Wij hadden hetzelfde probleem. In het lab hebben ze het zaad toen opgewerkt en dat wat er over bleef was ineens van erg goede kwaliteit. Bleek dat de manke en dooie zaadjes de goede zaadjes gewoon in de weg zaten. Was een soort hardlopen met overal lijken op de baanquote:Op maandag 21 september 2009 17:16 schreef IslaBonita het volgende:
Ja in het ziekenhuis zal het wel anders gaan... Het was zeker cool... maarja, er zwom niet veel en wat er zwom ging niet hard...en sommige waren misvormd. Niet zo cool dus...![]()
Ken je niemand met een microscoop? Kun je het daar even bekijken haha
Ik heb wel vaker verhalen gehoord dat de huisarts er niets van bakte. Maar goed, daar kun je natuurlijk niet vanuit gaan. Ik ga natuurlijk wel voor je duimen dat het allemaal meevaltquote:Op maandag 21 september 2009 20:43 schreef IslaBonita het volgende:
Dat is dan toch wel goed nieuws toch CP? Hoop maar dat de zaadtest bij de gyn straks beter is.. Jouw bericht is in ieder geval hoopvol!
Waaaaaatquote:Op maandag 21 september 2009 22:13 schreef IslaBonita het volgende:
Ik dacht al, heb ik iets gemist? Maar toen ik in het andere topic keek zag ik het... Crazy Princess je bent zwanger! Whaaaaaaaa wat geweldig! Gefeliciteerd meid!![]()
![]()
![]()
(en dan kom je hier en zeg je niks...gelukkig houdt Mijsje ons op de hoogte!)
Is inderdaad heel aangrijpend. Ik ken het filmpje maar zal er nu niet naar kijken aangezien ik weet hoe ik er op reageer.quote:Op maandag 21 september 2009 23:07 schreef Guess. het volgende:
Kwam dit tegen,vind het erg mooi en emotioneel maar weet het momenteel ff niet meer
PS: Klinkt wel heel dramatisch maar ik bedoel dus wat kinderen/zwanger worden weet ik het ff niet,ben de goede hoop dat het bij ons natuurlijk gaat ff kwijt.
ditoquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:40 schreef IslaBonita het volgende:
Jeetje Guess wat een tranentrekker! Zit ik hier op de vroege ochtend te janken...
Maar meid altijd hoop houden hoor!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |