

Becky, balen meid, op naar de volgende ronde
pi_72736721
jaaaaaaah nog eentje!! gefeliciteerd freubelmuts!!!

kom je ook naar Z&G/???
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 14 september 2009 @ 20:05:37 #25
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_72739476
een streepjes regen wie volgt??
Van harte gefeliciteerd freubelmuts..

en voor becky
Be happy with the little things in life
pi_72739538
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:15 schreef Keshet het volgende:
freubelmuts en Baldria! 2 streepjes! Van harte gefeliciteerd! Hoe voelen jullie je?
Dankje! Ik voel me verder tot nu toe helemaal top. Soms een klein beetje misselijk, maar ik mag echt niet klagen. Ook heb ik erge dorst, maar voor de rest merk ik er vrij weinig van.

En oja, Becky, heel veel sterkte
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_72739888
jammer zeg, Becky... echt balen! Ik hoop dat een volgend klompje cellen beter blijft plakken bij je!
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:08 schreef Troel het volgende:

[..]

Je kan de bloeding zien als een menstruatie. Tenminste, dat was uiteindelijk bij mij zo, want toen we uiteindelijk voor controle bij de gyn waren bleek er al weer een eicel op knappen te staan en dat was precies de cyclus zeg maar

zo was dat bij mij ook ongeveer, maar dan gezien vanaf de currettage, dus dan ook weer niet helemaal wat je zegt... vanaf het moment dat je "schoon gemaakt bent/wordt" kun je tellen volgens mij...
pi_72740338
becky helaas, maar je klinkt echt heel dapper!
pi_72741777
Is freubelmuts een kloon? Proficiat, hoor

Becky wat een verdrietig nieuws. Sterkte hoor
pi_72742765
Freubelmuts: Gefeliciteerd!

Becky: Erg jammer, maar vol goede moed naar de nieuwe ronde
pi_72742845
Dat wist ik ook niet van Freubelmuts geloof ik... zie door de klonen het bos niet meer.

Ik had trouwens alweer een behoorlijk ovustreepje op dag 12, hopelijk deze maand weer op dag 13 positief.
  maandag 14 september 2009 @ 21:48:08 #32
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72744322
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:15 schreef Keshet het volgende:

Guess wat een heerlijke pup! Hoe heet 'ie?

Teun

Becky Wel fijn dat je helemaal schoon bent!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_72756847
Al die kloons ook he

Maaruh gefeliciteerd freubelmuts en baldria

Hier nog geen nieuws. Denk dat mijn cyclus weer wat langer is, ach we wachten t maar af Heb stiekem toch getest (vanochtend) en die was negatief. Dus of te vroeg getest of moet gewoon ongesteld worden

En dan vergeet ik nog teun, de ubercute pup van guess Wat een droppie zeg!

Oh ja en becky, idd fijn dat je schoon bent. Op naar de volgende ronde en en naar twee nieuwe streepjes!
pi_72756944
Becky wat verdrietig! Gelukkig weet je positief te blijven. En je moet maar zo denken: Er WAS een bevruchting, dus jullie zijn vruchtbaar en kunnen zwanger worden! Volgende keer blijft het gewoon plakken!

Ah PZE, jij bent ook lekker aan de klus (geweest). Mijn ei moet ook morgen of overmorgen springen. Zou gaaf zijn als we samen de twee streepjes plassen... weet jij je NOD?
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_72756969
Clovertje, we blijven duimen hoor!

Inderdaad Guess, Teun is echt een lekker dingetje!
pi_72757422
Jammer Becky, maar wat knap dat je zo positief bent.

Wil een modje mijn nieuwe NOD naar 14 oktober zetten?
Hier niet gelukt dus, maar voor Clovertje blijf ik nog even duimen.
pi_72757547
iedereen erg bedankt voor de lieve reacties dat doet een mens goed

ik heb 2 zware weken gehad en voor mij was het gewoon na de echo doorgaan kan niet meer bij de pakken neer blijven zitten!
ga nu weer veder heb er ook weer zin in!
heb gister even een ovu test gedaan maar nog weinig te zien dus over 2 dgn nog maar is kijken!

voor iedereen
pi_72758682
ooo Becky, ik had helemaal over je heen gelezen gister.....
maar bij deze een hele dikke knuffel en sterkte en succes met de volgende poging...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72759995
Wat jammer Kolonia.... op naar de volgende ronde.
Jij bent toch een jaar of 36? Ik ben 35, probeer voor het eerst zwanger te raken, dus ik let extra op de dames van 35+, omdat we onze leeftijd al niet echt mee hebben.... Ik weet dat Soneal 40 is, maar verder? Zijn er nog meer dames boven de 35?
pi_72760417
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:02 schreef IslaBonita het volgende:
Wat jammer Kolonia.... op naar de volgende ronde.
Jij bent toch een jaar of 36? Ik ben 35, probeer voor het eerst zwanger te raken, dus ik let extra op de dames van 35+, omdat we onze leeftijd al niet echt mee hebben.... Ik weet dat Soneal 40 is, maar verder? Zijn er nog meer dames boven de 35?
Inderdaad 36 en aan het proberen voor de eerste en (waarschijnlijk) enige).
Ik hoop echt dat het lukt, maar hou er serieus rekening mee dat ik te lang gewacht heb.
Afgelopen maand hadden we niet echt goed ons best gedaan vanwege een hectische tijd rond dé dagen, maar aankomende maand weer een serieuse poging.
Eigenlijk hebben we pas twee keer een serieuse poging gedaan en ik vermoed dat het in augustus raak was maar niet wilde plakken. Was toen ook drie dagen overtijd wat me normaal nooit gebeurt.
Aan de ene kant heb ik goede hoop dat het wel goed komt, maar aan de andere kant ben ik bang dat het niet gaat lukken en dat dat mijn eigen schuld is.
Hebben de andere dames van >35 ook het idee dat het je eigen schuld is als het niet gaat lukken?
pi_72760809
Ja natuurlijk, dat gevoel heb ik altijd haha... Maar niet alleen door de leeftijd. Ik denk ook dat het niet lukte door medicijnen die ik gebruikte/slaaptekort/alcoholgebruik/geen sex op het juiste tijdsip etc etc. Terwijl ik weet dat het voornamelijk om een toevalstreffer moet gaan.... (m.a.w we hebben er niet zoveel invloed op als we denken, moeder natuur doet toch wel haar ding)
Genoeg vrouwen in mijn omgeving van 35+ en zelfs 40+ die redelijk snel (en natuurlijk) zwanger zijn geraakt. Dus ik zie het wel positief in. Je moet het zo zien: vrouwen van 35+ raken MOEILIJKER zwanger. Er staat nergens dat ze NIET zwanger raken. Dus we RAKEN wel zwanger, maar doen er wat langer over dan vrouwen onder de 35. (als verder alles goed is dus) Dus ga er nou maar gewoon vanuit dat het lukt. (en dat helpt ook! Positief denken!)
pi_72762366
Freubel en Baldria, gefeliciteerd!! Wat ontzettend leuk voor jullie.

Isla; Ik ben nu 34. Van de 1e was ik direct zwanger, maar nu 10 jaar verder willen we er graag nog een. Ik was er van overtuigd dat ik nu ook snel zwanger zou raken, maar dat blijkt niet zo te zijn helaas. Ik bedacht me laatst opeens dat ik lang geleden een soa (chlamydia) heb gehad die ik waarschijnlijk lang bij me heb 'gedragen'. Deze zou ook best wel eens de veroorzaker kunnen zijn, van de uitblijvende zwangerschap. Ik heb een periode ook enorme buikkrampen gehad, wat zou kunnen wijzen op een eierstok ontsteking. Pas na de geboorte van de eerste ontdekte de huisarts die chlamydia. Maar die buikkrampen had ik al ruim voor de zwangerschap. Begrijp je het nog?

Dat is dan ook de reden dat ik na deze ronde eens een bezoekje aan de huisarts ga brengen, als ik nu weer niet zwanger blijk te zijn (waar ik ook vanuit ga). Ik wil graag duidelijkheid. Als het niet mogelijk is, vanwege verkleefde eierstokken oid, dan kunnen we het gewoon uit ons hoofd zetten of er in ieder geval rekening mee houden dat het waarschijnlijk niet gaat gebeuren..

Zo, dat is een beschamend verhaaltje, maar ach, er komt hier toch van alles op tafel
pi_72771817
Allemaal bedankt voor het duimen, ik duim zelf ook mee. Maar verwacht niets hehe. Maar blijf hoop houden tot ik ongesteld word
Dit was ook pas de eerste serieuze poging, dus is het alleen jammer, maar niet erg.
Alleen als t deze maand niet raak is en volgende maand wel, dan ben ik uitgerekend rond mijn vriend en schoonmoeders verjaardag. Maar daar laat ik me niet door tegenhouden haha.

Kolonia ik hoop dat je snel zwanger ben! Lijkt me naar het gevoel te hebben dat je er te laat bij ben en dat het je eigen schuld is als het niet lukt.
En IslaBonita en KoninginJuliana
Hopelijk weet je snel meer KJ
pi_72773925
Koningin Juliana, dat is helemaal niet iets om je voor te schamen. Maar wel goed dat je je even laat checken. En het hoeft helemaal niets te zijn, misschien duurt het deze keer gewoon even wat langer voor je zwanger bent. Je weet in ieder geval dat jullie vruchtbaar zijn, dat is al mooi. Niet stressen hoor!
pi_72773978
Heb trouwens een knalpositieve ovutest, dus ik ga lekker aan de slag vanavond!
pi_72774568
Mijn ovutest was niet zo knal als ik gehoopt had, dus weet ik mijn NOD ook nog niet Isla.
Hup, vroeg naar bed jij!
pi_72775398
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:23 schreef IslaBonita het volgende:
Heb trouwens een knalpositieve ovutest, dus ik ga lekker aan de slag vanavond!
Dan heb je een kortere lutuele fase want we hebben beide een NOD op 27 september (ik meestal 12/13 dagen). Ik had zondagochtend een knalpositieve ovulatietest en denk mijn eisprong maandag. We hebben deze keer maar eens om de dag geklust wie weet helpt het

Prinseszondererwt en IslaBonita veel plezier
pi_72776525
Hoi Allemaal!!
Heb even niet gereageerd. Even ook met andere dingen bezig geweest. Hier weer de klusperiode. Ben benieuwd. btw: ik ben 32 dus ook niet piep meer...

groetjes marike

ps: proficiat aan alle streepjes-plassers en veel sterkte voor de meiden met tegenvallende resultaten...
pi_72781634
Gefeliciteerd voor de meiden met dubbele streepjes!

ik verlies sinds gistere steeds een iniminie beetje donker/oud bloed(slijm). Nu zou ik ongeveer nu een innesteling kunnen hebben. Zou dat donkere bloed(slijm) dan daarvan kunnen komen? Volgens mijn vriend zie ik ze vliegen Hij denkt dat ik nu bij elk krampje of misselijk vlaagje denk dat ik zwanger ben:P
Hij wil voorkomen dat ik heel teleurgesteld ben als het niet zo blijkt te zijn
Maar dat "ik voel van alles" zal er wel bij horen denk ik
pi_72784564
@Borra: Nee hoor mijn ei is weer eens wat later dan verwacht. Mijn luteale fase is altijd 14 dagen. Dus NOD zal ook later vallen dan 27 september...Hoe dan ook wordt het weer een spannende week!

@ Marike: Jawel jij bent ook piep haha... 35 is de "officile leeftijd" waarop je verminderd vruchtbaar bent. Sort of.

@PZE: Heb net heel erg mijn best gedaan (maar mijn vent nog meer!)
Ben jij ook al aan de slag geweest?

@Suuz: Heeeeeeeel herkenbaar. Ja het zou kunnen, innestelingsbloed, maar maak jezelf niet gek: Ik heb sinds we aan het proberen zijn (daarvoor nooit) elke maand bruinverlies gehad, soms een klein bloedvlekje, een week voor NOD. En elke keer werd ik ongesteld.. Nu hoop ik gewoon helemaal niets te zien deze maand...behalve streepjes! Maar ik ga zeker voor je duimen!
pi_72786585
I Je wil jezelf natuurlijk ook niet steeds van alles aanpraten, maar dat gaat eigelijk vanzelf! Het zou dan ook wel heel snel gelukt zijn! Maar goed we zullen zien
We hopen gewoon samen verder op streepjes
  dinsdag 15 september 2009 @ 22:59:48 #52
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72786769
Och wat een schattig pupje, Guess
Da's ook wel een heel mooie aanwinst hoor!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72787854
@Isla: Dat is dan in iedergeval wel fijn, dat je redelijk gelijke luteale fase hebt. Ik ga voor je duimen

@30+ ers: Ben ook alweer 31. En heb de illusie dat ik als ik nog 25 was geweest, ik er minder mee bezig zou zijn...

@Guess.: Wat een leuke naam voor een leuke hond!

@Suuzzz: Ik hoop dat je gelijk hebt, en je lekker snel doormag Het is hier reuze gezellig, maar het hoeft ook niet zo lang te duren natuurlijk

Wat mezelf betreft:
Deze maand geen ovulatiestreepje geplast. Wel een steeds donker wordend streepje, met donkerste kleur rond de twintigste. Maar niet donkerder dan de controle streep, zoals ik vorige maand wel duidelijk had. Die had ik ook precies om 23.00 uur, en nu heb ik niet rond die tijd getest. Ook fertility friend denkt rond de 20ste. Zelf denk ik dat ik me al weer kan richten op de volgende ronde. Dan gaan we de negende maand in... raar soort mijlpaal...

Aan de andere kant, misschien nog proberen beetje hoop te houden voor rond de 24ste/26ste september. Het kan een korte LH-piek zijn die ik net heb gemist met testen?.... hoop ik....
pi_72788645
KoninginJuliana, ik vind het ook zeker niks om je voor te schamen. het is gewoon domme pech dat het je overkomen is. Ik hoop dat je er in ieder geval geen last meer van hebt, en dat je gewoon gauw zwanger mag worden!

Ik ben trouwens ook alweer 31 sinds een halve week... Ik heb wel twijfels of ik uberhaubt ooit een kindje in m'n armen mag houden (nou ja, van mezelf dan...) maar ik ben de hoop nog niet helemaal verloren...

Suuzzz, ik herken het ook wel hoor, zeker de eerste maanden dat we bezig waren voor een kindje, was het lastig en voelde ik overal zwangerschap in. ik was ook altijd heel teleurgesteld dat ik dan toch weer ongesteld werd... maar goed, tegenwoordig kan ik het wat beter relativeren...

MinnieMin ik herken die mijlpaal ook wel. ik had in die ronde heel erg het gevoel: ik zou nu moeten bevallen, rond deze tijd... maar ik wist ook wel dat het nog binnen een jaar was... voelde me er toen best dubbel onder...

Meiden ik ga lekker slapen! trusten!
  woensdag 16 september 2009 @ 00:08:05 #55
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72789445
Dank juie,Teun is ook lief
Ik word volgende maand 33 en toch zit ik al we een beetje met mijn leeftijd,we zouden zoals we het nu zien/voelen graag 2 kids willen dus tja.. Toch voe ik me er niet schuldig over,de tijd was voor mij gewoon eerder nog niet rijp,ik was 29 toen ik m'n man leerde kennen.
Dit las ik er trouwens over op een andere site(zw pagina)

Leeftijd

Het lijkt cliche, maar ik noem het toch. Hoe ouder je wordt hoe kleiner de kans om zwanger te worden. Het is niet reeël om te verwachten dat als je 20 jaar de pil hebt geslikt en je stopt daarmee als je 36 bent, dat je dan binnen een paar maanden zwanger bent. Het kan wel, maar het is een uitzondering! Je bent als je 35 bent nog maar half zo vruchtbaar als wanneer je 25 of 30 bent. Globaal gezegd neemt na je 30e de normale kans om zwanger te worden met de helft af! Dat betekent niet dat je niet zwanger kunt worden, alleen dat het langer duurt. Ook voor mannen neemt de vruchtbaarheid af met de leeftijd. Vanaf het 45e jaar neemt de kwaliteit af van het sperma. De zaadcellen zijn dan minder beweeglijk en de hoeveelheid daalt. Dus als je kinderen wilt, begin op tijd! En als je ouder bent, verwacht dan niet dat het heel snel lukt en raak ook niet in paniek als je niet binnen een paar maanden zwanger bent.
  woensdag 16 september 2009 @ 07:53:08 #56
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72792130
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:43 schreef mijsje het volgende:
Ik ben trouwens ook alweer 31 sinds een halve week... Ik heb wel twijfels of ik uberhaubt ooit een kindje in m'n armen mag houden (nou ja, van mezelf dan...) maar ik ben de hoop nog niet helemaal verloren...
Komt wel goed. Het is je al een keer gelukt
Ik zie dat voor jou ook weer een spannende tijd is aangebroken. Ik duim zo hard voor je...
pi_72793174
Hoi allemaal, ik ben dus charmed_angel en ik ben 31 jaar oud.
Donderdag heb ik mijn laatste pil genomen en gisteren ben ik ongesteld geworden.

Mijn man en ik hebben besloten om toch een kindje te nemen. Ik wilde al een hele lange tijd erg graag. Alleen mijn man die 2 jaar jonger is wilde nog even wachten. Nu is zijn zusje bevallen en ik denk dat het bij hem ook een beetje begint te kriebelen. We hebben het er heel goed over gehad, gepraat en nagedacht. Alles op een rijtje gezet, en we willen er helemaal voor gaan.

Alleen mijn collega weet het, ik weet van haar dat ze ook gestopt is met de pil. Maar wil er nog meer mensen over kunnen praten, dus vandaar dat ik hier reageer.

Nu begin ik maandag met het slikken van foliumzuur. Hebben jullie nog meer tips voor mij?

Owja... wat betekend NOD?
pi_72793362
quote:
Op woensdag 16 september 2009 09:19 schreef charmed_angel het volgende:
Donderdag heb ik mijn laatste pil genomen en gisteren ben ik ongesteld geworden.

Mijn man en ik hebben besloten om toch een kindje te nemen. Ik wilde al een hele lange tijd erg graag. Alleen mijn man die 2 jaar jonger is wilde nog even wachten. Nu is zijn zusje bevallen en ik denk dat het bij hem ook een beetje begint te kriebelen. We hebben het er heel goed over gehad, gepraat en nagedacht. Alles op een rijtje gezet, en we willen er helemaal voor gaan.

Alleen mijn collega weet het, ik weet van haar dat ze ook gestopt is met de pil. Maar wil er nog meer mensen over kunnen praten, dus vandaar dat ik hier reageer.
Welkom C_A en leuk dat jullie het gaan proberen, hopenlijk ben je snel uit dit topic en doorgeschoven naar Zwanger en geboorte!!
quote:

Nu begin ik maandag met het slikken van foliumzuur. Hebben jullie nog meer tips voor mij?
Geniet ervan en kijk gewoon wat er gebeurd de eerste maanden! Foliumzuur slikken is
quote:
NOD is de dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden maar dus niet hoopt te worden omdat je dan misschien wel zwanger bent. Op die dag kun je dus theoretisch een thuis test doen. Bij een regelmatige cyclus is dat dus 28 dagen na de 1e dag van je menstruatie.

Verder blijf ik duimen voor alle meiden en hoop jullie snel in Z&G te zien
pi_72793696
C-Angel welkom en succes!

Minniemin we blijven duimen hoor! Mijn ovustreep is de ene maand lichter dan de andere.. ligt eraan hoeveel ik drink en hoe lang ik het ophou... je hebt een streep gezien en als je daar omheen geklust heb is er altijd een kans dat het raak is..

Was vanochtend bij de HA, eerste samenlevingstest gedaan. Nou, geen enkele zaadcel gevonden....Niet echt goed nieuws dus. (snap het niet, de sex was zo goed!!! )
Dan moet het zaad van mijn vent toch wel bar slecht zijn.... Mijn baarmoeder en cervixsijm zagen er heel goed uit volgens de HA, ik kreeg een 10 met een griffel (grapjas) Hij zag wel wat eiblaasjes wat kan duiden op PCO maar mijn hormonen zijn helemaal goed, dus hij maakte zich daar niet echt zorgen om. Toch een verwijzing gekregen voor de gyneacoloog. 4 december een afspraak gemaakt... Als het voor die tijd niet gelukt is-en de kans is heel klein-ga ik dan dus de MMM in. Toch een heel raar idee..

Ik hoop dat dit het zetje is wat we nodig hebben, net als Tierr, dat het toch nog spontaan lukt..
pi_72794285
Welkom en succes charmed_angel.

Oh, ik hoop echt dat je het voorbeeld van Tierr volgt en de MMM niet in hoeft Isla.
Zaad was dus misschien niet goed?
Gaat je man nu aan de losse boxers, alcoholvrij en pillen?
pi_72794617
Kolonia, dat was hij al ja.... boxershorts, vitaminepillen, geen alcohol, gezond eten.... verder weet ik het ook niet. Hij fietst een uur heen en een uur terug voor zijn werk, vijf keer per week, en ik weet niet of dat heel slecht is maarja dat kan niet anders, we hebben geen auto meer maar hij voelt zich wel fitter..
We zijn wel doorverwezen naar een hele goeie gyneacoloog, iemand die vindt dat elke vrouw zwanger moet raken.. dus ben benieuwd. En in de tussentijd maar gewoon verder proberen.

Ik las er even overheen, maar Mijsje, nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Heb je trouwens de uitslag van het gen-onderzoek al? (was dat niet vandaag?)
pi_72801497
quote:
Mijn man en ik hebben besloten om toch een kindje te nemen.
Je zal het vast niet zo bedoelen, maar dit vind ik altijd een rare opmerking... een kind neem je niet, een kind KRIJG je... als je geluk hebt... het mag voor een boel mensen misschien de normaalste zaak van de wereld zijn, het is en blijft een wonder..
Maargoed, welkom, ik hoop dat het jullie snel lukt!

Isla, jeetje, wat een klote nieuws... geen enkele levende zaadcel bij de samenlevingstest... lijkt me dat je daar heel moedeloos van wordt... maar ik hoop inderdaad dat je hetzelfde gluk mag ervaren als ik: dat er toch een zaadje de weg naar je ei weet te vinden voordat je echt de mmm in moet..
pi_72801557
Kolonia, wat jammer !

Isla, ook balen dus...ik hoop ook dat het bij jullie net even lukt voor dat je de MMM in moet.

Charmed Angel, welkom!
pi_72801980
Guess, wat een schattig hondje!
Gefeli freubelmuts!! ben je echt een kloon?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72802509
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:54 schreef Tierrr het volgende:

[..]

Je zal het vast niet zo bedoelen, maar dit vind ik altijd een rare opmerking... een kind neem je niet, een kind KRIJG je... als je geluk hebt... het mag voor een boel mensen misschien de normaalste zaak van de wereld zijn, het is en blijft een wonder..
Maargoed, welkom, ik hoop dat het jullie snel lukt!
Nee zo bedoel ik het inderdaad niet.

Wij hebben ook besloten, dat als het niet lukt, wij geen behandelingen ondergaan om het alsnog voor elkaar te krijgen.
Dan had het zo moeten zijn

Maar we hopen natuurlijk dat het gaat lukken op de normale natuurlijk manier. Want nu ik zo die kleine zie van mijn schoonzusje Nou jullie snappen het wel
pi_72802888
Ik ben denk de jongste hier...

Welkom charmed-angel

becky fijn dat je schoon bent, kun je tenminste weer verder
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_72804490
welkom charmed-angel!

hoe oud ben je dan ciscostar??
ik 25! maar dat is niet zo moelijk te raden met mijn naam
pi_72805129
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:25 schreef becky1983 het volgende:
welkom charmed-angel!

Ik dacht dat je 26 was
pi_72805687
eind van het jaar

nou daarnet weer een ovu test gedaan uitgaande van de bloeding zou ik dan nu weer me eisprong moeten hebben zo beetje... maar nog helemaal niks te zien
pi_72806811
Het kan zijn dat het een maand overslaat het becky.
Gewoon deze maand rustig afwachten anders, en er volgende maand weer voor gaan.

Ik wil je geen valse hoop geven, maar hier in april miskraam gehad en in mei (na één cyclus over geslagen te hebben) weer opnieuw zwanger. En nu al bijna 19 weken lang.
pi_72807477
Hoopvolle verhalen zijn altijd fijn om te horen Ymme! Daarom vind ik het ook leuk dat de zwangeren af en toe even komen lurken... en om te horen of het goed met ze gaat!
pi_72809139
Jeetje Isla, pittige uitslag van de sltest. Hopelijk kunnen jullie goed geholpen worden of hoeft dat niet eens...

Wij zijn ook druk geweest in de slaapkamer Isla , maar ik zit net als Minnie een beetje te klooien met de ovutesten deze maand. Vandaag dag 14 en in plaats van donkerder is hij nu lichter dan gisteren. Hopelijk komt het goed, anders heb ik misschien weer een 35+ cyclus... Elke maand weer een verrassing!
pi_72812696
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:25 schreef becky1983 het volgende:
welkom charmed-angel!

23 (bijna )
  woensdag 16 september 2009 @ 18:51:42 #74
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72813547
Welkom charmed_angel,hopelijk mag je snel door naar Z&G
pi_72814639
quote:

Hallo C_A, welkom bij de club Dat je hier maar kort mag verblijven! NOD staat voor Niet Ongesteldsheids Dag. Ik hoop dat de jouwe dus lekker snel komt

Tips: Geniet er lekker van! Gewoon lekker feestje bouwen!

@Isla: Pfff, wat balen, meid. Hoop inderdaad dat het toch snel lukt stiekem!

@PZE: Wat een ondingen eigenlijk he, die testen? Soms levert het meer stress op, dan rust. Wat eigenlijk juist niet de bedoeling is. Bij mij is de temperatuur inmiddels lekker aan het stijgen, gelukkig. Dus met een beetje opluchting, kan ik toch zeggen dat die eisprong er waarschijnlijk toch echt wel is geweest de 10de (dag 20). Misschien heb je ook je piek gemist? Ik ga voortaan om 23.00 uur testen, blijkbaar is dan mijn piek...
pi_72815926
Ondingen, ja soms wel ja. Al ben ik wel blij dat ze er zijn hoor. Ik zal anders ook weer eens tempen, na al die maanden weet ik mijn basistemperatuur voor en na ei wel.

Welkom Charmed-angel!

[ Bericht 20% gewijzigd door prinseszondererwt op 16-09-2009 20:25:53 ]
pi_72816865
Ik was jullie kwijt

Freubelmuts en Baldria Gefeliciteerd met de twee streepjes

Guess; wat een schatje die Teun

PP; balen dat nu net in de vruchtbare week weg is!

Becky; wat jammer dat er geen beebje te zien was op de echo, maar wel fijn dat alles schoon is! Dikke knuffel voor jou

Kolonia; wat jammer Op naar de volgende ronde

Clovertje; I'll keep my fingers crossed!

Minniemin; jij loopt een maandje voor op mij, herken je gevoel.

Charmed_Angel; welkom hier, dat je maar snel door mag

IslaBonita; wat vervelend dat de uitslag van de samenlevingstest niet goed was. Wel mooi meegenomen dat de seks goed was Hoop dat de gyn niet nodig is en je voor die tijd zwanger bent, 4 december is nog erg ver.

Die ovutestjes zijn hier half de deur uit gegooid, ik gebruik ze alleen als ik denk in de buurt te zijn van de ovulatie, ter bevestiging. En zowel vorige maand als deze maand zat ik weer goed met mijn gevoel. En de bijbehorende middenpijn die dan de kop opsteekt, maar dan is mijn ei waarschijnlijk al gesprongen. Vandaag ook weer flinke buikpijn, heel irritant
pi_72818159
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:50 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ondingen, ja soms wel ja. Al ben ik wel blij dat ze er zijn hoor. Ik zal anders ook weer eens tempen, na al die maanden weet ik mijn basistemperatuur voor en na ei wel.

Welkom Charmed-angel!
Bij mij verschilt dat best tussen de vorige cyclus en deze. Vorige cyclus was veel duidelijker. Nu bleef ik redelijk hoge temperaturen houden bij de eerste dagen. Zakte daarna pas in. Maar volgens mij heeft het ook veel met het weer te maken gehad. Ach ja, we zien het vanzelf wel weer
pi_72818236
Gewoon lekker veel seksen in de vruchtbare periode. Als het goed is komt het niet op de minuut nauwkeurig, dus grote kans dat je ergens wel goed zit. Of denk ik nu te makkelijk?
pi_72818364
Een beetje Poezebeest... als je cyclus regelmatig is heb je helemaal gelijk. Is hij erg onregelmatig dan schiet je wat makkelijker mis. Soms is mijn ei op dag 13, soms pas na dag 20. Dan is het wel handig om een beetje te weten hoe of wat. Maar je hebt gelijk, lekker veel seksen is natuurlijk altijd de basis.
pi_72818982
Ja daar heb je wel een punt pze, bij mij varieert het ook van dag 13 tot dag 20. Daarom dus ook af en toe een ovutestje zodat we zeker weten dat we niet te laat zijn. Ik bedoelde meer dat het niet uitmaakt of je op dag 20 of dag 21 je eisprong hebt als je er om heen regelmatig seks hebt
pi_72819248
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:59 schreef Poezebeest het volgende:
Ja daar heb je wel een punt pze, bij mij varieert het ook van dag 13 tot dag 20. Daarom dus ook af en toe een ovutestje zodat we zeker weten dat we niet te laat zijn. Ik bedoelde meer dat het niet uitmaakt of je op dag 20 of dag 21 je eisprong hebt als je er om heen regelmatig seks hebt
Ik temp nog niet lang genoeg om ook maar enig idee te hebben. En mijn cyclus is ook te variërend geweest.
(69-34-51-37). Maar de laatste keer echt duidelijke eisprong, met per ongeluk op het juiste moment een ovutestje, duidelijke temperatuurverschuiving, en ook nog eens precies 14 dagen na ovulatie ongesteld geworden. Wel een lange cyclus, maar verder alles volgens het boekje. Nu dus iets minder duidelijk, en ik denk een iets kortere cyclus. Ik hoop het. We zullen het wel zien. Exacte wetenschap gaat het toch nooit worden, en dat is misschien maar goed ook, dan kunnen we de romantiek er nog een beetje in houden
pi_72819661
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:07 schreef MinnieMin het volgende:

[..]

Ik temp nog niet lang genoeg om ook maar enig idee te hebben. En mijn cyclus is ook te variërend geweest.
(69-34-51-37). Maar de laatste keer echt duidelijke eisprong, met per ongeluk op het juiste moment een ovutestje, duidelijke temperatuurverschuiving, en ook nog eens precies 14 dagen na ovulatie ongesteld geworden. Wel een lange cyclus, maar verder alles volgens het boekje. Nu dus iets minder duidelijk, en ik denk een iets kortere cyclus. Ik hoop het. We zullen het wel zien. Exacte wetenschap gaat het toch nooit worden, en dat is misschien maar goed ook, dan kunnen we de romantiek er nog een beetje in houden
Je hebt ook wel een hele onregelmatige cyclus en wat duren ze lang... Begrijp helemaal dat je dan aan de temp en ovutestjes gaat om zo wat inzicht te krijgen en houvast te hebben.
pi_72821178
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:17 schreef Poezebeest het volgende:

[..]

Je hebt ook wel een hele onregelmatige cyclus en wat duren ze lang... Begrijp helemaal dat je dan aan de temp en ovutestjes gaat om zo wat inzicht te krijgen en houvast te hebben.
Klopt, maar ik heb zelf het idee gewoon nog niet helemaal ontpild te zijn. Als ik nog niet die duidelijke eisprong had gehad, was ik wel echt ongerust geworden. Ik wacht nu even drie cyclussen tempen af, als ik dan nog niet regelmatig ben, ga ik toch de huisarts eens bezoeken. Dat is nu het plan...

En zoals ik zo vaak zeg, zo lang ben ik uiteindelijk nog niet bezig... bijna 8 maanden. Het lijkt alleen zo lang he? (Jij bent vlak na mij begonnen, dus je weet vast wat ik bedoel). Bij jou dus wel alles lekker regelmatig verder? Fijn hoor! Dan heb je tenminste enig houvast...

Hoe is het trouwens bij jou afgelopen bij de gynaecoloog? Misschien heb je het al verteld, maar heb ik het gemist Ben soms net iets te lang afwezig, of mis wel eens iets als er veel streepjes zijn
pi_72821806
We zijn idd ongeveer even lang bezig, dus ik begrijp wel wat je bedoelt, àl 8 maanden, maar toch ook nog maar 8 maanden. Het voelt best lang. Mijn cyclus is best regelmatig, niet op de dag af, maar wel ongeveer. Snap heel goed dat je naar de ha gaat, al is het maar om even je zorgen te delen en dan kan hij/zij kijken wat hij er mee doet. Heb het al gevonden, 31. Hoe oud ben jij eigenlijk? of heb ik dat in een van de vorige posts gemist?
De gyn wil de volgende cyclus onderzoeken hoe deze verloopt mbv bloedprikken en echo's en mijn lief moet zijn sperma inleveren, wel spannend maar geeft ook rust.

[ Bericht 3% gewijzigd door Poezebeest op 16-09-2009 22:16:53 ]
pi_72821935
alweer een hoop bij te lezen, hoop dat ik niemand vergeet met reageren!

clovertje hoe is het nu? Al meer bekend?

kolonia balen toch weer naar de volgende ronde

wat leeftijd betreft dat is moeilijk te zeggen, ken ook mensen die na hun 35 ste 2 gezonde kinderen op de wereld hebben gezet, dus houd vol dames!

koninginjuliana: wat een open eerlijke post van je gelezen, kan me voorstellen dat je je wat zorgen maakt, hoop dat de huisarts duidelijkheid voor je kan verschaffen en je zeker er niet voor schamen hoor

suuzz spannend kan dus nog alle kanten op!

minniemin verdorie weer zo'n rare cyclus al is je stijgende temperatuur dan toch positief! Hoop dat je rond de goede dagen bezig bent geweest

Mijsje pas jarig geweest, nog gefeliciteerd, hoop dat je ondanks alles toch een fijne verjaardag hebt gehad en ook je twijfels snap ik al blijf ik voor je duimen dat die onterecht zijn!

Charmed - angel welkom hier en hopelijk ben je hier ook snel weer weg

isla wat een klote bezoek aan de huisarts, heel veel sterkte met dit even op een rijtje te zetten, al hoop ik ook dat het voor jullie net zo gaat als dat het bij trierr ging

en buikpijn voor poezebeest klinkt ook niet fijn

ik zie dat ik veel maar nog niet voor iedereen een heb gebruikt, dus ik gooi er nog 1 tegenaan voor diegene die er nog 1 nodig hebben

en ja ik ben een kloon maar niet bekend in OUD, heb met afgesproken verlopig hier nog onder mn kloon te posten
pi_72822239
Freubelmuts; ga je eens snel aanmelden bij z&g , je hoort hier niet meer bij de-club-met-maar-één-streepje

Voel je je al zwanger?
pi_72822825
ik durf niet

de ene keer wel en de andere keer eigenlijk helemaal niet daarom durf ik eigenlijk ook niet zo
wat wordt ik hier onzeker van zeg
pi_72823001
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:27 schreef freubelmuts het volgende:
ik durf niet

de ene keer wel en de andere keer eigenlijk helemaal niet daarom durf ik eigenlijk ook niet zo
Het is ook zo onwerkelijk dat er een kleine beebie in je buik groeit! Je merkt er zelf nog weinig van en toch is het zo. Laat het maar op je afkomen en geef het even de tijd, komt vanzelf wel!
Zodra je kaartjes, cadeautjes, afspraken bij de vk en echo's hebt gehad wordt het steeds echter. En je hebt 9 maanden de tijd om aan het idee te wennen dat je mama wordt, komt goed

btw; om misverstanden te voorkomen: de post dat je hier niet meer hoort was trouwens niet serieus bedoeld, vandaar de dikke knipoog, je bent hier natuurlijk nog steeds welkom!
pi_72823003
quote:
ik durf niet

Haha, gekkie. Je bent hier ook welkom hoor, maar ooit moet je er natuurlijk toch aan geloven om minimaal ook naar z&g te gaan...
pi_72823211
ik vind jullie in ieder geval lief en voor de rest komt tijd komt raad
laten we het verder gewoon maar lekker over de dingen die horen gaan

pi_72823356
Mijsje en vrouwtje theelepel; bijna jullie nod, en en en... Voelen jullie al iets????

Clovertje; jij inmiddels al nieuws?

I'll keep my fingers crossed!!
pi_72823858
quote:
ik durf niet

Kom maar hoor meid.

Ymme pakt hand vast, en neemt haar mee naar Z&G
pi_72830887
Deze vraag zal al wel minstens 100 keer gesteld zijn, maar wat zijn jullie ervaringen met verschillende zwangerschapstesten? Ik moet namelijk maandag testen, maar heb geen idee welke ik nou het beste kan halen
pi_72831056
Mijsje! Hoe is het? Voel je al wat?
En Vrouwtje Theelepel? Hoe is het bij jou?

Isla, wat houdt dat in, zo'n samenlevingstest? Zoeken ze dan bij jou naar zaadcellen die er zouden moeten zijn na het sexen? Ik had er nog nooit van gehoord, maar wel erg vervelend dat de uitslag niet zo goed blijkt te zijn. Komt er nog een tweede test (lijkt me een moment opname)?

PZE; Ik heb deze maand ook ovutesten gebruikt voor het eerst, maar vind het ook ondingen, zoals MinnieMin ook al zegt. Ik werd er heel onrustig van, maar ik kan me voorstellen dat het voor jou met die onregelmatige cyclussen wel heel veel zekerheid geeft. Ik ben eigenlijk heel regelmatig, qua cyclus, wou alleen een keer testen om te weten of ik überhaupt wel een eisprong heb. Nou ja, die heb ik dan wel volgens de testen. Dus geen ovutesten meer voor mij.

MinnieMin, jij hebt echt heel onregelmatige cyclussen, jeetje. Mijn zus heeft dat ook, heel erg vervelend. Ik hoop inderdaad dat het gewoon aan het 'ontpillen' ligt en dat het binnenkort een beetje recht trekt.

Poezebeest, ik heb er misschien overheen gelezen, maar wat was de reden dat jij naar de h.a bent gegaan? Had jij ook zo'n onregelmatige cyclus?

Freubel, hoe voel je je eigenlijk? Al zwangerschapskwalen? En heb je al nieuwe bh's gehaald?
pi_72831089
Oh, CP ik heb de testen van kruidvat wel eens gebruikt en heb er een paar online besteld, bij testjezelf.nu. De enige positieve test die ik ooit had (ruim 10 jaar geleden) was een Predictor, dus die is erg aan te raden
pi_72831379
Bedankt voor al jullie welkomreacties

Ik voel me echt een nerdje hier Jullie praten allemaal zo wijs, en ik moet er nog helemaal ingroeien volgens mij. Jullie zijn ook wel lekker open, daar hou ik wel van.

Maar wat is de beste manier om je eisprong in de gaten te houden. Ik heb wat gelezen over temparaturen. Maar dat is geen optie voor mij. Mijn collega die houd het bij op libresse.nl Probleem is dat ik niet meer precies weet wanneer ik hiervoor ongesteld ben geweest.

Ik vind het allemaal best wel spannend. Mijn man zegt, ach we doen het gewoon elke dag, dan lukt het vast wel Mafkees, om de dag is een betere optie heb ik gelezen.
pi_72831429
quote:
Op donderdag 17 september 2009 09:33 schreef CrazyPrincess het volgende:
Deze vraag zal al wel minstens 100 keer gesteld zijn, maar wat zijn jullie ervaringen met verschillende zwangerschapstesten? Ik moet namelijk maandag testen, maar heb geen idee welke ik nou het beste kan halen
Mijn ervaring is, dat als je 'na NOD' zit (en volgens mij staat die bij een Tp aardig vast toch?) eigenlijk iedere test wel positief is als je zwanger bent

Ik heb goede ervaring met de Kruidvat testen (2 voor 5 euro maar weet niet of ze die nog verkopen) maar ook met de testen van het huismerk van de drogist en de Predictor test. Maar ook die dipsticks van testjezelf.nu gaven bij mij keurig positief aan.

Ik heb geen ervaring met vals positieve testen.
pi_72831612
Ik denk dat ik voor die van het Kruidvat ga. Ik ga een berg (lees: minimaal 2 ) inslaan, want ik wil het echt zeker weten. Anders schiet ik in de paniek welke hoeveelheid medicijnen ik wel of niet moet gaan nemen

Ik ben niet zenuwachtig voor het resultaat, maar wel dat het mis gaat met m'n medicijnen
  donderdag 17 september 2009 @ 11:28:59 #100
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72834116
Die 2 voor 5 euro van het kruidvat hoor ik goede verhalen over (alleen heb ik er nog nooit positief mee getest )
pi_72834571
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:28 schreef Guess. het volgende:
Die 2 voor 5 euro van het kruidvat hoor ik goede verhalen over (alleen heb ik er nog nooit positief mee getest )
Sterker nog, ik ben al twee keer direct na het testen ongesteld geworden. Geen aanrader dus.
pi_72834723
Zouden ze behekst zijn?
pi_72834762
Nou omdat wat mensen t vroegen, nog geen nieuws hier Nog niet ongesteld, maar ook nog niet getest. Heb met mezelf afgesproken dat ik maandag weer mag gaan testen.

Spannend met alle vage ovulatietesten, hopelijk wel met resultaat.
En de mensen die ook op hun nod wachten ook spannend. Ik duim voor iedereen
pi_72834799
KJ: ik ben naar de ha gegaan omdat het lijkt alsof mijn luteale fase maar heel kort is, heb 5 dagen na de eisprong al bloedverlies.

CP; spannend hoor, maandag testen. Hoewel ik denk dat als je zwanger bent iedere test positief test. Ik duim voor je

Charmed-Angel; als je niet precies weet wanneer je ongesteld bent geweest moet je de volgende even afwachten. De eerste dag van je menstruatie is dan dag 1. Dan heb je ongeveer 14 dagen later je eisprong. Dit kun je onder andere merken doordat je cervixslijm verandert, het wordt eiwit-achtig en dan weer 14 dagen later is je menstruatie. Maar dit is wel het ideaal plaatje. Lang niet ieder lichaam doet hetzelfde en het heeft even de tijd nodig voordat je je eigen lichaam door hebt. Iedere dag seksen is niet echt vol te houden lijkt me en daarnaast niet zo goed voor de zaadkwaliteit. Om de dag is beter
pi_72835033
* in de duimstand voor Clovertje, CP, Mijsje en vrouwtje-theelepel
pi_72835139
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:51 schreef Poezebeest het volgende:

Charmed-Angel; als je niet precies weet wanneer je ongesteld bent geweest moet je de volgende even afwachten. De eerste dag van je menstruatie is dan dag 1. Dan heb je ongeveer 14 dagen later je eisprong. Dit kun je onder andere merken doordat je cervixslijm verandert, het wordt eiwit-achtig en dan weer 14 dagen later is je menstruatie. Maar dit is wel het ideaal plaatje. Lang niet ieder lichaam doet hetzelfde en het heeft even de tijd nodig voordat je je eigen lichaam door hebt. Iedere dag seksen is niet echt vol te houden lijkt me en daarnaast niet zo goed voor de zaadkwaliteit. Om de dag is beter
Ik ben afgelopen dinsdag ongesteld geworden. Ik heb ook gewoon mijn pilstripje afgemaakt. (afgelopen donderdag de laatste geslikt)

Ja mijn man denk natuurlijk 'LEKKER' elke dag seks. Hahaha. Maar natuurlijk houd niemand dat vol. Hahaha. Om de dag vind ik zelf ook beter.

Die ovulatietesten is dat wat?

Nu heb ik 13 jaar de pil geslikt, moet je lichaam er nog aan wennen? Duurt het bij mij dan wat langer? Of is het dan nog steeds, 'ieder lichaam is anders'?
Wat ik niet snap, schoonzusje slikte ook de pil, is ziek geweest en een maand daarna was ze zwanger.
pi_72835174
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:59 schreef Kolonia het volgende:
duimt mee
pi_72837465
Haha erg lief van jullie maar ik doe nog niet echt mee he, ik start in November met klussen. Ik ben nu eventjes 10 kilo aan het afvallen zodat ik als ik zwanger mag worden niet weer zo'n bakbeest word.
pi_72837866
Dat zou ik ook moeten doen, vrouwtje T.

Oh, Poezebeest das inderdaad vreemd. Weet je nu iets meer, hoe dat zit?

Mijsje, meldplicht!

Ik ben ook heel hard aan het duimen voor de 4 dames genoemde dames en voor mezelf natuurlijk Ik moet ook maandag, CP. Maar heb er een hard hoofd in. Ik hoop voor jullie dat het anders is.

Charmed, ik heb jou nog geeneens welkom geheten, dus bij deze
pi_72838433
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:31 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Haha erg lief van jullie maar ik doe nog niet echt mee he, ik start in November met klussen. Ik ben nu eventjes 10 kilo aan het afvallen zodat ik als ik zwanger mag worden niet weer zo'n bakbeest word.
Owhja, dat had je idd gezegd...
Eventjes 10 kilo afvallen, knap als je dat eventjes doet, ik heb al moeite met 5 kilo afvallen. Lukt het een beetje?? In ieder geval veel succes ermee!\

KJ; ik weet nog niks, de volgende cyclus krijg ik echo's en wordt er bloedgeprikt om zicht op mijn cyclus te krijgen. Gyn sprak over mogelijk een probleem in de hormoonhuishouding. We wachten af.
pi_72839722
meiden, ik heb even niet zo heel erg strikt meegepost, voel me niet zo lekker in m'n velletje...

en voel ik al wat? ehm, ja, maar niet wat ik graag wilde voelen... ik ben gisteren ongesteld geworden, dus dat was mijn allerlaatste kans op eigen actie...
Ik wil graag uit het bovenste lijstje, en ik wil wel in het onderste lijstje. NOD's zijn voor mij dus niet meer zo belangrijk, aangezien het iedere keer WOD's blijven...
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:28 schreef Guess. het volgende:
ik wel... ongeacht de afloop daarmee...
  donderdag 17 september 2009 @ 14:50:13 #112
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72840071
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:39 schreef mijsje het volgende:
meiden, ik heb even niet zo heel erg strikt meegepost, voel me niet zo lekker in m'n velletje...

en voel ik al wat? ehm, ja, maar niet wat ik graag wilde voelen... ik ben gisteren ongesteld geworden, dus dat was mijn allerlaatste kans op eigen actie...
Ik wil graag uit het bovenste lijstje, en ik wil wel in het onderste lijstje. NOD's zijn voor mij dus niet meer zo belangrijk, aangezien het iedere keer WOD's blijven...
Aah daar ben je!
Maar niet met het nieuws wat ik had willen horen...
meissie toch
pi_72840156
He shit zeg, Mijsje.. Balen, enorm. Heel begrijpelijk dat je je even niet zo goed voelt.
pi_72840280
Mijsje; wat enorm balen dat het deze ronde toch weer een wod is geworden Begrijpelijk dat je niet zo lekker in je vel zit. Ik hoop dat de gyn wél iets kan doen zodat je snel zwanger bent. In ieder geval een hele dikke knuffel voor jou schuift een grote bak Ben & Jerry's door en een tranentrekkende film met tissues, helpt hier altijd erg goed
pi_72840525
bedankt meiden...
* mijsje pakt de Ben & Jerry's aan en begint te smullen tijdens de tranentrekkende film met tissues... doet me goed...
pi_72840954
Mijsje... balen...

O, en wat testen betreft: ik had de dipsticks van sensitest. Lekker goedkoop en gaf gewoon de goede uitslag. Maandenlang negatief... niks te bekennen, geen twijfel mogelijk. En toen ik zwanger was de dag voor NOD al een duidelijke streep!
pi_72842035
Mijsje..... dikke dikke knuffel uit Amsterdam!!!
Hoop houden hoor.....die (magnetron?!!) beebie komt er wel!

En voor de rest van de afwachtende dames...ik nog steeds!!!
pi_72842185
Mijsje...

Hopelijk heb je maar een heel klein beetje mmm nodig.
pi_72844165
mijsje
over 2 weken heb je een afspraak toch? Ik hoop dat jullie dan snel duidelijkheid krijgen

Ik heb 4 Kruidvattesten in huis (2x2). Ik vroeg dus twee doosjes, zegt dat vrouwtje achter de balie: "Er zitten er al twee in een pakje he!". Ik:
Ben ik nou zo raar om er 4 te kopen?
pi_72845249
quote:
Op donderdag 17 september 2009 16:47 schreef CrazyPrincess het volgende:
mijsje
over 2 weken heb je een afspraak toch? Ik hoop dat jullie dan snel duidelijkheid krijgen

Ik heb 4 Kruidvattesten in huis (2x2). Ik vroeg dus twee doosjes, zegt dat vrouwtje achter de balie: "Er zitten er al twee in een pakje he!". Ik:

Vraag maar aan Brighteyes Als hij negatief is, kun je ze later gewoon gebruiken en als hij positief is, wil je natuurlijk wel meerdere keren bevestiging zien
pi_72845375
Ach mijsje....even een dikke voor jou!
pi_72848077
quote:
Op donderdag 17 september 2009 16:47 schreef CrazyPrincess het volgende:
mijsje

Nee hoor, ik koop of bestel ze per 6 en gebruik er steeds zeker 3 voor de zekerheid
Geeft niets, gewoon dom terug kijken. Spannend, ik duim voor je!
pi_72848257
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:59 schreef Kolonia het volgende:
Ja, ik doe ook mee!

edit: Voor de meiden die nog niet ongesteld zijn geworden of het hebben uitgesteld dan...
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:39 schreef mijsje het volgende:

[..]

ik wel... ongeacht de afloop daarmee...
Pff, Mijsje, nee. Ik gun het je onderhand meer dan ik het mezelf gun. Ik hoop dat je snel de MMM weer uit kunt met een bol buikie.
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:03 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik ben afgelopen dinsdag ongesteld geworden. Ik heb ook gewoon mijn pilstripje afgemaakt. (afgelopen donderdag de laatste geslikt)

Ja mijn man denk natuurlijk 'LEKKER' elke dag seks. Hahaha. Maar natuurlijk houd niemand dat vol. Hahaha. Om de dag vind ik zelf ook beter.

Die ovulatietesten is dat wat?

Nu heb ik 13 jaar de pil geslikt, moet je lichaam er nog aan wennen? Duurt het bij mij dan wat langer? Of is het dan nog steeds, 'ieder lichaam is anders'?
Wat ik niet snap, schoonzusje slikte ook de pil, is ziek geweest en een maand daarna was ze zwanger.
Nou, over ovulatietestjes gesproken, de mijne worden nu toch weer flink donkerder opeens. Niet positief donker (donkerder dan de controlestreep) maar toch wel echt... Snap er niks van.

Mijn lichaam moest heel erg wennen. Maar mijn beste vriendinnetje bijvoorbeeld helemaal niet, en we waren even lang aan de pil. Ze is inmiddels bevallen van een supermooie gezonde dochter. We waren bijna tegelijkertijd begonnen met stoppen met de pil... (terwijl we ook ooit bijna tegelijkertijd met die rotzooi waren begonnen)... Dus echt alles kan.
pi_72850601
Ach Mijsje, wat ontzettend jammer...

Maar hopelijk kan de gynaecoloog een wondertje verrichten voor jullie, daar duimen we nu dan maar voor!
pi_72850962
Meiden wat zijn jullie lief voor me! doet me echt goed!
en inderdaad Isla, een magnetronbaby vind ik ook prima! Als ik het maar zelf mag dragen! (is de eis die manlief eraan gesteld heeft...)

CP, je bent niet raar hoor, met 2 doosjes en dus 4 testen in huis, die heb ik meestal ook wel in huis... ik gebruik ze bijna nooit, alleen als ik echt twijfel... en toen ik zwanger bleek te zijn heb ik (maar) twee testen gebruikt, maar als ik wat langer zwanger was gebleven, had ik er denk ik wel wat meer gebruikt...

MinnieMin, dat vind ik heel lief van je, dat je dat zegt, maar je moet het een ander niet meer gunnen dan jezelf hoor! Ik gun het ons allebei gewoon heel erg, net als ieder ander in dit en het andere topic, maar omdat je zelf IRL leeft, moet je het jezelf het meeste gunnen hoor... (ja, ik leef ook wel IRL, maar dat maakt een ander hier niet mee... ) maar ik vind het echt super lief van je!
pi_72851001
Mardis, dank je wel, daar hopen we inderdaad op nu. Jammer dat het mezelf niet is gelukt, maar nu moet ik omschakelen. de afspraak staat gelukkig al, en nu dus door naar die datum...
pi_72851074
Mijsje, wat ontzettend balen je bent altijd zo lief voor ons, we gunnen het je zo!, zet hem op he, je slaat je hier wel doorheen want je komt over als een sterke vrouw, sterkte
pi_72851323
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:57 schreef mijsje het volgende:
Meiden wat zijn jullie lief voor me! doet me echt goed!
en inderdaad Isla, een magnetronbaby vind ik ook prima! Als ik het maar zelf mag dragen! (is de eis die manlief eraan gesteld heeft...)

CP, je bent niet raar hoor, met 2 doosjes en dus 4 testen in huis, die heb ik meestal ook wel in huis... ik gebruik ze bijna nooit, alleen als ik echt twijfel... en toen ik zwanger bleek te zijn heb ik (maar) twee testen gebruikt, maar als ik wat langer zwanger was gebleven, had ik er denk ik wel wat meer gebruikt...

MinnieMin, dat vind ik heel lief van je, dat je dat zegt, maar je moet het een ander niet meer gunnen dan jezelf hoor! Ik gun het ons allebei gewoon heel erg, net als ieder ander in dit en het andere topic, maar omdat je zelf IRL leeft, moet je het jezelf het meeste gunnen hoor... (ja, ik leef ook wel IRL, maar dat maakt een ander hier niet mee... ) maar ik vind het echt super lief van je!
Nou, ik gun het mezelf echt hartstikke hoor, en alle andere dames hier ook trouwens. Maar mijn hart gaat gewoon echt een beetje naar je uit. Kan het niet helpen. Ik ga volgens mij echt hardop staan juichen wanneer het bij je is gelukt. En hopelijk is dat heel snel!
pi_72852078
Even een dikke voor mijsje. Hopelijk heb je nu wel snel resultaat, dan maakt het 'hoe' helemaal niet zoveel uit joh.
pi_72853118
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:24 schreef prinseszondererwt het volgende:
Even een dikke voor mijsje. Hopelijk heb je nu wel snel resultaat, dan maakt het 'hoe' helemaal niet zoveel uit joh.
Helemaal mee eens. Het is echt niet erg om een beetje hulp te krijgen. Het lijkt misschien wat minder romantisch allemaal, maar ik ervaar de MMM juist ook als iets moois in m'n relatie. Het is maar wat je er zelf van maakt. En als het straks gelukt is doet het 'hoe' er inderdaad niet meer toe
pi_72853515
Bedankt voor het duimen allemaal
Ik verwacht zelf niets, maar ach alles is mogelijk denk ik

Charmed Angel, ik heb zelf deze keer maar 2 maanden de pil geslikt en mijn hele cyclus is in de war.
Vorige keer dat ik stopte had ik gewoon een cyclus van 28 dagen. Dus zelfs bij 1 persoon kan het iedere keer anders zijn.

Vergeet ik mijsje helemaal! Wat jammer zeg dat het niet raak is Hopelijk heeft de MMM snel resultaat!
pi_72854939
he mijsje toch het was je zo gegund een eigen gebakken kindje
hoop dat je maar heel even de MMM nodig hebt om alsnog een mooi kindje af te bakken
pi_72855766
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:05 schreef MinnieMin het volgende:

[..]

Nou, ik gun het mezelf echt hartstikke hoor, en alle andere dames hier ook trouwens. Maar mijn hart gaat gewoon echt een beetje naar je uit. Kan het niet helpen. Ik ga volgens mij echt hardop staan juichen wanneer het bij je is gelukt. En hopelijk is dat heel snel!
dank je wel... ik kleur ervan...

En iedereen weer bedankt hoor, dat doet echt zo goed als je je gewoon even k*t voelt... ik kon jullie steun en lieve woorden wel weer even gebruiken...
pi_72878595
mijsje wat naar zeg!
pi_72900345
Koningin Juliana en Suuzz, hoe is het bij jullie? Al enige voortekenen?
Meiden fijn weekend allemaal!
pi_72910489
*IslaBonita*

Voel van alles en ook weer niets! ik ben vorige week wel aantal keer misselijk geweest en ook keertje overgeven en voel ook wat gerommel in onderbuik. Maar ben beetje bang dat ik het mezelf aanpraat. Zou ook wel heel snel zijn dat ik zoveel zou voelen!
Moet het gewoon even afwachten Wil dinsdag of woensdag gaan testen. Ik en vriendjelief gaan paar dagen weg dus wil het dan graag weten. ik probeer er naar te kijken als een win-win situatie! Of ik ben zwanger of ik word ongesteld en kan lekker een wijntje drinken
Liefst het eerste natuurlijk
Ik hou jullie op de hoogte!
  zaterdag 19 september 2009 @ 18:09:43 #137
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72910562
Spannend Suuzz!
pi_72921271
Suuuzz wat spannend meid! Natuurlijk kun je al van alles voelen lijkt mij, als je zwanger zou zijn gebeurt er al heel wat in je lichaam. Hoop het heel erg voor je!We duimen nog even door!
pi_72925667
Ik ben ongesteld geworden vanmorgen..
Morgen de h.a. maar eens bellen voor een afspraak.
pi_72925927
voor KoninginJuliana
pi_72926017
Suuzzz; spannend hoor! Ik duim voor je

KJ; balen Knuffel voor jou
pi_72926813
Koningin Juliana, wat jammer zeg, is het de eerste keer dat je hiervoor naar de huisarts gaat? hopelijk kan de huisarts je helpen. Heb je al geprobeerd om te temperaturen? ik zie dat dames die wat langer bezig zijn hier vaak mee beginnen, heb zelf nog geen ervaring hiermee.

Suuzz spannend!

Charmed Angel had je nog geen gedag gezegd

Volgens mij kan de openingspost ook veranderd worden. Marike77 is ongesteld geworden (geen NOD doorgegeven), net als Mijsje (mijsje wilde in het onderste lijstje).

Vrouwtje Theelepel al ongesteld? ik geloof dat jij nog even wachtte voor dat je echt bezig ging. Het zou mooi zijn als je een beetje een regelmatige cyclus krijgt..
pi_72926820
Koningin, balen zeg.

Suuzz, kom maar op met die strepen!

Hier zijn de wachtweken weer begonnen, het weekend van 3 oktober NOD. Niet zo heel spannend meer hoor. Ik ga er maar van uit dat het niet is gelukt, dan kan het alleen maar meevallen.
  zondag 20 september 2009 @ 12:43:30 #144
190853 RockabeIIa
pi_72929198
Borra, zie OP:
'Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan'

BVD
  zondag 20 september 2009 @ 13:11:02 #145
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72930101
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Borra, zie OP:
'Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan'

BVD
Zo flauw he Rocka dat je dat nou niet even voor ons uitrekend allemaal
Mag mijn NOD op 13oktober,had em nog niet eerder door gegeven

Sorry als ik hier wat minder post dan voorheen maar heb het op het moment erg druk en probeer er iets minder mee bezig te zijn,het word me gewoon te veel om er constant mee bezig te zijn.Op (andere) zw-sites ben ik momenteel helemaal niet meer actief.Ik lees nog wel elke dag mee hoor hier en wens voor iedereen natuurlijk heel snel een mooie zwangerschap.
pi_72930168
mijn nod mag op 2 okt. denk dat het wel ongeveer zal kloppen:)
pi_72931631
Ik ben helaas nog niet ongesteld. Ik had ook een beetje gehoopt dat ik meteen regelmatig zou zijn. Maar goed ik wacht af. (geen kans op zwangerschap nog btw)
pi_72932221
KoninginJuliana, wat jammer

Hier verder geen nieuws, menstruatie is weer over dus we oefenen nu eerst maar weer tot we weer aan de klus kunnen
pi_72932634
KJ, wat balen! Dikke voor jou. Misschien dat de ha je een klein beetje verder kan helpen?

PZE, ik zit gezellig samen met je in de wachtweken.
Ik ga er ook van uit dat het niet gelukt is (omdat de sl-test negatief was) Al voel ik alweer "andere" dingen. Heb klein beetje pijnlijke borsten en af en toe (al een paar dagen) buikpijn. Maar zit pas vier dagen na mijn ovulatie, dus dat kan nog helemaal niet. Zal wel een virusje zijn ofzo ...(nee niet wat ik in mijn borsten voel, bedoel natuurlijk die buikpijn)

Heb nu vakantie dus ben er alleen maar mee bezig. Niet goed. Ga maar eens een hobby zoeken ofzo.
pi_72938322
quote:
Op zondag 20 september 2009 10:15 schreef KoninginJuliana het volgende:
Ik ben ongesteld geworden vanmorgen..
Morgen de h.a. maar eens bellen voor een afspraak.
He balen zeg. kusje voor jou
quote:
Op zondag 20 september 2009 11:17 schreef Borra het volgende:
Charmed Angel had je nog geen gedag gezegd

Vond het wel vreemd hoor, vrijdag zou ik dus eigenlijk de pil moeten slikken Dus was wel vaag, gek dat dat eigenlijk dus een gewoonte is geworden.

Zaterdag toch maar aan mijn ouders en schoonouders verteld. Dat ik gestopt ben met de pil. Maar wel gevraagd of ze niet elke maand gaan vragen: ben je al zwanger? Mijn tante die spiritueel is aangelegd zei dat 2009/2010 (dec of jan) mijn jaar wordt. Nou hopen dat ik snel zwanger ben dan, hihihi.

Maar goed de jackpot winnen valt bij mij er ook onder hoor
pi_72940951
Charmed-Angel; die Jackpot is natuurlijk altijd mooi meegenomen Ik ben al bijna een jaar van de pil af en moet zeggen dat ik m niet mis. Ik was sowieso nooit zo'n goede regelmatige slikker, ik vergat m toch wel regelmatig, maar dan nam ik m de volgende ochtend gewoon in. Dat ik nooit 'ongewenst' zwanger ben geworden ligt hopelijk aan de condooms

IslaBonita; ik zit nu ook 4 of 5 dagen na de eisprong en ik heb ook een beetje buikpijn. Pijnlijke boobs heb ik nog niet, maar die zullen wel snel komen verwacht ik. Ook is dag 5 de dag dat ik de laatste cyclussen steeds bloedverlies had, extra spannend dus...
  zondag 20 september 2009 @ 18:48:30 #152
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72941844
Ja spannend poezebeest,ik duim voor je
pi_72941847
C-A, die jackpot kun je goed gebruiken mocht je dat jaar een kindje krijgen....Duimen voor allebei maar!

PZE, ik hoop voor je dat die bloeding weg blijft. Ik heb sinds ik "bezig" ben voor een kindje elke maand licht bloedverlies/bruinverlies gehad, een week na de eisprong. Hoopte steeds dat het een innestelingsbloeding was maar werd een week later toch ongesteld. Nu hoop ik ook op....helemaal niks!!
Duimen dan maar dat er Helemaal Niks komt. Maar wel een tweede streepje!
pi_72942514
Rockabella, sorry niet goed gelezen ..

Ik zit nu 6 dagen na eisprong, maar voel nog helemaal niets
pi_72942964
Misschien maar beter ook Borra. Ik heb alle maanden van alles gevoeld en gehad maar ik was niet zwanger. Kan dus alle kanten op!
pi_72943329
Ergens denk ik dat ook hoor, hoe minder je voelt hoe beter, maar dat is nergens op gebaseerd, laat staan evidence-based. Het is gewoon een kwestie van afwachten

Isla, precies wat jij zegt, allleen van mij begint wat eerder en ik word eigenlijk standaad 10 dagen na de eisprong ongesteld. Dacht de eerste keren ook dat het misschien een innestelingsbloeding zou kunnen zijn geweest, maar toch werd ik iedere keer ongesteld, dus daar ga ik ook niet meer vanuit. Ik ga ook nergens meer vanuit, ben al zo vaak voor de gek gehouden door mijn lichaam. En nu staan er allemaal onderzoeken gepland dus laat het dan maar duidelijk worden of er iets aan de hand is. Misschien hebben we wel de verkeerde timing, wat ik me trouwens niet kan voorstellen, we zullen zien
pi_72944099
Spannende tijd hoor Poezebeest. Hopelijk morgen geen bloeding en die onderzoeken geven je ongetwijfeld meer duidelijkheid. Lijkt mij heel fijn als er even naar gekeken wordt.
pi_72945392
Oeps Poezebeest, had even verkeerd gelezen, dat was jij en niet PZE..
MIsschien is je luteale fase te kort? Nouja dat is maar gissen. Je hebt meer aan de HA. Hoop dat daar wat uitkomt! (of liever niet; dat het normaal is en het gewoon bij jou hoort en jij en je manetje helemaal gezond en vruchtbaar zijn)
pi_72945580
hey, nieuwe aanwas die ik gemist had... charmed_angel welkom!

Poezebeest, ik duim voor je, dat het nu eens gewoon goed gaat... en dat de onderzoeken inderdaad meer duidelijkheid geven, zodat je meer begrijpt van je eigen lijf en je cyclus...

ik ben zoals iedereen al gemerkt en gezien heeft ook minder actief hier... ik probeer ook wat minder met zwanger worden bezig te zijn, aangezien ik blijkbaar dus toch niet zwanger word... maar goed, ik wil even wat rust hebben na een hele hectische tijd waarin er veel aan de hand was.
ik lees nog steeds mee, maar vaak om de dag... ik duim nog steeds wel voor iedereen dat het bij jullie allemaal niet zo lang hoeft te duren als bij mij en m'n mannetje...
pi_72953375
Oeh ik lees dat het spannend is voor Suuzz.
Een voor KJ, jammer dat het niet gelukt is!
Poezebeest, ik hoop dat je snel meer weet en dat het snel raak is!

Enne hier nog geen nieuws. Morgen weet ik meer Maar denk niet dat ik zwanger ben
Nou ja weer een zwangere in mijn omgeving erbij hehe. Dit keer mijn schoonzus, die twee weken na mijn zus is uitgerekend is.
pi_72954540
Even vanaf m'n mobiel aangezien internet eruit ligt, ik las dat er een wod dag was ipv nod, balen dikke Knuf!
ook voor mijsje en guess even wat rust in de tent bij jullie, hoop dat jullie de rust en kracht vinden!
bij clovertje wordt het druk in de familie nu jij zelf!
verder denk en duim ik aan en voor jullie allemaal
pi_72958487
Jammer zeg KoninginJuliana.
Ik heb even gemist waarom je de huisarts gaat bellen.
Onregelmatige cyclus?

Hoe is het met Suuzzz?

En Clovertje houdt het ook nog even spannend geloof ik. Zou wel leuk zijn als je gelijk met je zus en schoonzus zwanger zou zijn.
pi_72958796
in het verleden chlamydia gehad
Ik heb voor morgenvroeg een afspraak met de huisarts.

Clovertje, spannend!
Suuz, voel je al wat?

Oja, kan een MOD mijn nod naar 18 oktober zetten?
pi_72959124
Hier nog steeds niets. Net weer een negatieve test. Dus ga er echt van uit dat het niets is deze maand. Maar wordt er wel gek van Hopelijk snel ongesteld of snel een positieve test.

Het stomme was helemaal als ik dus een "normale" cyclus van 28 dagen had gehad en zwanger was geweest was ik dus 3 dagen na mijn schoonzus uitgerekend
En druk nier alleen in de familie, druk overal met baby's straks Er zijn echt superveel mensen zwanger hier. Mijn zus dr schoonzus, mijn vriend zijn neefje wordt vader, mijn zus dr vroegere beste vriendin, haar zus ook, een vriendin van mijn zus, mijn zus zelf dus en mijn schoonzus Ik geloof dat ik nu iedereen heb.
pi_72959355
quote:
Op maandag 21 september 2009 09:36 schreef KoninginJuliana het volgende:
in het verleden chlamydia gehad
Ik heb voor morgenvroeg een afspraak met de huisarts.
Oh ja, dat had ik inderdaad wel gelezen.
Ik ga heel hard voor je duimen dat je daar niets aan over hebt gehouden.
Kans is ook niet zo heel groot, toch.
pi_72959854
*clovertje*
Negatief testen en niet ongesteld worden lijkt me erg irritant! Weet je ondanks de negeatieve test nog niet echt zeker waar je aan toe bent!

Ik voel helemaal niets. Vorige week voelde ik vanalles en nu helemaal nix. Nou voelde ik de vorige keer dat ik ongesteld werd/was ook helemaal niet qua buikpijn of zo..... Als ik woensdag nog niet ongesteld ben ga ik een test doen.... Mijn voorgevoel zegt dat ik niet zwanger ben..wel zullen zien
Zou wel fijn zijn om te weten of mijn menstruatiecyclus beetje regelmatig is.Dan weet je toch wanneer je een beetje extra moet/mag
pi_72960293
@Suuz, nou vorige maand had ik ook een lange cyclus en de maand ervoor ook, maar goed nu hoopte ik op een normale cyclus ( ). Maar tis zo vervelend dat je zo moet wachten erop. Vooral omdat ik dus echt nog nooit zo'n lange cyclus heb gehad, altijd gewoon 28 dagen, soms wat dagen langer maar niet zoals nu maar ja. Wacht gewoon weer een week voor ik een nieuwe test doe (als dat nodig is dan)
Hoop voor jou dat je of een positieve test heb of gewoon ongesteld wordt (vooral het eerste natuurlijk )
pi_72960372
dag allemaal,

Ik heb het advies gekregen om het een beetje meer los te laten. (van mijn masseuse, shiatsutherapeute) Ik ga een poging doen. (zal wel niet meevallen, maar wat ik kan doen doe ik)

Mag ik uit de OP?

Blijf wel meelezen en af en toe reageren.

groetjes!
pi_72960500
quote:
Op maandag 21 september 2009 09:36 schreef KoninginJuliana het volgende:

Oja, kan een MOD mijn nod naar 18 oktober zetten?

Ik snap dat NOD nog niet helemaal. Hahaha.

Volgens de kalender moet ik 12 oktober ongesteld worden. (wat ik natuurlijk niet hoop, maar denk het wel, anders is het wel heel erg snel) Is mijn NOD dan 12-10?
  maandag 21 september 2009 @ 11:11:59 #170
190853 RockabeIIa
pi_72961148
quote:
Op maandag 21 september 2009 10:51 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik snap dat NOD nog niet helemaal. Hahaha.

Volgens de kalender moet ik 12 oktober ongesteld worden. (wat ik natuurlijk niet hoop, maar denk het wel, anders is het wel heel erg snel) Is mijn NOD dan 12-10?
Je snapt em wel!
Hey, van harte welkom nog. Zal ik je in de OP-lijst zetten?

De rest van de lijst is zo geloof ik up-to-date.
pi_72961488
Ja zet me maar in de op-lijst.. Hihihi spannend. Ik snaptehem dus wel
  maandag 21 september 2009 @ 11:29:44 #172
190853 RockabeIIa
pi_72961657
Het worden echt spannende tijden halverwege oktober! Ik voel aan mijn water dat er een streepjesregen op komst is!
(ps. ik ben de 14e jarig en dan trakteer ik op roze koeken, ok? )
pi_72961717
marike een dikke knuf voor jou, ook voor jou hoop ik op wat rust wat uiteindelijk in een mooie zwangerschap zal resulteren

hoe gaat het met de andere dames?
pi_72969389
er komen deze week toch nog wel wat streepjes bij he

hier alles goed ! we zien wel hoe het deze maand gaat maak me nergens druk om iig!

hoe is het met de rest?

pi_72970060
Ik wil deze week wel een tweede streepje hoor! Nu maar hopen dat mijn lijf meewerkt

Volgende week moet mijn zijn zaad inleveren. Weet iemand of je daar tussendoor de uitslag van krijgt of moeten we wachten tot we de uitslag van alles krijgen? We zijn namelijk wel erg benieuwd of alles zwemt zoals het zou moeten zwemmen...
pi_72970406
ik heb even een vraag over ovu testen, heb deze maand er wat gebruikt omdat ik echt geen idee heb waneer me eisprong is/was..

nou was hij eergister vrij donker niet zo donder als het eerste streepje maar dat scheelde niet veel.
daarnet nog 1 gedaan en het streepje is echt heel licht..zou ik nou mijn eisprong al hebben gehad? ik heb hier echt geen ervaring mee
pi_72970988
Becky dat zou ik inderdaad ook wel willen weten. Vooral hoe het werkt, voordat ik die dure dingen aanschaf
pi_72971218
Ovulatie testjes reageren op het LH hormoon, dit maak je aan om een eitje te laten springen. Wanneer je deze testjes gebruikt zal de test-streep in het begin van de cyclus niet of heel licht aanwezig zijn en hoe dichter je bij de eisprong komt hoe donkerder deze wordt. Het is echter niet zo dat deze bij iedereen even donker als de controle streep of zelfs donkerder wordt. Wanneer de teststreep voor jouw doen op z'n donkerst is zal binnen 24-36 uur de eisprong plaatsvinden. Daarvoor wordt het begin van de LH-piek gebruikt, dus als de test een dag later nog steeds zo donker is heb je de piek wel al gehad.
Becky, het lijkt er op dat jij de LH-piek hebt gehad en de eisprong dus er aan zit te komen/is geweest. Je kunt met die testjes niet precies bepalen wanneer je eisprong is maar het geeft wel een goede richtlijn en je hoeft niet dagelijks te seksen omdat je anders bang bent dat je de eisprong mist.

Ovulatietestjes zijn fijn om zicht te krijgen op je cyclus en deze te leren kennen en wanneer je een onregelmatige cyclus hebt. Ik ben er best snel mee begonnen omdat ik een controlefreak ben, maar zonder had ik ook steeds door wanneer mijn eisprong was. Het maakt ook wel dat je dan wel veel met het zwanger worden bezig bent, ook niet altijd even goed.
Er zitten voor- en nadelen aan, iedereen moet voor zichzelf maar bepalen of je ze wilt gebruiken of niet.
pi_72971354
Becky en CA, als die test elke dag op hetzelfde tijdstip hebt gedaan (het beste is in de middag, dan is de LH goed opgebouwd) even veel hebt gedronken (dus niet teveel!) en even lang hebt gewacht tussen toiletbezoeken (twee uur is minimaal, liever langer!) zou je de piek kunnen ontdekken.(als je teveel drinkt wordt de streep lichter) Als 1 test dan het donkerste is van alle testjes is die je doet, is dat je piek geweest-en volgt je eisprong 24 tot 48 uur later. Dus zodra je het donkerste streepje ontdekt meteen aan de slag!
pi_72971402
Haha Poezebeest je was me voor!
pi_72971535
Poezebeest toen mijn man zaad moest inleveren bij de HA keek hij er meteen naar, en vertelde ons meteen dat het niet goed was. Ik heb het ook zelf gezien onder de microscoop. Toch wel apart om het zaad van je man te zien zwemmen! Hoop dat jij ook meteen (maar dan wel GOED) nieuws krijgt!

Marike en Mijsje, goed dat jullie even "rust nemen". Ik hoop dat het jullie goed zal doen... en hoop jullie hier ook weer terug te zien met heel goed nieuws! In de duimstand voor onbepaalde tijd!

Voor de andere dames ook!
pi_72971592
Isla; jij geeft een goede aanvulling

Nog een aanvulling, sommigen testen 2x per dag omdat de piek maar heel kort is en er een kans is dat deze gemist wordt...
pi_72971625
Isla; wij lopen bij het ziekenhuis, dus de kans dat mijn mee mag kijken door de microscoop acht ik zeer klein. Lijkt me trouwens wel cool om te zien
pi_72972075
Ja in het ziekenhuis zal het wel anders gaan... Het was zeker cool... maarja, er zwom niet veel en wat er zwom ging niet hard...en sommige waren misvormd. Niet zo cool dus...

Ken je niemand met een microscoop? Kun je het daar even bekijken haha
pi_72972317
Als het niet zwemt en misvormd is is het zeker niet cool
Ken helaas niemand met een microscoop. Zie mezelf ook al aankomen, ja hallo, ik wil even naar de zwemmers van komen kijken onder de microscoop

Ben ook wel benieuwd hoe het bij jou verder gaat en wat de gyn van plan is, wel spannend hoor!

Mijsje en Marike; voor jullie. Hoop dat het minder hier zijn jullie wat rust brengt en dat we snel goed nieuws krijgen! Ik duim in ieder geval voor jullie door
pi_72973090
Even een dikke voor Mijsje. Als het goed voelt moet je gewoon even afstand nemen.

Poezebeest, ik kon na een week bellen voor de uitslag van de zwemmers in het ZKH. Ik hoop dat het allemaal goed is.

Afgelopen weekend was mijn eisprong en ik begin vandaag alweer steekjes in buik en boobs te voelen. Er zit dus wel een soort patroon in, maar met zwanger zijn kan het dus nog niks te maken hebben. Nu maar weer even 2 weken onder een steen kruipen en nergens aan proberen te denken.
pi_72973934
Ik zal mijn dan even instrueren dat hij bij het afgeven van zijn zwemmers vraagt of we kunnen bellen voor de uitslag. Komt nu allemaal wel dichtbij, vind het erg spannend.

Vandaag ook weer de welbekende buikpijn die voorafgaat aan het bloedverlies, dus ik ga er vanuit dat het vanavond of morgen wel weer zo ver is
pi_72978657
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:16 schreef IslaBonita het volgende:
Ja in het ziekenhuis zal het wel anders gaan... Het was zeker cool... maarja, er zwom niet veel en wat er zwom ging niet hard...en sommige waren misvormd. Niet zo cool dus...

Ken je niemand met een microscoop? Kun je het daar even bekijken haha
Wij hadden hetzelfde probleem. In het lab hebben ze het zaad toen opgewerkt en dat wat er over bleef was ineens van erg goede kwaliteit. Bleek dat de manke en dooie zaadjes de goede zaadjes gewoon in de weg zaten. Was een soort hardlopen met overal lijken op de baan

Wel gaaf dat je hebt kunnen kijken door de microscoop
pi_72979873
Dat is dan toch wel goed nieuws toch CP? Hoop maar dat de zaadtest bij de gyn straks beter is.. Jouw bericht is in ieder geval hoopvol!
pi_72980194
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:43 schreef IslaBonita het volgende:
Dat is dan toch wel goed nieuws toch CP? Hoop maar dat de zaadtest bij de gyn straks beter is.. Jouw bericht is in ieder geval hoopvol!
Ik heb wel vaker verhalen gehoord dat de huisarts er niets van bakte. Maar goed, daar kun je natuurlijk niet vanuit gaan. Ik ga natuurlijk wel voor je duimen dat het allemaal meevalt
pi_72981164
Dank je wel CP!
pi_72981889
nog even een kus voor jullie hier! ik vind het altijd een warme deken hoe ik met jullie kan praten over wat ik voel, of dat nou direct met zwanger worden te maken heeft of niet...

(CP, ik vind het super geweldig dat je nu toch ook naar Z&G kunt... je hebt ook al zo lang moeten wachten...)
pi_72983540
Mijsje ik denk dat ik voor velen spreek als ik zeg dat juist JIJ zo'n groot onderdeel uit maakt van die 'warme deken".. He meid ik mis je nu al hier hoor! Maar het is heel begrijpelijk hoor dat je even wat afstand neemt..
pi_72983894
Ik dacht al, heb ik iets gemist? Maar toen ik in het andere topic keek zag ik het... Crazy Princess je bent zwanger! Whaaaaaaaa wat geweldig! Gefeliciteerd meid!

(en dan kom je hier en zeg je niks ...gelukkig houdt Mijsje ons op de hoogte!)
  maandag 21 september 2009 @ 23:07:22 #195
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72986274
Kwam dit tegen,vind het erg mooi en emotioneel maar weet het momenteel ff niet meer

PS: Klinkt wel heel dramatisch maar ik bedoel dus wat kinderen/zwanger worden weet ik het ff niet,ben de goede hoop dat het bij ons natuurlijk gaat ff kwijt.

[ Bericht 37% gewijzigd door Guess. op 21-09-2009 23:27:27 ]
pi_72986758
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:13 schreef IslaBonita het volgende:
Ik dacht al, heb ik iets gemist? Maar toen ik in het andere topic keek zag ik het... Crazy Princess je bent zwanger! Whaaaaaaaa wat geweldig! Gefeliciteerd meid!

Waaaaaat CP! Jompels!

pi_72991157
quote:
Op maandag 21 september 2009 23:07 schreef Guess. het volgende:
Kwam dit tegen,vind het erg mooi en emotioneel maar weet het momenteel ff niet meer

PS: Klinkt wel heel dramatisch maar ik bedoel dus wat kinderen/zwanger worden weet ik het ff niet,ben de goede hoop dat het bij ons natuurlijk gaat ff kwijt.
Is inderdaad heel aangrijpend. Ik ken het filmpje maar zal er nu niet naar kijken aangezien ik weet hoe ik er op reageer.

Geef jezelf wat tijd om alles op een rijtje te zetten. Heb ik ook af en toe nodig gehad en het heeft er wel voor gezorgd dat ik het overzicht kon bewaren (en tegelijkertijd ook de hoop... ook al heb ik een hoop slechte momenten gekend).

pi_72991241
Jeetje Guess wat een tranentrekker! Zit ik hier op de vroege ochtend te janken...
Maar meid altijd hoop houden hoor!
  dinsdag 22 september 2009 @ 08:41:34 #199
190853 RockabeIIa
pi_72991250
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 08:40 schreef IslaBonita het volgende:
Jeetje Guess wat een tranentrekker! Zit ik hier op de vroege ochtend te janken...
Maar meid altijd hoop houden hoor!
dito
pi_72991353
Daarom dat ik er dus niet naar gekeken heb...
pi_72991444
quote:
Op maandag 21 september 2009 23:07 schreef Guess. het volgende:

Ik meen me te herinneren dat ik het een beetje te veel van het goede vond. Iets te Amerikaans naar mijn smaak. Ik ga overigens ook niet opnieuw kijken
pi_72991482
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:29 schreef mijsje het volgende:
nog even een kus voor jullie hier! ik vind het altijd een warme deken hoe ik met jullie kan praten over wat ik voel, of dat nou direct met zwanger worden te maken heeft of niet...

(CP, ik vind het super geweldig dat je nu toch ook naar Z&G kunt... je hebt ook al zo lang moeten wachten...)
Goed dat je even wat afstand neemt. Dat kan echt helpen alles te laten bezinken. Ik denk aan je
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:13 schreef IslaBonita het volgende:

Nou ja, ik kom hier niet zo vaak, dus ik vond het een beetje raar om dan hier met een tweede streepje te gaan zwaaien
pi_72991843
voor de dames die het nu moeilijk hebben.

Hoe is het met Suuzz?
Nog steeds niets en hou je het vol om tot morgen te wachten met testen?
  dinsdag 22 september 2009 @ 10:47:40 #204
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72993808
Hoi Hoi,nou nu gaat het wel weer hoor,ik was gisteravond even zo emo,ik was informatie aan het zoeken over adopie en toen kwam ik opeens dit filmpje tegen,dikke tranenen natuurlijk (en ja het is mega americaans),mijn had gelijk zoiets van waarom kijk je daar nou naar,je weet dat je daar niet tegen kan.(ik moet er nu zelfs weer een beetj eom lachen)
Weetje al voordat we aan kinderen begonnen had ik er al geen goed gevoel over,ik riep altijd al dat ik het gevoel had dat het heel lang zou gaan duren of niet zou lukken.Mijn broer had dit gevoel ook en idd bleek bij hem een tijd terug dat ie onvruchtbaar is.Soms heb ik wel een opleving en ben ik een tijdje positief erin maar eigenlijk heb ik ver weg contant het gevoel dat het voor mij niet is weg gelegd om zwanger te worden.Het klinkt mischien heel raar maar mijn gevoel zit er vaak niet ver naast.
pi_72994713
ach guess toch
Ik hoop zo voor jullie dat je gevoel er naast zit

hebben jullie nog nagedacht over nog eens een afspraak bij de gyn ofzo?
pi_72996800
Guess, ik hoop inderdaad ook heel hard dat je gevoel er naast zit.

Ook wil ik nog even voor mijsje een achter laten.

En voor de rest natuurlijk:) Succes met wachten en ik duim nog steeds mee elke dag, voor streepjes hier.
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:18:06 #207
267232 FuchsiaRoze
...of DelftsBlauw
pi_73000556
Guess, ik herken je gevoel van iets heel anders bij mezelf... Ik hoop dat je er net als ik toen gewoon helemaal naast zit!

Hier is het wachten begonnen, ik vind het spannend maar ben er wel nuchter onder. We zien wel... Stiekum hoop ik natuurlijk héél erg op een streepje over een week of 2, maar als het niet is, dan is het ook goed... We zijn immers pas net begonnen...
pi_73003991
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:47 schreef Guess. het volgende:
Hoi Hoi,nou nu gaat het wel weer hoor,ik was gisteravond even zo emo,ik was informatie aan het zoeken over adopie en toen kwam ik opeens dit filmpje tegen,dikke tranenen natuurlijk (en ja het is mega americaans),mijn had gelijk zoiets van waarom kijk je daar nou naar,je weet dat je daar niet tegen kan.(ik moet er nu zelfs weer een beetj eom lachen)
Weetje al voordat we aan kinderen begonnen had ik er al geen goed gevoel over,ik riep altijd al dat ik het gevoel had dat het heel lang zou gaan duren of niet zou lukken.Mijn broer had dit gevoel ook en idd bleek bij hem een tijd terug dat ie onvruchtbaar is.Soms heb ik wel een opleving en ben ik een tijdje positief erin maar eigenlijk heb ik ver weg contant het gevoel dat het voor mij niet is weg gelegd om zwanger te worden.Het klinkt mischien heel raar maar mijn gevoel zit er vaak niet ver naast.
Lieve Guess, je zult me vast als predikant van de MMM zien, maar misschien heb je maar een heel klein duwtje nodig. Uiteraard spreek ik voor mezelf, maar ik zou toch liever zekerheid hebben dan al die vreselijke onzekerheid

Nou ja, hoe dan ook, ik wil je niet kwetsen. Ik hoop dat het alsnog snel lukt bij jullie
pi_73004994
Mijsje; ik ben het helemaal met Isla eens Jij maakt een groot onderdeel uit van die warme deken! Je bent hier zo'n lief en warm persoon dat je idd gemist wordt nu je er minder bent. Maar de reden waarom je er minder bent is natuurlijk heel begrijpelijk!

Guess; een hele dikke knuffel voor jou! Is het niet een idee om naar een andere gyn te gaan? Die je nu hebt zegt dat je er twee jaar voor uit moet trekken. Eerlijk gezegd heb ik dat nog nooit gehoord en ook mijn gyn zei dat een jaar normaal is. Jullie zitten nu over het jaar heen dus ik vind dat er wel wat mag gaan gebeuren en niet nogmaals een jaar moeten wachten. Hebben jullie trouwens een samenlevingstest gehad? Misschien is er bij jullie afzonderlijk niets aan de hand maar matcht het samen niet zo goed... Je weet het niet.

Ik heb ook niet naar het filmpje gekeken, ookal is het zo amerikaans, dat trek ik niet zonder en denken dat het bij ons ook niet gaat lukken
pi_73010240
Ik ken het filmpje ook, heb het deze keer niet bekeken. Amerikaans of niet, het komt zo dichtbij dat ik beter niet kan kijken.

Guess, het is een beetje wat CP zegt. Misschien heb je maar een klein duwtje nodig...
pi_73013045
Hoe is het met de wachtdames?

Ik ben vanmiddag eerder naar huis gegaan van mijn werk. Het begon met hoofdpijn en moeheid, toen ik thuis kwam werd ik misselijk en heb ik boven de wc gehangen. Nu kunnen dit zwangerschapsverschijnselen zijn (5 dagen voor NOD) maar ook komen omdat tussen de middag worst op mijn brood had gedaan die al twee weken deels open in de koelkast had gelegen, niet zo handig dus
pi_73019950
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 19:00 schreef Borra het volgende:
Hoe is het met de wachtdames?

Ik ben vanmiddag eerder naar huis gegaan van mijn werk. Het begon met hoofdpijn en moeheid, toen ik thuis kwam werd ik misselijk en heb ik boven de wc gehangen. Nu kunnen dit zwangerschapsverschijnselen zijn (5 dagen voor NOD) maar ook komen omdat tussen de middag worst op mijn brood had gedaan die al twee weken deels open in de koelkast had gelegen, niet zo handig dus
Testje doen ?
pi_73020227
Ik zou echt nog even wachten hoor, 5 dagen voor NOD testen daar schiet je weinig mee op imho.
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:41:53 #214
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73020476
Dank jullie Ik ga d'r nog eens goed over nadenken of we nu terug gaan naar de gyn ofdat we nog even wachten,2jaar wachten gaan we zowiezo niet doen al word het wel op meer sites verteld dat het 2 jaar gaat duren.Een samenlevingstest,hoe gaat dat in zijn werk?

Bora spannend hoor,hopelijk heb je over een paar dagen 2
streepjes en ben je daar beroerd van
pi_73021217
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:41 schreef Guess. het volgende:
Dank jullie Ik ga d'r nog eens goed over nadenken of we nu terug gaan naar de gyn ofdat we nog even wachten,2jaar wachten gaan we zowiezo niet doen al word het wel op meer sites verteld dat het 2 jaar gaat duren.Een samenlevingstest,hoe gaat dat in zijn werk?

Bora spannend hoor,hopelijk heb je over een paar dagen 2
streepjes en ben je daar beroerd van
Wij hebben het niet gehad, maar hier staat wel wat informatie

En 2 jaar duren voordat er een behandeling komt? Of begrijp ik je nu verkeerd? Want dat is wel erg lang
pi_73021365
Ik wacht nog even en ga vrijdag testen omdat ik in de avond weer een verjaardagsfeestje heb. Morgen blijf ik lekker thuis in bed. Ik ben eigenlijk nooit ziek (ik kan de laatste keer niet eens meer herinneren) daarom vind ik dat ik morgen ook nog wel een dagje thuis kan blijven.
pi_73023675
hier nog steeds geen ! Heb wel een soort rommelig gevoel in mijn buik, maar mijn darmen zijn ook een beetje aan het borrelen vandaag. Morgenochtend testen duss...zou best een beetje balen als die negatief is, OOK omdat mijn cyclus dan niet regelmatig is.
Laat het morgenochtend weten!!
Ga zo lekker slapen
  dinsdag 22 september 2009 @ 23:09:33 #218
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73024161
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:58 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Wij hebben het niet gehad, maar hier staat wel wat informatie

En 2 jaar duren voordat er een behandeling komt? Of begrijp ik je nu verkeerd? Want dat is wel erg lang
Thanks. De gyn vertelde ons dit en het is ook o.a hier te lezen

http://www.zwangerschapsp(...)m-zwanger-te-worden/

Wat uit deze cijfers blijkt is dat het niet normaal is als je binnen een paar maanden zwanger bent! Het is normaal als je binnen twee jaar zwanger bent en het komt vaak voor dat het binnen een jaar lukt (bron: Obstetrie en gynaecologie, PE Treffers).
pi_73029073
Guess ik heb dat ook hoor...de ene keer helemaal down raken en denken dat het voor ons misschien niet is weggelegd...en de andere keer vol vertrouwen denken; het komt wel goed. Echt een rollercoaster. Zelfs nu, na die negateve samenlevingstest, hoop ik op twee streepjes. Dan denk ik:het zou zo maar kunnen! (ben je dan positef of heb je gewoon een bord voor je kop? )

Suuuzzz wat spannend! Heb je al getest?

Borra blijf inderdaad maar lekker thuis. Als er een eitje aan het innestelen is heb je je rust hard nodig!
(de tekenen klonken wel goed trouwens)
pi_73029123
Oh vergeet ik mijn eigen update:
Mijn ei was weer later, dus 30 september is mijn NOD (ipv 27) Zit dus nu een week voor NOD. Nog steeds af en aan heel klein beetje buikpijn en heel klein beetje zere boobies. Net als voorgaande maanden trouwens. Dus heb geen idee... Afwachten maar!
pi_73029299
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 23:09 schreef Guess. het volgende:

[..]

Thanks. De gyn vertelde ons dit en het is ook o.a hier te lezen

http://www.zwangerschapsp(...)m-zwanger-te-worden/

Wat uit deze cijfers blijkt is dat het niet normaal is als je binnen een paar maanden zwanger bent! Het is normaal als je binnen twee jaar zwanger bent en het komt vaak voor dat het binnen een jaar lukt (bron: Obstetrie en gynaecologie, PE Treffers).
Wat een knurft zeg, de schrijver van dat stuk. EN jou gynaecoloog. Heeft hij ueberhaupt wel onderzoeken gedaan en zegt hij dat je over een jaar maar eens terug moet komen?

En wat me opvalt is dat er niet gesproken wordt over slecht vruchtbaar en onvruchtbaar.
En dan dat eeuwige gezeur over als je ouder bent je minder vruchtbaar bent met de nadruk op de vrouw. Ik kan daar zo woest over worden. Het is zoooooo kortzichtig en doet een heleboel mensen tekort en ook nog eens enorm pijn (ja, ik ben daar 1 van. Bah )

Ik sla wat door. Maar ik bedoel het goed
quote:
Op woensdag 23 september 2009 08:38 schreef IslaBonita het volgende:
Guess ik heb dat ook hoor...de ene keer helemaal down raken en denken dat het voor ons misschien niet is weggelegd...en de andere keer vol vertrouwen denken; het komt wel goed. Echt een rollercoaster. Zelfs nu, na die negateve samenlevingstest, hoop ik op twee streepjes. Dan denk ik:het zou zo maar kunnen! (ben je dan positef of heb je gewoon een bord voor je kop? )

Suuuzzz wat spannend! Heb je al getest?

Borra blijf inderdaad maar lekker thuis. Als er een eitje aan het innestelen is heb je je rust hard nodig!
(de tekenen klonken wel goed trouwens)
Dat is echt niet zo gek hoor. Ik heb al zoveel wonderen voorbij zien komen in OUD. En hoop doet leven he? Als je je maar blijft realiseren dat de kans groter is dat het niet lukt (tenzij de huisarts dus geprutst heeft ).

[ Bericht 5% gewijzigd door CrazyPrincess op 23-09-2009 09:16:35 ]
pi_73029343
quote:
Op woensdag 23 september 2009 08:41 schreef IslaBonita het volgende:
Oh vergeet ik mijn eigen update:
Mijn ei was weer later, dus 30 september is mijn NOD (ipv 27) Zit dus nu een week voor NOD. Nog steeds af en aan heel klein beetje buikpijn en heel klein beetje zere boobies. Net als voorgaande maanden trouwens. Dus heb geen idee... Afwachten maar!
Sorry ben nog een noob hierin hoor. Maar hoe weet je dat je ei wat later komt?

Ow wacht... dat checkt je natuurlijk.

Hoe weet je dan dat je NOD dan 3 dagen later is?
Pfff ik wist niet dat het zo ingewikkeld was Zwanger worden

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2009 09:01:19 ]
pi_73029353
Of de huisarts geprutst heeft zullen we zien in december wanneer we naar de gyn gaan.. tot die tijd lekker positief doorneuken! Excusez le mot....

Kwam dit nog tegen:

http://get-pregnant.blogs(...)lp-you-conceive.html

Wist niet dat je van zoenen zwanger kon worden?
pi_73029359
Positief blijven hoor Guess, het gaat jullie echt wel lukken!

Ik duim dat het niet aan de worst ligt Borra.

Oeh, en Suuzz maakt het wel heel spannend!
Ik ga hard duimen!
pi_73029452
Charmed Angel, ik had mijn NOD hier aangegeven (mijn cylus varieert van 29 tot 32 dagen, nu ging ik weer van 30 dagen uit) Veertien dagen voor NOD heb ik altijd mijn eisprong. (het aantal dagen voor je eisprong kan elke maand verschillen, het aantal na je eisprong is vrijwel altijd hetzelfde, dus het is een kwestie van terug rekenen) Met behulp van ovulatietestjes wist ik dat hij al wat later zou zijn, maar toen ik ovulatiepijn had (en dat was heel duidelijk deze maand-heb ik trouwens ook niet elke maand) wist ik dat dat mijn eisprong was. Dus ik heb hem gewoon gevoeld. (ben ik duidelijk of gewoon weer veel te langdradig?)
pi_73029594
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:00 schreef IslaBonita het volgende:
Of de huisarts geprutst heeft zullen we zien in december wanneer we naar de gyn gaan.. tot die tijd lekker positief doorneuken! Excusez le mot....

Kwam dit nog tegen:

http://get-pregnant.blogs(...)lp-you-conceive.html

Wist niet dat je van zoenen zwanger kon worden?

Ik vind sowieso dat je lekker de tijd moet nemen voor seks, want dat is ontspannend
pi_73029746
Helemaal mee eens CP!
pi_73029941
suuuuuuuuuuuuuuuusssssssssssssssss je houd ons is spanning
pi_73029948
Goeiemorgen!!

Even een snel berichtje.. Geen en ook geen streepje helaas! Negatieve test dus. Jammerdebammer
Zou dus ook best kunnen dat we niet genoeg hebben geklust op de goede daggen
Nu lekker paar dagen weg met lief
ik duim rustig verder voor mezelf en alle andere meiden
pi_73030298
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:31 schreef suuzzz het volgende:
Goeiemorgen!!

Even een snel berichtje.. Geen en ook geen streepje helaas! Negatieve test dus. Jammerdebammer
Je NOD was gisteren? Alles is nog mogelijk
Veel plezier op je daagjes weg
pi_73030474
quote:
Op woensdag 23 september 2009 08:56 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Wat een knurft zeg, de schrijver van dat stuk. EN jou gynaecoloog. Heeft hij ueberhaupt wel onderzoeken gedaan en zegt hij dat je over een jaar maar eens terug moet komen?

En wat me opvalt is dat er niet gesproken wordt over slecht vruchtbaar en onvruchtbaar.
En dan dat eeuwige gezeur over als je ouder bent je minder vruchtbaar bent met de nadruk op de vrouw. Ik kan daar zo woest over worden. Het is zoooooo kortzichtig en doet een heleboel mensen tekort en ook nog eens enorm pijn (ja, ik ben daar 1 van. Bah )

ik merk ook dat er alleen gesproken wordt over de vrouw, en dat de man helemaal niet in het plaatje voor komt... misschien ben je als vrouw wel supervruchtbaar, zou je dus 100% zeker zwanger moeten zijn na een half jaar, maar is je man onvruchtbaar... en dan moet je 2 jaar wachten voor ze ook maar iets gaan testen? voel me beetje boos worden hierover... dan zouden ze nu pas onderzoeken en operaties doen en moest ik nog meer maanden wachten om naar de gyn terug te mogen... pfff

ik ben heel blij dat ik lees dat ik voor jullie ook voor dat warme-deken-gevoel kan zorgen... doet me goed. ik kom evengoed op de meet hoor, kan ik jullie eindelijk ontmoeten
pi_73031295
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:07 schreef IslaBonita het volgende:
Charmed Angel, ik had mijn NOD hier aangegeven (mijn cylus varieert van 29 tot 32 dagen, nu ging ik weer van 30 dagen uit) Veertien dagen voor NOD heb ik altijd mijn eisprong. (het aantal dagen voor je eisprong kan elke maand verschillen, het aantal na je eisprong is vrijwel altijd hetzelfde, dus het is een kwestie van terug rekenen) Met behulp van ovulatietestjes wist ik dat hij al wat later zou zijn, maar toen ik ovulatiepijn had (en dat was heel duidelijk deze maand-heb ik trouwens ook niet elke maand) wist ik dat dat mijn eisprong was. Dus ik heb hem gewoon gevoeld. (ben ik duidelijk of gewoon weer veel te langdradig?)
Ik snap je helemaal!

Ik ben blij dat ik hier mijn ei kwijt kan. Heb het inmiddels tegen mijn moeder verteld, en die heb zoiets van Waar ben je allemaal meebezig, folium slikken enzo, checken wanneer je eisprong is. Dat was vroeger allemaal niet zo.
pi_73031322
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:31 schreef suuzzz het volgende:
Goeiemorgen!!

He wat jammer voor jullie zeg

Maar geniet van je wijntje he
pi_73031520
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:24 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik snap je helemaal!

Ik ben blij dat ik hier mijn ei kwijt kan. Heb het inmiddels tegen mijn moeder verteld, en die heb zoiets van Waar ben je allemaal meebezig, folium slikken enzo, checken wanneer je eisprong is. Dat was vroeger allemaal niet zo.
En toen rookten en drinkten ze ook gewoon door
Gewoon doen waar jij je goed bij voelt
pi_73034419
Nou ja, ik heb soms ook wel het idee dat we te veel weten en te veel nadenken tegenwoordig. De vorige keer toen ik zwanger wou worden, was dat in 1 keer raak (1e ronde na de ontpillingsronde zeg maar) en ik wist echt van toeten noch blazen. Zat ook niet op een forum (internet stond nog in de kinderschoenen in die tijd) en ik had geen idee wat we aan het doen waren. Toch wist ik; Dit lukt gewoon. Omdat we sex hadden gehad, zonder pil (heel vaak ). En misschien is het naief, maar ik wás ook direct zwanger en ik heb het gevoel dat dat meer dankzij mijn onwetendheid was, dan ondanks.

Wat ik eigenlijk wil zeggen, dat al die informatie ook niet zaligmakend is. Het kan een hoop onnodige stress opleveren volgens mij.

Edit; Waarbij ik wel in gedachten houdt dat mijn leeftijd er toch zeker wel toe doet helaas. En ik wil dus ook niet zeggen dat het niet goed is om veel te weten en dat is zeker fijn voor de mensen bij wie het niet zo makkelijk lukt. Alleen we gaan misschien te snel zoeken naar informatie die er voor zorgt dat we er niet meer zo onbevangen in gaan. Tenminste, dat is wat ik bij mezelf merk.

Verder vergat ik te vertellen dat ik een afspraak met een gyn heb, over twee weken. En mijn vriend krijgt een sperma onderzoek, ook zo rond die periode.

[ Bericht 12% gewijzigd door KoninginJuliana op 23-09-2009 12:33:36 ]
pi_73035993
hoe oud ben jij dan?

Ik 31 dus ik ben bang dat het bij mij erg lang gaat duren. Dat gevoel heb ik gewoon
pi_73036547
Ik word over 3 maanden 35.
En misschien helpt het om te zeggen dat ik juist het gevoel had, dat ik dat wel eventjes zou fixen (zwanger worden) en het nu na 8 maanden nog niet is gelukt. Dus misschien werkt het bij jou ook andersom
pi_73036871
I hope so!
pi_73043312
Suuzzz; Hoop dat je je inmiddels alweer wat beter voelt! Jammer dat je negatief hebt getest

Guess; bij een samenlevingstest wordt er gekeken of de zaadjes blijven leven in het baarmoederslijmvlies, dit kan namelijk van slechte kwaliteit zijn.

Isla; jij hebt geen bord voor je kop, je hebt gewoon hoop en daar is helemaal niks verkeerd aan! Hoewel ik wel hoop dat je er rekening mee houdt dat je ongesteld kunt worden zodat het geen enorme teleurstelling is.

KJ; ik ben het wel met je eens hoor, maar ja, de tijden veranderen en ook het omgaan met zwanger worden. Maar we maken het onszelf niet makkelijker op deze manier, ben ik met je eens. Succes bij de gyn!

Ik dacht ook dat doen we wel even dat zwanger worden, maar hier gaat het helaas ook niet van een lijen dakje
pi_73050603
@ CrazyPrinsess: Hartstikke gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik ben nog steeds niet ongesteld, ik word er een beetje zenuwachtig van. (beetje hypochonder neigingen)
We wachten maar weer af...
  woensdag 23 september 2009 @ 21:43:02 #241
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73052026
quote:
Op woensdag 23 september 2009 08:56 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

[..]

Dat is echt niet zo gek hoor. Ik heb al zoveel wonderen voorbij zien komen in OUD. En hoop doet leven he? Als je je maar blijft realiseren dat de kans groter is dat het niet lukt (tenzij de huisarts dus geprutst heeft ).
We zijn met de 10mnd onderzocht,teminste bij mijn man het zaad,dat zag er prima uit.Ik heb mijn temp bijgehouden,bloedgeprikt,baarmoeder en eierstokken zijn echo van gemaakt en alles zag er prima uit.Overgens zit ik bij een hele fijne vrouwlijke gynecoloog waarvan ik het gevoel heb dat ze me echt wel serieus neemt en die richtlijn van 2 jaar heeft ze natuurlijk niet zelf zomaar even verzonnen.
Ik twijfel nu of ik haar een deze dagen ga bellen of wacht tot het nieuwe jaar,aan de ene kant wil ik nu maar aan de andere kant zie ik ook heel erg op tegen verdere onderzoeken etc.
pi_73052410
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:43 schreef Guess. het volgende:

[..]

We zijn met de 10mnd onderzocht,teminste bij mijn man het zaad,dat zag er prima uit.Ik heb mijn temp bijgehouden,bloedgeprikt,baarmoeder en eierstokken zijn echo van gemaakt en alles zag er prima uit.Overgens zit ik bij een hele fijne vrouwlijke gynecoloog waarvan ik het gevoel heb dat ze me echt wel serieus neemt en die richtlijn van 2 jaar heeft ze natuurlijk niet zelf zomaar even verzonnen.
Ik twijfel nu of ik haar een deze dagen ga bellen of wacht tot het nieuwe jaar,aan de ene kant wil ik nu maar aan de andere kant zie ik ook heel erg op tegen verdere onderzoeken etc.
Laat het allemaal even bezinken en bedenk samen met je eens rustig wat jullie willen. Je hoeft natuurlijk ook niet meteen morgen een nieuwe afspraak te maken. Nu in de heftigheid van alle emoties is keuzes maken misschien lastig, dus neem er even de tijd voor.
pi_73054297
Nou even gauw een update hier.
Ben vandaag ongesteld geworden Had mijn voorgevoel het toch goed haha.
Voordeel is, cyclus is nu een week korter, dus volgende maand ook en dan zitten we normaal
Of gewoon dan twee streepjes

En nu ga ik gauw slapen en een voor iedereen die het nodig heeft! Ik hoop op tweede streepjes voor iedereen (maar das logisch)

En Suuz, jammer van die negatieve test
pi_73062085
Suuzz, wat jammer zeg! Hopelijk kun je in elk geval snel door naar de volgende ronde...

Clovertje ook al geen streepjes... jammer zeg!

pi_73062592
Clovertje wat jammer....gelukkig is je cyclus nu regelmatig!
Suuuzzz ook heel jammer (maar het kan toch nog?) Hoe dan ook, hoop dat je leuke dagen hebt met je hubbie.

Poezebeest, ik ben elke maand teleurgesteld. Heb geprobeerd er niet mee bezig te zijn: lukt niet. Heb geprobeerd niet teveel te hopen: lukte niet. Heb geprobeerd niet te teleurgesteld te zijn: lukte niet. Nu weet ik gewoon dat ik ontzettend hoop, veel positieve gedachten heb (hopelijk helpt dit) en als de komen ik twee dagen teleurgesteld ben. Ja dan jank ik even, denk ik waarom niet en zal ik ooit blablabla en dan pak ik mijn leventje weer op en begin vol goede moed aan de volgende cyclus. Die teleurstelling is er toch wel elke maand, ik kan krampachtig proberen er niet op te hopen maar dat kost me juist meer energie..
Dus zit nog steeds in de duimstand voor mezelf...en natuurlijk voor de andere dames!
pi_73062707
Hoe staat het trouwens bij jou, Poezebeest? Al voortekenen van of nog beter... van iets anders?

En Borra, het is vrijdag, je ging toch testen? Meldplicht!

Minniemin, hoe is het bij jou?

Kom op dames, laat wat horen!
pi_73062768
Vrouwtje theelepel, vergeet ik jou bijna, je wou nog niet echt zwanger worden...zul je zie dat jij dat straks bent!
Any news?
pi_73062777
Isla hij is nog niet regelmatig, maar er gaat wel iedere maand een week af, dus hopelijk volgende maand gewoon normaal 4 weken haha.
pi_73062866
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
hoe oud ben jij dan?

Ik 31 dus ik ben bang dat het bij mij erg lang gaat duren. Dat gevoel heb ik gewoon
Maar waarom denk je dat dan?Ik dacht het eerlijk gezegd ook hoor; zag mezelf al bij de huisarts zitten en allerlei behandelingen ondergaan enzo...
Ik was 30 toen ik zwanger werd na 3 maanden proberen
Dus wie weet....

Succes aan de dames hier
pi_73062987
Isla Bonita , het is nog geen vrijdag maar ik voel wel wat in mijn buik.. nog even geduld dus..
pi_73063752
quote:
Op donderdag 24 september 2009 10:41 schreef PinkPrincess het volgende:

[..]

Maar waarom denk je dat dan?Ik dacht het eerlijk gezegd ook hoor; zag mezelf al bij de huisarts zitten en allerlei behandelingen ondergaan enzo...
Ik was 30 toen ik zwanger werd na 3 maanden proberen
Dus wie weet....
Ja ik weet niet. Ik ben daar gewoon bang voor, denk ik.
pi_73063822
quote:
Op donderdag 24 september 2009 10:46 schreef Borra het volgende:
Isla Bonita , het is nog geen vrijdag maar ik voel wel wat in mijn buik.. nog even geduld dus..
Voel je iets anders dan anders of voel je naderend onheil?
pi_73064303
quote:
Op donderdag 24 september 2009 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ook hoor, en ik ben pas 24. Volgens mij zegt het niet zo érg veel, behalve dat je misschien gewoon een beetje bezorgd aangelegd bent.

Ik hoop dat ik de vruchtbaarheid van mijn moeder heb. Ze was 36 toen ze mijn broer kreeg en op haar 41ste had ze 5 kinderen (waarvan 1 tweeling).
pi_73064385
quote:
Op donderdag 24 september 2009 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
Niet zijn hoor
Voor je het weet plas je twee streepjes
pi_73064819
Nou ik hoop sowieso dat ik alles van me moeder heb
Die was ook zo zwanger van mij, en poepte mij er zo uit zonder knippen, scheuren en hechtingen hihi.

Ik denk dat ik gewoon te overbezorgd ben inderdaad. Ik wilde het al heel lang zo graag, alleen mijn wilde niet meewerken
Hij vond zich nog te jong (is 2 jaar jonger dan ik). Dus ja dan is het besluit genomen, dat we een kindje willen krijgen. En dan wil je het eigenlijk zo snel mogelijk

PinkPrincess ik hoop het

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2009 11:49:06 ]
pi_73064953
Jammer Suuzz en Clovertje.

Had je al een test gedaan vrouwtje T?

En Borra laat ons nog een dagje in spanning.
Ik duim voor je!
Ook voor de andere dames die dichtbij NOD zitten natuurlijk!
pi_73067329
Ik hoef niet te testen, wij doen het zeg maar safe tot ik 4 weken foliumzuur heb geslikt. Ik slik het pas 2 weken dus ik moet nog even geduld hebben.
pi_73067658
He clovertje, wat balen zeg en bij suuzz een negatieve test ik hoop een te vroeg getest syndroom

Mijsje ik kan me goed voorstellen dat je wat gas terug neemt, maar ik wil nog even (wat laat) reageren op wat de andere ook al zeiden, ik denk dat jij zelf een enorme warme deken hier (in OUD) bent

Guess knopen doorhakken is ook best moeilijk, kom lekker je hart hier luchten en neem je tijd samen met je over hoe jullie verder willen
pi_73068168
quote:
Op donderdag 24 september 2009 10:46 schreef Borra het volgende:
Ook goedemorgen, wat ben ik suf haha..
pi_73068522
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:13 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik hoef niet te testen, wij doen het zeg maar safe tot ik 4 weken foliumzuur heb geslikt. Ik slik het pas 2 weken dus ik moet nog even geduld hebben.
Moet dat??? Want ik slik nog maar 6 dagen foliumzuur, en we doen het niet safe
pi_73069028
Niks moet, maar ze raden 6 weken van tevoren in het algemeen aan. Zo lang doet het erover om opgenomen te worden in je bloed. Ik slik het al bijna 2 jaar, wel onregelmatig maar ik neem aan dat dat lang genoeg is. Maar heel veel meiden beginnen pas met slikken als ze weten dat ze zwanger zijn. Het gaat heel vaak goed...
pi_73069893
Ok dus ik kan gewoon door gaan met seks hebben zonder condoom
Vroeger had je dat toch ook allemaal niet?

Volgens de kalender moet mijn eisprong dinsdag zijn. Ben benieuwd of ik dat voel enzo.
pi_73071239
Over 'vroeger' hebben we hier vaker discussies. Klopt, vroeger was het eenvoudiger. Het lukte of het lukte niet. Je had geen ovutesten, weinig medische behandelingen en veel dames dronken en rookten gewoon door. Dat is allemaal waar, maar toch ben ik blij dat we nu wat meer weten hoor...
pi_73073077
quote:
Op donderdag 24 september 2009 11:17 schreef prinseszondererwt het volgende:

[..]

Voel je iets anders dan anders of voel je naderend onheil?
Ik voel me stukken beter vergeleken met gister en eergisteren, ben maar weer aan het werk gegaan vandaag. Nog geen nader gevoel van vanavond een etentje, hoop dat dat een beetje goed valt, want ik heb nog niet echt veel gegeten de laatste dagen. Jullie horen morgen meer van me..
pi_73075105
je houd het wel spannend hoor Borra er moeten deze maand toch nog wel wat 2de streepjes vallen hoor vind ik!
ik ga nog even veder duimen
voor iedereen waar de is gekomen het blijft iedere maand weer een teleurstelling..

bij mij gaat alles wel goed!we zijn deze maand niet heel erg bezig geweest met alles dus maar even afwachten hoe het gaat uitpakken.
pi_73075258
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
Over 'vroeger' hebben we hier vaker discussies. Klopt, vroeger was het eenvoudiger. Het lukte of het lukte niet. Je had geen ovutesten, weinig medische behandelingen en veel dames dronken en rookten gewoon door. Dat is allemaal waar, maar toch ben ik blij dat we nu wat meer weten hoor...
"Vroeger" kon je niet of moeilijk aan bepaalde dingen komen, denk aan medicijnen, slaappillen, drugs, kruiden, fatburners en andere dieetpillen.... en daarom is het goed om te weten wat allemaal wel en niet mag. Het gaat niet alleen meer om sigaretten en alcohol. Natuurlijk weten we allemaal dat je bijvoorbeeld geen drugs mag gebruiken (duh..) maar zelfs melatonine kan je ovulatie onderdrukken. Het werkt als anticonceptie, het is ook een hormoon. Daar was ik echt niet achter gekomen als er geen internet bestond. En toch denk je bij kruiden of natuurlijke middeltjes dat het geen kwaad kan. En dan kun je dus jaren tevergeefs zwanger proberen te raken terwijl dat misschien het probleem is.. Net als de antihistamine die ik gebruik, die het cervixslijm blijkbaar opdroogt. De HA wist het niet eens, maar ik vond het op meerdere internetsites. Ja hoor ik ben blij dat ik veel meer weet nu!
pi_73075329
Ik kom eventjes voor iedereen.
pi_73076707
Isla; ik herken mezelf helemaal in jouw gevoel! Als het voor jou op deze manier werkt en goed is is het toch ok! Zolang je het maar niet als een last beschouwd, dan zou het wel vervelend worden.

Ik ben met foliumzuur begonnen toen de deur uit ging en nu ben ik een zeer onregelmatige slikker, 5x per week denk ik. Heel slecht maar ik vergeet het steeds
Voor vrouwtje-theelepel is het volgens mij anders ivm eerdere miskraam, dacht ik en zo niet moet iemand mij verbeteren!

Borra; doe eens testen ofzo

Ik ga voor de zwijgplicht, ben veel te bang dat ik anders de goden verzoek of "de wet van fok!" van toepassing gaat zijn... Als er nieuws is laat ik het weten...
pi_73077277
Haha Poezebeest, misschien moet ik dat ook eens proberen, die zwijgplicht...Ik zit hier af en toe lekker mee te ouwehoeren, maar tot nu toe heeft het me nog geen zwangerschap opgeleverd. Moet het misschien eens helemaal anders aanpakken...
pi_73077477
Ik blijf hier ook gewoon mee schrijven, maar even niet over mezelf. Ik wil het wel delen, maar ben zo bang dat het ongeluk brengt. Ik heb zelfs tot vanmiddag niets tegen mijn vriend gezegd. Terwijl ik normaal helemaal niet van het bijgeloof ben en mezelf eigenlijk maar raar vindt. Als ik echt zwanger ben dan zal ik door te hyperen echt niet ongesteld worden en als ik niet zwanger ben zal ik ook zonder te hyperen ongesteld worden, pffff, lastig allemaal.
pi_73077554
Wanneer ga je testen Poezebeest? Of wil je dat ook niet delen? (Zou ik goed begrijpen hoor.)
pi_73077788
Nou, volgende week pas, als het zo blijft als het nu is, dan zit ik 14 dagen na eisprong.

Ik ga het ook vertellen ook, ben ik het tenminste kwijt... En als de wet van fok! van toepassing is en ik de goden vervloek dan liever vandaag dan pas in na het weekend want dan vind ik het heel erg spannend worden!
Hier nog geen druppel bloedverlies te bekennen en we zitten al op dag 9 na de eisprong. Dat heb ik al maaaaanden niet meer gehad! Ik vind het zo spannend. Morgen zou ik ongesteld moeten worden en daar ga ik dan ook vanuit. Maar dat is meer om mezelf in bescherming te nemen.
Eigenlijk is het heel dubbel want theoretisch zou ik zwanger kunnen zijn want we hebben gewoon onveilige sex gehad. Maar in mijn hoofd denk ik dat ik niet zwanger kan zijn, dat kan toch gewoonweg niet...
pi_73079372
JAWEL! Gewoon positief denken!
  donderdag 24 september 2009 @ 19:50:08 #274
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_73079907
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:51 schreef Poezebeest het volgende:
Nou, volgende week pas, als het zo blijft als het nu is, dan zit ik 14 dagen na eisprong.

Ik ga het ook vertellen ook, ben ik het tenminste kwijt... En als de wet van fok! van toepassing is en ik de goden vervloek dan liever vandaag dan pas in na het weekend want dan vind ik het heel erg spannend worden!
Hier nog geen druppel bloedverlies te bekennen en we zitten al op dag 9 na de eisprong. Dat heb ik al maaaaanden niet meer gehad! Ik vind het zo spannend. Morgen zou ik ongesteld moeten worden en daar ga ik dan ook vanuit. Maar dat is meer om mezelf in bescherming te nemen.
Eigenlijk is het heel dubbel want theoretisch zou ik zwanger kunnen zijn want we hebben gewoon onveilige sex gehad. Maar in mijn hoofd denk ik dat ik niet zwanger kan zijn, dat kan toch gewoonweg niet...
spannend hier... Positief denken.. en ik snap wat je bedoelt hoor.. Ik duim voor je
En ik zag dat crazyprinces zwanger was van harte gefeliciteerd..

*gaat weer terug in lurkstand*
Be happy with the little things in life
pi_73080005
Dus deze maand geen tussentijds bloedverlies gehad? Dat is alvast iets joh. Wat fijn. En verder... hoe moeilijk het ook is: positief denken, dus wat Isla zegt. Het kan inderdaad makkelijk, ooit moet het toch raak zijn...
pi_73080109
Als je wachtstress hebt moet je gewoon veel seksen
pi_73080744
Inderdaad PZE, ik heb nog geen tussentijds bloedverlies gehad! Daar ben ik in ieder geval al erg blij mee, maar vind het ook wel raar, hoe kan dit nou???

Seksen durf ik echt niet nu Mijn zegt dat piemels ook een soort vacuümfunctie hebben zodat al het zaad wat er nog zou kunnen zitten wordt vervangen door nieuw zaad. Dalijk vacuümt hij een eventueel beebje weg
pi_73081062
quote:
Op donderdag 24 september 2009 20:13 schreef Poezebeest het volgende:
Inderdaad PZE, ik heb nog geen tussentijds bloedverlies gehad! Daar ben ik in ieder geval al erg blij mee, maar vind het ook wel raar, hoe kan dit nou???

Seksen durf ik echt niet nu Mijn zegt dat piemels ook een soort vacuümfunctie hebben zodat al het zaad wat er nog zou kunnen zitten wordt vervangen door nieuw zaad. Dalijk vacuümt hij een eventueel beebje weg

Hij heeft wel opgelet bij biologie vroeger? Dan kan echt niet hoor
pi_73081101
Mijn is de lexicon van nutteloze feitjes en ikke niet dus ik ging er vanuit dat hij nu ook gelijk had
pi_73081797
Die van mij had ook al zoiets verzonnen... Misschien een mannending?
pi_73081833
Of toch gewoon keiharde waarheid?

Hoe ist met jou PZE?
pi_73083183
Poezebeest, ik duim nu heel erg extra voor jou!
pi_73083839
quote:
Op donderdag 24 september 2009 20:38 schreef Poezebeest het volgende:

Hoe ist met jou PZE?
Gekkie, dat kan echt niet joh!
pi_73084007
ja maar, ja maar... Misschien hebben jullie dan toch wel beetje gelijk, krijg er ook niets over gevonden op google...
pi_73084037
quote:
Op donderdag 24 september 2009 20:38 schreef Poezebeest het volgende:

Hoe ist met jou PZE?
Hmm... ik zit een ruime week voor NOD. Dus geen nieuws eigenlijk. Ik probeer het weer eens los te laten, maar dat lukt natuurlijk voor geen meter. Zeker als de steekjes en kriebels weer beginnen... die horen blijkbaar bij de 2e helft van mijn cyclus.

Onze mannen hebben trouwens echt geen gelijk hoor. Stelletje mafkezen, die kerels.
pi_73084105
Zal ik in het begin van de week het goede voorbeeld geven, dan kun jij aan het eind van de week volgen...

Idd, onze mannen sporen niet
  donderdag 24 september 2009 @ 21:58:45 #287
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73084799
Ow Poezebeest ik hoop het zo,ik duim voor jullie!
Een paar dagen na de eisprong wil ik ook niet meer sexen,dan ben ik bang dat als er eventueel iets zit het daardoor fout kan gaan (en ik heb dan ook niet zo veel zin),ja ik weet het het zit tussen m'n oren maar het voelt gewoon niet goed dan ( vroeg laatst beteuterd dat als ik zwanger ben we het dan 9mnd niet doen) Vandaag licht positieve ovu-test,m'n eisprong zit er dus weer aan te komen.
pi_73084936
Thnx voor al het duimen, ooit zal het vast goed komen, of dat komende week is zal de tijd leren...
pi_73091127
Helaas een negatieve test terwijl ik me wel zwanger voel, anders als anders, maar misschien ben ik het me aan het inbeelden.. stom lijf!
pi_73091237
Och Borra, wat een teleurstelling.
pi_73091941
Poezebeest, ik duim heel hard voor je:

Borra.
Misschien te vroeg getest?
Je zit nog niet op NOD toch?
pi_73092731
Borra, wat jammer zeg!

Poezebeest en pze, ik duim heel erg hard voor jullie!!

Mijn vruchtbare week komt eraan en ik ben snipverkouden.
Voel me helemaal niet fit dus ik hoop maar dat er wat van het klussen gaat komen...
pi_73096306
Minniemin en Poezebeest, hoe gaat het vandaag?
pi_73106061
Hier nog steeds geen nieuws...

Heb wel al enkele dagen enorme last van mijn darmen, moet wel 2 tot 3x per dag poepen terwijl dat normaal echt maar 1x in de 2/3 dagen is. Ook rommelen mijn darmen enorm en heb ik het gevoel dat ik een gespannen onderbuik heb. Twee dagen geleden heb ik wel aardig wat buikkrampen gehad, die zijn nu helemaal weg. Mijn boobies zijn wel gevoelig, maar anders als normaal. Ik weet het niet of het wat betekent, maar ik vind het maar spannend!
Ik hoop dat ik de maandagochtend bloedvrij haal en dan zien we wel weer verder.

[ Bericht 6% gewijzigd door Poezebeest op 25-09-2009 18:33:12 ]
pi_73106130
poezebeest ik vind het ook heel spannend klinken! duim voor je

en borra wat vervelend toch een negatieve test
pi_73106280
Borra: wat vervelend dat de test weer negatief is. Hoop voor je dat je snel een positieve test in je handen hebt óf gewoon ongesteld wordt
pi_73117008
Borra wat jammer.... als je niet komt toch nog maar een keer testen hoor!

Nienna wat balen, beterschap!

Poezebeest&PZE, nog steeds in de duimstand voor jullie!

Ik had vandaag al wat licht bruinverlies, ik weet wat dat meestal inhoudt... Dit wordt hem niet deze maand..

Dames fijn weekend!
pi_73119767
Isla... hopelijk betekent het iets anders.
pi_73120230
Hier negatief getest vandaag. Verder nog niets te zien of te merken. Mijn temperatuur is wat gestegen, dus nog geen teken van naderende ongesteldheid... Vervelend. Laat die dan maar gewoon komen...
pi_73120410
MinnieMin, dat is inderdaad vervelend. Je kan dan maar beter ongesteld zijn, dan een negatieve test hebben denk ik. Aan de andere kant, geen bloed is nog altijd hoopvol.

Poezebeest, heb jij al meer nieuws?

En Borra, hoe is het bij jou?

Oh, ik vergeet Isla; Balen zeg! Heb je ook nog getest, of doe je daar niet aan?

Mijn moet woensdag zijn zwemmers inleveren. We mogen het thuis produceren
  zaterdag 26 september 2009 @ 10:41:11 #301
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73120459
He wat jammer... geen streepjes...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')