Ik hoop het. Zie liever Sanchez winnen dan die hypocriet.quote:Op zondag 13 september 2009 17:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien, misschien, misschien.... kan Sammy zich als een gek naar beneden storten op de Navacerrada en Piti nog bedreigen.
Viel mij ook al op, maar daar kan Valverde natuurlijk ook niet zo veel aan doen.quote:Op zondag 13 september 2009 17:36 schreef Ericr het volgende:
Netjes gedaan van die Spanjaarden, duwen kunnen ze!
Tijdstraffen geven.quote:Op zondag 13 september 2009 17:36 schreef Sautor het volgende:
[..]
Viel mij ook al op, maar daar kan Valverde natuurlijk ook niet zo veel aan doen.
Liever Sanchez dan Valverdequote:Op zondag 13 september 2009 17:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien, misschien, misschien.... kan Sammy zich als een gek naar beneden storten op de Navacerrada en Piti nog bedreigen.
Basso werd ook nog even wat beloofd geloof ik op een gegeven moment.quote:Op zondag 13 september 2009 17:36 schreef Ericr het volgende:
Nou dat is me wel mee gevallen.quote:Op zondag 13 september 2009 17:36 schreef Ericr het volgende:
Dat je negatief bent geboren en dat je dat niet los kunt latenquote:
Om te winnen eigenlijk niet meer hoor, maar dat geeft niet, het is zo ook al geweldig.quote:Op zondag 13 september 2009 17:38 schreef FredWielergek het volgende:
Er is nog een kans voor Gesink.
Misschien gebeurt er vrijdag iets raars.quote:Op zondag 13 september 2009 17:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Om te winnen eigenlijk niet meer hoor, maar dat geeft niet, het is zo ook al geweldig.
Inderdaad. In de Tour is het een drama, maar hier best in orde.quote:Op zondag 13 september 2009 17:41 schreef evert het volgende:
deze ronde valt me ook op dat ploegentactiek rabo goed is.
altijd mannetje mee die nog ff gesink kan helpen
Idd. En dat is leuker voor je palmares dan pak 'm beet een 10e plek in de tour.quote:Op zondag 13 september 2009 17:43 schreef Ericr het volgende:
2de of 3de is inderdaad erg netjes, Rabo zou eigenlijk de kaart Gesink volgend nog een keer moeten spelen in de Vuelta. In de Tour is podium een stuk lastiger, Gesink is nog niet op het niveau Schleck, Contador, Armstrong. Een jaartje sterker kan een groot verschil maken maar een jaartje sterker betekent ook een hele grote kans om een grote ronde te winnen.
Met vrijdag en daarna een tijdrit, zou het hem ook maar zo eens kunnen lukken.quote:Op zondag 13 september 2009 17:41 schreef wimderon het volgende:
Jammer, maar goed geprobeerd. Ik geef Sanchez nu wel meer kans om Valverde te bedreigen dan Gesink.
Denk dat Gesink volgend jaar wel op het niveau Armstrong zit hoor. Maar het zou dan om een derde plaats gaan, met veel concurrentie. Ik zie 'em ook liever de Vuelta winnenquote:Op zondag 13 september 2009 17:43 schreef Ericr het volgende:
2de of 3de is inderdaad erg netjes, Rabo zou eigenlijk de kaart Gesink volgend nog een keer moeten spelen in de Vuelta. In de Tour is podium een stuk lastiger, Gesink is nog niet op het niveau Schleck, Contador, Armstrong. Een jaartje sterker kan een groot verschil maken maar een jaartje sterker betekent ook een hele grote kans om een grote ronde te winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |