is niet echt helpen gewoon zorgen zo min mogelijk tijd te verliezen, geldt voor beide. Als je dan samen werkt gaat het beter.quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 17:24 schreef Barnet_Bee het volgende:
Jammer. Het zag er even mooi uit.
Verlorenquote:
Hij is echt nog niet opgewassen tegen Contador, laat staan de ploeg.quote:Op zondag 13 september 2009 17:25 schreef Droopie het volgende:
Ik voorspel echt een gekkenhuis volgend jaar met de Tour de France.
We hebben een echte kanshebber
Nee sanchez komt 25 seconden dichter.quote:Op zondag 13 september 2009 17:27 schreef TargaFlorio het volgende:
Valverde toch gewoon de sterkste. Gesink nu wel sterker op de 2e plek.
Astana,mwahquote:Op zondag 13 september 2009 17:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Hij is echt nog niet opgewassen tegen Contador, laat staan de ploeg.
Morgen en vrijdag nog wat heuvels, maar het echte werk is wel klaar nu.quote:
Nee het gaat om de tijdritquote:
Simpel toch, gewoon niet opblazen, eigen tempo en langzaam z'n ritme weer gevonden. Bovendien werd het naar het einde toe minder steil.quote:Op zondag 13 september 2009 17:28 schreef Blik het volgende:
Hoe die Valverde opeens terugkwam is mij echt een raadsel...
Om nog maar te zwijgen over Sanchez die opeens bij Mosquera zat, terwijl 'ie eerst maar net voor Valverde zat.quote:Op zondag 13 september 2009 17:28 schreef Blik het volgende:
Hoe die Valverde opeens terugkwam is mij echt een raadsel...
Als hij dat zo houdt totaan de tijdrit, kan het.quote:Op zondag 13 september 2009 17:29 schreef marcodej het volgende:
Gesink heeft een gat van 39 seconden op SamSan.
En ook al haalt hij dat niet wordt hij gewoon 3e in een grote rondequote:Op zondag 13 september 2009 17:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als hij dat zo houdt totaan de tijdrit, kan het.
Volgens mij zeiden ze bij jouw geboorte "Jeetje wat een lelijke baby'quote:Op zondag 13 september 2009 17:30 schreef Klopkoek het volgende:
Valverde met doping is gewoon te sterk. Die ligt niet wakker van Gesink.
En voor de wishful thinkers die denken dat gesink hoge ogen gaat gooien in de Tour: ik geef ze gelijk hoewel het dan voor de derde plek zal zijn.
Het zal er om spannen.quote:Op zondag 13 september 2009 17:31 schreef marcodej het volgende:
39 seconden op 28km moet 'ie toch wel kunnen houden lijkt me...
quote:Op zondag 13 september 2009 17:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden ze bij jouw geboorte "Jeetje wat een lelijke baby'
Ik ben bang van niet, Sanchez in de Vuelta is normaal gesproken wel de beste tijdrijder van deze klassementsmannen, nog meer dan Valverde en Evans, zeker aan het einde van een ronde. Maar podium lijkt nu wel zeker, wat natuurlijk ook geweldig is.quote:Op zondag 13 september 2009 17:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als hij dat zo houdt totaan de tijdrit, kan het.
Misschien was dat stuk net even wat te steil voor hem? Zou dat kunnen?quote:Op zondag 13 september 2009 17:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over Sanchez die opeens bij Mosquera zat, terwijl 'ie eerst maar net voor Valverde zat.
[..]
Hoezo?quote:Op zondag 13 september 2009 17:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, in de Tour wordt er te weinig geklommen. Geesink kan volgend jaar beter Giro of Vuelta weer rijden. Die kan hij winnen.quote:Op zondag 13 september 2009 17:25 schreef Droopie het volgende:
Ik voorspel echt een gekkenhuis volgend jaar met de Tour de France.
We hebben een echte kanshebber
Ik hoop het. Zie liever Sanchez winnen dan die hypocriet.quote:Op zondag 13 september 2009 17:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien, misschien, misschien.... kan Sammy zich als een gek naar beneden storten op de Navacerrada en Piti nog bedreigen.
Viel mij ook al op, maar daar kan Valverde natuurlijk ook niet zo veel aan doen.quote:Op zondag 13 september 2009 17:36 schreef Ericr het volgende:
Netjes gedaan van die Spanjaarden, duwen kunnen ze!
Tijdstraffen geven.quote:Op zondag 13 september 2009 17:36 schreef Sautor het volgende:
[..]
Viel mij ook al op, maar daar kan Valverde natuurlijk ook niet zo veel aan doen.
Liever Sanchez dan Valverdequote:Op zondag 13 september 2009 17:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien, misschien, misschien.... kan Sammy zich als een gek naar beneden storten op de Navacerrada en Piti nog bedreigen.
Basso werd ook nog even wat beloofd geloof ik op een gegeven moment.quote:Op zondag 13 september 2009 17:36 schreef Ericr het volgende:
Nou dat is me wel mee gevallen.quote:Op zondag 13 september 2009 17:36 schreef Ericr het volgende:
Dat je negatief bent geboren en dat je dat niet los kunt latenquote:
Om te winnen eigenlijk niet meer hoor, maar dat geeft niet, het is zo ook al geweldig.quote:Op zondag 13 september 2009 17:38 schreef FredWielergek het volgende:
Er is nog een kans voor Gesink.
Misschien gebeurt er vrijdag iets raars.quote:Op zondag 13 september 2009 17:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Om te winnen eigenlijk niet meer hoor, maar dat geeft niet, het is zo ook al geweldig.
Inderdaad. In de Tour is het een drama, maar hier best in orde.quote:Op zondag 13 september 2009 17:41 schreef evert het volgende:
deze ronde valt me ook op dat ploegentactiek rabo goed is.
altijd mannetje mee die nog ff gesink kan helpen
Idd. En dat is leuker voor je palmares dan pak 'm beet een 10e plek in de tour.quote:Op zondag 13 september 2009 17:43 schreef Ericr het volgende:
2de of 3de is inderdaad erg netjes, Rabo zou eigenlijk de kaart Gesink volgend nog een keer moeten spelen in de Vuelta. In de Tour is podium een stuk lastiger, Gesink is nog niet op het niveau Schleck, Contador, Armstrong. Een jaartje sterker kan een groot verschil maken maar een jaartje sterker betekent ook een hele grote kans om een grote ronde te winnen.
Met vrijdag en daarna een tijdrit, zou het hem ook maar zo eens kunnen lukken.quote:Op zondag 13 september 2009 17:41 schreef wimderon het volgende:
Jammer, maar goed geprobeerd. Ik geef Sanchez nu wel meer kans om Valverde te bedreigen dan Gesink.
Denk dat Gesink volgend jaar wel op het niveau Armstrong zit hoor. Maar het zou dan om een derde plaats gaan, met veel concurrentie. Ik zie 'em ook liever de Vuelta winnenquote:Op zondag 13 september 2009 17:43 schreef Ericr het volgende:
2de of 3de is inderdaad erg netjes, Rabo zou eigenlijk de kaart Gesink volgend nog een keer moeten spelen in de Vuelta. In de Tour is podium een stuk lastiger, Gesink is nog niet op het niveau Schleck, Contador, Armstrong. Een jaartje sterker kan een groot verschil maken maar een jaartje sterker betekent ook een hele grote kans om een grote ronde te winnen.
Ik zou hem gewoon in de Tour uitspelen, als kopman welteverstaan. Laat Menchov maar lekker Giro en Vuelta rijden, zolang Contador/Andy/Armstrong meedoen is de kans om te winnen voor Menchov toch erg klein, dan heeft een top-10 klassering van Gesink veel meer waarde, zowel sportief (ervaring bijvoorbeeld) als vanuit financieel oogpunt.quote:Op zondag 13 september 2009 17:43 schreef Ericr het volgende:
Kom op man, dit mag gewoon hoor elkaar helpen.quote:Op zondag 13 september 2009 17:46 schreef Roberto258 het volgende:
Als Evans gister 10 sec straftijd verdient, verdient Valverde vandaag wel 3 minuten straftijd, en Cobo en Basso die hem nog ff gaan helpen ook
Mag toch hopen dat Rabo een klacht indient.
Alemaal zaken waar valverde zelf niet aan kan doen, zoals de motoren die voor hem reden in de tijdrit. Let daar zaterdag maar weer op.quote:Op zondag 13 september 2009 17:46 schreef Roberto258 het volgende:
Als Evans gister 10 sec straftijd verdient, verdient Valverde vandaag wel 3 minuten straftijd, en Cobo en Basso die hem nog ff gaan helpen ook
Eens. En bij Gesink zit er nog rek in, bij Menchov niet meer.quote:Op zondag 13 september 2009 17:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon in de Tour uitspelen, als kopman welteverstaan. Laat Menchov maar lekker Giro en Vuelta rijden, zolang Contador/Andy/Armstrong meedoen is de kans om te winnen voor Menchov toch erg klein, dan heeft een top-10 klassering van Gesink veel meer waarde, zowel sportief (ervaring bijvoorbeeld) als vanuit financieel oogpunt.
Basso rijdt natuurlijk ook gewoon voor zijn eigen klassement.quote:Op zondag 13 september 2009 17:46 schreef Roberto258 het volgende:
Die motoren danquote:Op zondag 13 september 2009 17:48 schreef zjroentje het volgende:
Waarom verdient Valverde straftijd, die paar duwtjes van het publiek?
Mooie poging wel van Gesink, en toch ook netjes ingedeeld van Valverde. Jammer dat Robert niet kon aanpikken bij Mosquera.
En een Nederlander die meedoet in de top is voor de Rabobank natuurlijk ook heel aantrekkelijk.quote:Op zondag 13 september 2009 17:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eens. En bij Gesink zit er nog rek in, bij Menchov niet meer.
True, maar ben bang voor hem dat hij 5e gaat eindigen.quote:Op zondag 13 september 2009 17:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Basso rijdt natuurlijk ook gewoon voor zijn eigen klassement.
De regel is dat je als renner moet aangeven dat die duwtjes niet gewenst zijn, dat deed Valverde. Het is natuurlijk nog wel koersvervalsing, maar niet één die je de renner zelf kan aanrekenen. Evans gaat vol in de camera aan een bidon hangen, dat is natuurlijk uitgesproken dom.quote:Op zondag 13 september 2009 17:46 schreef Roberto258 het volgende:
8ste in de tour heb je ook weinig aan. Dan beter een reele kans op het winnen van de vuelta of giroquote:Op zondag 13 september 2009 17:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon in de Tour uitspelen, als kopman welteverstaan. Laat Menchov maar lekker Giro en Vuelta rijden, zolang Contador/Andy/Armstrong meedoen is de kans om te winnen voor Menchov toch erg klein, dan heeft een top-10 klassering van Gesink veel meer waarde, zowel sportief (ervaring bijvoorbeeld) als vanuit financieel oogpunt.
Nou ja, Rabo zou toch wel gek zijn als ze in de tour, met afstand de belangrijkste koers van het jaar vanuit sponsor oogpunt (en daar gaat het uiteindelijk allemaal om), niet met de tandem Menchov / Gesink aan de start verschijnen.quote:Op zondag 13 september 2009 17:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, daar kan Valverde natuurlijk niks aan doen. Sowieso rijden er echt veels te veel motoren in de finale van zo'n koers, achterlijk gewoon.quote:
Mwah, de Tour trekt zoveel meer aandacht dan die andere 2 rondjes. En alleen maar commentaar over de waardeloze kopman Menchov doet ook weinig goeds, dan maar wat positief commentaar over een Nederlander die leuk meestrijdt om de eerste 5 plaatsen, eventueel een etappe in de bergen en misschien wel de bergtrui.quote:Op zondag 13 september 2009 17:52 schreef BlaZ het volgende:
[..]
8ste in de tour heb je ook weinig aan. Dan beter een reele kans op het winnen van de vuelta of giro
Uit sponsoroogpunt denk ik niet. De Tour heeft zoveel meer aandacht dan de Giro of Vuelta in Nederland. De Tour heeft alle etappes live, plus voor een nabeschouwingen. Van deze Vuelta bijvoorbeeld zendt de NOS slechts een handvol etappes uit.quote:Op zondag 13 september 2009 17:52 schreef BlaZ het volgende:
[..]
8ste in de tour heb je ook weinig aan. Dan beter een reele kans op het winnen van de vuelta of giro
Precies. Zal me niets verbazen als Rabo eist dat Gesink kopman wordt in de Tour.quote:Op zondag 13 september 2009 17:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Uit sponsoroogpunt denk ik niet. De Tour heeft zoveel meer aandacht dan de Giro of Vuelta in Nederland. De Tour heeft alle etappes live, plus voor een nabeschouwingen. Van deze Vuelta bijvoorbeeld zendt de NOS slechts een handvol etappes uit.
Dat zien we nu tochquote:Op zondag 13 september 2009 17:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Precies. Zal me niets verbazen als Rabo eist dat Gesink kopman wordt in de Tour.
Al zou ik ook wel eens willen zien dat Rabo Gesink vol uitspeelt in de Vuelta.
Maar aan zoiets kan Rabo zelf ook een hoop doen. Je kan een vuelta of giro ook prima hypen in Nederland om zo heel veel aandacht te genereren.quote:Op zondag 13 september 2009 17:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Uit sponsoroogpunt denk ik niet. De Tour heeft zoveel meer aandacht dan de Giro of Vuelta in Nederland. De Tour heeft alle etappes live, plus voor een nabeschouwingen. Van deze Vuelta bijvoorbeeld zendt de NOS slechts een handvol etappes uit.
Maar zonder echte knechten. Met alle respect voor de Tank overigens. Mentsjov moest 'm ook al in z'n eentje winnen. Gooi eens meerdere goede klimmers in een Vuelta...quote:Op zondag 13 september 2009 18:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat zien we nu toch
Weliswaar gedwongen door omstandigheden.
Als je daar volgend jaar op wil gokken met Gesink, is die bijna verplicht ook te winnen. Maar elk jaar doen er wel weer een paar andere toppers mee. Misschien pikt Contador hem volgend jaar wel weer mee, of wordt Leipo door The Shack uitgespeeld in de Vuelta, plus daarbij sowieso de jongens die 'falen' in de Tour of een Sanchez/Mosquera die er hun seizoen weer op afstemmen. Als er volgend jaar dan weer een of twee lange tijdritten inzitten is dat met het huidige niveau van Gesink ook een nadeel tegenover de meeste anderen. Je kunt natuurlijk altijd tijdens de Tour besluiten om alsnog voor een Vuelta te gaan als het in Frankrijk niet naar wens verloopt, maar de Tour links laten liggen lijkt me niet verstandig.quote:Op zondag 13 september 2009 17:52 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Aan Contador tonen wat ze allemaal niet kunnen en wat dat dan moet worden als ze een kopman hebben die dan nog eens kan versnellen.quote:Op zondag 13 september 2009 18:05 schreef zjroentje het volgende:
Wie legt me trouwens de tactiek van Liquigas uit. Vol op kop sleuren, Basso met 1 versnelling en vervolgens na de eerste versnelling van iemand anders lossen.
Gebeurde in de Giro ook al zo, snap er echt niks van.
In de vlakke etappes reden ze ook elke dag op kop, om Benatti dan 12e te zien worden. Tja, blijkbaar rijden ze graag op kop.quote:Op zondag 13 september 2009 18:05 schreef zjroentje het volgende:
Wie legt me trouwens de tactiek van Liquigas uit. Vol op kop sleuren, Basso met 1 versnelling en vervolgens na de eerste versnelling van iemand anders lossen.
Rabo heeft buiten Gesink en Menchov geen topklimmer. Na deze twee komt Ten Dam al en om nou te zeggen dat die hier heel veel extra had kunnen doen voor Gesink...quote:Op zondag 13 september 2009 18:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar zonder echte knechten. Met alle respect voor de Tank overigens. Mentsjov moest 'm ook al in z'n eentje winnen. Gooi eens meerdere goede klimmers in een Vuelta...
Basso kan op dit moment niet anders. Het enige wat hij kan proberen is met zo'n hels tempo de rest de benen af te snijden en dan zelf op tempo door te gaan.quote:Op zondag 13 september 2009 18:05 schreef zjroentje het volgende:
Dat weet ik niet. Rabobank is ook in het buitenland actief. Als het shirt maar goed in beeld is. De nationaliteit van de rijder maakt niet zo heel veel uit.quote:Op zondag 13 september 2009 17:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die droom is nog nooit beleid geweest anders...quote:Op zondag 13 september 2009 18:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Lijkt me toch dat de droom van Rabobank een competitieve Tourploeg met toch zeker 6 a 7 Nederlanders is. Iets in de trant van Gesink/Mollema/Boom/Ten Dam/Reus oid ... eventueel aangevuld met buitenlandse superknechten die aantoonbaar een aangevulde waarde hebben ....
Weet wel dat ikzelf snoeihard zou marken voor zo'n ploeg ....
Inderdaad, deze ronde zitten ze bijna elke dag mee.quote:Op zondag 13 september 2009 17:41 schreef evert het volgende:
deze ronde valt me ook op dat ploegentactiek rabo goed is.
altijd mannetje mee die nog ff gesink kan helpen
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 13 september 2009 17:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou ja, Ardila kan top 10 Vuelta rijden.quote:Op zondag 13 september 2009 18:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Rabo heeft buiten Gesink en Menchov geen topklimmer. Na deze twee komt Ten Dam al en om nou te zeggen dat die hier heel veel extra had kunnen doen voor Gesink...
Ik heb me al vaak genoeg afgevraagd waarom Rabo niet een extra meesterknecht haalt die fatsoenlijk kan klimmen. Nee, dan liever Nuyens voor veel geld halen![]()
Wat wel jammer is .... ik vind Rabo wel geinig hoor, maar als ze wat meer een Hollands beleid zouden voeren zou ik er juist meer voor gaan marken.quote:Op zondag 13 september 2009 18:16 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Die droom is nog nooit beleid geweest anders...
Ik ben het ook wel met je eens verder hoor.quote:Op zondag 13 september 2009 18:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Wat wel jammer is .... ik vind Rabo wel geinig hoor, maar als ze wat meer een Hollands beleid zouden voeren zou ik er juist meer voor gaan marken.
Ik bedoel, Maaskant en Terpstra doen nu hun ding in het buitenland, niks mis mee, maar het zou toch gaaf zijn als ze dat voor een Nederlandse ploeg doen. Maaskant komt uit de opleidingsploeg van Rabo, is toch eeuwig zonde dat die is weg gemoeten ....
Vooral door de puntenstraf die Greipel gisteren kreeg.quote:Op zondag 13 september 2009 18:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Valverde overigens Greipel nu voorbij in het puntenklassement
Vandaar ook dequote:Op zondag 13 september 2009 18:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vooral door de puntenstraf die Greipel gisteren kreeg.
Te belachelijk voor woordenquote:Op zondag 13 september 2009 18:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Valverde overigens Greipel nu voorbij in het puntenklassement
Hij zat er doorheen zei hij net.quote:Op zondag 13 september 2009 18:25 schreef wallofdolls het volgende:
.
Gesink dus blijkbaar toch veel beter, maar niet meer zodra t even vlakker is.
Ik las pitiquote:Op zondag 13 september 2009 18:25 schreef wallofdolls het volgende:
Fucking kut dat Valverde alleen weer pit kreeg.
Dat kun je nooit tegen zo'n jonge renner zeggen, die wil echt de tour rijden, zeker na het drama van dit jaar omdat dat gewoon een categorie hoger is, (ook al zijn giro en vuelta sportief gezien wel mooier, ze zijn echt veel kleiner)quote:Op zondag 13 september 2009 17:35 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nee, in de Tour wordt er te weinig geklommen. Geesink kan volgend jaar beter Giro of Vuelta weer rijden. Die kan hij winnen.
Dan hadden die jongens moeten rijden voor de oerdomme Flecha, laat ze maar lekker bij hun buitenlandse ploegen rijden waar ze de kans krijgen.quote:Op zondag 13 september 2009 18:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Wat wel jammer is .... ik vind Rabo wel geinig hoor, maar als ze wat meer een Hollands beleid zouden voeren zou ik er juist meer voor gaan marken.
Ik bedoel, Maaskant en Terpstra doen nu hun ding in het buitenland, niks mis mee, maar het zou toch gaaf zijn als ze dat voor een Nederlandse ploeg doen. Maaskant komt uit de opleidingsploeg van Rabo, is toch eeuwig zonde dat die is weg gemoeten ....
Ja, dan had je dus geen Flecha gehad he ....quote:Op zondag 13 september 2009 18:44 schreef groenen het volgende:
[..]
Dan hadden die jongens moeten rijden voor de oerdomme Flecha, laat ze maar lekker bij hun buitenlandse ploegen rijden waar ze de kans krijgen.
Jij denkt dat ze naar Roubaix waren gegaan met een alleen een jonge Maaskant als kopmanquote:Op zondag 13 september 2009 18:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja, dan had je dus geen Flecha gehad he ....
Waarom naief ? Omdat ie te vroeg ging ?quote:Op zondag 13 september 2009 18:51 schreef Klopkoek het volgende:
http://player.nos.nl/inde(...)6413/category/sport/
Is hij nou naief geweest?
Nee. Het leek het moment, dan moet je gaan.quote:Op zondag 13 september 2009 18:51 schreef Klopkoek het volgende:
Hij moest wel. maar ja eigenlijk had hij zich niet moeten laten op naaien doorquote:Op zondag 13 september 2009 18:51 schreef Klopkoek het volgende:
Daarom is sport zo leuk. Omdat je niet altijd alles kan voorprogrammeren. En boeiend, we hebben een mooie wedstrijd gezien. Stel je nou voor dat iedereen behoudend gaat rijden. Soms moet je gokken.quote:Op zondag 13 september 2009 18:51 schreef Klopkoek het volgende:
dat zeker.quote:Op zondag 13 september 2009 20:29 schreef Ericr het volgende:
Valverde kent die berg op zijn broekzak, die weet wel wat een sloper de Pandera is. Het valt te prijzen dat Gesink niet laf afwacht maar in ieder geval probeert om iets te forceren. De kans dat zo'n actie direct betaald moet worden blijft levensgroot.
Evans is maar 14 seconden achter Gesink gefinished.quote:Op zondag 13 september 2009 20:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Overigens, de mensen die gisteren zeiden dat Evans ook gewoon niet sterk genoeg was (Ik bijvoorbeeld) lijken toch gelijk te hebben.
Normaal gesproken zat Evans altijd in de broekzak van de andere klassementsrenners, dus ergens is ie toch niet helemaal sterkquote:Op zondag 13 september 2009 20:47 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Evans is maar 14 seconden achter Gesink gefinished.
Is 'ie nu ook al zakkenroller?quote:Op zondag 13 september 2009 20:49 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Normaal gesproken zat Evans altijd in de broekzak van de andere klassementsrenners
Jij was niet aanwezig in de Tour subforum? De Vuelta zou net zo belangrijk zijn als een lagere eredivisie wedstrijd, volgens sommige posters daar.quote:Op zondag 13 september 2009 17:52 schreef BlaZ het volgende:
[..]
[..]
No way, echt niet.quote:Op zondag 13 september 2009 22:04 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Jij was niet aanwezig in de Tour subforum? De Vuelta zou net zo belangrijk zijn als een lagere eredivisie wedstrijd, volgens sommige posters daar.![]()
Ik denk dat top tien in de Tour met een Nederlandse renner voor Rabobank (en de media-aandacht daaromheen) belangrijker is dan het winnen van de Vuelta.
Zeker niet deze Vuelta, als je het aantal toeschouwers langs de kant van de weg zag in Nederland dan moet je toch concluderen dat de Vuelta toch wel leeft ook in Nederland.quote:
Maaskant hoefde niet weg bij Rabo, maar kreeg gewoon een veel betere aanbieding van Garmin (toen nog Slipstream, dacht ik)..quote:Op zondag 13 september 2009 18:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jou onthoud ik dus ookquote:Op zondag 13 september 2009 22:48 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ontzettend knap van Gesink wat hij op deze leeftijd laat zien zeg!
En van Valverde gewoon slim gereden met wat hulp van landgenoten.
Het was een vraag van mij, geen mening.quote:Op zondag 13 september 2009 20:31 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Daarom is sport zo leuk. Omdat je niet altijd alles kan voorprogrammeren. En boeiend, we hebben een mooie wedstrijd gezien. Stel je nou voor dat iedereen behoudend gaat rijden. Soms moet je gokken.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet verwacht had dat Gesink het zó goed ging doen![]()
Valverde zat in het 2e peloton (Evans, Sanchez, Gesink en Mosquera in het 1e), maar het is inmiddels weer bij elkaar.quote:Op maandag 14 september 2009 13:48 schreef wimderon het volgende:
Het peloton zou in drie stukken liggen, met 70 man in het eerste peloton.
quote:Op maandag 14 september 2009 14:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Valverde zat in het 2e peloton (Evans, Sanchez, Gesink en Mosquera in het 1e), maar het is inmiddels weer bij elkaar.
De Spaanse ploegen samenwerken?quote:Op maandag 14 september 2009 14:05 schreef UltraR het volgende:
Ja, en Vacansoleil is zojuist mijn respect voor een deel kwijt geraakt. Zij hebben samen met Caisse het gat dicht gereden. Lekkere solidariteit naar de andere Nederlandse ploeg, terwijl alle Spaanse ploegen wel samenwerken. Beetje jammer.
Kunnen ze 100x, waarschijnlijk, voor Hoogerland rijden. Ik blijf het een lage streek vinden.
Vacansoleil rijd voor zichzelf, niet voor de Rabo. Ik vind het belachelijker dat die Spaanse ploegen elkaar helpen (als ze dat al doen).quote:Op maandag 14 september 2009 14:05 schreef UltraR het volgende:
Ja, en Vacansoleil is zojuist mijn respect voor een deel kwijt geraakt. Zij hebben samen met Caisse het gat dicht gereden. Lekkere solidariteit naar de andere Nederlandse ploeg, terwijl alle Spaanse ploegen wel samenwerken. Beetje jammer.
Kunnen ze 100x, waarschijnlijk, voor Hoogerland rijden. Ik blijf het een lage streek vinden.
Rightquote:Op maandag 14 september 2009 14:05 schreef UltraR het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2009 14:05 schreef UltraR het volgende:
dat dusquote:Op maandag 14 september 2009 14:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vacansoleil rijd voor zichzelf, niet voor de Rabo. Ik vind het belachelijker dat die Spaanse ploegen elkaar helpen (als ze dat al doen).
De Spaanse armada? Tja buiten Euskaltel zullen de meeste Spaanse ploegen elkaar wel een handje toesteken als het er op aan komt op een Spanjaard in het goud te houden. Zie niet in wat daar mis mee is.quote:Op maandag 14 september 2009 14:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vacansoleil rijd voor zichzelf, niet voor de Rabo. Ik vind het belachelijker dat die Spaanse ploegen elkaar helpen (als ze dat al doen).
Onzin om dan voor jezelf te gaan rijden terwijl de nr1 in het klassement ook niet mee zit! de spanjaarden rijden toch ook samen het is gewoon niet aan Vavanscoleil om te gaan rijden voor een 12 plek .quote:Op maandag 14 september 2009 14:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vacansoleil rijdt niet om Rabo te assisteren. Vacansoleil rijdt gewoon voor zichzelf en niet in dienst van.
Wie weet zat er wel helemaal niemand van Vacansoleil in die voorste groep. Het verschil werd groter, dus dan is het logisch dat je gaat meewerken. Het is toch niet zo moeilijk om logisch na te denken?quote:Op maandag 14 september 2009 14:40 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Onzin om dan voor jezelf te gaan rijden terwijl de nr1 in het klassement ook niet mee zit! de spanjaarden rijden toch ook samen het is gewoon niet aan Vavanscoleil om te gaan rijden voor een 12 plek .
Wat een onzin, dat is een compleet andere situatie. Als Hoogerland in dat geval voorin zou zitten verwacht ik uiteraard niet van Vacansoleil dat ze hun eigen kopman gaan terughalen.quote:Op maandag 14 september 2009 14:55 schreef wimderon het volgende:
Ach, als Gesink niet mee zou hebben gezeten zou het voor zulke mensen opeens onbegrijpelijk zijn geweest als bijvoorbeeld Vacansoleil niet mee zou rijden.
Ik denk dat Lars ook nog niet weet waar zijn grenzen liggen. Maar volgend jaar als hij voor het eerst wat voorjaarsklassiekers gaat rijden, gaan we meer weten.quote:Op maandag 14 september 2009 15:29 schreef northernlight81 het volgende:
Wel goed van Boom, tweede keer al.
Ik weet echt niet wat ik van hem kan verwachten. Meer een type Thomas Dekker, die goed kan tijdrijden en goed mee kan in de gebergte? Of meer Erik Dekker?
Heb er eigenlijk al bijna een jaar niets van gehoord ( kijk het ook niet zo vaak) en daarvoor won hij al het tijdrijden en veldrijden waaraan hij meedeed.
Maar met zo'n Raboploeg als we nu hebben vind ik het echt veel leuker. Is voor Menchov denk ik ook fijner, mislukt zijn tour dan weer kan hij zich wellicht nog heel nuttig maken voor Gesink. En ik betwijfel of Breukink tactisch wel competent is, misschien even een andere voor nemen.
Nou nou nou, verwachten. Het zou heel mooi zijn, maar de kans is groter dat het hem niet lukt. Er zitten nog een aantal sterke en snelle mannen in die groep.quote:Op maandag 14 september 2009 15:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Hopen dat Boom dit af kan maken mochten ze voorop blijven, wat ik wel verwacht
quote:Op maandag 14 september 2009 15:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou nou nou, verwachten. Het zou heel mooi zijn, maar de kans is groter dat het hem niet lukt. Er zitten nog een aantal sterke en snelle mannen in die groep.
Het zijn dus:
52 216 HERRERO, David ESP XAC a 01:09:39
55 74 DUQUE, Leonardo COL COF a 01:12:55
58 196 KOLOBNEV, Alexander RUS SAX a 01:14:29
65 152 BOOM, Lars NED RAB a 01:20:01
66 217 MARTÍNEZ ACEVEDO, Serafín ESP XAC a 01:21:42
77 97 LADAGNOUS, Matthieu FRA FDJ a 01:32:27
92 13 EFIMKIN, Alexander RUS ALM a 01:46:14
103 166 KAISEN, Olivier BEL SIL a 02:01:22
111 117 MEIER, Christian CAN GRM a 02:07:40
113 35 IGLINSKY, Maxim KAZ AST a 02:08:34
115 184 ROELS, Dominik GER MRM a 02:09:49
117 188 VELITS, Martin SVK MRM a 02:11:40
124 178 REYNES, Vicente ESP THR a 02:16:37
Oh wacht, ik las verkeerd. Mijn excuses. Ik las dat jij verwachtte dat wanneer ze voorop zouden blijven, Boom wel even zou gaan winnenquote:Op maandag 14 september 2009 15:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik verwacht dat ze voorop blijven![]()
[..]
Haha, neequote:Op maandag 14 september 2009 15:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh wacht, ik las verkeerd. Mijn excuses. Ik las dat jij verwachtte dat wanneer ze voorop zouden blijven, Boom wel even zou gaan winnen![]()
Ze blijven overigens zeker voorop. Voorsprong nu 13'16".
Dat was toch met Moerenhoutquote:Op maandag 14 september 2009 15:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Haha, nee
Was het maar zo'n feest, zou het zeker tof vinden als Boom wint, ik schat hem in ieder geval wel in als een echte afmaker. Kijk bijv naar het NK dat die won, lekker blijven hangen en afmaken die handel![]()
Had Boogerd dat maar
Terpstra dacht ikquote:Op maandag 14 september 2009 16:13 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Dat was toch met Moerenhout
Dan is dit toch andere koek, maar hij heeft kans.
Nee, hij reed eerst van Terpstra weg met een geweldige demarrage. Hij reed toen naar Moerenhout toe, die alleen vooruit was, om vervolgens hem in de laatste kilometer met opnieuw een demarrage achter te laten.quote:
Dan bedoelde ik het feit dat die Terpstra achter liet na eerst te hebben gezegd niet over te kunnen nemenquote:Op maandag 14 september 2009 16:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, hij reed eerst van Terpstra weg met een geweldige demarrage. Hij reed toen naar Moerenhout toe, die alleen vooruit was, om vervolgens hem in de laatste kilometer met opnieuw een demarrage achter te laten.
Moerenhout is niet de eerste de beste hequote:Op maandag 14 september 2009 16:13 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Dat was toch met Moerenhout
Dan is dit toch andere koek, maar hij heeft kans.
Dan had hij nu zo ongeveer goud gehadquote:Op maandag 14 september 2009 16:51 schreef LudoSanders het volgende:
Matig dat Hoogerland niet mee zit.
En dat na twee weken in z'n eerste GTquote:Op maandag 14 september 2009 17:03 schreef TheArt het volgende:
Pfff, Lars is echt heel goed. Hoe makkelijk die trapt.
check de nos streamquote:Op maandag 14 september 2009 17:12 schreef FJD het volgende:
Ja BoomZonde dat ik alleen hier mee kan lezen
Als dat zou mogen zou het wel fijn zijn, ja.quote:Op maandag 14 september 2009 17:11 schreef Droopie het volgende:
ideetje misschien om zijn fiets te wisselen voor een tijdrit fiets
en een sprintje naar huis voor mijquote:Op maandag 14 september 2009 17:12 schreef Madhouse11 het volgende:
35 seconden, nu een tijdrit van 19 kilometer
Waarvan een fors deel bergaf loopt. Als een crosser moet hij snel kunnen dalen.quote:Op maandag 14 september 2009 17:12 schreef Madhouse11 het volgende:
gelukkig voornamelijk bergafquote:Op maandag 14 september 2009 17:12 schreef Madhouse11 het volgende:
Op de iPhone begon ie te mauwen om Silverlightquote:
das bale:( probeer deze eens http://www.atdhe.net/8300/watch-la-vuelta-a-espana-2009quote:Op maandag 14 september 2009 17:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Op de iPhone begon ie te mauwen om Silverlight
Moet je wmv stream pakken. Er staat een linkje bij als het goed is.quote:Op maandag 14 september 2009 17:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Op de iPhone begon ie te mauwen om Silverlight
iPhone & Flashquote:Op maandag 14 september 2009 17:16 schreef snakeman123 het volgende:
das bale:( probeer deze eens http://www.atdhe.net/8300/watch-la-vuelta-a-espana-2009
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |