Aan Contador tonen wat ze allemaal niet kunnen en wat dat dan moet worden als ze een kopman hebben die dan nog eens kan versnellen.quote:Op zondag 13 september 2009 18:05 schreef zjroentje het volgende:
Wie legt me trouwens de tactiek van Liquigas uit. Vol op kop sleuren, Basso met 1 versnelling en vervolgens na de eerste versnelling van iemand anders lossen.
Gebeurde in de Giro ook al zo, snap er echt niks van.
In de vlakke etappes reden ze ook elke dag op kop, om Benatti dan 12e te zien worden. Tja, blijkbaar rijden ze graag op kop.quote:Op zondag 13 september 2009 18:05 schreef zjroentje het volgende:
Wie legt me trouwens de tactiek van Liquigas uit. Vol op kop sleuren, Basso met 1 versnelling en vervolgens na de eerste versnelling van iemand anders lossen.
Rabo heeft buiten Gesink en Menchov geen topklimmer. Na deze twee komt Ten Dam al en om nou te zeggen dat die hier heel veel extra had kunnen doen voor Gesink...quote:Op zondag 13 september 2009 18:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar zonder echte knechten. Met alle respect voor de Tank overigens. Mentsjov moest 'm ook al in z'n eentje winnen. Gooi eens meerdere goede klimmers in een Vuelta...
Basso kan op dit moment niet anders. Het enige wat hij kan proberen is met zo'n hels tempo de rest de benen af te snijden en dan zelf op tempo door te gaan.quote:Op zondag 13 september 2009 18:05 schreef zjroentje het volgende:
Dat weet ik niet. Rabobank is ook in het buitenland actief. Als het shirt maar goed in beeld is. De nationaliteit van de rijder maakt niet zo heel veel uit.quote:Op zondag 13 september 2009 17:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon in de Tour uitspelen, als kopman welteverstaan. Laat Menchov maar lekker Giro en Vuelta rijden, zolang Contador/Andy/Armstrong meedoen is de kans om te winnen voor Menchov toch erg klein, dan heeft een top-10 klassering van Gesink veel meer waarde, zowel sportief (ervaring bijvoorbeeld) als vanuit financieel oogpunt.
Die droom is nog nooit beleid geweest anders...quote:Op zondag 13 september 2009 18:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Lijkt me toch dat de droom van Rabobank een competitieve Tourploeg met toch zeker 6 a 7 Nederlanders is. Iets in de trant van Gesink/Mollema/Boom/Ten Dam/Reus oid ... eventueel aangevuld met buitenlandse superknechten die aantoonbaar een aangevulde waarde hebben ....
Weet wel dat ikzelf snoeihard zou marken voor zo'n ploeg ....
Inderdaad, deze ronde zitten ze bijna elke dag mee.quote:Op zondag 13 september 2009 17:41 schreef evert het volgende:
deze ronde valt me ook op dat ploegentactiek rabo goed is.
altijd mannetje mee die nog ff gesink kan helpen
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 13 september 2009 17:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon in de Tour uitspelen, als kopman welteverstaan. Laat Menchov maar lekker Giro en Vuelta rijden, zolang Contador/Andy/Armstrong meedoen is de kans om te winnen voor Menchov toch erg klein, dan heeft een top-10 klassering van Gesink veel meer waarde, zowel sportief (ervaring bijvoorbeeld) als vanuit financieel oogpunt.
Nou ja, Ardila kan top 10 Vuelta rijden.quote:Op zondag 13 september 2009 18:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Rabo heeft buiten Gesink en Menchov geen topklimmer. Na deze twee komt Ten Dam al en om nou te zeggen dat die hier heel veel extra had kunnen doen voor Gesink...
Ik heb me al vaak genoeg afgevraagd waarom Rabo niet een extra meesterknecht haalt die fatsoenlijk kan klimmen. Nee, dan liever Nuyens voor veel geld halen![]()
Wat wel jammer is .... ik vind Rabo wel geinig hoor, maar als ze wat meer een Hollands beleid zouden voeren zou ik er juist meer voor gaan marken.quote:Op zondag 13 september 2009 18:16 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Die droom is nog nooit beleid geweest anders...
Ik ben het ook wel met je eens verder hoor.quote:Op zondag 13 september 2009 18:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Wat wel jammer is .... ik vind Rabo wel geinig hoor, maar als ze wat meer een Hollands beleid zouden voeren zou ik er juist meer voor gaan marken.
Ik bedoel, Maaskant en Terpstra doen nu hun ding in het buitenland, niks mis mee, maar het zou toch gaaf zijn als ze dat voor een Nederlandse ploeg doen. Maaskant komt uit de opleidingsploeg van Rabo, is toch eeuwig zonde dat die is weg gemoeten ....
Vooral door de puntenstraf die Greipel gisteren kreeg.quote:Op zondag 13 september 2009 18:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Valverde overigens Greipel nu voorbij in het puntenklassement
Vandaar ook dequote:Op zondag 13 september 2009 18:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vooral door de puntenstraf die Greipel gisteren kreeg.
Te belachelijk voor woordenquote:Op zondag 13 september 2009 18:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Valverde overigens Greipel nu voorbij in het puntenklassement
Hij zat er doorheen zei hij net.quote:Op zondag 13 september 2009 18:25 schreef wallofdolls het volgende:
.
Gesink dus blijkbaar toch veel beter, maar niet meer zodra t even vlakker is.
Ik las pitiquote:Op zondag 13 september 2009 18:25 schreef wallofdolls het volgende:
Fucking kut dat Valverde alleen weer pit kreeg.
Dat kun je nooit tegen zo'n jonge renner zeggen, die wil echt de tour rijden, zeker na het drama van dit jaar omdat dat gewoon een categorie hoger is, (ook al zijn giro en vuelta sportief gezien wel mooier, ze zijn echt veel kleiner)quote:Op zondag 13 september 2009 17:35 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nee, in de Tour wordt er te weinig geklommen. Geesink kan volgend jaar beter Giro of Vuelta weer rijden. Die kan hij winnen.
Dan hadden die jongens moeten rijden voor de oerdomme Flecha, laat ze maar lekker bij hun buitenlandse ploegen rijden waar ze de kans krijgen.quote:Op zondag 13 september 2009 18:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Wat wel jammer is .... ik vind Rabo wel geinig hoor, maar als ze wat meer een Hollands beleid zouden voeren zou ik er juist meer voor gaan marken.
Ik bedoel, Maaskant en Terpstra doen nu hun ding in het buitenland, niks mis mee, maar het zou toch gaaf zijn als ze dat voor een Nederlandse ploeg doen. Maaskant komt uit de opleidingsploeg van Rabo, is toch eeuwig zonde dat die is weg gemoeten ....
Ja, dan had je dus geen Flecha gehad he ....quote:Op zondag 13 september 2009 18:44 schreef groenen het volgende:
[..]
Dan hadden die jongens moeten rijden voor de oerdomme Flecha, laat ze maar lekker bij hun buitenlandse ploegen rijden waar ze de kans krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |