abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72834571
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:28 schreef Guess. het volgende:
Die 2 voor 5 euro van het kruidvat hoor ik goede verhalen over (alleen heb ik er nog nooit positief mee getest )
Sterker nog, ik ben al twee keer direct na het testen ongesteld geworden. Geen aanrader dus.
pi_72834723
Zouden ze behekst zijn?
pi_72834762
Nou omdat wat mensen t vroegen, nog geen nieuws hier Nog niet ongesteld, maar ook nog niet getest. Heb met mezelf afgesproken dat ik maandag weer mag gaan testen.

Spannend met alle vage ovulatietesten, hopelijk wel met resultaat.
En de mensen die ook op hun nod wachten ook spannend. Ik duim voor iedereen
pi_72834799
KJ: ik ben naar de ha gegaan omdat het lijkt alsof mijn luteale fase maar heel kort is, heb 5 dagen na de eisprong al bloedverlies.

CP; spannend hoor, maandag testen. Hoewel ik denk dat als je zwanger bent iedere test positief test. Ik duim voor je

Charmed-Angel; als je niet precies weet wanneer je ongesteld bent geweest moet je de volgende even afwachten. De eerste dag van je menstruatie is dan dag 1. Dan heb je ongeveer 14 dagen later je eisprong. Dit kun je onder andere merken doordat je cervixslijm verandert, het wordt eiwit-achtig en dan weer 14 dagen later is je menstruatie. Maar dit is wel het ideaal plaatje. Lang niet ieder lichaam doet hetzelfde en het heeft even de tijd nodig voordat je je eigen lichaam door hebt. Iedere dag seksen is niet echt vol te houden lijkt me en daarnaast niet zo goed voor de zaadkwaliteit. Om de dag is beter
pi_72835033
* in de duimstand voor Clovertje, CP, Mijsje en vrouwtje-theelepel
pi_72835139
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:51 schreef Poezebeest het volgende:

Charmed-Angel; als je niet precies weet wanneer je ongesteld bent geweest moet je de volgende even afwachten. De eerste dag van je menstruatie is dan dag 1. Dan heb je ongeveer 14 dagen later je eisprong. Dit kun je onder andere merken doordat je cervixslijm verandert, het wordt eiwit-achtig en dan weer 14 dagen later is je menstruatie. Maar dit is wel het ideaal plaatje. Lang niet ieder lichaam doet hetzelfde en het heeft even de tijd nodig voordat je je eigen lichaam door hebt. Iedere dag seksen is niet echt vol te houden lijkt me en daarnaast niet zo goed voor de zaadkwaliteit. Om de dag is beter
Ik ben afgelopen dinsdag ongesteld geworden. Ik heb ook gewoon mijn pilstripje afgemaakt. (afgelopen donderdag de laatste geslikt)

Ja mijn man denk natuurlijk 'LEKKER' elke dag seks. Hahaha. Maar natuurlijk houd niemand dat vol. Hahaha. Om de dag vind ik zelf ook beter.

Die ovulatietesten is dat wat?

Nu heb ik 13 jaar de pil geslikt, moet je lichaam er nog aan wennen? Duurt het bij mij dan wat langer? Of is het dan nog steeds, 'ieder lichaam is anders'?
Wat ik niet snap, schoonzusje slikte ook de pil, is ziek geweest en een maand daarna was ze zwanger.
pi_72835174
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:59 schreef Kolonia het volgende:
duimt mee
pi_72837465
Haha erg lief van jullie maar ik doe nog niet echt mee he, ik start in November met klussen. Ik ben nu eventjes 10 kilo aan het afvallen zodat ik als ik zwanger mag worden niet weer zo'n bakbeest word.
pi_72837866
Dat zou ik ook moeten doen, vrouwtje T.

Oh, Poezebeest das inderdaad vreemd. Weet je nu iets meer, hoe dat zit?

Mijsje, meldplicht!

Ik ben ook heel hard aan het duimen voor de 4 dames genoemde dames en voor mezelf natuurlijk Ik moet ook maandag, CP. Maar heb er een hard hoofd in. Ik hoop voor jullie dat het anders is.

Charmed, ik heb jou nog geeneens welkom geheten, dus bij deze
pi_72838433
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:31 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Haha erg lief van jullie maar ik doe nog niet echt mee he, ik start in November met klussen. Ik ben nu eventjes 10 kilo aan het afvallen zodat ik als ik zwanger mag worden niet weer zo'n bakbeest word.
Owhja, dat had je idd gezegd...
Eventjes 10 kilo afvallen, knap als je dat eventjes doet, ik heb al moeite met 5 kilo afvallen. Lukt het een beetje?? In ieder geval veel succes ermee!\

KJ; ik weet nog niks, de volgende cyclus krijg ik echo's en wordt er bloedgeprikt om zicht op mijn cyclus te krijgen. Gyn sprak over mogelijk een probleem in de hormoonhuishouding. We wachten af.
pi_72839722
meiden, ik heb even niet zo heel erg strikt meegepost, voel me niet zo lekker in m'n velletje...

en voel ik al wat? ehm, ja, maar niet wat ik graag wilde voelen... ik ben gisteren ongesteld geworden, dus dat was mijn allerlaatste kans op eigen actie...
Ik wil graag uit het bovenste lijstje, en ik wil wel in het onderste lijstje. NOD's zijn voor mij dus niet meer zo belangrijk, aangezien het iedere keer WOD's blijven...
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:28 schreef Guess. het volgende:
Die 2 voor 5 euro van het kruidvat hoor ik goede verhalen over (alleen heb ik er nog nooit positief mee getest )
ik wel... ongeacht de afloop daarmee...
  donderdag 17 september 2009 @ 14:50:13 #112
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72840071
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:39 schreef mijsje het volgende:
meiden, ik heb even niet zo heel erg strikt meegepost, voel me niet zo lekker in m'n velletje...

en voel ik al wat? ehm, ja, maar niet wat ik graag wilde voelen... ik ben gisteren ongesteld geworden, dus dat was mijn allerlaatste kans op eigen actie...
Ik wil graag uit het bovenste lijstje, en ik wil wel in het onderste lijstje. NOD's zijn voor mij dus niet meer zo belangrijk, aangezien het iedere keer WOD's blijven...
Aah daar ben je!
Maar niet met het nieuws wat ik had willen horen...
meissie toch
pi_72840156
He shit zeg, Mijsje.. Balen, enorm. Heel begrijpelijk dat je je even niet zo goed voelt.
pi_72840280
Mijsje; wat enorm balen dat het deze ronde toch weer een wod is geworden Begrijpelijk dat je niet zo lekker in je vel zit. Ik hoop dat de gyn wél iets kan doen zodat je snel zwanger bent. In ieder geval een hele dikke knuffel voor jou schuift een grote bak Ben & Jerry's door en een tranentrekkende film met tissues, helpt hier altijd erg goed
pi_72840525
bedankt meiden...
* mijsje pakt de Ben & Jerry's aan en begint te smullen tijdens de tranentrekkende film met tissues... doet me goed...
pi_72840954
Mijsje... balen...

O, en wat testen betreft: ik had de dipsticks van sensitest. Lekker goedkoop en gaf gewoon de goede uitslag. Maandenlang negatief... niks te bekennen, geen twijfel mogelijk. En toen ik zwanger was de dag voor NOD al een duidelijke streep!
pi_72842035
Mijsje..... dikke dikke knuffel uit Amsterdam!!!
Hoop houden hoor.....die (magnetron?!!) beebie komt er wel!

En voor de rest van de afwachtende dames...ik nog steeds!!!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_72842185
Mijsje...

Hopelijk heb je maar een heel klein beetje mmm nodig.
pi_72844165
mijsje
over 2 weken heb je een afspraak toch? Ik hoop dat jullie dan snel duidelijkheid krijgen

Ik heb 4 Kruidvattesten in huis (2x2). Ik vroeg dus twee doosjes, zegt dat vrouwtje achter de balie: "Er zitten er al twee in een pakje he!". Ik:
Ben ik nou zo raar om er 4 te kopen?
pi_72845249
quote:
Op donderdag 17 september 2009 16:47 schreef CrazyPrincess het volgende:
mijsje
over 2 weken heb je een afspraak toch? Ik hoop dat jullie dan snel duidelijkheid krijgen

Ik heb 4 Kruidvattesten in huis (2x2). Ik vroeg dus twee doosjes, zegt dat vrouwtje achter de balie: "Er zitten er al twee in een pakje he!". Ik:

Vraag maar aan Brighteyes Als hij negatief is, kun je ze later gewoon gebruiken en als hij positief is, wil je natuurlijk wel meerdere keren bevestiging zien
pi_72845375
Ach mijsje....even een dikke voor jou!
pi_72848077
quote:
Op donderdag 17 september 2009 16:47 schreef CrazyPrincess het volgende:
mijsje

Nee hoor, ik koop of bestel ze per 6 en gebruik er steeds zeker 3 voor de zekerheid
Geeft niets, gewoon dom terug kijken. Spannend, ik duim voor je!
pi_72848257
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:59 schreef Kolonia het volgende:
Ja, ik doe ook mee!

edit: Voor de meiden die nog niet ongesteld zijn geworden of het hebben uitgesteld dan...
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:39 schreef mijsje het volgende:

[..]

ik wel... ongeacht de afloop daarmee...
Pff, Mijsje, nee. Ik gun het je onderhand meer dan ik het mezelf gun. Ik hoop dat je snel de MMM weer uit kunt met een bol buikie.
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:03 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik ben afgelopen dinsdag ongesteld geworden. Ik heb ook gewoon mijn pilstripje afgemaakt. (afgelopen donderdag de laatste geslikt)

Ja mijn man denk natuurlijk 'LEKKER' elke dag seks. Hahaha. Maar natuurlijk houd niemand dat vol. Hahaha. Om de dag vind ik zelf ook beter.

Die ovulatietesten is dat wat?

Nu heb ik 13 jaar de pil geslikt, moet je lichaam er nog aan wennen? Duurt het bij mij dan wat langer? Of is het dan nog steeds, 'ieder lichaam is anders'?
Wat ik niet snap, schoonzusje slikte ook de pil, is ziek geweest en een maand daarna was ze zwanger.
Nou, over ovulatietestjes gesproken, de mijne worden nu toch weer flink donkerder opeens. Niet positief donker (donkerder dan de controlestreep) maar toch wel echt... Snap er niks van.

