abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 september 2009 @ 18:07:29 #151
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_72704572
quote:
Op zondag 13 september 2009 18:05 schreef zjroentje het volgende:
Wie legt me trouwens de tactiek van Liquigas uit. Vol op kop sleuren, Basso met 1 versnelling en vervolgens na de eerste versnelling van iemand anders lossen.

Gebeurde in de Giro ook al zo, snap er echt niks van.
Aan Contador tonen wat ze allemaal niet kunnen en wat dat dan moet worden als ze een kopman hebben die dan nog eens kan versnellen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_72704582
quote:
Wie legt me trouwens de tactiek van Liquigas uit. Vol op kop sleuren, Basso met 1 versnelling en vervolgens na de eerste versnelling van iemand anders lossen.

In de vlakke etappes reden ze ook elke dag op kop, om Benatti dan 12e te zien worden. Tja, blijkbaar rijden ze graag op kop.

Gesink moet natuurlijk gewoon de Tour rijden. Die ervaring is in dit stadium van zijn carrière gewoon hardstikke belangrijke, de Vuelta winnen kan hij nog wel doen als hij 29 is of zo. Daarnaast, hij is veel te ambitieus om niet in de Tour te willen starten.
pi_72704721
quote:
Op zondag 13 september 2009 18:02 schreef pfaf het volgende:

[..]

Maar zonder echte knechten. Met alle respect voor de Tank overigens. Mentsjov moest 'm ook al in z'n eentje winnen. Gooi eens meerdere goede klimmers in een Vuelta...
Rabo heeft buiten Gesink en Menchov geen topklimmer. Na deze twee komt Ten Dam al en om nou te zeggen dat die hier heel veel extra had kunnen doen voor Gesink...

Ik heb me al vaak genoeg afgevraagd waarom Rabo niet een extra meesterknecht haalt die fatsoenlijk kan klimmen. Nee, dan liever Nuyens voor veel geld halen
quote:

Basso kan op dit moment niet anders. Het enige wat hij kan proberen is met zo'n hels tempo de rest de benen af te snijden en dan zelf op tempo door te gaan.
pi_72704758
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:47 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik zou hem gewoon in de Tour uitspelen, als kopman welteverstaan. Laat Menchov maar lekker Giro en Vuelta rijden, zolang Contador/Andy/Armstrong meedoen is de kans om te winnen voor Menchov toch erg klein, dan heeft een top-10 klassering van Gesink veel meer waarde, zowel sportief (ervaring bijvoorbeeld) als vanuit financieel oogpunt.
Dat weet ik niet. Rabobank is ook in het buitenland actief. Als het shirt maar goed in beeld is. De nationaliteit van de rijder maakt niet zo heel veel uit.
  zondag 13 september 2009 @ 18:14:55 #155
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72704835
Lijkt me toch dat de droom van Rabobank een competitieve Tourploeg met toch zeker 6 a 7 Nederlanders is. Iets in de trant van Gesink/Mollema/Boom/Ten Dam/Reus oid ... eventueel aangevuld met buitenlandse superknechten die aantoonbaar een aangevulde waarde hebben ....

Weet wel dat ikzelf snoeihard zou marken voor zo'n ploeg ....
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_72704880
quote:
Op zondag 13 september 2009 18:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Lijkt me toch dat de droom van Rabobank een competitieve Tourploeg met toch zeker 6 a 7 Nederlanders is. Iets in de trant van Gesink/Mollema/Boom/Ten Dam/Reus oid ... eventueel aangevuld met buitenlandse superknechten die aantoonbaar een aangevulde waarde hebben ....

Weet wel dat ikzelf snoeihard zou marken voor zo'n ploeg ....
Die droom is nog nooit beleid geweest anders...
pi_72704953
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:41 schreef evert het volgende:
deze ronde valt me ook op dat ploegentactiek rabo goed is.
altijd mannetje mee die nog ff gesink kan helpen
Inderdaad, deze ronde zitten ze bijna elke dag mee.
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:47 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik zou hem gewoon in de Tour uitspelen, als kopman welteverstaan. Laat Menchov maar lekker Giro en Vuelta rijden, zolang Contador/Andy/Armstrong meedoen is de kans om te winnen voor Menchov toch erg klein, dan heeft een top-10 klassering van Gesink veel meer waarde, zowel sportief (ervaring bijvoorbeeld) als vanuit financieel oogpunt.
Helemaal mee eens.
  zondag 13 september 2009 @ 18:20:01 #158
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_72704970
quote:
Op zondag 13 september 2009 18:11 schreef wimderon het volgende:

[..]

Rabo heeft buiten Gesink en Menchov geen topklimmer. Na deze twee komt Ten Dam al en om nou te zeggen dat die hier heel veel extra had kunnen doen voor Gesink...

Ik heb me al vaak genoeg afgevraagd waarom Rabo niet een extra meesterknecht haalt die fatsoenlijk kan klimmen. Nee, dan liever Nuyens voor veel geld halen
Nou ja, Ardila kan top 10 Vuelta rijden.
Kon.

