abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72991444
quote:
Op maandag 21 september 2009 23:07 schreef Guess. het volgende:
Kwam dit tegen,vind het erg mooi en emotioneel maar weet het momenteel ff niet meer

PS: Klinkt wel heel dramatisch maar ik bedoel dus wat kinderen/zwanger worden weet ik het ff niet,ben de goede hoop dat het bij ons natuurlijk gaat ff kwijt.
Ik meen me te herinneren dat ik het een beetje te veel van het goede vond. Iets te Amerikaans naar mijn smaak. Ik ga overigens ook niet opnieuw kijken
pi_72991482
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:29 schreef mijsje het volgende:
nog even een kus voor jullie hier! ik vind het altijd een warme deken hoe ik met jullie kan praten over wat ik voel, of dat nou direct met zwanger worden te maken heeft of niet...

(CP, ik vind het super geweldig dat je nu toch ook naar Z&G kunt... je hebt ook al zo lang moeten wachten...)
Goed dat je even wat afstand neemt. Dat kan echt helpen alles te laten bezinken. Ik denk aan je
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:13 schreef IslaBonita het volgende:
Ik dacht al, heb ik iets gemist? Maar toen ik in het andere topic keek zag ik het... Crazy Princess je bent zwanger! Whaaaaaaaa wat geweldig! Gefeliciteerd meid!

(en dan kom je hier en zeg je niks ...gelukkig houdt Mijsje ons op de hoogte!)
Nou ja, ik kom hier niet zo vaak, dus ik vond het een beetje raar om dan hier met een tweede streepje te gaan zwaaien
pi_72991843
voor de dames die het nu moeilijk hebben.

Hoe is het met Suuzz?
Nog steeds niets en hou je het vol om tot morgen te wachten met testen?
  dinsdag 22 september 2009 @ 10:47:40 #204
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72993808
Hoi Hoi,nou nu gaat het wel weer hoor,ik was gisteravond even zo emo,ik was informatie aan het zoeken over adopie en toen kwam ik opeens dit filmpje tegen,dikke tranenen natuurlijk (en ja het is mega americaans),mijn had gelijk zoiets van waarom kijk je daar nou naar,je weet dat je daar niet tegen kan.(ik moet er nu zelfs weer een beetj eom lachen)
Weetje al voordat we aan kinderen begonnen had ik er al geen goed gevoel over,ik riep altijd al dat ik het gevoel had dat het heel lang zou gaan duren of niet zou lukken.Mijn broer had dit gevoel ook en idd bleek bij hem een tijd terug dat ie onvruchtbaar is.Soms heb ik wel een opleving en ben ik een tijdje positief erin maar eigenlijk heb ik ver weg contant het gevoel dat het voor mij niet is weg gelegd om zwanger te worden.Het klinkt mischien heel raar maar mijn gevoel zit er vaak niet ver naast.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_72994713
ach guess toch
Ik hoop zo voor jullie dat je gevoel er naast zit

hebben jullie nog nagedacht over nog eens een afspraak bij de gyn ofzo?
pi_72996800
Guess, ik hoop inderdaad ook heel hard dat je gevoel er naast zit.

Ook wil ik nog even voor mijsje een achter laten.

En voor de rest natuurlijk:) Succes met wachten en ik duim nog steeds mee elke dag, voor streepjes hier.
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:18:06 #207
267232 FuchsiaRoze
...of DelftsBlauw
pi_73000556
Guess, ik herken je gevoel van iets heel anders bij mezelf... Ik hoop dat je er net als ik toen gewoon helemaal naast zit!

Hier is het wachten begonnen, ik vind het spannend maar ben er wel nuchter onder. We zien wel... Stiekum hoop ik natuurlijk héél erg op een streepje over een week of 2, maar als het niet is, dan is het ook goed... We zijn immers pas net begonnen...
pi_73003991
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:47 schreef Guess. het volgende:
Hoi Hoi,nou nu gaat het wel weer hoor,ik was gisteravond even zo emo,ik was informatie aan het zoeken over adopie en toen kwam ik opeens dit filmpje tegen,dikke tranenen natuurlijk (en ja het is mega americaans),mijn had gelijk zoiets van waarom kijk je daar nou naar,je weet dat je daar niet tegen kan.(ik moet er nu zelfs weer een beetj eom lachen)
Weetje al voordat we aan kinderen begonnen had ik er al geen goed gevoel over,ik riep altijd al dat ik het gevoel had dat het heel lang zou gaan duren of niet zou lukken.Mijn broer had dit gevoel ook en idd bleek bij hem een tijd terug dat ie onvruchtbaar is.Soms heb ik wel een opleving en ben ik een tijdje positief erin maar eigenlijk heb ik ver weg contant het gevoel dat het voor mij niet is weg gelegd om zwanger te worden.Het klinkt mischien heel raar maar mijn gevoel zit er vaak niet ver naast.
Lieve Guess, je zult me vast als predikant van de MMM zien, maar misschien heb je maar een heel klein duwtje nodig. Uiteraard spreek ik voor mezelf, maar ik zou toch liever zekerheid hebben dan al die vreselijke onzekerheid

Nou ja, hoe dan ook, ik wil je niet kwetsen. Ik hoop dat het alsnog snel lukt bij jullie
pi_73004994
Mijsje; ik ben het helemaal met Isla eens Jij maakt een groot onderdeel uit van die warme deken! Je bent hier zo'n lief en warm persoon dat je idd gemist wordt nu je er minder bent. Maar de reden waarom je er minder bent is natuurlijk heel begrijpelijk!

Guess; een hele dikke knuffel voor jou! Is het niet een idee om naar een andere gyn te gaan? Die je nu hebt zegt dat je er twee jaar voor uit moet trekken. Eerlijk gezegd heb ik dat nog nooit gehoord en ook mijn gyn zei dat een jaar normaal is. Jullie zitten nu over het jaar heen dus ik vind dat er wel wat mag gaan gebeuren en niet nogmaals een jaar moeten wachten. Hebben jullie trouwens een samenlevingstest gehad? Misschien is er bij jullie afzonderlijk niets aan de hand maar matcht het samen niet zo goed... Je weet het niet.

Ik heb ook niet naar het filmpje gekeken, ookal is het zo amerikaans, dat trek ik niet zonder en denken dat het bij ons ook niet gaat lukken
pi_73010240
Ik ken het filmpje ook, heb het deze keer niet bekeken. Amerikaans of niet, het komt zo dichtbij dat ik beter niet kan kijken.

Guess, het is een beetje wat CP zegt. Misschien heb je maar een klein duwtje nodig...
pi_73013045
Hoe is het met de wachtdames?

Ik ben vanmiddag eerder naar huis gegaan van mijn werk. Het begon met hoofdpijn en moeheid, toen ik thuis kwam werd ik misselijk en heb ik boven de wc gehangen. Nu kunnen dit zwangerschapsverschijnselen zijn (5 dagen voor NOD) maar ook komen omdat tussen de middag worst op mijn brood had gedaan die al twee weken deels open in de koelkast had gelegen, niet zo handig dus
pi_73019950
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 19:00 schreef Borra het volgende:
Hoe is het met de wachtdames?

Ik ben vanmiddag eerder naar huis gegaan van mijn werk. Het begon met hoofdpijn en moeheid, toen ik thuis kwam werd ik misselijk en heb ik boven de wc gehangen. Nu kunnen dit zwangerschapsverschijnselen zijn (5 dagen voor NOD) maar ook komen omdat tussen de middag worst op mijn brood had gedaan die al twee weken deels open in de koelkast had gelegen, niet zo handig dus
Testje doen ?
pi_73020227
Ik zou echt nog even wachten hoor, 5 dagen voor NOD testen daar schiet je weinig mee op imho.
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:41:53 #214
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73020476
Dank jullie Ik ga d'r nog eens goed over nadenken of we nu terug gaan naar de gyn ofdat we nog even wachten,2jaar wachten gaan we zowiezo niet doen al word het wel op meer sites verteld dat het 2 jaar gaat duren.Een samenlevingstest,hoe gaat dat in zijn werk?

Bora spannend hoor,hopelijk heb je over een paar dagen 2
streepjes en ben je daar beroerd van
pi_73021217
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:41 schreef Guess. het volgende:
Dank jullie Ik ga d'r nog eens goed over nadenken of we nu terug gaan naar de gyn ofdat we nog even wachten,2jaar wachten gaan we zowiezo niet doen al word het wel op meer sites verteld dat het 2 jaar gaat duren.Een samenlevingstest,hoe gaat dat in zijn werk?

Bora spannend hoor,hopelijk heb je over een paar dagen 2
streepjes en ben je daar beroerd van
Wij hebben het niet gehad, maar hier staat wel wat informatie

En 2 jaar duren voordat er een behandeling komt? Of begrijp ik je nu verkeerd? Want dat is wel erg lang
pi_73021365
Ik wacht nog even en ga vrijdag testen omdat ik in de avond weer een verjaardagsfeestje heb. Morgen blijf ik lekker thuis in bed. Ik ben eigenlijk nooit ziek (ik kan de laatste keer niet eens meer herinneren) daarom vind ik dat ik morgen ook nog wel een dagje thuis kan blijven.
pi_73023675
hier nog steeds geen ! Heb wel een soort rommelig gevoel in mijn buik, maar mijn darmen zijn ook een beetje aan het borrelen vandaag. Morgenochtend testen duss...zou best een beetje balen als die negatief is, OOK omdat mijn cyclus dan niet regelmatig is.
Laat het morgenochtend weten!!
Ga zo lekker slapen
  dinsdag 22 september 2009 @ 23:09:33 #218
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73024161
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:58 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Wij hebben het niet gehad, maar hier staat wel wat informatie

En 2 jaar duren voordat er een behandeling komt? Of begrijp ik je nu verkeerd? Want dat is wel erg lang
Thanks. De gyn vertelde ons dit en het is ook o.a hier te lezen

http://www.zwangerschapsp(...)m-zwanger-te-worden/

Wat uit deze cijfers blijkt is dat het niet normaal is als je binnen een paar maanden zwanger bent! Het is normaal als je binnen twee jaar zwanger bent en het komt vaak voor dat het binnen een jaar lukt (bron: Obstetrie en gynaecologie, PE Treffers).
pi_73029073
Guess ik heb dat ook hoor...de ene keer helemaal down raken en denken dat het voor ons misschien niet is weggelegd...en de andere keer vol vertrouwen denken; het komt wel goed. Echt een rollercoaster. Zelfs nu, na die negateve samenlevingstest, hoop ik op twee streepjes. Dan denk ik:het zou zo maar kunnen! (ben je dan positef of heb je gewoon een bord voor je kop? )

Suuuzzz wat spannend! Heb je al getest?

Borra blijf inderdaad maar lekker thuis. Als er een eitje aan het innestelen is heb je je rust hard nodig!
(de tekenen klonken wel goed trouwens)
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_73029123
Oh vergeet ik mijn eigen update:
Mijn ei was weer later, dus 30 september is mijn NOD (ipv 27) Zit dus nu een week voor NOD. Nog steeds af en aan heel klein beetje buikpijn en heel klein beetje zere boobies. Net als voorgaande maanden trouwens. Dus heb geen idee... Afwachten maar!
pi_73029299
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 23:09 schreef Guess. het volgende:

[..]

Thanks. De gyn vertelde ons dit en het is ook o.a hier te lezen

http://www.zwangerschapsp(...)m-zwanger-te-worden/

Wat uit deze cijfers blijkt is dat het niet normaal is als je binnen een paar maanden zwanger bent! Het is normaal als je binnen twee jaar zwanger bent en het komt vaak voor dat het binnen een jaar lukt (bron: Obstetrie en gynaecologie, PE Treffers).
Wat een knurft zeg, de schrijver van dat stuk. EN jou gynaecoloog. Heeft hij ueberhaupt wel onderzoeken gedaan en zegt hij dat je over een jaar maar eens terug moet komen?

En wat me opvalt is dat er niet gesproken wordt over slecht vruchtbaar en onvruchtbaar.
En dan dat eeuwige gezeur over als je ouder bent je minder vruchtbaar bent met de nadruk op de vrouw. Ik kan daar zo woest over worden. Het is zoooooo kortzichtig en doet een heleboel mensen tekort en ook nog eens enorm pijn (ja, ik ben daar 1 van. Bah )

Ik sla wat door. Maar ik bedoel het goed
quote:
Op woensdag 23 september 2009 08:38 schreef IslaBonita het volgende:
Guess ik heb dat ook hoor...de ene keer helemaal down raken en denken dat het voor ons misschien niet is weggelegd...en de andere keer vol vertrouwen denken; het komt wel goed. Echt een rollercoaster. Zelfs nu, na die negateve samenlevingstest, hoop ik op twee streepjes. Dan denk ik:het zou zo maar kunnen! (ben je dan positef of heb je gewoon een bord voor je kop? )

Suuuzzz wat spannend! Heb je al getest?

Borra blijf inderdaad maar lekker thuis. Als er een eitje aan het innestelen is heb je je rust hard nodig!
(de tekenen klonken wel goed trouwens)
Dat is echt niet zo gek hoor. Ik heb al zoveel wonderen voorbij zien komen in OUD. En hoop doet leven he? Als je je maar blijft realiseren dat de kans groter is dat het niet lukt (tenzij de huisarts dus geprutst heeft ).

[ Bericht 5% gewijzigd door CrazyPrincess op 23-09-2009 09:16:35 ]
pi_73029343
quote:
Op woensdag 23 september 2009 08:41 schreef IslaBonita het volgende:
Oh vergeet ik mijn eigen update:
Mijn ei was weer later, dus 30 september is mijn NOD (ipv 27) Zit dus nu een week voor NOD. Nog steeds af en aan heel klein beetje buikpijn en heel klein beetje zere boobies. Net als voorgaande maanden trouwens. Dus heb geen idee... Afwachten maar!
Sorry ben nog een noob hierin hoor. Maar hoe weet je dat je ei wat later komt?

Ow wacht... dat checkt je natuurlijk.

Hoe weet je dan dat je NOD dan 3 dagen later is?
Pfff ik wist niet dat het zo ingewikkeld was Zwanger worden

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2009 09:01:19 ]
pi_73029353
Of de huisarts geprutst heeft zullen we zien in december wanneer we naar de gyn gaan.. tot die tijd lekker positief doorneuken! Excusez le mot....

Kwam dit nog tegen:

http://get-pregnant.blogs(...)lp-you-conceive.html

Wist niet dat je van zoenen zwanger kon worden?
pi_73029359
Positief blijven hoor Guess, het gaat jullie echt wel lukken!

Ik duim dat het niet aan de worst ligt Borra.

Oeh, en Suuzz maakt het wel heel spannend!
Ik ga hard duimen!
pi_73029452
Charmed Angel, ik had mijn NOD hier aangegeven (mijn cylus varieert van 29 tot 32 dagen, nu ging ik weer van 30 dagen uit) Veertien dagen voor NOD heb ik altijd mijn eisprong. (het aantal dagen voor je eisprong kan elke maand verschillen, het aantal na je eisprong is vrijwel altijd hetzelfde, dus het is een kwestie van terug rekenen) Met behulp van ovulatietestjes wist ik dat hij al wat later zou zijn, maar toen ik ovulatiepijn had (en dat was heel duidelijk deze maand-heb ik trouwens ook niet elke maand) wist ik dat dat mijn eisprong was. Dus ik heb hem gewoon gevoeld. (ben ik duidelijk of gewoon weer veel te langdradig?)
pi_73029594
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:00 schreef IslaBonita het volgende:
Of de huisarts geprutst heeft zullen we zien in december wanneer we naar de gyn gaan.. tot die tijd lekker positief doorneuken! Excusez le mot....

Kwam dit nog tegen:

http://get-pregnant.blogs(...)lp-you-conceive.html

Wist niet dat je van zoenen zwanger kon worden?

Ik vind sowieso dat je lekker de tijd moet nemen voor seks, want dat is ontspannend
pi_73029746
Helemaal mee eens CP!
pi_73029941
suuuuuuuuuuuuuuuusssssssssssssssss je houd ons is spanning
pi_73029948
Goeiemorgen!!

Even een snel berichtje.. Geen en ook geen streepje helaas! Negatieve test dus. Jammerdebammer
Zou dus ook best kunnen dat we niet genoeg hebben geklust op de goede daggen
Nu lekker paar dagen weg met lief
ik duim rustig verder voor mezelf en alle andere meiden
pi_73030298
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:31 schreef suuzzz het volgende:
Goeiemorgen!!

Even een snel berichtje.. Geen en ook geen streepje helaas! Negatieve test dus. Jammerdebammer
Je NOD was gisteren? Alles is nog mogelijk
Veel plezier op je daagjes weg
pi_73030474
quote:
Op woensdag 23 september 2009 08:56 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Wat een knurft zeg, de schrijver van dat stuk. EN jou gynaecoloog. Heeft hij ueberhaupt wel onderzoeken gedaan en zegt hij dat je over een jaar maar eens terug moet komen?

En wat me opvalt is dat er niet gesproken wordt over slecht vruchtbaar en onvruchtbaar.
En dan dat eeuwige gezeur over als je ouder bent je minder vruchtbaar bent met de nadruk op de vrouw. Ik kan daar zo woest over worden. Het is zoooooo kortzichtig en doet een heleboel mensen tekort en ook nog eens enorm pijn (ja, ik ben daar 1 van. Bah )

ik merk ook dat er alleen gesproken wordt over de vrouw, en dat de man helemaal niet in het plaatje voor komt... misschien ben je als vrouw wel supervruchtbaar, zou je dus 100% zeker zwanger moeten zijn na een half jaar, maar is je man onvruchtbaar... en dan moet je 2 jaar wachten voor ze ook maar iets gaan testen? voel me beetje boos worden hierover... dan zouden ze nu pas onderzoeken en operaties doen en moest ik nog meer maanden wachten om naar de gyn terug te mogen... pfff

ik ben heel blij dat ik lees dat ik voor jullie ook voor dat warme-deken-gevoel kan zorgen... doet me goed. ik kom evengoed op de meet hoor, kan ik jullie eindelijk ontmoeten
pi_73031295
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:07 schreef IslaBonita het volgende:
Charmed Angel, ik had mijn NOD hier aangegeven (mijn cylus varieert van 29 tot 32 dagen, nu ging ik weer van 30 dagen uit) Veertien dagen voor NOD heb ik altijd mijn eisprong. (het aantal dagen voor je eisprong kan elke maand verschillen, het aantal na je eisprong is vrijwel altijd hetzelfde, dus het is een kwestie van terug rekenen) Met behulp van ovulatietestjes wist ik dat hij al wat later zou zijn, maar toen ik ovulatiepijn had (en dat was heel duidelijk deze maand-heb ik trouwens ook niet elke maand) wist ik dat dat mijn eisprong was. Dus ik heb hem gewoon gevoeld. (ben ik duidelijk of gewoon weer veel te langdradig?)
Ik snap je helemaal!

Ik ben blij dat ik hier mijn ei kwijt kan. Heb het inmiddels tegen mijn moeder verteld, en die heb zoiets van Waar ben je allemaal meebezig, folium slikken enzo, checken wanneer je eisprong is. Dat was vroeger allemaal niet zo.
pi_73031322
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:31 schreef suuzzz het volgende:
Goeiemorgen!!

He wat jammer voor jullie zeg

Maar geniet van je wijntje he
pi_73031520
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:24 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik snap je helemaal!

Ik ben blij dat ik hier mijn ei kwijt kan. Heb het inmiddels tegen mijn moeder verteld, en die heb zoiets van Waar ben je allemaal meebezig, folium slikken enzo, checken wanneer je eisprong is. Dat was vroeger allemaal niet zo.
En toen rookten en drinkten ze ook gewoon door
Gewoon doen waar jij je goed bij voelt
pi_73034419
Nou ja, ik heb soms ook wel het idee dat we te veel weten en te veel nadenken tegenwoordig. De vorige keer toen ik zwanger wou worden, was dat in 1 keer raak (1e ronde na de ontpillingsronde zeg maar) en ik wist echt van toeten noch blazen. Zat ook niet op een forum (internet stond nog in de kinderschoenen in die tijd) en ik had geen idee wat we aan het doen waren. Toch wist ik; Dit lukt gewoon. Omdat we sex hadden gehad, zonder pil (heel vaak ). En misschien is het naief, maar ik wás ook direct zwanger en ik heb het gevoel dat dat meer dankzij mijn onwetendheid was, dan ondanks.

Wat ik eigenlijk wil zeggen, dat al die informatie ook niet zaligmakend is. Het kan een hoop onnodige stress opleveren volgens mij.

Edit; Waarbij ik wel in gedachten houdt dat mijn leeftijd er toch zeker wel toe doet helaas. En ik wil dus ook niet zeggen dat het niet goed is om veel te weten en dat is zeker fijn voor de mensen bij wie het niet zo makkelijk lukt. Alleen we gaan misschien te snel zoeken naar informatie die er voor zorgt dat we er niet meer zo onbevangen in gaan. Tenminste, dat is wat ik bij mezelf merk.

Verder vergat ik te vertellen dat ik een afspraak met een gyn heb, over twee weken. En mijn vriend krijgt een sperma onderzoek, ook zo rond die periode.

[ Bericht 12% gewijzigd door KoninginJuliana op 23-09-2009 12:33:36 ]
pi_73035993
hoe oud ben jij dan?

Ik 31 dus ik ben bang dat het bij mij erg lang gaat duren. Dat gevoel heb ik gewoon
pi_73036547
Ik word over 3 maanden 35.
En misschien helpt het om te zeggen dat ik juist het gevoel had, dat ik dat wel eventjes zou fixen (zwanger worden) en het nu na 8 maanden nog niet is gelukt. Dus misschien werkt het bij jou ook andersom
pi_73036871
I hope so!
pi_73043312
Suuzzz; Hoop dat je je inmiddels alweer wat beter voelt! Jammer dat je negatief hebt getest

Guess; bij een samenlevingstest wordt er gekeken of de zaadjes blijven leven in het baarmoederslijmvlies, dit kan namelijk van slechte kwaliteit zijn.

Isla; jij hebt geen bord voor je kop, je hebt gewoon hoop en daar is helemaal niks verkeerd aan! Hoewel ik wel hoop dat je er rekening mee houdt dat je ongesteld kunt worden zodat het geen enorme teleurstelling is.

KJ; ik ben het wel met je eens hoor, maar ja, de tijden veranderen en ook het omgaan met zwanger worden. Maar we maken het onszelf niet makkelijker op deze manier, ben ik met je eens. Succes bij de gyn!

Ik dacht ook dat doen we wel even dat zwanger worden, maar hier gaat het helaas ook niet van een lijen dakje
pi_73050603
@ CrazyPrinsess: Hartstikke gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik ben nog steeds niet ongesteld, ik word er een beetje zenuwachtig van. (beetje hypochonder neigingen)
We wachten maar weer af...
  woensdag 23 september 2009 @ 21:43:02 #241
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73052026
quote:
Op woensdag 23 september 2009 08:56 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

[..]

Dat is echt niet zo gek hoor. Ik heb al zoveel wonderen voorbij zien komen in OUD. En hoop doet leven he? Als je je maar blijft realiseren dat de kans groter is dat het niet lukt (tenzij de huisarts dus geprutst heeft ).
We zijn met de 10mnd onderzocht,teminste bij mijn man het zaad,dat zag er prima uit.Ik heb mijn temp bijgehouden,bloedgeprikt,baarmoeder en eierstokken zijn echo van gemaakt en alles zag er prima uit.Overgens zit ik bij een hele fijne vrouwlijke gynecoloog waarvan ik het gevoel heb dat ze me echt wel serieus neemt en die richtlijn van 2 jaar heeft ze natuurlijk niet zelf zomaar even verzonnen.
Ik twijfel nu of ik haar een deze dagen ga bellen of wacht tot het nieuwe jaar,aan de ene kant wil ik nu maar aan de andere kant zie ik ook heel erg op tegen verdere onderzoeken etc.
pi_73052410
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:43 schreef Guess. het volgende:

[..]

We zijn met de 10mnd onderzocht,teminste bij mijn man het zaad,dat zag er prima uit.Ik heb mijn temp bijgehouden,bloedgeprikt,baarmoeder en eierstokken zijn echo van gemaakt en alles zag er prima uit.Overgens zit ik bij een hele fijne vrouwlijke gynecoloog waarvan ik het gevoel heb dat ze me echt wel serieus neemt en die richtlijn van 2 jaar heeft ze natuurlijk niet zelf zomaar even verzonnen.
Ik twijfel nu of ik haar een deze dagen ga bellen of wacht tot het nieuwe jaar,aan de ene kant wil ik nu maar aan de andere kant zie ik ook heel erg op tegen verdere onderzoeken etc.
Laat het allemaal even bezinken en bedenk samen met je eens rustig wat jullie willen. Je hoeft natuurlijk ook niet meteen morgen een nieuwe afspraak te maken. Nu in de heftigheid van alle emoties is keuzes maken misschien lastig, dus neem er even de tijd voor.
pi_73054297
Nou even gauw een update hier.
Ben vandaag ongesteld geworden Had mijn voorgevoel het toch goed haha.
Voordeel is, cyclus is nu een week korter, dus volgende maand ook en dan zitten we normaal
Of gewoon dan twee streepjes

En nu ga ik gauw slapen en een voor iedereen die het nodig heeft! Ik hoop op tweede streepjes voor iedereen (maar das logisch)

En Suuz, jammer van die negatieve test
pi_73062085
Suuzz, wat jammer zeg! Hopelijk kun je in elk geval snel door naar de volgende ronde...

Clovertje ook al geen streepjes... jammer zeg!

pi_73062592
Clovertje wat jammer....gelukkig is je cyclus nu regelmatig!
Suuuzzz ook heel jammer (maar het kan toch nog?) Hoe dan ook, hoop dat je leuke dagen hebt met je hubbie.

Poezebeest, ik ben elke maand teleurgesteld. Heb geprobeerd er niet mee bezig te zijn: lukt niet. Heb geprobeerd niet teveel te hopen: lukte niet. Heb geprobeerd niet te teleurgesteld te zijn: lukte niet. Nu weet ik gewoon dat ik ontzettend hoop, veel positieve gedachten heb (hopelijk helpt dit) en als de komen ik twee dagen teleurgesteld ben. Ja dan jank ik even, denk ik waarom niet en zal ik ooit blablabla en dan pak ik mijn leventje weer op en begin vol goede moed aan de volgende cyclus. Die teleurstelling is er toch wel elke maand, ik kan krampachtig proberen er niet op te hopen maar dat kost me juist meer energie..
Dus zit nog steeds in de duimstand voor mezelf...en natuurlijk voor de andere dames!
pi_73062707
Hoe staat het trouwens bij jou, Poezebeest? Al voortekenen van of nog beter... van iets anders?

En Borra, het is vrijdag, je ging toch testen? Meldplicht!

Minniemin, hoe is het bij jou?

Kom op dames, laat wat horen!
pi_73062768
Vrouwtje theelepel, vergeet ik jou bijna, je wou nog niet echt zwanger worden...zul je zie dat jij dat straks bent!
Any news?
pi_73062777
Isla hij is nog niet regelmatig, maar er gaat wel iedere maand een week af, dus hopelijk volgende maand gewoon normaal 4 weken haha.
pi_73062866
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
hoe oud ben jij dan?

Ik 31 dus ik ben bang dat het bij mij erg lang gaat duren. Dat gevoel heb ik gewoon
Maar waarom denk je dat dan?Ik dacht het eerlijk gezegd ook hoor; zag mezelf al bij de huisarts zitten en allerlei behandelingen ondergaan enzo...
Ik was 30 toen ik zwanger werd na 3 maanden proberen
Dus wie weet....

Succes aan de dames hier
pi_73062987
Isla Bonita , het is nog geen vrijdag maar ik voel wel wat in mijn buik.. nog even geduld dus..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')