Mijn lichaam moest heel erg wennen. Maar mijn beste vriendinnetje bijvoorbeeld helemaal niet, en we waren even lang aan de pil. Ze is inmiddels bevallen van een supermooie gezonde dochter. We waren bijna tegelijkertijd begonnen met stoppen met de pil... (terwijl we ook ooit bijna tegelijkertijd met die rotzooi waren begonnen)... Dus echt alles kan.
pi_72850601
Ach Mijsje, wat ontzettend jammer...

Maar hopelijk kan de gynaecoloog een wondertje verrichten voor jullie, daar duimen we nu dan maar voor!
pi_72850962
Meiden wat zijn jullie lief voor me! doet me echt goed!
en inderdaad Isla, een magnetronbaby vind ik ook prima! Als ik het maar zelf mag dragen! (is de eis die manlief eraan gesteld heeft...)

CP, je bent niet raar hoor, met 2 doosjes en dus 4 testen in huis, die heb ik meestal ook wel in huis... ik gebruik ze bijna nooit, alleen als ik echt twijfel... en toen ik zwanger bleek te zijn heb ik (maar) twee testen gebruikt, maar als ik wat langer zwanger was gebleven, had ik er denk ik wel wat meer gebruikt...

MinnieMin, dat vind ik heel lief van je, dat je dat zegt, maar je moet het een ander niet meer gunnen dan jezelf hoor! Ik gun het ons allebei gewoon heel erg, net als ieder ander in dit en het andere topic, maar omdat je zelf IRL leeft, moet je het jezelf het meeste gunnen hoor... (ja, ik leef ook wel IRL, maar dat maakt een ander hier niet mee... ) maar ik vind het echt super lief van je!
pi_72851001
Mardis, dank je wel, daar hopen we inderdaad op nu. Jammer dat het mezelf niet is gelukt, maar nu moet ik omschakelen. de afspraak staat gelukkig al, en nu dus door naar die datum...
pi_72851074
Mijsje, wat ontzettend balen je bent altijd zo lief voor ons, we gunnen het je zo!, zet hem op he, je slaat je hier wel doorheen want je komt over als een sterke vrouw, sterkte
pi_72851323
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:57 schreef mijsje het volgende:
Meiden wat zijn jullie lief voor me! doet me echt goed!
en inderdaad Isla, een magnetronbaby vind ik ook prima! Als ik het maar zelf mag dragen! (is de eis die manlief eraan gesteld heeft...)

CP, je bent niet raar hoor, met 2 doosjes en dus 4 testen in huis, die heb ik meestal ook wel in huis... ik gebruik ze bijna nooit, alleen als ik echt twijfel... en toen ik zwanger bleek te zijn heb ik (maar) twee testen gebruikt, maar als ik wat langer zwanger was gebleven, had ik er denk ik wel wat meer gebruikt...

MinnieMin, dat vind ik heel lief van je, dat je dat zegt, maar je moet het een ander niet meer gunnen dan jezelf hoor! Ik gun het ons allebei gewoon heel erg, net als ieder ander in dit en het andere topic, maar omdat je zelf IRL leeft, moet je het jezelf het meeste gunnen hoor... (ja, ik leef ook wel IRL, maar dat maakt een ander hier niet mee... ) maar ik vind het echt super lief van je!
Nou, ik gun het mezelf echt hartstikke hoor, en alle andere dames hier ook trouwens. Maar mijn hart gaat gewoon echt een beetje naar je uit. Kan het niet helpen. Ik ga volgens mij echt hardop staan juichen wanneer het bij je is gelukt. En hopelijk is dat heel snel!
pi_72852078
Even een dikke voor mijsje. Hopelijk heb je nu wel snel resultaat, dan maakt het 'hoe' helemaal niet zoveel uit joh.
pi_72853118
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:24 schreef prinseszondererwt het volgende:
Even een dikke voor mijsje. Hopelijk heb je nu wel snel resultaat, dan maakt het 'hoe' helemaal niet zoveel uit joh.
Helemaal mee eens. Het is echt niet erg om een beetje hulp te krijgen. Het lijkt misschien wat minder romantisch allemaal, maar ik ervaar de MMM juist ook als iets moois in m'n relatie. Het is maar wat je er zelf van maakt. En als het straks gelukt is doet het 'hoe' er inderdaad niet meer toe
pi_72853515
Bedankt voor het duimen allemaal
Ik verwacht zelf niets, maar ach alles is mogelijk denk ik

Charmed Angel, ik heb zelf deze keer maar 2 maanden de pil geslikt en mijn hele cyclus is in de war.
Vorige keer dat ik stopte had ik gewoon een cyclus van 28 dagen. Dus zelfs bij 1 persoon kan het iedere keer anders zijn.

Vergeet ik mijsje helemaal! Wat jammer zeg dat het niet raak is Hopelijk heeft de MMM snel resultaat!
pi_72854939
he mijsje toch het was je zo gegund een eigen gebakken kindje
hoop dat je maar heel even de MMM nodig hebt om alsnog een mooi kindje af te bakken
pi_72855766
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:05 schreef MinnieMin het volgende:

[..]

Nou, ik gun het mezelf echt hartstikke hoor, en alle andere dames hier ook trouwens. Maar mijn hart gaat gewoon echt een beetje naar je uit. Kan het niet helpen. Ik ga volgens mij echt hardop staan juichen wanneer het bij je is gelukt. En hopelijk is dat heel snel!
dank je wel... ik kleur ervan...

En iedereen weer bedankt hoor, dat doet echt zo goed als je je gewoon even k*t voelt... ik kon jullie steun en lieve woorden wel weer even gebruiken...
pi_72878595
mijsje wat naar zeg!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_72900345
Koningin Juliana en Suuzz, hoe is het bij jullie? Al enige voortekenen?
Meiden fijn weekend allemaal!
pi_72910489
*IslaBonita*

Voel van alles en ook weer niets! ik ben vorige week wel aantal keer misselijk geweest en ook keertje overgeven en voel ook wat gerommel in onderbuik. Maar ben beetje bang dat ik het mezelf aanpraat. Zou ook wel heel snel zijn dat ik zoveel zou voelen!
Moet het gewoon even afwachten Wil dinsdag of woensdag gaan testen. Ik en vriendjelief gaan paar dagen weg dus wil het dan graag weten. ik probeer er naar te kijken als een win-win situatie! Of ik ben zwanger of ik word ongesteld en kan lekker een wijntje drinken
Liefst het eerste natuurlijk
Ik hou jullie op de hoogte!
  zaterdag 19 september 2009 @ 18:09:43 #137
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72910562
Spannend Suuzz!
pi_72921271
Suuuzz wat spannend meid! Natuurlijk kun je al van alles voelen lijkt mij, als je zwanger zou zijn gebeurt er al heel wat in je lichaam. Hoop het heel erg voor je!We duimen nog even door!
pi_72925667
Ik ben ongesteld geworden vanmorgen..
Morgen de h.a. maar eens bellen voor een afspraak.
pi_72925927
voor KoninginJuliana
pi_72926017
Suuzzz; spannend hoor! Ik duim voor je

KJ; balen Knuffel voor jou
pi_72926813
Koningin Juliana, wat jammer zeg, is het de eerste keer dat je hiervoor naar de huisarts gaat? hopelijk kan de huisarts je helpen. Heb je al geprobeerd om te temperaturen? ik zie dat dames die wat langer bezig zijn hier vaak mee beginnen, heb zelf nog geen ervaring hiermee.

Suuzz spannend!

Charmed Angel had je nog geen gedag gezegd

Volgens mij kan de openingspost ook veranderd worden. Marike77 is ongesteld geworden (geen NOD doorgegeven), net als Mijsje (mijsje wilde in het onderste lijstje).

Vrouwtje Theelepel al ongesteld? ik geloof dat jij nog even wachtte voor dat je echt bezig ging. Het zou mooi zijn als je een beetje een regelmatige cyclus krijgt..
pi_72926820
Koningin, balen zeg.

Suuzz, kom maar op met die strepen!

Hier zijn de wachtweken weer begonnen, het weekend van 3 oktober NOD. Niet zo heel spannend meer hoor. Ik ga er maar van uit dat het niet is gelukt, dan kan het alleen maar meevallen.
  zondag 20 september 2009 @ 12:43:30 #144
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72929198
Borra, zie OP:
'Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan'

BVD
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 20 september 2009 @ 13:11:02 #145
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72930101
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Borra, zie OP:
'Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan'

BVD
Zo flauw he Rocka dat je dat nou niet even voor ons uitrekend allemaal
Mag mijn NOD op 13oktober,had em nog niet eerder door gegeven

Sorry als ik hier wat minder post dan voorheen maar heb het op het moment erg druk en probeer er iets minder mee bezig te zijn,het word me gewoon te veel om er constant mee bezig te zijn.Op (andere) zw-sites ben ik momenteel helemaal niet meer actief.Ik lees nog wel elke dag mee hoor hier en wens voor iedereen natuurlijk heel snel een mooie zwangerschap.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_72930168
mijn nod mag op 2 okt. denk dat het wel ongeveer zal kloppen:)
pi_72931631
Ik ben helaas nog niet ongesteld. Ik had ook een beetje gehoopt dat ik meteen regelmatig zou zijn. Maar goed ik wacht af. (geen kans op zwangerschap nog btw)
pi_72932221
KoninginJuliana, wat jammer

Hier verder geen nieuws, menstruatie is weer over dus we oefenen nu eerst maar weer tot we weer aan de klus kunnen
pi_72932634
KJ, wat balen! Dikke voor jou. Misschien dat de ha je een klein beetje verder kan helpen?

PZE, ik zit gezellig samen met je in de wachtweken.
Ik ga er ook van uit dat het niet gelukt is (omdat de sl-test negatief was) Al voel ik alweer "andere" dingen. Heb klein beetje pijnlijke borsten en af en toe (al een paar dagen) buikpijn. Maar zit pas vier dagen na mijn ovulatie, dus dat kan nog helemaal niet. Zal wel een virusje zijn ofzo ...(nee niet wat ik in mijn borsten voel, bedoel natuurlijk die buikpijn)

Heb nu vakantie dus ben er alleen maar mee bezig. Niet goed. Ga maar eens een hobby zoeken ofzo.
pi_72938322
quote:
Op zondag 20 september 2009 10:15 schreef KoninginJuliana het volgende:
Ik ben ongesteld geworden vanmorgen..
Morgen de h.a. maar eens bellen voor een afspraak.
He balen zeg. kusje voor jou
quote:
Op zondag 20 september 2009 11:17 schreef Borra het volgende:
Charmed Angel had je nog geen gedag gezegd

Vond het wel vreemd hoor, vrijdag zou ik dus eigenlijk de pil moeten slikken Dus was wel vaag, gek dat dat eigenlijk dus een gewoonte is geworden.

Zaterdag toch maar aan mijn ouders en schoonouders verteld. Dat ik gestopt ben met de pil. Maar wel gevraagd of ze niet elke maand gaan vragen: ben je al zwanger? Mijn tante die spiritueel is aangelegd zei dat 2009/2010 (dec of jan) mijn jaar wordt. Nou hopen dat ik snel zwanger ben dan, hihihi.

Maar goed de jackpot winnen valt bij mij er ook onder hoor
pi_72940951
Charmed-Angel; die Jackpot is natuurlijk altijd mooi meegenomen Ik ben al bijna een jaar van de pil af en moet zeggen dat ik m niet mis. Ik was sowieso nooit zo'n goede regelmatige slikker, ik vergat m toch wel regelmatig, maar dan nam ik m de volgende ochtend gewoon in. Dat ik nooit 'ongewenst' zwanger ben geworden ligt hopelijk aan de condooms

IslaBonita; ik zit nu ook 4 of 5 dagen na de eisprong en ik heb ook een beetje buikpijn. Pijnlijke boobs heb ik nog niet, maar die zullen wel snel komen verwacht ik. Ook is dag 5 de dag dat ik de laatste cyclussen steeds bloedverlies had, extra spannend dus...
  zondag 20 september 2009 @ 18:48:30 #152
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72941844
Ja spannend poezebeest,ik duim voor je
pi_72941847
C-A, die jackpot kun je goed gebruiken mocht je dat jaar een kindje krijgen....Duimen voor allebei maar!

PZE, ik hoop voor je dat die bloeding weg blijft. Ik heb sinds ik "bezig" ben voor een kindje elke maand licht bloedverlies/bruinverlies gehad, een week na de eisprong. Hoopte steeds dat het een innestelingsbloeding was maar werd een week later toch ongesteld. Nu hoop ik ook op....helemaal niks!!
Duimen dan maar dat er Helemaal Niks komt. Maar wel een tweede streepje!
pi_72942514
Rockabella, sorry niet goed gelezen ..

Ik zit nu 6 dagen na eisprong, maar voel nog helemaal niets
pi_72942964
Misschien maar beter ook Borra. Ik heb alle maanden van alles gevoeld en gehad maar ik was niet zwanger. Kan dus alle kanten op!
pi_72943329
Ergens denk ik dat ook hoor, hoe minder je voelt hoe beter, maar dat is nergens op gebaseerd, laat staan evidence-based. Het is gewoon een kwestie van afwachten

Isla, precies wat jij zegt, allleen van mij begint wat eerder en ik word eigenlijk standaad 10 dagen na de eisprong ongesteld. Dacht de eerste keren ook dat het misschien een innestelingsbloeding zou kunnen zijn geweest, maar toch werd ik iedere keer ongesteld, dus daar ga ik ook niet meer vanuit. Ik ga ook nergens meer vanuit, ben al zo vaak voor de gek gehouden door mijn lichaam. En nu staan er allemaal onderzoeken gepland dus laat het dan maar duidelijk worden of er iets aan de hand is. Misschien hebben we wel de verkeerde timing, wat ik me trouwens niet kan voorstellen, we zullen zien
pi_72944099
Spannende tijd hoor Poezebeest. Hopelijk morgen geen bloeding en die onderzoeken geven je ongetwijfeld meer duidelijkheid. Lijkt mij heel fijn als er even naar gekeken wordt.
pi_72945392
Oeps Poezebeest, had even verkeerd gelezen, dat was jij en niet PZE..
MIsschien is je luteale fase te kort? Nouja dat is maar gissen. Je hebt meer aan de HA. Hoop dat daar wat uitkomt! (of liever niet; dat het normaal is en het gewoon bij jou hoort en jij en je manetje helemaal gezond en vruchtbaar zijn)
pi_72945580
hey, nieuwe aanwas die ik gemist had... charmed_angel welkom!

Poezebeest, ik duim voor je, dat het nu eens gewoon goed gaat... en dat de onderzoeken inderdaad meer duidelijkheid geven, zodat je meer begrijpt van je eigen lijf en je cyclus...

ik ben zoals iedereen al gemerkt en gezien heeft ook minder actief hier... ik probeer ook wat minder met zwanger worden bezig te zijn, aangezien ik blijkbaar dus toch niet zwanger word... maar goed, ik wil even wat rust hebben na een hele hectische tijd waarin er veel aan de hand was.
ik lees nog steeds mee, maar vaak om de dag... ik duim nog steeds wel voor iedereen dat het bij jullie allemaal niet zo lang hoeft te duren als bij mij en m'n mannetje...
pi_72953375
Oeh ik lees dat het spannend is voor Suuzz.
Een voor KJ, jammer dat het niet gelukt is!
Poezebeest, ik hoop dat je snel meer weet en dat het snel raak is!

Enne hier nog geen nieuws. Morgen weet ik meer Maar denk niet dat ik zwanger ben
Nou ja weer een zwangere in mijn omgeving erbij hehe. Dit keer mijn schoonzus, die twee weken na mijn zus is uitgerekend is.
pi_72954540
Even vanaf m'n mobiel aangezien internet eruit ligt, ik las dat er een wod dag was ipv nod, balen dikke Knuf!
ook voor mijsje en guess even wat rust in de tent bij jullie, hoop dat jullie de rust en kracht vinden!
bij clovertje wordt het druk in de familie nu jij zelf!
verder denk en duim ik aan en voor jullie allemaal
pi_72958487
Jammer zeg KoninginJuliana.
Ik heb even gemist waarom je de huisarts gaat bellen.
Onregelmatige cyclus?

Hoe is het met Suuzzz?

En Clovertje houdt het ook nog even spannend geloof ik. Zou wel leuk zijn als je gelijk met je zus en schoonzus zwanger zou zijn.
pi_72958796
in het verleden chlamydia gehad
Ik heb voor morgenvroeg een afspraak met de huisarts.

Clovertje, spannend!
Suuz, voel je al wat?

Oja, kan een MOD mijn nod naar 18 oktober zetten?
pi_72959124
Hier nog steeds niets. Net weer een negatieve test. Dus ga er echt van uit dat het niets is deze maand. Maar wordt er wel gek van Hopelijk snel ongesteld of snel een positieve test.

Het stomme was helemaal als ik dus een "normale" cyclus van 28 dagen had gehad en zwanger was geweest was ik dus 3 dagen na mijn schoonzus uitgerekend
En druk nier alleen in de familie, druk overal met baby's straks Er zijn echt superveel mensen zwanger hier. Mijn zus dr schoonzus, mijn vriend zijn neefje wordt vader, mijn zus dr vroegere beste vriendin, haar zus ook, een vriendin van mijn zus, mijn zus zelf dus en mijn schoonzus Ik geloof dat ik nu iedereen heb.
pi_72959355
quote:
Op maandag 21 september 2009 09:36 schreef KoninginJuliana het volgende:
in het verleden chlamydia gehad
Ik heb voor morgenvroeg een afspraak met de huisarts.
Oh ja, dat had ik inderdaad wel gelezen.
Ik ga heel hard voor je duimen dat je daar niets aan over hebt gehouden.
Kans is ook niet zo heel groot, toch.
pi_72959854
*clovertje*
Negatief testen en niet ongesteld worden lijkt me erg irritant! Weet je ondanks de negeatieve test nog niet echt zeker waar je aan toe bent!

Ik voel helemaal niets. Vorige week voelde ik vanalles en nu helemaal nix. Nou voelde ik de vorige keer dat ik ongesteld werd/was ook helemaal niet qua buikpijn of zo..... Als ik woensdag nog niet ongesteld ben ga ik een test doen.... Mijn voorgevoel zegt dat ik niet zwanger ben..wel zullen zien
Zou wel fijn zijn om te weten of mijn menstruatiecyclus beetje regelmatig is.Dan weet je toch wanneer je een beetje extra moet/mag
pi_72960293
@Suuz, nou vorige maand had ik ook een lange cyclus en de maand ervoor ook, maar goed nu hoopte ik op een normale cyclus ( ). Maar tis zo vervelend dat je zo moet wachten erop. Vooral omdat ik dus echt nog nooit zo'n lange cyclus heb gehad, altijd gewoon 28 dagen, soms wat dagen langer maar niet zoals nu maar ja. Wacht gewoon weer een week voor ik een nieuwe test doe (als dat nodig is dan)
Hoop voor jou dat je of een positieve test heb of gewoon ongesteld wordt (vooral het eerste natuurlijk )
pi_72960372
dag allemaal,

Ik heb het advies gekregen om het een beetje meer los te laten. (van mijn masseuse, shiatsutherapeute) Ik ga een poging doen. (zal wel niet meevallen, maar wat ik kan doen doe ik)

Mag ik uit de OP?

Blijf wel meelezen en af en toe reageren.

groetjes!
pi_72960500
quote:
Op maandag 21 september 2009 09:36 schreef KoninginJuliana het volgende:

Oja, kan een MOD mijn nod naar 18 oktober zetten?

Ik snap dat NOD nog niet helemaal. Hahaha.

Volgens de kalender moet ik 12 oktober ongesteld worden. (wat ik natuurlijk niet hoop, maar denk het wel, anders is het wel heel erg snel) Is mijn NOD dan 12-10?
  maandag 21 september 2009 @ 11:11:59 #170
190853 RockabeIIa
pi_72961148
quote:
Op maandag 21 september 2009 10:51 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik snap dat NOD nog niet helemaal. Hahaha.

Volgens de kalender moet ik 12 oktober ongesteld worden. (wat ik natuurlijk niet hoop, maar denk het wel, anders is het wel heel erg snel) Is mijn NOD dan 12-10?
Je snapt em wel!
Hey, van harte welkom nog. Zal ik je in de OP-lijst zetten?

De rest van de lijst is zo geloof ik up-to-date.
pi_72961488
Ja zet me maar in de op-lijst.. Hihihi spannend. Ik snaptehem dus wel
  maandag 21 september 2009 @ 11:29:44 #172
190853 RockabeIIa
pi_72961657
Het worden echt spannende tijden halverwege oktober! Ik voel aan mijn water dat er een streepjesregen op komst is!
(ps. ik ben de 14e jarig en dan trakteer ik op roze koeken, ok? )
pi_72961717
marike een dikke knuf voor jou, ook voor jou hoop ik op wat rust wat uiteindelijk in een mooie zwangerschap zal resulteren

hoe gaat het met de andere dames?
pi_72969389
er komen deze week toch nog wel wat streepjes bij he

hier alles goed ! we zien wel hoe het deze maand gaat maak me nergens druk om iig!

hoe is het met de rest?

pi_72970060
Ik wil deze week wel een tweede streepje hoor! Nu maar hopen dat mijn lijf meewerkt

Volgende week moet mijn zijn zaad inleveren. Weet iemand of je daar tussendoor de uitslag van krijgt of moeten we wachten tot we de uitslag van alles krijgen? We zijn namelijk wel erg benieuwd of alles zwemt zoals het zou moeten zwemmen...
pi_72970406
ik heb even een vraag over ovu testen, heb deze maand er wat gebruikt omdat ik echt geen idee heb waneer me eisprong is/was..

nou was hij eergister vrij donker niet zo donder als het eerste streepje maar dat scheelde niet veel.
daarnet nog 1 gedaan en het streepje is echt heel licht..zou ik nou mijn eisprong al hebben gehad? ik heb hier echt geen ervaring mee
pi_72970988
Becky dat zou ik inderdaad ook wel willen weten. Vooral hoe het werkt, voordat ik die dure dingen aanschaf
pi_72971218
Ovulatie testjes reageren op het LH hormoon, dit maak je aan om een eitje te laten springen. Wanneer je deze testjes gebruikt zal de test-streep in het begin van de cyclus niet of heel licht aanwezig zijn en hoe dichter je bij de eisprong komt hoe donkerder deze wordt. Het is echter niet zo dat deze bij iedereen even donker als de controle streep of zelfs donkerder wordt. Wanneer de teststreep voor jouw doen op z'n donkerst is zal binnen 24-36 uur de eisprong plaatsvinden. Daarvoor wordt het begin van de LH-piek gebruikt, dus als de test een dag later nog steeds zo donker is heb je de piek wel al gehad.
Becky, het lijkt er op dat jij de LH-piek hebt gehad en de eisprong dus er aan zit te komen/is geweest. Je kunt met die testjes niet precies bepalen wanneer je eisprong is maar het geeft wel een goede richtlijn en je hoeft niet dagelijks te seksen omdat je anders bang bent dat je de eisprong mist.

Ovulatietestjes zijn fijn om zicht te krijgen op je cyclus en deze te leren kennen en wanneer je een onregelmatige cyclus hebt. Ik ben er best snel mee begonnen omdat ik een controlefreak ben, maar zonder had ik ook steeds door wanneer mijn eisprong was. Het maakt ook wel dat je dan wel veel met het zwanger worden bezig bent, ook niet altijd even goed.
Er zitten voor- en nadelen aan, iedereen moet voor zichzelf maar bepalen of je ze wilt gebruiken of niet.
pi_72971354
Becky en CA, als die test elke dag op hetzelfde tijdstip hebt gedaan (het beste is in de middag, dan is de LH goed opgebouwd) even veel hebt gedronken (dus niet teveel!) en even lang hebt gewacht tussen toiletbezoeken (twee uur is minimaal, liever langer!) zou je de piek kunnen ontdekken.(als je teveel drinkt wordt de streep lichter) Als 1 test dan het donkerste is van alle testjes is die je doet, is dat je piek geweest-en volgt je eisprong 24 tot 48 uur later. Dus zodra je het donkerste streepje ontdekt meteen aan de slag!
pi_72971402
Haha Poezebeest je was me voor!
pi_72971535
Poezebeest toen mijn man zaad moest inleveren bij de HA keek hij er meteen naar, en vertelde ons meteen dat het niet goed was. Ik heb het ook zelf gezien onder de microscoop. Toch wel apart om het zaad van je man te zien zwemmen! Hoop dat jij ook meteen (maar dan wel GOED) nieuws krijgt!

Marike en Mijsje, goed dat jullie even "rust nemen". Ik hoop dat het jullie goed zal doen... en hoop jullie hier ook weer terug te zien met heel goed nieuws! In de duimstand voor onbepaalde tijd!

Voor de andere dames ook!
pi_72971592
Isla; jij geeft een goede aanvulling

Nog een aanvulling, sommigen testen 2x per dag omdat de piek maar heel kort is en er een kans is dat deze gemist wordt...
pi_72971625
Isla; wij lopen bij het ziekenhuis, dus de kans dat mijn mee mag kijken door de microscoop acht ik zeer klein. Lijkt me trouwens wel cool om te zien
pi_72972075
Ja in het ziekenhuis zal het wel anders gaan... Het was zeker cool... maarja, er zwom niet veel en wat er zwom ging niet hard...en sommige waren misvormd. Niet zo cool dus...

Ken je niemand met een microscoop? Kun je het daar even bekijken haha
pi_72972317
Als het niet zwemt en misvormd is is het zeker niet cool
Ken helaas niemand met een microscoop. Zie mezelf ook al aankomen, ja hallo, ik wil even naar de zwemmers van komen kijken onder de microscoop

Ben ook wel benieuwd hoe het bij jou verder gaat en wat de gyn van plan is, wel spannend hoor!

Mijsje en Marike; voor jullie. Hoop dat het minder hier zijn jullie wat rust brengt en dat we snel goed nieuws krijgen! Ik duim in ieder geval voor jullie door
pi_72973090
Even een dikke voor Mijsje. Als het goed voelt moet je gewoon even afstand nemen.

Poezebeest, ik kon na een week bellen voor de uitslag van de zwemmers in het ZKH. Ik hoop dat het allemaal goed is.

