Valverde zat in het 2e peloton (Evans, Sanchez, Gesink en Mosquera in het 1e), maar het is inmiddels weer bij elkaar.quote:Op maandag 14 september 2009 13:48 schreef wimderon het volgende:
Het peloton zou in drie stukken liggen, met 70 man in het eerste peloton.
quote:Op maandag 14 september 2009 14:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Valverde zat in het 2e peloton (Evans, Sanchez, Gesink en Mosquera in het 1e), maar het is inmiddels weer bij elkaar.
De Spaanse ploegen samenwerken?quote:Op maandag 14 september 2009 14:05 schreef UltraR het volgende:
Ja, en Vacansoleil is zojuist mijn respect voor een deel kwijt geraakt. Zij hebben samen met Caisse het gat dicht gereden. Lekkere solidariteit naar de andere Nederlandse ploeg, terwijl alle Spaanse ploegen wel samenwerken. Beetje jammer.
Kunnen ze 100x, waarschijnlijk, voor Hoogerland rijden. Ik blijf het een lage streek vinden.
Vacansoleil rijd voor zichzelf, niet voor de Rabo. Ik vind het belachelijker dat die Spaanse ploegen elkaar helpen (als ze dat al doen).quote:Op maandag 14 september 2009 14:05 schreef UltraR het volgende:
Ja, en Vacansoleil is zojuist mijn respect voor een deel kwijt geraakt. Zij hebben samen met Caisse het gat dicht gereden. Lekkere solidariteit naar de andere Nederlandse ploeg, terwijl alle Spaanse ploegen wel samenwerken. Beetje jammer.
Kunnen ze 100x, waarschijnlijk, voor Hoogerland rijden. Ik blijf het een lage streek vinden.
Rightquote:Op maandag 14 september 2009 14:05 schreef UltraR het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2009 14:05 schreef UltraR het volgende:
dat dusquote:Op maandag 14 september 2009 14:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vacansoleil rijd voor zichzelf, niet voor de Rabo. Ik vind het belachelijker dat die Spaanse ploegen elkaar helpen (als ze dat al doen).
De Spaanse armada? Tja buiten Euskaltel zullen de meeste Spaanse ploegen elkaar wel een handje toesteken als het er op aan komt op een Spanjaard in het goud te houden. Zie niet in wat daar mis mee is.quote:Op maandag 14 september 2009 14:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vacansoleil rijd voor zichzelf, niet voor de Rabo. Ik vind het belachelijker dat die Spaanse ploegen elkaar helpen (als ze dat al doen).
Onzin om dan voor jezelf te gaan rijden terwijl de nr1 in het klassement ook niet mee zit! de spanjaarden rijden toch ook samen het is gewoon niet aan Vavanscoleil om te gaan rijden voor een 12 plek .quote:Op maandag 14 september 2009 14:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vacansoleil rijdt niet om Rabo te assisteren. Vacansoleil rijdt gewoon voor zichzelf en niet in dienst van.
Wie weet zat er wel helemaal niemand van Vacansoleil in die voorste groep. Het verschil werd groter, dus dan is het logisch dat je gaat meewerken. Het is toch niet zo moeilijk om logisch na te denken?quote:Op maandag 14 september 2009 14:40 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Onzin om dan voor jezelf te gaan rijden terwijl de nr1 in het klassement ook niet mee zit! de spanjaarden rijden toch ook samen het is gewoon niet aan Vavanscoleil om te gaan rijden voor een 12 plek .
Wat een onzin, dat is een compleet andere situatie. Als Hoogerland in dat geval voorin zou zitten verwacht ik uiteraard niet van Vacansoleil dat ze hun eigen kopman gaan terughalen.quote:Op maandag 14 september 2009 14:55 schreef wimderon het volgende:
Ach, als Gesink niet mee zou hebben gezeten zou het voor zulke mensen opeens onbegrijpelijk zijn geweest als bijvoorbeeld Vacansoleil niet mee zou rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |