Ik meen me te herinneren dat ik het een beetje te veel van het goede vond. Iets te Amerikaans naar mijn smaak. Ik ga overigens ook niet opnieuw kijkenquote:Op maandag 21 september 2009 23:07 schreef Guess. het volgende:
Kwam dit tegen,vind het erg mooi en emotioneel maar weet het momenteel ff niet meer
PS: Klinkt wel heel dramatisch maar ik bedoel dus wat kinderen/zwanger worden weet ik het ff niet,ben de goede hoop dat het bij ons natuurlijk gaat ff kwijt.
Goed dat je even wat afstand neemt. Dat kan echt helpen alles te laten bezinken. Ik denk aan jequote:Op maandag 21 september 2009 21:29 schreef mijsje het volgende:
nog even een kus voor jullie hier!ik vind het altijd een warme deken hoe ik met jullie kan praten over wat ik voel, of dat nou direct met zwanger worden te maken heeft of niet...
(CP, ik vind het super geweldig dat je nu toch ook naar Z&G kunt...je hebt ook al zo lang moeten wachten...)
Nou ja, ik kom hier niet zo vaak, dus ik vond het een beetje raar om dan hier met een tweede streepje te gaan zwaaienquote:Op maandag 21 september 2009 22:13 schreef IslaBonita het volgende:
Ik dacht al, heb ik iets gemist? Maar toen ik in het andere topic keek zag ik het... Crazy Princess je bent zwanger! Whaaaaaaaa wat geweldig! Gefeliciteerd meid!![]()
![]()
![]()
(en dan kom je hier en zeg je niks...gelukkig houdt Mijsje ons op de hoogte!)
Lieve Guess, je zult me vast als predikant van de MMM zien, maar misschien heb je maar een heel klein duwtje nodig. Uiteraard spreek ik voor mezelf, maar ik zou toch liever zekerheid hebben dan al die vreselijke onzekerheidquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:47 schreef Guess. het volgende:
Hoi Hoi,nou nu gaat het wel weer hoor,ik was gisteravond even zo emo,ik was informatie aan het zoeken over adopie en toen kwam ik opeens dit filmpje tegen,dikke tranenen natuurlijk (en ja het is mega americaans),mijnhad gelijk zoiets van waarom kijk je daar nou naar,je weet dat je daar niet tegen kan.(ik moet er nu zelfs weer een beetj eom lachen)
Weetje al voordat we aan kinderen begonnen had ik er al geen goed gevoel over,ik riep altijd al dat ik het gevoel had dat het heel lang zou gaan duren of niet zou lukken.Mijn broer had dit gevoel ook en idd bleek bij hem een tijd terug dat ie onvruchtbaar is.Soms heb ik wel een opleving en ben ik een tijdje positief erin maar eigenlijk heb ik ver weg contant het gevoel dat het voor mij niet is weg gelegd om zwanger te worden.Het klinkt mischien heel raar maar mijn gevoel zit er vaak niet ver naast.
Testje doen ?quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:00 schreef Borra het volgende:
Hoe is het met de wachtdames?
Ik ben vanmiddag eerder naar huis gegaan van mijn werk. Het begon met hoofdpijn en moeheid, toen ik thuis kwam werd ik misselijk en heb ik boven de wc gehangen. Nu kunnen dit zwangerschapsverschijnselen zijn (5 dagen voor NOD) maar ook komen omdat tussen de middag worst op mijn brood had gedaan die al twee weken deels open in de koelkast had gelegen, niet zo handig dus
Wij hebben het niet gehad, maar hier staat wel wat informatiequote:Op dinsdag 22 september 2009 21:41 schreef Guess. het volgende:
Dank jullieIk ga d'r nog eens goed over nadenken of we nu terug gaan naar de gyn ofdat we nog even wachten,2jaar wachten gaan we zowiezo niet doen al word het wel op meer sites verteld dat het 2 jaar gaat duren.Een samenlevingstest,hoe gaat dat in zijn werk?
Bora spannend hoor,hopelijk heb je over een paar dagen 2
streepjes en ben je daar beroerd van
Thanks. De gyn vertelde ons dit en het is ook o.a hier te lezenquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:58 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Wij hebben het niet gehad, maar hier staat wel wat informatie
En 2 jaar duren voordat er een behandeling komt? Of begrijp ik je nu verkeerd? Want dat is wel erg lang
Wat een knurft zeg, de schrijver van dat stuk. EN jou gynaecoloog. Heeft hij ueberhaupt wel onderzoeken gedaan en zegt hij dat je over een jaar maar eens terug moet komen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:09 schreef Guess. het volgende:
[..]
Thanks. De gyn vertelde ons dit en het is ook o.a hier te lezen
http://www.zwangerschapsp(...)m-zwanger-te-worden/
Wat uit deze cijfers blijkt is dat het niet normaal is als je binnen een paar maanden zwanger bent! Het is normaal als je binnen twee jaar zwanger bent en het komt vaak voor dat het binnen een jaar lukt (bron: Obstetrie en gynaecologie, PE Treffers).
Dat is echt niet zo gek hoor. Ik heb al zoveel wonderen voorbij zien komen in OUD. En hoop doet leven he? Als je je maar blijft realiseren dat de kans groter is dat het niet lukt (tenzij de huisarts dus geprutst heeftquote:Op woensdag 23 september 2009 08:38 schreef IslaBonita het volgende:
Guess ik heb dat ook hoor...de ene keer helemaal down raken en denken dat het voor ons misschien niet is weggelegd...en de andere keer vol vertrouwen denken; het komt wel goed. Echt een rollercoaster. Zelfs nu, na die negateve samenlevingstest, hoop ik op twee streepjes. Dan denk ik:het zou zo maar kunnen! (ben je dan positef of heb je gewoon een bord voor je kop?)
Suuuzzz wat spannend! Heb je al getest?
Borra blijf inderdaad maar lekker thuis. Als er een eitje aan het innestelen is heb je je rust hard nodig!![]()
(de tekenen klonken wel goed trouwens)
Sorry ben nog een noob hierin hoor. Maar hoe weet je dat je ei wat later komt?quote:Op woensdag 23 september 2009 08:41 schreef IslaBonita het volgende:
Oh vergeet ik mijn eigen update:
Mijn ei was weer later, dus 30 september is mijn NOD (ipv 27) Zit dus nu een week voor NOD. Nog steeds af en aan heel klein beetje buikpijn en heel klein beetje zere boobies. Net als voorgaande maanden trouwens. Dus heb geen idee... Afwachten maar!
quote:Op woensdag 23 september 2009 09:00 schreef IslaBonita het volgende:
Of de huisarts geprutst heeft zullen we zien in december wanneer we naar de gyn gaan.. tot die tijd lekker positief doorneuken! Excusez le mot....
Kwam dit nog tegen:
http://get-pregnant.blogs(...)lp-you-conceive.html
Wist niet dat je van zoenen zwanger kon worden?
Je NOD was gisteren? Alles is nog mogelijkquote:Op woensdag 23 september 2009 09:31 schreef suuzzz het volgende:
Goeiemorgen!!
Even een snel berichtje.. Geenen ook geen streepje helaas! Negatieve test dus. Jammerdebammer
Zou dus ook best kunnen dat we niet genoeg hebben geklust op de goede daggen
Nu lekker paar dagen weg met lief
ik duim rustig verder voor mezelf en alle andere meiden
ik merk ook dat er alleen gesproken wordt over de vrouw, en dat de man helemaal niet in het plaatje voor komt... misschien ben je als vrouw wel supervruchtbaar, zou je dus 100% zeker zwanger moeten zijn na een half jaar, maar is je man onvruchtbaar... en dan moet je 2 jaar wachten voor ze ook maar iets gaan testen? voel me beetje boos worden hierover... dan zouden ze nu pas onderzoeken en operaties doen en moest ik nog meer maanden wachten om naar de gyn terug te mogen... pfffquote:Op woensdag 23 september 2009 08:56 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Wat een knurft zeg, de schrijver van dat stuk. EN jou gynaecoloog. Heeft hij ueberhaupt wel onderzoeken gedaan en zegt hij dat je over een jaar maar eens terug moet komen?
En wat me opvalt is dat er niet gesproken wordt over slecht vruchtbaar en onvruchtbaar.
En dan dat eeuwige gezeur over als je ouder bent je minder vruchtbaar bent met de nadruk op de vrouw. Ik kan daar zo woest over worden. Het is zoooooo kortzichtig en doet een heleboel mensen tekort en ook nog eens enorm pijn(ja, ik ben daar 1 van. Bah
)
Ik sla wat door. Maar ik bedoel het goed
Ik snap je helemaal!quote:Op woensdag 23 september 2009 09:07 schreef IslaBonita het volgende:
Charmed Angel, ik had mijn NOD hier aangegeven (mijn cylus varieert van 29 tot 32 dagen, nu ging ik weer van 30 dagen uit) Veertien dagen voor NOD heb ik altijd mijn eisprong. (het aantal dagen voor je eisprong kan elke maand verschillen, het aantal na je eisprong is vrijwel altijd hetzelfde, dus het is een kwestie van terug rekenen) Met behulp van ovulatietestjes wist ik dat hij al wat later zou zijn, maar toen ik ovulatiepijn had (en dat was heel duidelijk deze maand-heb ik trouwens ook niet elke maand) wist ik dat dat mijn eisprong was. Dus ik heb hem gewoon gevoeld. (ben ik duidelijk of gewoon weer veel te langdradig?)
He wat jammer voor jullie zegquote:Op woensdag 23 september 2009 09:31 schreef suuzzz het volgende:
Goeiemorgen!!
Even een snel berichtje.. Geenen ook geen streepje helaas! Negatieve test dus. Jammerdebammer
Zou dus ook best kunnen dat we niet genoeg hebben geklust op de goede daggen
Nu lekker paar dagen weg met lief
ik duim rustig verder voor mezelf en alle andere meiden
En toen rookten en drinkten ze ook gewoon doorquote:Op woensdag 23 september 2009 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal!![]()
Ik ben blij dat ik hier mijn ei kwijt kan. Heb het inmiddels tegen mijn moeder verteld, en die heb zoiets vanWaar ben je allemaal meebezig, folium slikken enzo, checken wanneer je eisprong is. Dat was vroeger allemaal niet zo.
We zijn met de 10mnd onderzocht,teminste bij mijn man het zaad,dat zag er prima uit.Ik heb mijn temp bijgehouden,bloedgeprikt,baarmoeder en eierstokken zijn echo van gemaakt en alles zag er prima uit.Overgens zit ik bij een hele fijne vrouwlijke gynecoloog waarvan ik het gevoel heb dat ze me echt wel serieus neemt en die richtlijn van 2 jaar heeft ze natuurlijk niet zelf zomaar even verzonnen.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:56 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Wat een knurft zeg, de schrijver van dat stuk. EN jou gynaecoloog. Heeft hij ueberhaupt wel onderzoeken gedaan en zegt hij dat je over een jaar maar eens terug moet komen?
En wat me opvalt is dat er niet gesproken wordt over slecht vruchtbaar en onvruchtbaar.
En dan dat eeuwige gezeur over als je ouder bent je minder vruchtbaar bent met de nadruk op de vrouw. Ik kan daar zo woest over worden. Het is zoooooo kortzichtig en doet een heleboel mensen tekort en ook nog eens enorm pijn(ja, ik ben daar 1 van. Bah
)
Ik sla wat door. Maar ik bedoel het goed
[..]
Dat is echt niet zo gek hoor. Ik heb al zoveel wonderen voorbij zien komen in OUD. En hoop doet leven he? Als je je maar blijft realiseren dat de kans groter is dat het niet lukt (tenzij de huisarts dus geprutst heeft).
Laat het allemaal even bezinken en bedenk samen met jequote:Op woensdag 23 september 2009 21:43 schreef Guess. het volgende:
[..]
We zijn met de 10mnd onderzocht,teminste bij mijn man het zaad,dat zag er prima uit.Ik heb mijn temp bijgehouden,bloedgeprikt,baarmoeder en eierstokken zijn echo van gemaakt en alles zag er prima uit.Overgens zit ik bij een hele fijne vrouwlijke gynecoloog waarvan ik het gevoel heb dat ze me echt wel serieus neemt en die richtlijn van 2 jaar heeft ze natuurlijk niet zelf zomaar even verzonnen.
Ik twijfel nu of ik haar een deze dagen ga bellen of wacht tot het nieuwe jaar,aan de ene kant wil ik nu maar aan de andere kant zie ik ook heel erg op tegen verdere onderzoeken etc.
Maar waarom denk je dat dan?Ik dacht het eerlijk gezegd ook hoor; zag mezelf al bij de huisarts zitten en allerlei behandelingen ondergaan enzo...quote:Op woensdag 23 september 2009 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
hoe oud ben jij dan?
Ik 31 dus ik ben bang dat het bij mij erg lang gaat duren. Dat gevoel heb ik gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |