Hij is echt nog niet opgewassen tegen Contador, laat staan de ploeg.quote:Op zondag 13 september 2009 17:25 schreef Droopie het volgende:
Ik voorspel echt een gekkenhuis volgend jaar met de Tour de France.
We hebben een echte kanshebber
Nee sanchez komt 25 seconden dichter.quote:Op zondag 13 september 2009 17:27 schreef TargaFlorio het volgende:
Valverde toch gewoon de sterkste. Gesink nu wel sterker op de 2e plek.
Astana,mwahquote:Op zondag 13 september 2009 17:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Hij is echt nog niet opgewassen tegen Contador, laat staan de ploeg.
Morgen en vrijdag nog wat heuvels, maar het echte werk is wel klaar nu.quote:
Nee het gaat om de tijdritquote:
Simpel toch, gewoon niet opblazen, eigen tempo en langzaam z'n ritme weer gevonden. Bovendien werd het naar het einde toe minder steil.quote:Op zondag 13 september 2009 17:28 schreef Blik het volgende:
Hoe die Valverde opeens terugkwam is mij echt een raadsel...
Om nog maar te zwijgen over Sanchez die opeens bij Mosquera zat, terwijl 'ie eerst maar net voor Valverde zat.quote:Op zondag 13 september 2009 17:28 schreef Blik het volgende:
Hoe die Valverde opeens terugkwam is mij echt een raadsel...
Als hij dat zo houdt totaan de tijdrit, kan het.quote:Op zondag 13 september 2009 17:29 schreef marcodej het volgende:
Gesink heeft een gat van 39 seconden op SamSan.
En ook al haalt hij dat niet wordt hij gewoon 3e in een grote rondequote:Op zondag 13 september 2009 17:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als hij dat zo houdt totaan de tijdrit, kan het.
Volgens mij zeiden ze bij jouw geboorte "Jeetje wat een lelijke baby'quote:Op zondag 13 september 2009 17:30 schreef Klopkoek het volgende:
Valverde met doping is gewoon te sterk. Die ligt niet wakker van Gesink.
En voor de wishful thinkers die denken dat gesink hoge ogen gaat gooien in de Tour: ik geef ze gelijk hoewel het dan voor de derde plek zal zijn.
Het zal er om spannen.quote:Op zondag 13 september 2009 17:31 schreef marcodej het volgende:
39 seconden op 28km moet 'ie toch wel kunnen houden lijkt me...
quote:Op zondag 13 september 2009 17:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden ze bij jouw geboorte "Jeetje wat een lelijke baby'
Ik ben bang van niet, Sanchez in de Vuelta is normaal gesproken wel de beste tijdrijder van deze klassementsmannen, nog meer dan Valverde en Evans, zeker aan het einde van een ronde. Maar podium lijkt nu wel zeker, wat natuurlijk ook geweldig is.quote:Op zondag 13 september 2009 17:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als hij dat zo houdt totaan de tijdrit, kan het.
Misschien was dat stuk net even wat te steil voor hem? Zou dat kunnen?quote:Op zondag 13 september 2009 17:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over Sanchez die opeens bij Mosquera zat, terwijl 'ie eerst maar net voor Valverde zat.
quote:Op zondag 13 september 2009 17:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op zondag 13 september 2009 17:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, in de Tour wordt er te weinig geklommen. Geesink kan volgend jaar beter Giro of Vuelta weer rijden. Die kan hij winnen.quote:Op zondag 13 september 2009 17:25 schreef Droopie het volgende:
Ik voorspel echt een gekkenhuis volgend jaar met de Tour de France.
We hebben een echte kanshebber
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |