quote:Op woensdag 23 september 2009 09:00 schreef IslaBonita het volgende:
Of de huisarts geprutst heeft zullen we zien in december wanneer we naar de gyn gaan.. tot die tijd lekker positief doorneuken! Excusez le mot....
Kwam dit nog tegen:
http://get-pregnant.blogs(...)lp-you-conceive.html
Wist niet dat je van zoenen zwanger kon worden?

Je NOD was gisteren? Alles is nog mogelijkquote:Op woensdag 23 september 2009 09:31 schreef suuzzz het volgende:
Goeiemorgen!!
Even een snel berichtje.. Geenen ook geen streepje helaas! Negatieve test dus. Jammerdebammer
Zou dus ook best kunnen dat we niet genoeg hebben geklust op de goede daggen
Nu lekker paar dagen weg met lief
ik duim rustig verder voor mezelf en alle andere meiden

ik merk ook dat er alleen gesproken wordt over de vrouw, en dat de man helemaal niet in het plaatje voor komt... misschien ben je als vrouw wel supervruchtbaar, zou je dus 100% zeker zwanger moeten zijn na een half jaar, maar is je man onvruchtbaar... en dan moet je 2 jaar wachten voor ze ook maar iets gaan testen? voel me beetje boos worden hierover... dan zouden ze nu pas onderzoeken en operaties doen en moest ik nog meer maanden wachten om naar de gyn terug te mogen... pfffquote:Op woensdag 23 september 2009 08:56 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Wat een knurft zeg, de schrijver van dat stuk. EN jou gynaecoloog. Heeft hij ueberhaupt wel onderzoeken gedaan en zegt hij dat je over een jaar maar eens terug moet komen?
En wat me opvalt is dat er niet gesproken wordt over slecht vruchtbaar en onvruchtbaar.
En dan dat eeuwige gezeur over als je ouder bent je minder vruchtbaar bent met de nadruk op de vrouw. Ik kan daar zo woest over worden. Het is zoooooo kortzichtig en doet een heleboel mensen tekort en ook nog eens enorm pijn(ja, ik ben daar 1 van. Bah
)
Ik sla wat door. Maar ik bedoel het goed

Ik snap je helemaal!quote:Op woensdag 23 september 2009 09:07 schreef IslaBonita het volgende:
Charmed Angel, ik had mijn NOD hier aangegeven (mijn cylus varieert van 29 tot 32 dagen, nu ging ik weer van 30 dagen uit) Veertien dagen voor NOD heb ik altijd mijn eisprong. (het aantal dagen voor je eisprong kan elke maand verschillen, het aantal na je eisprong is vrijwel altijd hetzelfde, dus het is een kwestie van terug rekenen) Met behulp van ovulatietestjes wist ik dat hij al wat later zou zijn, maar toen ik ovulatiepijn had (en dat was heel duidelijk deze maand-heb ik trouwens ook niet elke maand) wist ik dat dat mijn eisprong was. Dus ik heb hem gewoon gevoeld. (ben ik duidelijk of gewoon weer veel te langdradig?)

He wat jammer voor jullie zegquote:Op woensdag 23 september 2009 09:31 schreef suuzzz het volgende:
Goeiemorgen!!
Even een snel berichtje.. Geenen ook geen streepje helaas! Negatieve test dus. Jammerdebammer
Zou dus ook best kunnen dat we niet genoeg hebben geklust op de goede daggen
Nu lekker paar dagen weg met lief
ik duim rustig verder voor mezelf en alle andere meiden

En toen rookten en drinkten ze ook gewoon doorquote:Op woensdag 23 september 2009 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal!![]()
Ik ben blij dat ik hier mijn ei kwijt kan. Heb het inmiddels tegen mijn moeder verteld, en die heb zoiets vanWaar ben je allemaal meebezig, folium slikken enzo, checken wanneer je eisprong is. Dat was vroeger allemaal niet zo.

We zijn met de 10mnd onderzocht,teminste bij mijn man het zaad,dat zag er prima uit.Ik heb mijn temp bijgehouden,bloedgeprikt,baarmoeder en eierstokken zijn echo van gemaakt en alles zag er prima uit.Overgens zit ik bij een hele fijne vrouwlijke gynecoloog waarvan ik het gevoel heb dat ze me echt wel serieus neemt en die richtlijn van 2 jaar heeft ze natuurlijk niet zelf zomaar even verzonnen.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:56 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Wat een knurft zeg, de schrijver van dat stuk. EN jou gynaecoloog. Heeft hij ueberhaupt wel onderzoeken gedaan en zegt hij dat je over een jaar maar eens terug moet komen?
En wat me opvalt is dat er niet gesproken wordt over slecht vruchtbaar en onvruchtbaar.
En dan dat eeuwige gezeur over als je ouder bent je minder vruchtbaar bent met de nadruk op de vrouw. Ik kan daar zo woest over worden. Het is zoooooo kortzichtig en doet een heleboel mensen tekort en ook nog eens enorm pijn(ja, ik ben daar 1 van. Bah
)
Ik sla wat door. Maar ik bedoel het goed
[..]
Dat is echt niet zo gek hoor. Ik heb al zoveel wonderen voorbij zien komen in OUD. En hoop doet leven he? Als je je maar blijft realiseren dat de kans groter is dat het niet lukt (tenzij de huisarts dus geprutst heeft).

Laat het allemaal even bezinken en bedenk samen met jequote:Op woensdag 23 september 2009 21:43 schreef Guess. het volgende:
[..]
We zijn met de 10mnd onderzocht,teminste bij mijn man het zaad,dat zag er prima uit.Ik heb mijn temp bijgehouden,bloedgeprikt,baarmoeder en eierstokken zijn echo van gemaakt en alles zag er prima uit.Overgens zit ik bij een hele fijne vrouwlijke gynecoloog waarvan ik het gevoel heb dat ze me echt wel serieus neemt en die richtlijn van 2 jaar heeft ze natuurlijk niet zelf zomaar even verzonnen.
Ik twijfel nu of ik haar een deze dagen ga bellen of wacht tot het nieuwe jaar,aan de ene kant wil ik nu maar aan de andere kant zie ik ook heel erg op tegen verdere onderzoeken etc.

Maar waarom denk je dat dan?Ik dacht het eerlijk gezegd ook hoor; zag mezelf al bij de huisarts zitten en allerlei behandelingen ondergaan enzo...quote:Op woensdag 23 september 2009 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
hoe oud ben jij dan?
Ik 31 dus ik ben bang dat het bij mij erg lang gaat duren. Dat gevoel heb ik gewoon

Ja ik weet niet. Ik ben daar gewoon bang voor, denk ik.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:41 schreef PinkPrincess het volgende:
[..]
Maar waarom denk je dat dan?Ik dacht het eerlijk gezegd ook hoor; zag mezelf al bij de huisarts zitten en allerlei behandelingen ondergaan enzo...
Ik was 30 toen ik zwanger werd na 3 maanden proberen![]()
Dus wie weet....![]()

Voel je iets anders dan anders of voel je naderend onheil?quote:Op donderdag 24 september 2009 10:46 schreef Borra het volgende:
Isla Bonita , het is nog geen vrijdagmaar ik voel wel wat in mijn buik.. nog even geduld dus..

Ik ook hoor, en ik ben pas 24. Volgens mij zegt het niet zo érg veel, behalve dat je misschien gewoon een beetje bezorgd aangelegd bent.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik weet niet. Ik ben daar gewoon bang voor, denk ik.

Niet zijn hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik weet niet. Ik ben daar gewoon bang voor, denk ik.

Ook goedemorgen, wat ben ik suf haha..quote:Op donderdag 24 september 2009 10:46 schreef Borra het volgende:
Isla Bonita , het is nog geen vrijdagmaar ik voel wel wat in mijn buik.. nog even geduld dus..

Moet dat??? Want ik slik nog maar 6 dagen foliumzuur, en we doen het niet safequote:Op donderdag 24 september 2009 13:13 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik hoef niet te testen, wij doen het zeg maar safe tot ik 4 weken foliumzuur heb geslikt. Ik slik het pas 2 weken dus ik moet nog even geduld hebben.

Ik voel me stukken beter vergeleken met gister en eergisteren, ben maar weer aan het werk gegaan vandaag. Nog geen nader gevoel vanquote:Op donderdag 24 september 2009 11:17 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Voel je iets anders dan anders of voel je naderend onheil?

"Vroeger" kon je niet of moeilijk aan bepaalde dingen komen, denk aan medicijnen, slaappillen, drugs, kruiden, fatburners en andere dieetpillen.... en daarom is het goed om te weten wat allemaal wel en niet mag. Het gaat niet alleen meer om sigaretten en alcohol. Natuurlijk weten we allemaal dat je bijvoorbeeld geen drugs mag gebruiken (duh..) maar zelfs melatonine kan je ovulatie onderdrukken. Het werkt als anticonceptie, het is ook een hormoon. Daar was ik echt niet achter gekomen als er geen internet bestond. En toch denk je bij kruiden of natuurlijke middeltjes dat het geen kwaad kan. En dan kun je dus jaren tevergeefs zwanger proberen te raken terwijl dat misschien het probleem is.. Net als de antihistamine die ik gebruik, die het cervixslijm blijkbaar opdroogt. De HA wist het niet eens, maar ik vond het op meerdere internetsites. Ja hoor ik ben blij dat ik veel meer weet nu!quote:Op donderdag 24 september 2009 15:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
Over 'vroeger' hebben we hier vaker discussies. Klopt, vroeger was het eenvoudiger. Het lukte of het lukte niet. Je had geen ovutesten, weinig medische behandelingen en veel dames dronken en rookten gewoon door. Dat is allemaal waar, maar toch ben ik blij dat we nu wat meer weten hoor...

spannend hier... Positief denken.. en ik snap wat je bedoelt hoor.. Ik duim voor jequote:Op donderdag 24 september 2009 18:51 schreef Poezebeest het volgende:
Nou, volgende week pas, als het zo blijft als het nu is, dan zit ik 14 dagen na eisprong.
Ik ga het ook vertellen ook, ben ik het tenminste kwijt... En als de wet van fok! van toepassing is en ik de goden vervloek dan liever vandaag dan pas in na het weekend want dan vind ik het heel erg spannend worden!
Hier nog geen druppel bloedverlies te bekennen en we zitten al op dag 9 na de eisprong. Dat heb ik al maaaaanden niet meer gehad! Ik vind het zo spannend. Morgen zou ik ongesteld moeten worden en daar ga ik dan ook vanuit. Maar dat is meer om mezelf in bescherming te nemen.
Eigenlijk is het heel dubbel want theoretisch zou ik zwanger kunnen zijn want we hebben gewoon onveilige sex gehad. Maar in mijn hoofd denk ik dat ik niet zwanger kan zijn, dat kan toch gewoonweg niet...

quote:Op donderdag 24 september 2009 20:13 schreef Poezebeest het volgende:
Inderdaad PZE, ik heb nog geen tussentijds bloedverlies gehad! Daar ben ik in ieder geval al erg blij mee, maar vind het ook wel raar, hoe kan dit nou???
Seksen durf ik echt niet nuMijn
zegt dat piemels ook een soort vacuümfunctie hebben zodat al het zaad wat er nog zou kunnen zitten wordt vervangen door nieuw zaad. Dalijk vacuümt hij een eventueel beebje weg

Gekkie, dat kan echt niet joh!quote:Op donderdag 24 september 2009 20:38 schreef Poezebeest het volgende:
Of toch gewoon keiharde waarheid?
Hoe ist met jou PZE?

Hmm... ik zit een ruime week voor NOD. Dus geen nieuws eigenlijk. Ik probeer het weer eens los te laten, maar dat lukt natuurlijk voor geen meter. Zeker als de steekjes en kriebels weer beginnen... die horen blijkbaar bij de 2e helft van mijn cyclus.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:38 schreef Poezebeest het volgende:
Of toch gewoon keiharde waarheid?
Hoe ist met jou PZE?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |