abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72703529
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien, misschien, misschien.... kan Sammy zich als een gek naar beneden storten op de Navacerrada en Piti nog bedreigen.
Ik hoop het. Zie liever Sanchez winnen dan die hypocriet.
pi_72703536
Netjes gedaan van die Spanjaarden, duwen kunnen ze!
pi_72703551
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:36 schreef Ericr het volgende:
Viel mij ook al op, maar daar kan Valverde natuurlijk ook niet zo veel aan doen.
  zondag 13 september 2009 @ 17:37:25 #104
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_72703563
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:36 schreef Sautor het volgende:

[..]

Viel mij ook al op, maar daar kan Valverde natuurlijk ook niet zo veel aan doen.
Tijdstraffen geven.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 13 september 2009 @ 17:37:58 #105
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_72703589
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien, misschien, misschien.... kan Sammy zich als een gek naar beneden storten op de Navacerrada en Piti nog bedreigen.
Liever Sanchez dan Valverde
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_72703593
Op het steile gedeelte had Valverde het koeilijk.
Jammer dat het niet steil doorliep naar de finish, dan was Gesink Valverde wel voor gebleven.
Er is nog een kans voor Gesink.
pi_72703611
quote:
Basso werd ook nog even wat beloofd geloof ik op een gegeven moment.

Op dat steile stuk werd hij net een paar keer geduwd of vond het wiel van zo'n lelijkerd van Fuji, maar ja, part of the game.

Jammer dat Evans en Basso niet vol met Gesink meekonden, dan was de strijd tegen de Spanjaarden iets eerlijker geweest...
Jack does it in real time...
pi_72703627
Gesink heeft gedaan wat ie moest doen, alles geven op het moment dat Valverde afhaakte.
Jammer dat ie er de kracht niet meer voor had om echt weg te rijden maar klasse gedaan.
Op een gegeven moment zat ie ook helemaal stuk maar op karakter toch nog alles gegeven.
Er valt hem in ieder geval niets te verwijten.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_72703646
quote:
Nou dat is me wel mee gevallen.
Vorig jaar met Contador op de Angliru was het veel erger.
  Trouwste user 2022 zondag 13 september 2009 @ 17:40:07 #110
7889 tong80
Spleenheup
pi_72703652
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:34 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Hoezo?
Dat je negatief bent geboren en dat je dat niet los kunt laten

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_72703660
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:38 schreef FredWielergek het volgende:
Er is nog een kans voor Gesink.
Om te winnen eigenlijk niet meer hoor, maar dat geeft niet, het is zo ook al geweldig.
sig verwijderd door FA
  zondag 13 september 2009 @ 17:41:15 #112
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_72703684
deze ronde valt me ook op dat ploegentactiek rabo goed is.
altijd mannetje mee die nog ff gesink kan helpen
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_72703692
Ben benieuwd og Gesink volgend jaar nog sterker gaat terugkomen. Gezien zijn leeftijd moet dat er in zitten.
pi_72703699
Eerlijkheid gebied te zeggen dat Valverde die suporters terechtwees, dat hij hulp kreeg op andere wijzen dat hoort bij de spaanse wielerculttuur. Zie Menchov die enorm gepiepeld werd.
Maar mijn inziens heeft Valverde ook de krachten goed verdeeld.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_72703707
Jammer, maar goed geprobeerd. Ik geef Sanchez nu wel meer kans om Valverde te bedreigen dan Gesink.
  zondag 13 september 2009 @ 17:42:50 #116
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_72703735
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:40 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Om te winnen eigenlijk niet meer hoor, maar dat geeft niet, het is zo ook al geweldig.
Misschien gebeurt er vrijdag iets raars.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_72703747
2de of 3de is inderdaad erg netjes, Rabo zou eigenlijk de kaart Gesink volgend nog een keer moeten spelen in de Vuelta. In de Tour is podium een stuk lastiger, Gesink is nog niet op het niveau Schleck, Contador, Armstrong. Een jaartje sterker kan een groot verschil maken maar een jaartje sterker betekent ook een hele grote kans om een grote ronde te winnen.
pi_72703756
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:41 schreef evert het volgende:
deze ronde valt me ook op dat ploegentactiek rabo goed is.
altijd mannetje mee die nog ff gesink kan helpen
Inderdaad. In de Tour is het een drama, maar hier best in orde.
pi_72703788
My god, wat een kick! Stond te springen en te schreeuwen voor de tv, en was waarschijnlijk niet de enige.

Zo oneindig zonde dat het niet is gelukt. Hoewel ik het wel aan zag komen toen Gesink op kop ging sleuren nadat Valverde loste. Je zag Robert echt duizend doden sterven en ze moesten nog 5 km. Toch zag ik het goud even gloren.

Ik hoop alleen niet dat dit zal doorwerken in zijn carričre, dit is toch een ronduit negatieve ervaring met vroeg aangaan lijkt me.
Zowel Valverde als Sanchez zijn gewoon de complete berg in strak tempo opgereden, zonder te reageren op aanvallen, en dat heeft uiteindelijk tot een beter resultaat geleid, maar is natuurlijk wel een stuk saaier.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_72703798
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:43 schreef Ericr het volgende:
2de of 3de is inderdaad erg netjes, Rabo zou eigenlijk de kaart Gesink volgend nog een keer moeten spelen in de Vuelta. In de Tour is podium een stuk lastiger, Gesink is nog niet op het niveau Schleck, Contador, Armstrong. Een jaartje sterker kan een groot verschil maken maar een jaartje sterker betekent ook een hele grote kans om een grote ronde te winnen.
Idd. En dat is leuker voor je palmares dan pak 'm beet een 10e plek in de tour.
pi_72703812
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:41 schreef wimderon het volgende:
Jammer, maar goed geprobeerd. Ik geef Sanchez nu wel meer kans om Valverde te bedreigen dan Gesink.
Met vrijdag en daarna een tijdrit, zou het hem ook maar zo eens kunnen lukken.
pi_72703828
quote:
Denk dat Gesink volgend jaar wel op het niveau Armstrong zit hoor. Maar het zou dan om een derde plaats gaan, met veel concurrentie. Ik zie 'em ook liever de Vuelta winnen
pi_72703851
Johnny opnieuw heel goed, 22e vandaag. Nog steeds 12e in het klassement
pi_72703859
Wel klasse van Valverde overigens. Prima zijn krachten verdeeld.
pi_72703866
Als Evans gister 10 sec straftijd verdient, verdient Valverde vandaag wel 3 minuten straftijd, en Cobo en Basso die hem nog ff gaan helpen ook

Mag toch hopen dat Rabo een klacht indient.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_72703900
quote:
Ik zou hem gewoon in de Tour uitspelen, als kopman welteverstaan. Laat Menchov maar lekker Giro en Vuelta rijden, zolang Contador/Andy/Armstrong meedoen is de kans om te winnen voor Menchov toch erg klein, dan heeft een top-10 klassering van Gesink veel meer waarde, zowel sportief (ervaring bijvoorbeeld) als vanuit financieel oogpunt.
pi_72703909
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:46 schreef Roberto258 het volgende:
Als Evans gister 10 sec straftijd verdient, verdient Valverde vandaag wel 3 minuten straftijd, en Cobo en Basso die hem nog ff gaan helpen ook

Kom op man, dit mag gewoon hoor elkaar helpen.
pi_72703918
Ben benieuwd naar de reactie van Gesink. Denk dat het plan was om later te gaan en alles op alles te zetten.
Maar ja, als Valverde afhaakt dan moet je natuurlijk wel gaan.
pi_72703919
Waarom verdient Valverde straftijd, die paar duwtjes van het publiek?

Mooie poging wel van Gesink, en toch ook netjes ingedeeld van Valverde. Jammer dat Robert niet kon aanpikken bij Mosquera.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_72703946
quote:

Alemaal zaken waar valverde zelf niet aan kan doen, zoals de motoren die voor hem reden in de tijdrit. Let daar zaterdag maar weer op.
De jury zou daar echt op moeen letten.
pi_72703964
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:47 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik zou hem gewoon in de Tour uitspelen, als kopman welteverstaan. Laat Menchov maar lekker Giro en Vuelta rijden, zolang Contador/Andy/Armstrong meedoen is de kans om te winnen voor Menchov toch erg klein, dan heeft een top-10 klassering van Gesink veel meer waarde, zowel sportief (ervaring bijvoorbeeld) als vanuit financieel oogpunt.
Eens. En bij Gesink zit er nog rek in, bij Menchov niet meer.
pi_72703965
quote:

Basso rijdt natuurlijk ook gewoon voor zijn eigen klassement.
pi_72703986
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:48 schreef zjroentje het volgende:
Waarom verdient Valverde straftijd, die paar duwtjes van het publiek?

Mooie poging wel van Gesink, en toch ook netjes ingedeeld van Valverde. Jammer dat Robert niet kon aanpikken bij Mosquera.
Die motoren dan
pi_72704005
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:49 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Eens. En bij Gesink zit er nog rek in, bij Menchov niet meer.
En een Nederlander die meedoet in de top is voor de Rabobank natuurlijk ook heel aantrekkelijk.
pi_72704016
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:49 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Basso rijdt natuurlijk ook gewoon voor zijn eigen klassement.
True, maar ben bang voor hem dat hij 5e gaat eindigen.
pi_72704025
quote:

De regel is dat je als renner moet aangeven dat die duwtjes niet gewenst zijn, dat deed Valverde. Het is natuurlijk nog wel koersvervalsing, maar niet één die je de renner zelf kan aanrekenen. Evans gaat vol in de camera aan een bidon hangen, dat is natuurlijk uitgesproken dom.
  zondag 13 september 2009 @ 17:52:35 #137
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_72704051
quote:

[..]

8ste in de tour heb je ook weinig aan. Dan beter een reele kans op het winnen van de vuelta of giro
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_72704059
quote:

[..]

Nou ja, Rabo zou toch wel gek zijn als ze in de tour, met afstand de belangrijkste koers van het jaar vanuit sponsor oogpunt (en daar gaat het uiteindelijk allemaal om), niet met de tandem Menchov / Gesink aan de start verschijnen.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_72704074
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:50 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Die motoren dan
Tja, daar kan Valverde natuurlijk niks aan doen. Sowieso rijden er echt veels te veel motoren in de finale van zo'n koers, achterlijk gewoon.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_72704100
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:52 schreef BlaZ het volgende:

[..]

8ste in de tour heb je ook weinig aan. Dan beter een reele kans op het winnen van de vuelta of giro
Mwah, de Tour trekt zoveel meer aandacht dan die andere 2 rondjes. En alleen maar commentaar over de waardeloze kopman Menchov doet ook weinig goeds, dan maar wat positief commentaar over een Nederlander die leuk meestrijdt om de eerste 5 plaatsen, eventueel een etappe in de bergen en misschien wel de bergtrui.
sig verwijderd door FA
pi_72704203
quote:

[..]

Uit sponsoroogpunt denk ik niet. De Tour heeft zoveel meer aandacht dan de Giro of Vuelta in Nederland. De Tour heeft alle etappes live, plus voor een nabeschouwingen. Van deze Vuelta bijvoorbeeld zendt de NOS slechts een handvol etappes uit.
  zondag 13 september 2009 @ 17:59:09 #142
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_72704266
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:57 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Uit sponsoroogpunt denk ik niet. De Tour heeft zoveel meer aandacht dan de Giro of Vuelta in Nederland. De Tour heeft alle etappes live, plus voor een nabeschouwingen. Van deze Vuelta bijvoorbeeld zendt de NOS slechts een handvol etappes uit.
Precies. Zal me niets verbazen als Rabo eist dat Gesink kopman wordt in de Tour.

Al zou ik ook wel eens willen zien dat Rabo Gesink vol uitspeelt in de Vuelta.
  zondag 13 september 2009 @ 17:59:14 #143
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_72704269
Ik zou toch liever de Vuelta winnen dan 5e eindigen in de Tour.

Anderzijds wel liever 1 keer de Tour winnen dan 3 keer de Vuelta.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_72704308
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:59 schreef pfaf het volgende:

[..]

Precies. Zal me niets verbazen als Rabo eist dat Gesink kopman wordt in de Tour.

Al zou ik ook wel eens willen zien dat Rabo Gesink vol uitspeelt in de Vuelta.
Dat zien we nu toch
Weliswaar gedwongen door omstandigheden.
pi_72704322
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:57 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Maar aan zoiets kan Rabo zelf ook een hoop doen. Je kan een vuelta of giro ook prima hypen in Nederland om zo heel veel aandacht te genereren.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 13 september 2009 @ 18:02:05 #146
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_72704371
quote:
Op zondag 13 september 2009 18:00 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat zien we nu toch
Weliswaar gedwongen door omstandigheden.
Maar zonder echte knechten. Met alle respect voor de Tank overigens. Mentsjov moest 'm ook al in z'n eentje winnen. Gooi eens meerdere goede klimmers in een Vuelta...
pi_72704411
De beste renners rijden in de Tour. In de Giro en de Vuelta rijden er veel kopmannen niet mee.
Als je je wilt meten met de absolute top dan moet je naar de Tour toe.
Zou leuk zijn als hij volgend jaar top 10 rijdt en een rit wint, zal wel lastig worden. Als je voor de top 10 gaat dan laten ze je natuurlijk ook niet gaan voor een ritoverwinning.
pi_72704460
quote:

[..]

Als je daar volgend jaar op wil gokken met Gesink, is die bijna verplicht ook te winnen. Maar elk jaar doen er wel weer een paar andere toppers mee. Misschien pikt Contador hem volgend jaar wel weer mee, of wordt Leipo door The Shack uitgespeeld in de Vuelta, plus daarbij sowieso de jongens die 'falen' in de Tour of een Sanchez/Mosquera die er hun seizoen weer op afstemmen. Als er volgend jaar dan weer een of twee lange tijdritten inzitten is dat met het huidige niveau van Gesink ook een nadeel tegenover de meeste anderen. Je kunt natuurlijk altijd tijdens de Tour besluiten om alsnog voor een Vuelta te gaan als het in Frankrijk niet naar wens verloopt, maar de Tour links laten liggen lijkt me niet verstandig.
pi_72704488
Wie legt me trouwens de tactiek van Liquigas uit. Vol op kop sleuren, Basso met 1 versnelling en vervolgens na de eerste versnelling van iemand anders lossen.

Gebeurde in de Giro ook al zo, snap er echt niks van.
  zondag 13 september 2009 @ 18:05:37 #150
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72704500
Balen, Valverde hing in de touwen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')