Sterker nog, ik ben al twee keer direct na het testen ongesteld geworden. Geen aanrader dus.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:28 schreef Guess. het volgende:
Die 2 voor 5 euro van het kruidvat hoor ik goede verhalen over (alleen heb ik er nog nooit positief mee getest![]()
)
Ik ben afgelopen dinsdag ongesteld geworden. Ik heb ook gewoon mijn pilstripje afgemaakt. (afgelopen donderdag de laatste geslikt)quote:Op donderdag 17 september 2009 11:51 schreef Poezebeest het volgende:
Charmed-Angel; als je niet precies weet wanneer je ongesteld bent geweest moet je de volgende even afwachten. De eerste dag van je menstruatie is dan dag 1. Dan heb je ongeveer 14 dagen later je eisprong. Dit kun je onder andere merken doordat je cervixslijm verandert, het wordt eiwit-achtig en dan weer 14 dagen later is je menstruatie. Maar dit is wel het ideaal plaatje. Lang niet ieder lichaam doet hetzelfde en het heeft even de tijd nodig voordat je je eigen lichaam door hebt. Iedere dag seksen is niet echt vol te houden lijkt me en daarnaast niet zo goed voor de zaadkwaliteit. Om de dag is beter
duimt meequote:Op donderdag 17 september 2009 11:59 schreef Kolonia het volgende:
* in de duimstand voor Clovertje, CP, Mijsje en vrouwtje-theelepel![]()
Owhja, dat had je idd gezegd...quote:Op donderdag 17 september 2009 13:31 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Haha erg lief van jullie maar ik doe nog niet echt mee he, ik start in November met klussen. Ik ben nu eventjes 10 kilo aan het afvallen zodat ik als ik zwanger mag worden niet weer zo'n bakbeest word.
ik wel... ongeacht de afloop daarmee...quote:Op donderdag 17 september 2009 11:28 schreef Guess. het volgende:
Die 2 voor 5 euro van het kruidvat hoor ik goede verhalen over (alleen heb ik er nog nooit positief mee getest![]()
)
Aah daar ben je!quote:Op donderdag 17 september 2009 14:39 schreef mijsje het volgende:meiden, ik heb even niet zo heel erg strikt meegepost, voel me niet zo lekker in m'n velletje...
en voel ik al wat? ehm, ja, maar niet wat ik graag wilde voelen... ik ben gisteren ongesteld geworden, dus dat was mijn allerlaatste kans op eigen actie...
Ik wil graag uit het bovenste lijstje, en ik wil wel in het onderste lijstje. NOD's zijn voor mij dus niet meer zo belangrijk, aangezien het iedere keer WOD's blijven...
quote:Op donderdag 17 september 2009 16:47 schreef CrazyPrincess het volgende:
mijsje
over 2 weken heb je een afspraak toch? Ik hoop dat jullie dan snel duidelijkheid krijgen
Ik heb 4 Kruidvattesten in huis (2x2). Ik vroeg dus twee doosjes, zegt dat vrouwtje achter de balie: "Er zitten er al twee in een pakje he!". Ik:![]()
Ben ik nou zo raar om er 4 te kopen?![]()
Nee hoor, ik koop of bestel ze per 6 en gebruik er steeds zeker 3 voor de zekerheidquote:Op donderdag 17 september 2009 16:47 schreef CrazyPrincess het volgende:
mijsje
over 2 weken heb je een afspraak toch? Ik hoop dat jullie dan snel duidelijkheid krijgen
Ik heb 4 Kruidvattesten in huis (2x2). Ik vroeg dus twee doosjes, zegt dat vrouwtje achter de balie: "Er zitten er al twee in een pakje he!". Ik:![]()
Ben ik nou zo raar om er 4 te kopen?![]()
Ja, ik doe ook mee!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:59 schreef Kolonia het volgende:
* in de duimstand voor Clovertje, CP, Mijsje en vrouwtje-theelepel![]()
Pff, Mijsje, nee. Ik gun het je onderhand meer dan ik het mezelf gun. Ik hoop dat je snel de MMM weer uit kunt met een bol buikie.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:39 schreef mijsje het volgende:
meiden, ik heb even niet zo heel erg strikt meegepost, voel me niet zo lekker in m'n velletje...
en voel ik al wat? ehm, ja, maar niet wat ik graag wilde voelen... ik ben gisteren ongesteld geworden, dus dat was mijn allerlaatste kans op eigen actie...
Ik wil graag uit het bovenste lijstje, en ik wil wel in het onderste lijstje. NOD's zijn voor mij dus niet meer zo belangrijk, aangezien het iedere keer WOD's blijven...
[..]
ik wel... ongeacht de afloop daarmee...
Nou, over ovulatietestjes gesproken, de mijne worden nu toch weer flink donkerder opeens. Niet positief donker (donkerder dan de controlestreep) maar toch wel echt... Snap er niks van.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen dinsdag ongesteld geworden. Ik heb ook gewoon mijn pilstripje afgemaakt. (afgelopen donderdag de laatste geslikt)
Ja mijn man denk natuurlijk 'LEKKER' elke dag seks. Hahaha. Maar natuurlijk houd niemand dat vol. Hahaha. Om de dag vind ik zelf ook beter.
Die ovulatietesten is dat wat?
Nu heb ik 13 jaar de pil geslikt, moet je lichaam er nog aan wennen? Duurt het bij mij dan wat langer? Of is het dan nog steeds, 'ieder lichaam is anders'?
Wat ik niet snap, schoonzusje slikte ook de pil, is ziek geweest en een maand daarna was ze zwanger.
Nou, ik gun het mezelf echt hartstikke hoor, en alle andere dames hier ook trouwens. Maar mijn hart gaat gewoon echt een beetje naar je uit. Kan het niet helpen. Ik ga volgens mij echt hardop staan juichen wanneer het bij je is gelukt. En hopelijk is dat heel snel!quote:Op donderdag 17 september 2009 19:57 schreef mijsje het volgende:
Meiden wat zijn jullie lief voor me!doet me echt goed!
en inderdaad Isla, een magnetronbaby vind ik ook prima!Als ik het maar zelf mag dragen! (is de eis die manlief eraan gesteld heeft...)
CP, je bent niet raar hoor, met 2 doosjes en dus 4 testen in huis, die heb ik meestal ook wel in huis... ik gebruik ze bijna nooit, alleen als ik echt twijfel... en toen ik zwanger bleek te zijn heb ik (maar) twee testen gebruikt, maar als ik wat langer zwanger was gebleven, had ik er denk ik wel wat meer gebruikt...
MinnieMin, dat vind ik heel lief van je, dat je dat zegt, maar je moet het een ander niet meer gunnen dan jezelf hoor!Ik gun het ons allebei gewoon heel erg, net als ieder ander in dit en het andere topic, maar omdat je zelf IRL leeft, moet je het jezelf het meeste gunnen hoor... (ja, ik leef ook wel IRL, maar dat maakt een ander hier niet mee...
) maar ik vind het echt super lief van je!
Helemaal mee eens. Het is echt niet erg om een beetje hulp te krijgen. Het lijkt misschien wat minder romantisch allemaal, maar ik ervaar de MMM juist ook als iets moois in m'n relatie. Het is maar wat je er zelf van maakt. En als het straks gelukt is doet het 'hoe' er inderdaad niet meer toequote:Op donderdag 17 september 2009 20:24 schreef prinseszondererwt het volgende:
Even een dikkevoor mijsje. Hopelijk heb je nu wel snel resultaat, dan maakt het 'hoe' helemaal niet zoveel uit joh.
quote:Op donderdag 17 september 2009 20:05 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Nou, ik gun het mezelf echt hartstikke hoor, en alle andere dames hier ook trouwens. Maar mijn hart gaat gewoon echt een beetje naar je uit. Kan het niet helpen. Ik ga volgens mij echt hardop staan juichen wanneer het bij je is gelukt. En hopelijk is dat heel snel!
Zo flauw he Rocka dat je dat nou niet even voor ons uitrekend allemaalquote:Op zondag 20 september 2009 12:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Borra, zie OP:
'Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan'BVD
He balen zeg. kusje voor jouquote:Op zondag 20 september 2009 10:15 schreef KoninginJuliana het volgende:
Ik ben ongesteld geworden vanmorgen..
Morgen de h.a. maar eens bellen voor een afspraak.
quote:Op zondag 20 september 2009 11:17 schreef Borra het volgende:
Charmed Angel had je nog geen gedag gezegd![]()
Oh ja, dat had ik inderdaad wel gelezen.quote:Op maandag 21 september 2009 09:36 schreef KoninginJuliana het volgende:
in het verleden chlamydia gehad![]()
Ik heb voor morgenvroeg een afspraak met de huisarts.
Ik snap dat NOD nog niet helemaal. Hahaha.quote:Op maandag 21 september 2009 09:36 schreef KoninginJuliana het volgende:
Oja, kan een MOD mijn nod naar 18 oktober zetten?
Je snapt em wel!quote:Op maandag 21 september 2009 10:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap dat NOD nog niet helemaal. Hahaha.
Volgens de kalender moet ik 12 oktober ongesteld worden. (wat ik natuurlijk niet hoop, maar denk het wel, anders is het wel heel erg snel) Is mijn NOD dan 12-10?
Wij hadden hetzelfde probleem. In het lab hebben ze het zaad toen opgewerkt en dat wat er over bleef was ineens van erg goede kwaliteit. Bleek dat de manke en dooie zaadjes de goede zaadjes gewoon in de weg zaten. Was een soort hardlopen met overal lijken op de baanquote:Op maandag 21 september 2009 17:16 schreef IslaBonita het volgende:
Ja in het ziekenhuis zal het wel anders gaan... Het was zeker cool... maarja, er zwom niet veel en wat er zwom ging niet hard...en sommige waren misvormd. Niet zo cool dus...![]()
Ken je niemand met een microscoop? Kun je het daar even bekijken haha
Ik heb wel vaker verhalen gehoord dat de huisarts er niets van bakte. Maar goed, daar kun je natuurlijk niet vanuit gaan. Ik ga natuurlijk wel voor je duimen dat het allemaal meevaltquote:Op maandag 21 september 2009 20:43 schreef IslaBonita het volgende:
Dat is dan toch wel goed nieuws toch CP? Hoop maar dat de zaadtest bij de gyn straks beter is.. Jouw bericht is in ieder geval hoopvol!
Waaaaaatquote:Op maandag 21 september 2009 22:13 schreef IslaBonita het volgende:
Ik dacht al, heb ik iets gemist? Maar toen ik in het andere topic keek zag ik het... Crazy Princess je bent zwanger! Whaaaaaaaa wat geweldig! Gefeliciteerd meid!![]()
![]()
![]()
(en dan kom je hier en zeg je niks...gelukkig houdt Mijsje ons op de hoogte!)
Is inderdaad heel aangrijpend. Ik ken het filmpje maar zal er nu niet naar kijken aangezien ik weet hoe ik er op reageer.quote:Op maandag 21 september 2009 23:07 schreef Guess. het volgende:
Kwam dit tegen,vind het erg mooi en emotioneel maar weet het momenteel ff niet meer
PS: Klinkt wel heel dramatisch maar ik bedoel dus wat kinderen/zwanger worden weet ik het ff niet,ben de goede hoop dat het bij ons natuurlijk gaat ff kwijt.
ditoquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:40 schreef IslaBonita het volgende:
Jeetje Guess wat een tranentrekker! Zit ik hier op de vroege ochtend te janken...
Maar meid altijd hoop houden hoor!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |