Ja ik weet niet. Ik ben daar gewoon bang voor, denk ik.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:41 schreef PinkPrincess het volgende:
[..]
Maar waarom denk je dat dan?Ik dacht het eerlijk gezegd ook hoor; zag mezelf al bij de huisarts zitten en allerlei behandelingen ondergaan enzo...
Ik was 30 toen ik zwanger werd na 3 maanden proberen![]()
Dus wie weet....![]()
Voel je iets anders dan anders of voel je naderend onheil?quote:Op donderdag 24 september 2009 10:46 schreef Borra het volgende:
Isla Bonita , het is nog geen vrijdagmaar ik voel wel wat in mijn buik.. nog even geduld dus..
Ik ook hoor, en ik ben pas 24. Volgens mij zegt het niet zo érg veel, behalve dat je misschien gewoon een beetje bezorgd aangelegd bent.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik weet niet. Ik ben daar gewoon bang voor, denk ik.
Niet zijn hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik weet niet. Ik ben daar gewoon bang voor, denk ik.
Ook goedemorgen, wat ben ik suf haha..quote:Op donderdag 24 september 2009 10:46 schreef Borra het volgende:
Isla Bonita , het is nog geen vrijdagmaar ik voel wel wat in mijn buik.. nog even geduld dus..
Moet dat??? Want ik slik nog maar 6 dagen foliumzuur, en we doen het niet safequote:Op donderdag 24 september 2009 13:13 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik hoef niet te testen, wij doen het zeg maar safe tot ik 4 weken foliumzuur heb geslikt. Ik slik het pas 2 weken dus ik moet nog even geduld hebben.
Ik voel me stukken beter vergeleken met gister en eergisteren, ben maar weer aan het werk gegaan vandaag. Nog geen nader gevoel vanquote:Op donderdag 24 september 2009 11:17 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Voel je iets anders dan anders of voel je naderend onheil?
"Vroeger" kon je niet of moeilijk aan bepaalde dingen komen, denk aan medicijnen, slaappillen, drugs, kruiden, fatburners en andere dieetpillen.... en daarom is het goed om te weten wat allemaal wel en niet mag. Het gaat niet alleen meer om sigaretten en alcohol. Natuurlijk weten we allemaal dat je bijvoorbeeld geen drugs mag gebruiken (duh..) maar zelfs melatonine kan je ovulatie onderdrukken. Het werkt als anticonceptie, het is ook een hormoon. Daar was ik echt niet achter gekomen als er geen internet bestond. En toch denk je bij kruiden of natuurlijke middeltjes dat het geen kwaad kan. En dan kun je dus jaren tevergeefs zwanger proberen te raken terwijl dat misschien het probleem is.. Net als de antihistamine die ik gebruik, die het cervixslijm blijkbaar opdroogt. De HA wist het niet eens, maar ik vond het op meerdere internetsites. Ja hoor ik ben blij dat ik veel meer weet nu!quote:Op donderdag 24 september 2009 15:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
Over 'vroeger' hebben we hier vaker discussies. Klopt, vroeger was het eenvoudiger. Het lukte of het lukte niet. Je had geen ovutesten, weinig medische behandelingen en veel dames dronken en rookten gewoon door. Dat is allemaal waar, maar toch ben ik blij dat we nu wat meer weten hoor...
spannend hier... Positief denken.. en ik snap wat je bedoelt hoor.. Ik duim voor jequote:Op donderdag 24 september 2009 18:51 schreef Poezebeest het volgende:
Nou, volgende week pas, als het zo blijft als het nu is, dan zit ik 14 dagen na eisprong.
Ik ga het ook vertellen ook, ben ik het tenminste kwijt... En als de wet van fok! van toepassing is en ik de goden vervloek dan liever vandaag dan pas in na het weekend want dan vind ik het heel erg spannend worden!
Hier nog geen druppel bloedverlies te bekennen en we zitten al op dag 9 na de eisprong. Dat heb ik al maaaaanden niet meer gehad! Ik vind het zo spannend. Morgen zou ik ongesteld moeten worden en daar ga ik dan ook vanuit. Maar dat is meer om mezelf in bescherming te nemen.
Eigenlijk is het heel dubbel want theoretisch zou ik zwanger kunnen zijn want we hebben gewoon onveilige sex gehad. Maar in mijn hoofd denk ik dat ik niet zwanger kan zijn, dat kan toch gewoonweg niet...
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:13 schreef Poezebeest het volgende:
Inderdaad PZE, ik heb nog geen tussentijds bloedverlies gehad! Daar ben ik in ieder geval al erg blij mee, maar vind het ook wel raar, hoe kan dit nou???
Seksen durf ik echt niet nuMijn
zegt dat piemels ook een soort vacuümfunctie hebben zodat al het zaad wat er nog zou kunnen zitten wordt vervangen door nieuw zaad. Dalijk vacuümt hij een eventueel beebje weg
Gekkie, dat kan echt niet joh!quote:Op donderdag 24 september 2009 20:38 schreef Poezebeest het volgende:
Of toch gewoon keiharde waarheid?
Hoe ist met jou PZE?
Hmm... ik zit een ruime week voor NOD. Dus geen nieuws eigenlijk. Ik probeer het weer eens los te laten, maar dat lukt natuurlijk voor geen meter. Zeker als de steekjes en kriebels weer beginnen... die horen blijkbaar bij de 2e helft van mijn cyclus.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:38 schreef Poezebeest het volgende:
Of toch gewoon keiharde waarheid?
Hoe ist met jou PZE?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |