abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72851001
Mardis, dank je wel, daar hopen we inderdaad op nu. Jammer dat het mezelf niet is gelukt, maar nu moet ik omschakelen. de afspraak staat gelukkig al, en nu dus door naar die datum...
pi_72851074
Mijsje, wat ontzettend balen je bent altijd zo lief voor ons, we gunnen het je zo!, zet hem op he, je slaat je hier wel doorheen want je komt over als een sterke vrouw, sterkte
pi_72851323
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:57 schreef mijsje het volgende:
Meiden wat zijn jullie lief voor me! doet me echt goed!
en inderdaad Isla, een magnetronbaby vind ik ook prima! Als ik het maar zelf mag dragen! (is de eis die manlief eraan gesteld heeft...)

CP, je bent niet raar hoor, met 2 doosjes en dus 4 testen in huis, die heb ik meestal ook wel in huis... ik gebruik ze bijna nooit, alleen als ik echt twijfel... en toen ik zwanger bleek te zijn heb ik (maar) twee testen gebruikt, maar als ik wat langer zwanger was gebleven, had ik er denk ik wel wat meer gebruikt...

MinnieMin, dat vind ik heel lief van je, dat je dat zegt, maar je moet het een ander niet meer gunnen dan jezelf hoor! Ik gun het ons allebei gewoon heel erg, net als ieder ander in dit en het andere topic, maar omdat je zelf IRL leeft, moet je het jezelf het meeste gunnen hoor... (ja, ik leef ook wel IRL, maar dat maakt een ander hier niet mee... ) maar ik vind het echt super lief van je!
Nou, ik gun het mezelf echt hartstikke hoor, en alle andere dames hier ook trouwens. Maar mijn hart gaat gewoon echt een beetje naar je uit. Kan het niet helpen. Ik ga volgens mij echt hardop staan juichen wanneer het bij je is gelukt. En hopelijk is dat heel snel!
pi_72852078
Even een dikke voor mijsje. Hopelijk heb je nu wel snel resultaat, dan maakt het 'hoe' helemaal niet zoveel uit joh.
pi_72853118
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:24 schreef prinseszondererwt het volgende:
Even een dikke voor mijsje. Hopelijk heb je nu wel snel resultaat, dan maakt het 'hoe' helemaal niet zoveel uit joh.
Helemaal mee eens. Het is echt niet erg om een beetje hulp te krijgen. Het lijkt misschien wat minder romantisch allemaal, maar ik ervaar de MMM juist ook als iets moois in m'n relatie. Het is maar wat je er zelf van maakt. En als het straks gelukt is doet het 'hoe' er inderdaad niet meer toe
pi_72853515
Bedankt voor het duimen allemaal
Ik verwacht zelf niets, maar ach alles is mogelijk denk ik

Charmed Angel, ik heb zelf deze keer maar 2 maanden de pil geslikt en mijn hele cyclus is in de war.
Vorige keer dat ik stopte had ik gewoon een cyclus van 28 dagen. Dus zelfs bij 1 persoon kan het iedere keer anders zijn.

Vergeet ik mijsje helemaal! Wat jammer zeg dat het niet raak is Hopelijk heeft de MMM snel resultaat!
pi_72854939
he mijsje toch het was je zo gegund een eigen gebakken kindje
hoop dat je maar heel even de MMM nodig hebt om alsnog een mooi kindje af te bakken
pi_72855766
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:05 schreef MinnieMin het volgende:

[..]

Nou, ik gun het mezelf echt hartstikke hoor, en alle andere dames hier ook trouwens. Maar mijn hart gaat gewoon echt een beetje naar je uit. Kan het niet helpen. Ik ga volgens mij echt hardop staan juichen wanneer het bij je is gelukt. En hopelijk is dat heel snel!
dank je wel... ik kleur ervan...

En iedereen weer bedankt hoor, dat doet echt zo goed als je je gewoon even k*t voelt... ik kon jullie steun en lieve woorden wel weer even gebruiken...
pi_72878595
mijsje wat naar zeg!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_72900345
Koningin Juliana en Suuzz, hoe is het bij jullie? Al enige voortekenen?
Meiden fijn weekend allemaal!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_72910489
*IslaBonita*

Voel van alles en ook weer niets! ik ben vorige week wel aantal keer misselijk geweest en ook keertje overgeven en voel ook wat gerommel in onderbuik. Maar ben beetje bang dat ik het mezelf aanpraat. Zou ook wel heel snel zijn dat ik zoveel zou voelen!
Moet het gewoon even afwachten Wil dinsdag of woensdag gaan testen. Ik en vriendjelief gaan paar dagen weg dus wil het dan graag weten. ik probeer er naar te kijken als een win-win situatie! Of ik ben zwanger of ik word ongesteld en kan lekker een wijntje drinken
Liefst het eerste natuurlijk
Ik hou jullie op de hoogte!
  zaterdag 19 september 2009 @ 18:09:43 #137
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72910562
Spannend Suuzz!
pi_72921271
Suuuzz wat spannend meid! Natuurlijk kun je al van alles voelen lijkt mij, als je zwanger zou zijn gebeurt er al heel wat in je lichaam. Hoop het heel erg voor je!We duimen nog even door!
pi_72925667
Ik ben ongesteld geworden vanmorgen..
Morgen de h.a. maar eens bellen voor een afspraak.
pi_72925927
voor KoninginJuliana
pi_72926017
Suuzzz; spannend hoor! Ik duim voor je

KJ; balen Knuffel voor jou
pi_72926813
Koningin Juliana, wat jammer zeg, is het de eerste keer dat je hiervoor naar de huisarts gaat? hopelijk kan de huisarts je helpen. Heb je al geprobeerd om te temperaturen? ik zie dat dames die wat langer bezig zijn hier vaak mee beginnen, heb zelf nog geen ervaring hiermee.

Suuzz spannend!

Charmed Angel had je nog geen gedag gezegd

Volgens mij kan de openingspost ook veranderd worden. Marike77 is ongesteld geworden (geen NOD doorgegeven), net als Mijsje (mijsje wilde in het onderste lijstje).

Vrouwtje Theelepel al ongesteld? ik geloof dat jij nog even wachtte voor dat je echt bezig ging. Het zou mooi zijn als je een beetje een regelmatige cyclus krijgt..
pi_72926820
Koningin, balen zeg.

Suuzz, kom maar op met die strepen!

Hier zijn de wachtweken weer begonnen, het weekend van 3 oktober NOD. Niet zo heel spannend meer hoor. Ik ga er maar van uit dat het niet is gelukt, dan kan het alleen maar meevallen.
  zondag 20 september 2009 @ 12:43:30 #144
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72929198
Borra, zie OP:
'Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan'

BVD
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 20 september 2009 @ 13:11:02 #145
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72930101
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Borra, zie OP:
'Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan'

BVD
Zo flauw he Rocka dat je dat nou niet even voor ons uitrekend allemaal
Mag mijn NOD op 13oktober,had em nog niet eerder door gegeven

Sorry als ik hier wat minder post dan voorheen maar heb het op het moment erg druk en probeer er iets minder mee bezig te zijn,het word me gewoon te veel om er constant mee bezig te zijn.Op (andere) zw-sites ben ik momenteel helemaal niet meer actief.Ik lees nog wel elke dag mee hoor hier en wens voor iedereen natuurlijk heel snel een mooie zwangerschap.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_72930168
mijn nod mag op 2 okt. denk dat het wel ongeveer zal kloppen:)
pi_72931631
Ik ben helaas nog niet ongesteld. Ik had ook een beetje gehoopt dat ik meteen regelmatig zou zijn. Maar goed ik wacht af. (geen kans op zwangerschap nog btw)
pi_72932221
KoninginJuliana, wat jammer

Hier verder geen nieuws, menstruatie is weer over dus we oefenen nu eerst maar weer tot we weer aan de klus kunnen
pi_72932634
KJ, wat balen! Dikke voor jou. Misschien dat de ha je een klein beetje verder kan helpen?

PZE, ik zit gezellig samen met je in de wachtweken.
Ik ga er ook van uit dat het niet gelukt is (omdat de sl-test negatief was) Al voel ik alweer "andere" dingen. Heb klein beetje pijnlijke borsten en af en toe (al een paar dagen) buikpijn. Maar zit pas vier dagen na mijn ovulatie, dus dat kan nog helemaal niet. Zal wel een virusje zijn ofzo ...(nee niet wat ik in mijn borsten voel, bedoel natuurlijk die buikpijn)

Heb nu vakantie dus ben er alleen maar mee bezig. Niet goed. Ga maar eens een hobby zoeken ofzo.
pi_72938322
quote:
Op zondag 20 september 2009 10:15 schreef KoninginJuliana het volgende:
Ik ben ongesteld geworden vanmorgen..
Morgen de h.a. maar eens bellen voor een afspraak.
He balen zeg. kusje voor jou
quote:
Op zondag 20 september 2009 11:17 schreef Borra het volgende:
Charmed Angel had je nog geen gedag gezegd

Vond het wel vreemd hoor, vrijdag zou ik dus eigenlijk de pil moeten slikken Dus was wel vaag, gek dat dat eigenlijk dus een gewoonte is geworden.

Zaterdag toch maar aan mijn ouders en schoonouders verteld. Dat ik gestopt ben met de pil. Maar wel gevraagd of ze niet elke maand gaan vragen: ben je al zwanger? Mijn tante die spiritueel is aangelegd zei dat 2009/2010 (dec of jan) mijn jaar wordt. Nou hopen dat ik snel zwanger ben dan, hihihi.

Maar goed de jackpot winnen valt bij mij er ook onder hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')