Verder hebben ze met Gárate natuurlijk ook nog iemand die wel top 10 Vuelta kan rijden...
pi_72704974
Gesink nu op Ned1
  zondag 13 september 2009 @ 18:20:59 #160
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72704999
quote:
Op zondag 13 september 2009 18:16 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Die droom is nog nooit beleid geweest anders...
Wat wel jammer is .... ik vind Rabo wel geinig hoor, maar als ze wat meer een Hollands beleid zouden voeren zou ik er juist meer voor gaan marken.

Ik bedoel, Maaskant en Terpstra doen nu hun ding in het buitenland, niks mis mee, maar het zou toch gaaf zijn als ze dat voor een Nederlandse ploeg doen. Maaskant komt uit de opleidingsploeg van Rabo, is toch eeuwig zonde dat die is weg gemoeten ....
pi_72705047
quote:
Op zondag 13 september 2009 18:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Wat wel jammer is .... ik vind Rabo wel geinig hoor, maar als ze wat meer een Hollands beleid zouden voeren zou ik er juist meer voor gaan marken.

Ik bedoel, Maaskant en Terpstra doen nu hun ding in het buitenland, niks mis mee, maar het zou toch gaaf zijn als ze dat voor een Nederlandse ploeg doen. Maaskant komt uit de opleidingsploeg van Rabo, is toch eeuwig zonde dat die is weg gemoeten ....
Ik ben het ook wel met je eens verder hoor.
  zondag 13 september 2009 @ 18:24:18 #162
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72705118
Valverde overigens Greipel nu voorbij in het puntenklassement
pi_72705133
Hoogerland verdient een stapje omhoog ook wel.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zondag 13 september 2009 @ 18:25:33 #164
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_72705166
Jezus. Ik ben een fervent Tour-volger... Vuelta heb ik altijd wat minder tijd voor... maar dit was veel meer wielrennen dan ik ooit in de Tour heb gezien. Gewoon die hele groep op dat stijlste stuk toen gesink voorop reed. Het leek wel of ze stuk voor stuk al hun ledematen konden gaan afbreken. Je voelde ook zelf die helse pijn als je zat te kijken. Ofzo .

Fucking kut dat Valverde alleen weer pit kreeg. In het stijlste gebied is Gesink dus blijkbaar toch veel beter, maar niet meer zodra t even vlakker is.
pi_72705172
quote:
Op zondag 13 september 2009 18:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vooral door de puntenstraf die Greipel gisteren kreeg.
sig verwijderd door FA
  zondag 13 september 2009 @ 18:26:34 #166
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72705203
quote:
Op zondag 13 september 2009 18:25 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Vooral door de puntenstraf die Greipel gisteren kreeg.
Vandaar ook de - smiley
  zondag 13 september 2009 @ 18:26:44 #167
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72705211
quote:
Op zondag 13 september 2009 18:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Te belachelijk voor woorden
Kut Spanjaarden
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_72705252
quote:
Op zondag 13 september 2009 18:25 schreef wallofdolls het volgende:
.

Gesink dus blijkbaar toch veel beter, maar niet meer zodra t even vlakker is.
Hij zat er doorheen zei hij net.
pi_72705312
Echt grandioos van Gesink. Geweldig dat hij nog steeds zo hoog geklasseerd staat.
Dat zijn aanval voor de leiderstrui dan uiteindelijk niet lukt is jammer, maar zijn prestatie blijft boven verwachting.
pi_72705398
quote:
Op zondag 13 september 2009 18:25 schreef wallofdolls het volgende:
Fucking kut dat Valverde alleen weer pit kreeg.
Ik las piti
  zondag 13 september 2009 @ 18:34:14 #171
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_72705465
Leuke etappe
Tof dat Gesink ging, zo zien we het graag natuurlijk. Jammer dat het vlakker werd op het einde. Ik kijk uit naar de Tour van volgend jaar.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_72705639
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:35 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Nee, in de Tour wordt er te weinig geklommen. Geesink kan volgend jaar beter Giro of Vuelta weer rijden. Die kan hij winnen.
Dat kun je nooit tegen zo'n jonge renner zeggen, die wil echt de tour rijden, zeker na het drama van dit jaar omdat dat gewoon een categorie hoger is, (ook al zijn giro en vuelta sportief gezien wel mooier, ze zijn echt veel kleiner)
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_72705725
quote:
Op zondag 13 september 2009 18:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Dan hadden die jongens moeten rijden voor de oerdomme Flecha, laat ze maar lekker bij hun buitenlandse ploegen rijden waar ze de kans krijgen.
- verwijderd door admin -
  zondag 13 september 2009 @ 18:51:16 #174
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72705913
quote:
Op zondag 13 september 2009 18:44 schreef groenen het volgende:

[..]

Dan hadden die jongens moeten rijden voor de oerdomme Flecha, laat ze maar lekker bij hun buitenlandse ploegen rijden waar ze de kans krijgen.
Ja, dan had je dus geen Flecha gehad he ....
  zondag 13 september 2009 @ 18:51:39 #175
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_72705929
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')