Afgelopen weekend was mijn eisprong en ik begin vandaag alweer steekjes in buik en boobs te voelen. Er zit dus wel een soort patroon in, maar met zwanger zijn kan het dus nog niks te maken hebben. Nu maar weer even 2 weken onder een steen kruipen en nergens aan proberen te denken.
pi_72973934
Ik zal mijn dan even instrueren dat hij bij het afgeven van zijn zwemmers vraagt of we kunnen bellen voor de uitslag. Komt nu allemaal wel dichtbij, vind het erg spannend.

Vandaag ook weer de welbekende buikpijn die voorafgaat aan het bloedverlies, dus ik ga er vanuit dat het vanavond of morgen wel weer zo ver is
pi_72978657
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:16 schreef IslaBonita het volgende:
Ja in het ziekenhuis zal het wel anders gaan... Het was zeker cool... maarja, er zwom niet veel en wat er zwom ging niet hard...en sommige waren misvormd. Niet zo cool dus...

Ken je niemand met een microscoop? Kun je het daar even bekijken haha
Wij hadden hetzelfde probleem. In het lab hebben ze het zaad toen opgewerkt en dat wat er over bleef was ineens van erg goede kwaliteit. Bleek dat de manke en dooie zaadjes de goede zaadjes gewoon in de weg zaten. Was een soort hardlopen met overal lijken op de baan

Wel gaaf dat je hebt kunnen kijken door de microscoop
pi_72979873
Dat is dan toch wel goed nieuws toch CP? Hoop maar dat de zaadtest bij de gyn straks beter is.. Jouw bericht is in ieder geval hoopvol!
pi_72980194
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:43 schreef IslaBonita het volgende:
Dat is dan toch wel goed nieuws toch CP? Hoop maar dat de zaadtest bij de gyn straks beter is.. Jouw bericht is in ieder geval hoopvol!
Ik heb wel vaker verhalen gehoord dat de huisarts er niets van bakte. Maar goed, daar kun je natuurlijk niet vanuit gaan. Ik ga natuurlijk wel voor je duimen dat het allemaal meevalt
pi_72981164
Dank je wel CP!
pi_72981889
nog even een kus voor jullie hier! ik vind het altijd een warme deken hoe ik met jullie kan praten over wat ik voel, of dat nou direct met zwanger worden te maken heeft of niet...

(CP, ik vind het super geweldig dat je nu toch ook naar Z&G kunt... je hebt ook al zo lang moeten wachten...)
pi_72983540
Mijsje ik denk dat ik voor velen spreek als ik zeg dat juist JIJ zo'n groot onderdeel uit maakt van die 'warme deken".. He meid ik mis je nu al hier hoor! Maar het is heel begrijpelijk hoor dat je even wat afstand neemt..
pi_72983894
Ik dacht al, heb ik iets gemist? Maar toen ik in het andere topic keek zag ik het... Crazy Princess je bent zwanger! Whaaaaaaaa wat geweldig! Gefeliciteerd meid!

(en dan kom je hier en zeg je niks ...gelukkig houdt Mijsje ons op de hoogte!)
  maandag 21 september 2009 @ 23:07:22 #195
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72986274
Kwam dit tegen,vind het erg mooi en emotioneel maar weet het momenteel ff niet meer

PS: Klinkt wel heel dramatisch maar ik bedoel dus wat kinderen/zwanger worden weet ik het ff niet,ben de goede hoop dat het bij ons natuurlijk gaat ff kwijt.

[ Bericht 37% gewijzigd door Guess. op 21-09-2009 23:27:27 ]
pi_72986758
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:13 schreef IslaBonita het volgende:
Ik dacht al, heb ik iets gemist? Maar toen ik in het andere topic keek zag ik het... Crazy Princess je bent zwanger! Whaaaaaaaa wat geweldig! Gefeliciteerd meid!

(en dan kom je hier en zeg je niks ...gelukkig houdt Mijsje ons op de hoogte!)
Waaaaaat CP! Jompels!

pi_72991157
quote:
Op maandag 21 september 2009 23:07 schreef Guess. het volgende:
Kwam dit tegen,vind het erg mooi en emotioneel maar weet het momenteel ff niet meer

PS: Klinkt wel heel dramatisch maar ik bedoel dus wat kinderen/zwanger worden weet ik het ff niet,ben de goede hoop dat het bij ons natuurlijk gaat ff kwijt.
Is inderdaad heel aangrijpend. Ik ken het filmpje maar zal er nu niet naar kijken aangezien ik weet hoe ik er op reageer.

Geef jezelf wat tijd om alles op een rijtje te zetten. Heb ik ook af en toe nodig gehad en het heeft er wel voor gezorgd dat ik het overzicht kon bewaren (en tegelijkertijd ook de hoop... ook al heb ik een hoop slechte momenten gekend).

pi_72991241
Jeetje Guess wat een tranentrekker! Zit ik hier op de vroege ochtend te janken...
Maar meid altijd hoop houden hoor!
  dinsdag 22 september 2009 @ 08:41:34 #199
190853 RockabeIIa
pi_72991250
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 08:40 schreef IslaBonita het volgende:
Jeetje Guess wat een tranentrekker! Zit ik hier op de vroege ochtend te janken...
Maar meid altijd hoop houden hoor!
dito
pi_72991353
Daarom dat ik er dus niet naar gekeken heb...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')