abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72834571
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:28 schreef Guess. het volgende:
Die 2 voor 5 euro van het kruidvat hoor ik goede verhalen over (alleen heb ik er nog nooit positief mee getest )
Sterker nog, ik ben al twee keer direct na het testen ongesteld geworden. Geen aanrader dus.
pi_72834723
Zouden ze behekst zijn?
pi_72834762
Nou omdat wat mensen t vroegen, nog geen nieuws hier Nog niet ongesteld, maar ook nog niet getest. Heb met mezelf afgesproken dat ik maandag weer mag gaan testen.

Spannend met alle vage ovulatietesten, hopelijk wel met resultaat.
En de mensen die ook op hun nod wachten ook spannend. Ik duim voor iedereen
pi_72834799
KJ: ik ben naar de ha gegaan omdat het lijkt alsof mijn luteale fase maar heel kort is, heb 5 dagen na de eisprong al bloedverlies.

CP; spannend hoor, maandag testen. Hoewel ik denk dat als je zwanger bent iedere test positief test. Ik duim voor je

Charmed-Angel; als je niet precies weet wanneer je ongesteld bent geweest moet je de volgende even afwachten. De eerste dag van je menstruatie is dan dag 1. Dan heb je ongeveer 14 dagen later je eisprong. Dit kun je onder andere merken doordat je cervixslijm verandert, het wordt eiwit-achtig en dan weer 14 dagen later is je menstruatie. Maar dit is wel het ideaal plaatje. Lang niet ieder lichaam doet hetzelfde en het heeft even de tijd nodig voordat je je eigen lichaam door hebt. Iedere dag seksen is niet echt vol te houden lijkt me en daarnaast niet zo goed voor de zaadkwaliteit. Om de dag is beter
pi_72835033
* in de duimstand voor Clovertje, CP, Mijsje en vrouwtje-theelepel
pi_72835139
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:51 schreef Poezebeest het volgende:

Charmed-Angel; als je niet precies weet wanneer je ongesteld bent geweest moet je de volgende even afwachten. De eerste dag van je menstruatie is dan dag 1. Dan heb je ongeveer 14 dagen later je eisprong. Dit kun je onder andere merken doordat je cervixslijm verandert, het wordt eiwit-achtig en dan weer 14 dagen later is je menstruatie. Maar dit is wel het ideaal plaatje. Lang niet ieder lichaam doet hetzelfde en het heeft even de tijd nodig voordat je je eigen lichaam door hebt. Iedere dag seksen is niet echt vol te houden lijkt me en daarnaast niet zo goed voor de zaadkwaliteit. Om de dag is beter
Ik ben afgelopen dinsdag ongesteld geworden. Ik heb ook gewoon mijn pilstripje afgemaakt. (afgelopen donderdag de laatste geslikt)

Ja mijn man denk natuurlijk 'LEKKER' elke dag seks. Hahaha. Maar natuurlijk houd niemand dat vol. Hahaha. Om de dag vind ik zelf ook beter.

Die ovulatietesten is dat wat?

Nu heb ik 13 jaar de pil geslikt, moet je lichaam er nog aan wennen? Duurt het bij mij dan wat langer? Of is het dan nog steeds, 'ieder lichaam is anders'?
Wat ik niet snap, schoonzusje slikte ook de pil, is ziek geweest en een maand daarna was ze zwanger.
pi_72835174
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:59 schreef Kolonia het volgende:
duimt mee
pi_72837465
Haha erg lief van jullie maar ik doe nog niet echt mee he, ik start in November met klussen. Ik ben nu eventjes 10 kilo aan het afvallen zodat ik als ik zwanger mag worden niet weer zo'n bakbeest word.
pi_72837866
Dat zou ik ook moeten doen, vrouwtje T.

Oh, Poezebeest das inderdaad vreemd. Weet je nu iets meer, hoe dat zit?

Mijsje, meldplicht!

Ik ben ook heel hard aan het duimen voor de 4 dames genoemde dames en voor mezelf natuurlijk Ik moet ook maandag, CP. Maar heb er een hard hoofd in. Ik hoop voor jullie dat het anders is.

Charmed, ik heb jou nog geeneens welkom geheten, dus bij deze
pi_72838433
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:31 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Haha erg lief van jullie maar ik doe nog niet echt mee he, ik start in November met klussen. Ik ben nu eventjes 10 kilo aan het afvallen zodat ik als ik zwanger mag worden niet weer zo'n bakbeest word.
Owhja, dat had je idd gezegd...
Eventjes 10 kilo afvallen, knap als je dat eventjes doet, ik heb al moeite met 5 kilo afvallen. Lukt het een beetje?? In ieder geval veel succes ermee!\

KJ; ik weet nog niks, de volgende cyclus krijg ik echo's en wordt er bloedgeprikt om zicht op mijn cyclus te krijgen. Gyn sprak over mogelijk een probleem in de hormoonhuishouding. We wachten af.
pi_72839722
meiden, ik heb even niet zo heel erg strikt meegepost, voel me niet zo lekker in m'n velletje...

en voel ik al wat? ehm, ja, maar niet wat ik graag wilde voelen... ik ben gisteren ongesteld geworden, dus dat was mijn allerlaatste kans op eigen actie...
Ik wil graag uit het bovenste lijstje, en ik wil wel in het onderste lijstje. NOD's zijn voor mij dus niet meer zo belangrijk, aangezien het iedere keer WOD's blijven...
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:28 schreef Guess. het volgende:
Die 2 voor 5 euro van het kruidvat hoor ik goede verhalen over (alleen heb ik er nog nooit positief mee getest )
ik wel... ongeacht de afloop daarmee...
  donderdag 17 september 2009 @ 14:50:13 #112
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72840071
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:39 schreef mijsje het volgende:
meiden, ik heb even niet zo heel erg strikt meegepost, voel me niet zo lekker in m'n velletje...

en voel ik al wat? ehm, ja, maar niet wat ik graag wilde voelen... ik ben gisteren ongesteld geworden, dus dat was mijn allerlaatste kans op eigen actie...
Ik wil graag uit het bovenste lijstje, en ik wil wel in het onderste lijstje. NOD's zijn voor mij dus niet meer zo belangrijk, aangezien het iedere keer WOD's blijven...
Aah daar ben je!
Maar niet met het nieuws wat ik had willen horen...
meissie toch
pi_72840156
He shit zeg, Mijsje.. Balen, enorm. Heel begrijpelijk dat je je even niet zo goed voelt.
pi_72840280
Mijsje; wat enorm balen dat het deze ronde toch weer een wod is geworden Begrijpelijk dat je niet zo lekker in je vel zit. Ik hoop dat de gyn wél iets kan doen zodat je snel zwanger bent. In ieder geval een hele dikke knuffel voor jou schuift een grote bak Ben & Jerry's door en een tranentrekkende film met tissues, helpt hier altijd erg goed
pi_72840525
bedankt meiden...
* mijsje pakt de Ben & Jerry's aan en begint te smullen tijdens de tranentrekkende film met tissues... doet me goed...
pi_72840954
Mijsje... balen...

O, en wat testen betreft: ik had de dipsticks van sensitest. Lekker goedkoop en gaf gewoon de goede uitslag. Maandenlang negatief... niks te bekennen, geen twijfel mogelijk. En toen ik zwanger was de dag voor NOD al een duidelijke streep!
pi_72842035
Mijsje..... dikke dikke knuffel uit Amsterdam!!!
Hoop houden hoor.....die (magnetron?!!) beebie komt er wel!

En voor de rest van de afwachtende dames...ik nog steeds!!!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_72842185
Mijsje...

Hopelijk heb je maar een heel klein beetje mmm nodig.
pi_72844165
mijsje
over 2 weken heb je een afspraak toch? Ik hoop dat jullie dan snel duidelijkheid krijgen

Ik heb 4 Kruidvattesten in huis (2x2). Ik vroeg dus twee doosjes, zegt dat vrouwtje achter de balie: "Er zitten er al twee in een pakje he!". Ik:
Ben ik nou zo raar om er 4 te kopen?
pi_72845249
quote:
Op donderdag 17 september 2009 16:47 schreef CrazyPrincess het volgende:
mijsje
over 2 weken heb je een afspraak toch? Ik hoop dat jullie dan snel duidelijkheid krijgen

Ik heb 4 Kruidvattesten in huis (2x2). Ik vroeg dus twee doosjes, zegt dat vrouwtje achter de balie: "Er zitten er al twee in een pakje he!". Ik:

Vraag maar aan Brighteyes Als hij negatief is, kun je ze later gewoon gebruiken en als hij positief is, wil je natuurlijk wel meerdere keren bevestiging zien
pi_72845375
Ach mijsje....even een dikke voor jou!
pi_72848077
quote:
Op donderdag 17 september 2009 16:47 schreef CrazyPrincess het volgende:
mijsje

Nee hoor, ik koop of bestel ze per 6 en gebruik er steeds zeker 3 voor de zekerheid
Geeft niets, gewoon dom terug kijken. Spannend, ik duim voor je!
pi_72848257
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:59 schreef Kolonia het volgende:
Ja, ik doe ook mee!

edit: Voor de meiden die nog niet ongesteld zijn geworden of het hebben uitgesteld dan...
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:39 schreef mijsje het volgende:

[..]

ik wel... ongeacht de afloop daarmee...
Pff, Mijsje, nee. Ik gun het je onderhand meer dan ik het mezelf gun. Ik hoop dat je snel de MMM weer uit kunt met een bol buikie.
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:03 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik ben afgelopen dinsdag ongesteld geworden. Ik heb ook gewoon mijn pilstripje afgemaakt. (afgelopen donderdag de laatste geslikt)

Ja mijn man denk natuurlijk 'LEKKER' elke dag seks. Hahaha. Maar natuurlijk houd niemand dat vol. Hahaha. Om de dag vind ik zelf ook beter.

Die ovulatietesten is dat wat?

Nu heb ik 13 jaar de pil geslikt, moet je lichaam er nog aan wennen? Duurt het bij mij dan wat langer? Of is het dan nog steeds, 'ieder lichaam is anders'?
Wat ik niet snap, schoonzusje slikte ook de pil, is ziek geweest en een maand daarna was ze zwanger.
Nou, over ovulatietestjes gesproken, de mijne worden nu toch weer flink donkerder opeens. Niet positief donker (donkerder dan de controlestreep) maar toch wel echt... Snap er niks van.

Mijn lichaam moest heel erg wennen. Maar mijn beste vriendinnetje bijvoorbeeld helemaal niet, en we waren even lang aan de pil. Ze is inmiddels bevallen van een supermooie gezonde dochter. We waren bijna tegelijkertijd begonnen met stoppen met de pil... (terwijl we ook ooit bijna tegelijkertijd met die rotzooi waren begonnen)... Dus echt alles kan.
pi_72850601
Ach Mijsje, wat ontzettend jammer...

Maar hopelijk kan de gynaecoloog een wondertje verrichten voor jullie, daar duimen we nu dan maar voor!
pi_72850962
Meiden wat zijn jullie lief voor me! doet me echt goed!
en inderdaad Isla, een magnetronbaby vind ik ook prima! Als ik het maar zelf mag dragen! (is de eis die manlief eraan gesteld heeft...)

CP, je bent niet raar hoor, met 2 doosjes en dus 4 testen in huis, die heb ik meestal ook wel in huis... ik gebruik ze bijna nooit, alleen als ik echt twijfel... en toen ik zwanger bleek te zijn heb ik (maar) twee testen gebruikt, maar als ik wat langer zwanger was gebleven, had ik er denk ik wel wat meer gebruikt...

MinnieMin, dat vind ik heel lief van je, dat je dat zegt, maar je moet het een ander niet meer gunnen dan jezelf hoor! Ik gun het ons allebei gewoon heel erg, net als ieder ander in dit en het andere topic, maar omdat je zelf IRL leeft, moet je het jezelf het meeste gunnen hoor... (ja, ik leef ook wel IRL, maar dat maakt een ander hier niet mee... ) maar ik vind het echt super lief van je!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')