Nou, ik gun het mezelf echt hartstikke hoor, en alle andere dames hier ook trouwens. Maar mijn hart gaat gewoon echt een beetje naar je uit. Kan het niet helpen. Ik ga volgens mij echt hardop staan juichen wanneer het bij je is gelukt. En hopelijk is dat heel snel!quote:Op donderdag 17 september 2009 19:57 schreef mijsje het volgende:
Meiden wat zijn jullie lief voor me!doet me echt goed!
en inderdaad Isla, een magnetronbaby vind ik ook prima!Als ik het maar zelf mag dragen! (is de eis die manlief eraan gesteld heeft...)
CP, je bent niet raar hoor, met 2 doosjes en dus 4 testen in huis, die heb ik meestal ook wel in huis... ik gebruik ze bijna nooit, alleen als ik echt twijfel... en toen ik zwanger bleek te zijn heb ik (maar) twee testen gebruikt, maar als ik wat langer zwanger was gebleven, had ik er denk ik wel wat meer gebruikt...
MinnieMin, dat vind ik heel lief van je, dat je dat zegt, maar je moet het een ander niet meer gunnen dan jezelf hoor!Ik gun het ons allebei gewoon heel erg, net als ieder ander in dit en het andere topic, maar omdat je zelf IRL leeft, moet je het jezelf het meeste gunnen hoor... (ja, ik leef ook wel IRL, maar dat maakt een ander hier niet mee...
) maar ik vind het echt super lief van je!
Helemaal mee eens. Het is echt niet erg om een beetje hulp te krijgen. Het lijkt misschien wat minder romantisch allemaal, maar ik ervaar de MMM juist ook als iets moois in m'n relatie. Het is maar wat je er zelf van maakt. En als het straks gelukt is doet het 'hoe' er inderdaad niet meer toequote:Op donderdag 17 september 2009 20:24 schreef prinseszondererwt het volgende:
Even een dikkevoor mijsje. Hopelijk heb je nu wel snel resultaat, dan maakt het 'hoe' helemaal niet zoveel uit joh.
quote:Op donderdag 17 september 2009 20:05 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Nou, ik gun het mezelf echt hartstikke hoor, en alle andere dames hier ook trouwens. Maar mijn hart gaat gewoon echt een beetje naar je uit. Kan het niet helpen. Ik ga volgens mij echt hardop staan juichen wanneer het bij je is gelukt. En hopelijk is dat heel snel!
Zo flauw he Rocka dat je dat nou niet even voor ons uitrekend allemaalquote:Op zondag 20 september 2009 12:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Borra, zie OP:
'Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan'BVD
He balen zeg. kusje voor jouquote:Op zondag 20 september 2009 10:15 schreef KoninginJuliana het volgende:
Ik ben ongesteld geworden vanmorgen..
Morgen de h.a. maar eens bellen voor een afspraak.
quote:Op zondag 20 september 2009 11:17 schreef Borra het volgende:
Charmed Angel had je nog geen gedag gezegd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |