abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73063752
quote:
Op donderdag 24 september 2009 10:41 schreef PinkPrincess het volgende:

[..]

Maar waarom denk je dat dan?Ik dacht het eerlijk gezegd ook hoor; zag mezelf al bij de huisarts zitten en allerlei behandelingen ondergaan enzo...
Ik was 30 toen ik zwanger werd na 3 maanden proberen
Dus wie weet....
Ja ik weet niet. Ik ben daar gewoon bang voor, denk ik.
pi_73063822
quote:
Op donderdag 24 september 2009 10:46 schreef Borra het volgende:
Isla Bonita , het is nog geen vrijdag maar ik voel wel wat in mijn buik.. nog even geduld dus..
Voel je iets anders dan anders of voel je naderend onheil?
pi_73064303
quote:
Op donderdag 24 september 2009 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ook hoor, en ik ben pas 24. Volgens mij zegt het niet zo érg veel, behalve dat je misschien gewoon een beetje bezorgd aangelegd bent.

Ik hoop dat ik de vruchtbaarheid van mijn moeder heb. Ze was 36 toen ze mijn broer kreeg en op haar 41ste had ze 5 kinderen (waarvan 1 tweeling).
pi_73064385
quote:
Op donderdag 24 september 2009 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
Niet zijn hoor
Voor je het weet plas je twee streepjes
pi_73064819
Nou ik hoop sowieso dat ik alles van me moeder heb
Die was ook zo zwanger van mij, en poepte mij er zo uit zonder knippen, scheuren en hechtingen hihi.

Ik denk dat ik gewoon te overbezorgd ben inderdaad. Ik wilde het al heel lang zo graag, alleen mijn wilde niet meewerken
Hij vond zich nog te jong (is 2 jaar jonger dan ik). Dus ja dan is het besluit genomen, dat we een kindje willen krijgen. En dan wil je het eigenlijk zo snel mogelijk

PinkPrincess ik hoop het

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2009 11:49:06 ]
pi_73064953
Jammer Suuzz en Clovertje.

Had je al een test gedaan vrouwtje T?

En Borra laat ons nog een dagje in spanning.
Ik duim voor je!
Ook voor de andere dames die dichtbij NOD zitten natuurlijk!
pi_73067329
Ik hoef niet te testen, wij doen het zeg maar safe tot ik 4 weken foliumzuur heb geslikt. Ik slik het pas 2 weken dus ik moet nog even geduld hebben.
pi_73067658
He clovertje, wat balen zeg en bij suuzz een negatieve test ik hoop een te vroeg getest syndroom

Mijsje ik kan me goed voorstellen dat je wat gas terug neemt, maar ik wil nog even (wat laat) reageren op wat de andere ook al zeiden, ik denk dat jij zelf een enorme warme deken hier (in OUD) bent

Guess knopen doorhakken is ook best moeilijk, kom lekker je hart hier luchten en neem je tijd samen met je over hoe jullie verder willen
pi_73068168
quote:
Op donderdag 24 september 2009 10:46 schreef Borra het volgende:
Isla Bonita , het is nog geen vrijdag maar ik voel wel wat in mijn buik.. nog even geduld dus..
Ook goedemorgen, wat ben ik suf haha..
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_73068522
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:13 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik hoef niet te testen, wij doen het zeg maar safe tot ik 4 weken foliumzuur heb geslikt. Ik slik het pas 2 weken dus ik moet nog even geduld hebben.
Moet dat??? Want ik slik nog maar 6 dagen foliumzuur, en we doen het niet safe
pi_73069028
Niks moet, maar ze raden 6 weken van tevoren in het algemeen aan. Zo lang doet het erover om opgenomen te worden in je bloed. Ik slik het al bijna 2 jaar, wel onregelmatig maar ik neem aan dat dat lang genoeg is. Maar heel veel meiden beginnen pas met slikken als ze weten dat ze zwanger zijn. Het gaat heel vaak goed...
pi_73069893
Ok dus ik kan gewoon door gaan met seks hebben zonder condoom
Vroeger had je dat toch ook allemaal niet?

Volgens de kalender moet mijn eisprong dinsdag zijn. Ben benieuwd of ik dat voel enzo.
pi_73071239
Over 'vroeger' hebben we hier vaker discussies. Klopt, vroeger was het eenvoudiger. Het lukte of het lukte niet. Je had geen ovutesten, weinig medische behandelingen en veel dames dronken en rookten gewoon door. Dat is allemaal waar, maar toch ben ik blij dat we nu wat meer weten hoor...
pi_73073077
quote:
Op donderdag 24 september 2009 11:17 schreef prinseszondererwt het volgende:

[..]

Voel je iets anders dan anders of voel je naderend onheil?
Ik voel me stukken beter vergeleken met gister en eergisteren, ben maar weer aan het werk gegaan vandaag. Nog geen nader gevoel van vanavond een etentje, hoop dat dat een beetje goed valt, want ik heb nog niet echt veel gegeten de laatste dagen. Jullie horen morgen meer van me..
pi_73075105
je houd het wel spannend hoor Borra er moeten deze maand toch nog wel wat 2de streepjes vallen hoor vind ik!
ik ga nog even veder duimen
voor iedereen waar de is gekomen het blijft iedere maand weer een teleurstelling..

bij mij gaat alles wel goed!we zijn deze maand niet heel erg bezig geweest met alles dus maar even afwachten hoe het gaat uitpakken.
pi_73075258
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
Over 'vroeger' hebben we hier vaker discussies. Klopt, vroeger was het eenvoudiger. Het lukte of het lukte niet. Je had geen ovutesten, weinig medische behandelingen en veel dames dronken en rookten gewoon door. Dat is allemaal waar, maar toch ben ik blij dat we nu wat meer weten hoor...
"Vroeger" kon je niet of moeilijk aan bepaalde dingen komen, denk aan medicijnen, slaappillen, drugs, kruiden, fatburners en andere dieetpillen.... en daarom is het goed om te weten wat allemaal wel en niet mag. Het gaat niet alleen meer om sigaretten en alcohol. Natuurlijk weten we allemaal dat je bijvoorbeeld geen drugs mag gebruiken (duh..) maar zelfs melatonine kan je ovulatie onderdrukken. Het werkt als anticonceptie, het is ook een hormoon. Daar was ik echt niet achter gekomen als er geen internet bestond. En toch denk je bij kruiden of natuurlijke middeltjes dat het geen kwaad kan. En dan kun je dus jaren tevergeefs zwanger proberen te raken terwijl dat misschien het probleem is.. Net als de antihistamine die ik gebruik, die het cervixslijm blijkbaar opdroogt. De HA wist het niet eens, maar ik vond het op meerdere internetsites. Ja hoor ik ben blij dat ik veel meer weet nu!
pi_73075329
Ik kom eventjes voor iedereen.
pi_73076707
Isla; ik herken mezelf helemaal in jouw gevoel! Als het voor jou op deze manier werkt en goed is is het toch ok! Zolang je het maar niet als een last beschouwd, dan zou het wel vervelend worden.

Ik ben met foliumzuur begonnen toen de deur uit ging en nu ben ik een zeer onregelmatige slikker, 5x per week denk ik. Heel slecht maar ik vergeet het steeds
Voor vrouwtje-theelepel is het volgens mij anders ivm eerdere miskraam, dacht ik en zo niet moet iemand mij verbeteren!

Borra; doe eens testen ofzo

Ik ga voor de zwijgplicht, ben veel te bang dat ik anders de goden verzoek of "de wet van fok!" van toepassing gaat zijn... Als er nieuws is laat ik het weten...
pi_73077277
Haha Poezebeest, misschien moet ik dat ook eens proberen, die zwijgplicht...Ik zit hier af en toe lekker mee te ouwehoeren, maar tot nu toe heeft het me nog geen zwangerschap opgeleverd. Moet het misschien eens helemaal anders aanpakken...
pi_73077477
Ik blijf hier ook gewoon mee schrijven, maar even niet over mezelf. Ik wil het wel delen, maar ben zo bang dat het ongeluk brengt. Ik heb zelfs tot vanmiddag niets tegen mijn vriend gezegd. Terwijl ik normaal helemaal niet van het bijgeloof ben en mezelf eigenlijk maar raar vindt. Als ik echt zwanger ben dan zal ik door te hyperen echt niet ongesteld worden en als ik niet zwanger ben zal ik ook zonder te hyperen ongesteld worden, pffff, lastig allemaal.
pi_73077554
Wanneer ga je testen Poezebeest? Of wil je dat ook niet delen? (Zou ik goed begrijpen hoor.)
pi_73077788
Nou, volgende week pas, als het zo blijft als het nu is, dan zit ik 14 dagen na eisprong.

Ik ga het ook vertellen ook, ben ik het tenminste kwijt... En als de wet van fok! van toepassing is en ik de goden vervloek dan liever vandaag dan pas in na het weekend want dan vind ik het heel erg spannend worden!
Hier nog geen druppel bloedverlies te bekennen en we zitten al op dag 9 na de eisprong. Dat heb ik al maaaaanden niet meer gehad! Ik vind het zo spannend. Morgen zou ik ongesteld moeten worden en daar ga ik dan ook vanuit. Maar dat is meer om mezelf in bescherming te nemen.
Eigenlijk is het heel dubbel want theoretisch zou ik zwanger kunnen zijn want we hebben gewoon onveilige sex gehad. Maar in mijn hoofd denk ik dat ik niet zwanger kan zijn, dat kan toch gewoonweg niet...
pi_73079372
JAWEL! Gewoon positief denken!
  donderdag 24 september 2009 @ 19:50:08 #274
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_73079907
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:51 schreef Poezebeest het volgende:
Nou, volgende week pas, als het zo blijft als het nu is, dan zit ik 14 dagen na eisprong.

Ik ga het ook vertellen ook, ben ik het tenminste kwijt... En als de wet van fok! van toepassing is en ik de goden vervloek dan liever vandaag dan pas in na het weekend want dan vind ik het heel erg spannend worden!
Hier nog geen druppel bloedverlies te bekennen en we zitten al op dag 9 na de eisprong. Dat heb ik al maaaaanden niet meer gehad! Ik vind het zo spannend. Morgen zou ik ongesteld moeten worden en daar ga ik dan ook vanuit. Maar dat is meer om mezelf in bescherming te nemen.
Eigenlijk is het heel dubbel want theoretisch zou ik zwanger kunnen zijn want we hebben gewoon onveilige sex gehad. Maar in mijn hoofd denk ik dat ik niet zwanger kan zijn, dat kan toch gewoonweg niet...
spannend hier... Positief denken.. en ik snap wat je bedoelt hoor.. Ik duim voor je
En ik zag dat crazyprinces zwanger was van harte gefeliciteerd..

*gaat weer terug in lurkstand*
Be happy with the little things in life
pi_73080005
Dus deze maand geen tussentijds bloedverlies gehad? Dat is alvast iets joh. Wat fijn. En verder... hoe moeilijk het ook is: positief denken, dus wat Isla zegt. Het kan inderdaad makkelijk, ooit moet het toch raak zijn...
pi_73080109
Als je wachtstress hebt moet je gewoon veel seksen
pi_73080744
Inderdaad PZE, ik heb nog geen tussentijds bloedverlies gehad! Daar ben ik in ieder geval al erg blij mee, maar vind het ook wel raar, hoe kan dit nou???

Seksen durf ik echt niet nu Mijn zegt dat piemels ook een soort vacuümfunctie hebben zodat al het zaad wat er nog zou kunnen zitten wordt vervangen door nieuw zaad. Dalijk vacuümt hij een eventueel beebje weg
pi_73081062
quote:
Op donderdag 24 september 2009 20:13 schreef Poezebeest het volgende:
Inderdaad PZE, ik heb nog geen tussentijds bloedverlies gehad! Daar ben ik in ieder geval al erg blij mee, maar vind het ook wel raar, hoe kan dit nou???

Seksen durf ik echt niet nu Mijn zegt dat piemels ook een soort vacuümfunctie hebben zodat al het zaad wat er nog zou kunnen zitten wordt vervangen door nieuw zaad. Dalijk vacuümt hij een eventueel beebje weg

Hij heeft wel opgelet bij biologie vroeger? Dan kan echt niet hoor
pi_73081101
Mijn is de lexicon van nutteloze feitjes en ikke niet dus ik ging er vanuit dat hij nu ook gelijk had
pi_73081797
Die van mij had ook al zoiets verzonnen... Misschien een mannending?
pi_73081833
Of toch gewoon keiharde waarheid?

Hoe ist met jou PZE?
pi_73083183
Poezebeest, ik duim nu heel erg extra voor jou!
pi_73083839
quote:
Op donderdag 24 september 2009 20:38 schreef Poezebeest het volgende:

Hoe ist met jou PZE?
Gekkie, dat kan echt niet joh!
pi_73084007
ja maar, ja maar... Misschien hebben jullie dan toch wel beetje gelijk, krijg er ook niets over gevonden op google...
pi_73084037
quote:
Op donderdag 24 september 2009 20:38 schreef Poezebeest het volgende:

Hoe ist met jou PZE?
Hmm... ik zit een ruime week voor NOD. Dus geen nieuws eigenlijk. Ik probeer het weer eens los te laten, maar dat lukt natuurlijk voor geen meter. Zeker als de steekjes en kriebels weer beginnen... die horen blijkbaar bij de 2e helft van mijn cyclus.

Onze mannen hebben trouwens echt geen gelijk hoor. Stelletje mafkezen, die kerels.
pi_73084105
Zal ik in het begin van de week het goede voorbeeld geven, dan kun jij aan het eind van de week volgen...

Idd, onze mannen sporen niet
  donderdag 24 september 2009 @ 21:58:45 #287
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73084799
Ow Poezebeest ik hoop het zo,ik duim voor jullie!
Een paar dagen na de eisprong wil ik ook niet meer sexen,dan ben ik bang dat als er eventueel iets zit het daardoor fout kan gaan (en ik heb dan ook niet zo veel zin),ja ik weet het het zit tussen m'n oren maar het voelt gewoon niet goed dan ( vroeg laatst beteuterd dat als ik zwanger ben we het dan 9mnd niet doen) Vandaag licht positieve ovu-test,m'n eisprong zit er dus weer aan te komen.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_73084936
Thnx voor al het duimen, ooit zal het vast goed komen, of dat komende week is zal de tijd leren...
pi_73091127
Helaas een negatieve test terwijl ik me wel zwanger voel, anders als anders, maar misschien ben ik het me aan het inbeelden.. stom lijf!
pi_73091237
Och Borra, wat een teleurstelling.
pi_73091941
Poezebeest, ik duim heel hard voor je:

Borra.
Misschien te vroeg getest?
Je zit nog niet op NOD toch?
pi_73092731
Borra, wat jammer zeg!

Poezebeest en pze, ik duim heel erg hard voor jullie!!

Mijn vruchtbare week komt eraan en ik ben snipverkouden.
Voel me helemaal niet fit dus ik hoop maar dat er wat van het klussen gaat komen...
pi_73096306
Minniemin en Poezebeest, hoe gaat het vandaag?
pi_73106061
Hier nog steeds geen nieuws...

Heb wel al enkele dagen enorme last van mijn darmen, moet wel 2 tot 3x per dag poepen terwijl dat normaal echt maar 1x in de 2/3 dagen is. Ook rommelen mijn darmen enorm en heb ik het gevoel dat ik een gespannen onderbuik heb. Twee dagen geleden heb ik wel aardig wat buikkrampen gehad, die zijn nu helemaal weg. Mijn boobies zijn wel gevoelig, maar anders als normaal. Ik weet het niet of het wat betekent, maar ik vind het maar spannend!
Ik hoop dat ik de maandagochtend bloedvrij haal en dan zien we wel weer verder.

[ Bericht 6% gewijzigd door Poezebeest op 25-09-2009 18:33:12 ]
pi_73106130
poezebeest ik vind het ook heel spannend klinken! duim voor je

en borra wat vervelend toch een negatieve test
pi_73106280
Borra: wat vervelend dat de test weer negatief is. Hoop voor je dat je snel een positieve test in je handen hebt óf gewoon ongesteld wordt
pi_73117008
Borra wat jammer.... als je niet komt toch nog maar een keer testen hoor!

Nienna wat balen, beterschap!

Poezebeest&PZE, nog steeds in de duimstand voor jullie!

Ik had vandaag al wat licht bruinverlies, ik weet wat dat meestal inhoudt... Dit wordt hem niet deze maand..

Dames fijn weekend!
pi_73119767
Isla... hopelijk betekent het iets anders.
pi_73120230
Hier negatief getest vandaag. Verder nog niets te zien of te merken. Mijn temperatuur is wat gestegen, dus nog geen teken van naderende ongesteldheid... Vervelend. Laat die dan maar gewoon komen...
pi_73120410
MinnieMin, dat is inderdaad vervelend. Je kan dan maar beter ongesteld zijn, dan een negatieve test hebben denk ik. Aan de andere kant, geen bloed is nog altijd hoopvol.

Poezebeest, heb jij al meer nieuws?

En Borra, hoe is het bij jou?

Oh, ik vergeet Isla; Balen zeg! Heb je ook nog getest, of doe je daar niet aan?

Mijn moet woensdag zijn zwemmers inleveren. We mogen het thuis produceren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')