abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72669668
Het vorige deel: Slank #848: Pronunciation, quests en Martha Steward: whoop!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!

De OP is hier te vinden.

[ Bericht 1% gewijzigd door sigme op 12-09-2009 12:24:05 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_72669719
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 10:12 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ola! dit draag ik vandaag, met bmi 37 ik droeg vroeger ook alleen broeken met slobbertruien, of lange wijde dingen... maar sinds ik me vrouwelijker kleed vind ik mezelf ook mooier... ook al zie je best dat ik dik ben...

[ afbeelding ]
Ik denk en weet wel zeker dat je zelfs in een slobbertrui je figuur ziet, dus dan kun je er maar beter leuk uitzien !
pi_72669720
Na zes jaar inderdaad, sigme. Ik ben nogal van de zekerheid en zo - als ik straks afstudeer en ik kan geen werk vinden, heb ik in ieder geval dit nog. Zo ben ik ook opgevoed. M'n vader werkte vorige maand al 40 jaar bij hetzelfde bedrijf. En ik heb het ook wel naar m'n zin hoor, maar het is inderdaad niet wat ik voor altijd wil doen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72669746
Ik vond vanochtend dat ik er heel dun uitzag, maar op de weegschaal woog ik ±2 kilo zwaarder, al had ik wel een vest en een dunne broekk aan.. Rare dingen die weegschalen
pi_72669780
Ik vind je er mooi uitzien, kwakje. .
  zaterdag 12 september 2009 @ 12:32:48 #6
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_72669999

woensdag ben ik weer in Europa, en ik ben ondertussen eindelijk weer veilig in Harare. Hoe gaat het met iedereen hier?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_72670114
Hai popjens, ik zie net dat Nynke uit Harare post, da's heel wat spannender dan Agde, maar ik heb het hier wel heerlijk. Zo'n 30 graden elke dag en strakblauw! (dit is natuurlijk niet om jullie jaloers te maken )

Zo, off to the beach!!

Laptop en paspoort waren er gewoon, dus er was niet ingebroken.
pi_72670119
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:21 schreef P.F het volgende:
Ik vond vanochtend dat ik er heel dun uitzag, maar op de weegschaal woog ik ±2 kilo zwaarder, al had ik wel een vest en een dunne broekk aan.. Rare dingen die weegschalen
Kan toch gewoon van je vele gesport komen?
pi_72670284
Ik haat mijn woningbouw. Ik kreeg een paar maanden terug bericht dat ik 'even' 500 euro moest bijbetalen binnen een maand, afrekening servicekosten van het vorige jaar...

Ik heb begin juli bezwaar ingediend, dat ik eerst wilde weten of die rekening klopte, en nu ontvang ik ineens een herinnering... of ik even binnen een week wil betalen Mijn bezwaar is anderhalve maand geleden ontvangen, maar ik heb er nog niets van gehoord en dan nu ineens dit. Als ik niet binnen een week betaal komen er administratiekosten bij..

[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_72670418
Zo maar eens naar de stad met een vriendin, wat mensen zien .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72670431
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:38 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Kan toch gewoon van je vele gesport komen?
Zou dat zo snel gaan dan?
pi_72670444
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:47 schreef Ewelina het volgende:
Ik haat mijn woningbouw. Ik kreeg een paar maanden terug bericht dat ik 'even' 500 euro moest bijbetalen binnen een maand, afrekening servicekosten van het vorige jaar...

Ik heb begin juli bezwaar ingediend, dat ik eerst wilde weten of die rekening klopte, en nu ontvang ik ineens een herinnering... of ik even binnen een week wil betalen Mijn bezwaar is anderhalve maand geleden ontvangen, maar ik heb er nog niets van gehoord en dan nu ineens dit. Als ik niet binnen een week betaal komen er administratiekosten bij..

Wat irritant! Maar had je niet even kunnen bellen na 2-3 weken wat nu het plan was?
pi_72670449
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 10:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Volgens mij niet!

Mijn man roept nu dat het origineel toch echt veel mooier is.

En Kwak, ik vind het heel leuk wat je op die foto aan hebt! Ik vind het júist leuk als vollere mensen zich goed verzorgen (leuke kleren, make up eventueel, sieraadje wat er uit springt) ipv een jeans en een slobbertrui. Naar mijn idee stralen die mensen meestal ook wat meer zelfvertrouwen uit waardoor je een stuk minder gefocust bent op de omvang, zegmaar.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72670471
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:52 schreef P.F het volgende:

[..]

Zou dat zo snel gaan dan?
2 kilo aan extra spieren opbouwen in drie weken? Nee. Maar het kan toch best dat je je door dat gesport heel slank voelt?
pi_72670505
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:53 schreef P.F het volgende:

[..]

Wat irritant! Maar had je niet even kunnen bellen na 2-3 weken wat nu het plan was?
Er stond bij (ik heb op 3 aug. ontvangstbevestiging gekregen) dat ze het binnen 3 weken afgehandeld hoopten te hebben. Nu kan dat wat uitlopen, dus vandaar dat ik nog niets heb gedaan (ik was beslist niet de enige die bezwaar heeft ingediend). Ik heb in mijn bezwaar ook vermeld dat ik niet zou betalen voordat ik een specificatie had gekregen van de kosten...

Overigens heb ik het bezwaar ook 2 x in moeten dienen, want de 1e keer waren ze ze kwijt. Bellen heeft niet heel veel zin, weet ik helaas uit ervaring
pi_72670526
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:54 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

2 kilo aan extra spieren opbouwen in drie weken? Nee. Maar het kan toch best dat je je door dat gesport heel slank voelt?
Ohja, dat heb ik ook altijd Heb deze week drie keer gesport en voel me dan ook gelijk slanker Ondanks de McFlurry van gister
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 12 september 2009 @ 12:58:00 #17
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_72670561
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:38 schreef conleche het volgende:
Hai popjens, ik zie net dat Nynke uit Harare post, da's heel wat spannender dan Agde, maar ik heb het hier wel heerlijk. Zo'n 30 graden elke dag en strakblauw! (dit is natuurlijk niet om jullie jaloers te maken )

Zo, off to the beach!!

Laptop en paspoort waren er gewoon, dus er was niet ingebroken.
oh, ik heb ook elke dag 30 graden en strakblauw, en heb in de afgelopen week talloze olifanten, giraffe's en zebra's gezien, en zelfs een leeuw en buffalo's!

Fotos volgen als ik weer in europa ben! Nu ga ik er weer vandoor!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_72670603
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:54 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het was eigenlijk in week 1: 1x sporten en in week 2 4x sporten

Maar misschien ben ik wel heel speciaal en word ik heel snel gespierd M'n broeken zitten ook wat strakker, maar ik ook wel slank
pi_72670622
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:55 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Er stond bij (ik heb op 3 aug. ontvangstbevestiging gekregen) dat ze het binnen 3 weken afgehandeld hoopten te hebben. Nu kan dat wat uitlopen, dus vandaar dat ik nog niets heb gedaan (ik was beslist niet de enige die bezwaar heeft ingediend). Ik heb in mijn bezwaar ook vermeld dat ik niet zou betalen voordat ik een specificatie had gekregen van de kosten...

Overigens heb ik het bezwaar ook 2 x in moeten dienen, want de 1e keer waren ze ze kwijt. Bellen heeft niet heel veel zin, weet ik helaas uit ervaring
Vaag.. Maar je moet het sowieso betalen? Het is geen fout of zo?
pi_72670626
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:53 schreef Goodbye het volgende:

[..]

En Kwak, ik vind het heel leuk wat je op die foto aan hebt! Ik vind het júist leuk als vollere mensen zich goed verzorgen (leuke kleren, make up eventueel, sieraadje wat er uit springt) ipv een jeans en een slobbertrui. Naar mijn idee stralen die mensen meestal ook wat meer zelfvertrouwen uit waardoor je een stuk minder gefocust bent op de omvang, zegmaar.
't Is ook een kwestie van je vormen tonen. In jeans en dikke trui zie je er sowieso al snel uit als een hobbezak
pi_72670643
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:56 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ohja, dat heb ik ook altijd Heb deze week drie keer gesport en voel me dan ook gelijk slanker Ondanks de McFlurry van gister
Ik had gister een swirl

Ik heb nog >10 bonnen voor gratis swirls

pi_72670755
Tadada.

PF, misschien moet je dan even nogeens wegen, zonder kleren aan . Scheelt zomaar een kilo.
pi_72670774
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 13:00 schreef P.F het volgende:

[..]

Vaag.. Maar je moet het sowieso betalen? Het is geen fout of zo?
Dat is het nou juist... dat weet ik dus niet! Ik vind de afrekening ronduit belachelijk- zo zou ik 3 x zoveel moeten betalen voor gemeenschappelijke energiekosten (voor gemeenschappelijke ruimten) in vergelijking met mijn persoonlijke verbruik (in mijn eigen woning dus) en krankzinnig hoge schoonmaakkosten. Ik denk dus dat er ergens een fout is gemaakt, zeker omdat er ook mensen in hetzelfde complex geld terug kregen. terwijl die toch hetzelfde zouden moeten betalen voor energie...

Ik heb ze dus gevraagd om dat uit te zoeken. Als zij alles niet kunnen aantonen, hoef ik niet te betalen, of kan er een deel kwijtgescholden worden. Het is dus nog maar de vraag wat de uiteindelijke som wordt.
pi_72671244
Wat irritant Ewelina, in mijn huis moeten we ook opeens het dubbele van onze energie kosten betalen zonder specificatie, dus ik herken het probleem.
Hopelijk gaan ze het nu dan toch snel naar kijken, en ik zou het inderdaad ook nog niet betalen hoor!
pi_72671266
@ CF: ja ik ben gek op Schotland! Maar ik heb daar dan ook mijn eerste hele grote liefde ontmoet

Lijstje gister:

B: 2 x boterham pindakaas light
S: Spinning en bodyshape
D: zalm met knof en cherrytomaatjes, krieltjes, spruitjes (en een lepel zaanse mayo)
T: chocokoekjes

Lijstje vandaag:

O: yoghurt en kwark met muesli
L: 2 x knackebrod met een gekookt eitje
T: appel
D: een verjaardag, wordt waarschijnlijk mosselen
T: ?
pi_72671720
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 13:05 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Tadada.

PF, misschien moet je dan even nogeens wegen, zonder kleren aan . Scheelt zomaar een kilo.
Zonder kleding en met ontbijt (3 koppen thee, 2 boterhammen) was ik nog maar 1.4 kilo zwaarder
En misschien woog ik de laatste keer meer dan ik had onthouden

dus dan was vanochtend het niet 2 kilo maar 1.1 kilo zwaarder met kleding
en niet 1.4 kilo zonder kleding en met ontbijt maar 0.5 kilo zwaarder

Dat is wel acceptabel
pi_72671770
Ik had mijn vriendje de opdracht gegeven om een luchtje te kopen
Noa Perle - blauwe verpakking >> Douglas >> Laat inpakken

Dus ik nog eens vragen of het gelukt was..Zegt hij.. Jaaaa dat balletje toch

En ik: is ie blauw

En hij: blauw?

er zijn namelijk 6 soorten noa

Ei

Mannen
pi_72671836
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 13:45 schreef P.F het volgende:
Ik had mijn vriendje de opdracht gegeven om een luchtje te kopen
Noa Perle - blauwe verpakking >> Douglas >> Laat inpakken

Dus ik nog eens vragen of het gelukt was..Zegt hij.. Jaaaa dat balletje toch

En ik: is ie blauw

En hij: blauw?

er zijn namelijk 6 soorten noa

Ei

Mannen
Haha, dat soort dingen werken nooit.

Mijn vriend kijkt me ook altijd heel appelig aan als ik m zoiets vraag - hij kan ook niet meer dan twee luchtjes uit elkaar houden. Ik kan drie dagen achter elkaar dezelfde op doen, en elke dag beweren dat het een nieuw luchtje is, en hij merkt nog niets.
pi_72672126
Ja normaal is hij dus wel scherp Ik heb door hem mijn vrienden haarlak & fohn leren kennen

Hij begint mannelijke trekjes te krijgen (Grapje )
pi_72672251
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 13:59 schreef P.F het volgende:
Ja normaal is hij dus wel scherp Ik heb door hem mijn vrienden haarlak & fohn leren kennen

Hij begint mannelijke trekjes te krijgen (Grapje )

Ja, dat haar. Ik heb heel makkelijk haar - hoef het letterlijk alleen maar te wassen. Hij staat soms echt een half uur voor de spiegel ermee te klooien - in het begin keek ik echt zo: .
pi_72672892
Ik heb mijn man ( ) pas ook opdracht gegeven om parfum te halen: Paloma Picasso
Ging prima, hij heeft er wel drie parfurmeries voor moeten aflopen omdat het niet meer in het programma zit, maar hij kwam met precies het goede flesje terug.

Geen eetlijstje vandaag, want ben de hele dag al salades en sausjes aan het maken (en snoepen) en ga zo barbecuen.
pi_72672962
Leuk, vmw, dat je 'mijn man' zegt.

Ik ga volgende maand voor mezelf een nieuw luchtje kopen, mijn favo geurtje (Intuition - Estée Lauder) is op, en het flesje van Dior-Pure Poison (ja die van mn nickname ), is stukgevallen..

Dus volgende maand ga ik een lekker geurtje uit zoeken, van d&g heb ik al een hele lekkere gezien, en van Chanel ook.
pi_72673325
Het was een cadeautje voor zijn moeder dus mij maakt het op zich niets uit

Mijn chanel chance is op
En mijn pure poison is ook op

En gewone noa is al heeeel lang op, die wil ik ook wel weer...

En die groene van escada, Signature was ook zo lekker
  zaterdag 12 september 2009 @ 15:43:09 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72674358
Dag dames .

Beetje druk hier dus geen tijd om bij te lezen / te posten. Vanochtend nieuwe laarzen (zie link!) gekocht in Drachten, net even boodschappen gedaan en nu moet ik mijn laptop formatteren en m'n kamer schoonmaken. Ik wil alles aan kant hebben voor het harde werken echt begint .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 september 2009 @ 15:44:55 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72674407
Hoi, net terug van werken, morgen,maandag en dinsdag nog en dan een week vrij

Heb net een nieuwe pure poison aangebroken

Heb dezelfde kledingsmaak als Moblo

Lijst:
4 x boterham kipfilet,
1 x kom yoghurt met kiwi
2 x appel
1 x tomaat
2 x cup a soup kerrie
1 x pruim
1 x peer
D: Roergebakken spinazie, wort/doperwten, komkommersalade
Vanavond nog chips
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72674809
Nevermind.

[ Bericht 49% gewijzigd door P.F op 12-09-2009 17:02:36 ]
pi_72674829
nevermind

[ Bericht 85% gewijzigd door P.F op 12-09-2009 17:03:27 ]
pi_72674834
Nu ga ik m'n mama vertroetelen want die is ook ziek !
pi_72674853
nevermind

[ Bericht 95% gewijzigd door P.F op 12-09-2009 17:03:37 ]
pi_72674895
fijn dat Nynke weer even veilig is en bijna terug in europa!
En Co heeft het daar goed in La douce france met 30 graden! wow!

mijn lijstje:

O: banaan
S: bijna 2 uur poweryoga
L: bij de bakkerswinkel met een scone en wat kleine taartjes
T: niks want vol van taart enzo
D: op de sportschool, rijst/groente/vlees dingies
T: misschien nog een wijntje?
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_72675054
Zo nu is mijn zelfmedelijden weer over

Dusss !

[ Bericht 19% gewijzigd door P.F op 12-09-2009 17:03:52 ]
  zaterdag 12 september 2009 @ 16:15:26 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72675127
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 16:12 schreef P.F het volgende:
Zo nu is mijn zelfmedelijden weer over

Lucht wel op het even neer te zetten..
is wel op z'n plaats idd :p.

@ ppp: kriebelt jouw vest ook zo? Ik moet er echt een longsleeve onder hebben.
Niet meer actief op Fok!
pi_72675244
lamaar...

ben zelf n beetje chaggo geloof ik...
Kwak
pi_72675511
Was ist los, Kwak?
pi_72675739
Zo een kardemomcake bakken met zure room ipv boter. Ben zeer benieuwd Vanavond lekker spaghetti carbonara eten. The real thing, met pancetta, ei en parmezaan En zo kom ik dan toch nog aan mijn calorieen vandaag.

Weet iemand hier of arnica-gel echt werkt bij blauwe plekken enzo? Ik durf niet zo goed te gaan rennen met twee blauwe knieen, waarvan een vrij pijnlijk
pi_72676022
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 16:38 schreef ColdFeet het volgende:
Zo een kardemomcake bakken met zure room ipv boter. Ben zeer benieuwd Vanavond lekker spaghetti carbonara eten. The real thing, met pancetta, ei en parmezaan En zo kom ik dan toch nog aan mijn calorieen vandaag.

Weet iemand hier of arnica-gel echt werkt bij blauwe plekken enzo? Ik durf niet zo goed te gaan rennen met twee blauwe knieen, waarvan een vrij pijnlijk
Ik heb familieleden die er bij zweren, maar zelf geen ervaring mee. Ik hou het op een 'met pijnstillers duurt griep 7 dagen, zonder pijnstillers een week'.

Geen nieuwe kleren in de stad gevonden, wel wandelschoenen (maar 20 euro ipv 90), cakevormpjes (ga ik brood in bakken) en gratis douchespul. Dus ook geen foto's .
pi_72676389
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 16:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ok gelukkig dat hij op z'n plaats is. Bedankt voor de goedkeuring
pi_72676590
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:00 schreef P.F het volgende:

[..]

Ok gelukkig dat hij op z'n plaats is. Bedankt voor de goedkeuring
Maar nu toch geen ruzie meer he? (ik heb het nog wel kunnen lezen) Soms heb je gewoon zo'n dag ... maar uhm, lukt sporten wel als je ziek bent? Of ben je al niet ziek meer?
pi_72676779
Ik ben 's nachts 's avonds laat en 's ochtends vroeg steeds ziek.. En dan gaat het overdag weer dus denk ik dat ik "beter" ben.. En vervolgens lig ik de hele nacht wakker van het hoesten..

Ik voel mij nu wel redelijk, eerder voelde ik mij wel heel erg naar..

M'n stem is was gister opeens helemaal weg en is nu wel weer een beetje terug.... En heb de hele nacht gehoest? En toen ik recht op stond nergens last van.. Dus letterlijk slapend gehoest

En gister werd ik wakker en hoestte ik de hele ochtend
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo gaat het al een aantal dagen/weken.. Dan denk ik oké het gaaaat. En de symptomen worden ook steends een beetje anders En dan ga ik naar Voltt en heb ik het alleen maar ijskoud

Het roeien gaat wel goed... Alleen bij hardlopen werd ik heel erg kortademig - omdat ik dat al was.. En ik heb wat meer spierpijn en zo..

Nee niet echt ruzie meer............ Ik belde nog een keer wenste hem veel plezier toe

pi_72677421
voor PF... soms gaat t gewoon even niet zoals je wilt.
maar volgens mij heb je wel baat bij het ritme dat je nu hebt met roeien enzo he? leuk!

ik heb net de afwas weggebitcht, een was gedraaid, cadeuatje ingepakt voor vanavond (feestje 2. vanmiddag feetsje 1: kindje dat 1 werd, in de speeltuin achter mijn huis, later vanavond feestje 3 waar ik maar een fles baileys mee naar toe neem bij gebrek aan beter en aan ideeën) en hard opgeruimd.

mag van mezelf pas om 18 uur gaan koken. heb verdorie de hele dag door honger en ik wéét dat het geen buikhoinger is maar hoofdhonger, en ik word er chaggo van. zou bijna een halfvolle chipszak uit de vuilnis vissen maar heb er expres etensresten en rauw vleessap overhgeen gegooid. ik ken mezelf
Kwak
pi_72677484
voor Kwak.

Mijn schoonmoeder gooit een hondedrol in de container als ze spullen heeft weggedaan waar ze met moeite afstand van doet .

Hoe ging je functioneringsgesprek gister?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_72677497
Sorry ik zag het helemaal voor me

[kwade kwak]En nu OPHOERE STINKafwas !!!!![/kwade kwak afwas wegbitch modus]
pi_72677623
Wie wil er vanavond mee naar een techno feestje in Amsterdam? Ik heb vrijkaartjes!

Line up:

23:00 - 00:30: Sick & Serious
00:30 - 02:00: Gideon Bouwens
00:30 - 02:00: Wouter de Moor
02:00 - 03:30: Bart Skils
03:30 - 05:00: Ille Bitch
pi_72677646
ja precies! alleen heb ik heel hard de radio aangedaan en meegezongen. met foute top 50 muziek!

@ sigme: t ging wel goed, maar omdat t toch echt over een jaar af moet gaat ze beter op me letten. ik moet nu elke vrijdag een stukje inleveren dat ik geschreven heb... en ik vind het vreselijk maar ze heeft gelijk, het is de enige manier... maar zie als een berg op tegen maandag, wanneer ik er echt mee moet beginnen. ben bang dat ik door de mand val en dat blijkt dat ik t helemaal niet meer kan (weet dat dat onzin is hoor)... ik ben dus lekker even met mezelf in strijd.
Kwak
pi_72677663
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:43 schreef P.F het volgende:
Wie wil er vanavond mee naar een techno feestje in Amsterdam? Ik heb vrijkaartjes!

Line up:

23:00 - 00:30: Sick & Serious
00:30 - 02:00: Gideon Bouwens
00:30 - 02:00: Wouter de Moor
02:00 - 03:30: Bart Skils
03:30 - 05:00: Ille Bitch
sry PF, ik heb twee feestjes bij mensen thuis....
Kwak
pi_72677816
Nja ik heb saaie vrienden...

Ik ga wel weer alleen Maar dat vind ik ook niet fijn, als meisje alleen word je snel lastig gevallen..
pi_72677877
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:44 schreef kwakz0r het volgende:
ja precies! alleen heb ik heel hard de radio aangedaan en meegezongen. met foute top 50 muziek!

@ sigme: t ging wel goed, maar omdat t toch echt over een jaar af moet gaat ze beter op me letten. ik moet nu elke vrijdag een stukje inleveren dat ik geschreven heb... en ik vind het vreselijk maar ze heeft gelijk, het is de enige manier... maar zie als een berg op tegen maandag, wanneer ik er echt mee moet beginnen. ben bang dat ik door de mand val en dat blijkt dat ik t helemaal niet meer kan (weet dat dat onzin is hoor)... ik ben dus lekker even met mezelf in strijd.
Oh, het ging over je scriptie?
Ik denk eigenlijk dat jij wel gedijd bij discipline & regelmaat, klopt dat?
Verder twijfel ik er niet aan dat je er iets goeds van maakt, ten eerste ben je slim en kan je schrijven, en ten tweede heb je niet voor niets die hel in de USA doorstaan en tien kilo buffer gekweekt. Leer ze mores!
pi_72677944
voor kwak ik vind je echt heel mooi en puur

goedemiddag

terug van het whiskyproeven, wat een beetje een deceptie was niet zo leuk als ik had gehoopt. Wel wat lekkere whiskies geproefd, maar verder was 't wat chaotisch en kregen we niet zo heel veel informatie.

Uit irritatie ben ik maar gaan winkelen en heb hele leuke kleren gekocht en wat make-up alleen nog geen labello.

Ik zal straks even foto's maken van wat ik heb gehaald, maar het zijn:

2 vestjes (een effen, een met paars-roze streepjes)
1 blouse met ruitjes
2 streeptruitjes
1 hello kitty trui hij is zo snoezig!

allemaal dingen waarvan ik dacht dat ze me niet zouden staan ( op de vestjes na, die zijn hier standaard..) en het stond allemaal
Ja doei.
pi_72678014
Leuk Mo! Ik heb alleen nog geen PM Maar 't hoeft niet hoor
pi_72678050
moest even teruglezen maar pm is verstuurd
Ja doei.
pi_72678275
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:51 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, het ging over je scriptie?
Ik denk eigenlijk dat jij wel gedijd bij discipline & regelmaat, klopt dat?
Verder twijfel ik er niet aan dat je er iets goeds van maakt, ten eerste ben je slim en kan je schrijven, en ten tweede heb je niet voor niets die hel in de USA doorstaan en tien kilo buffer gekweekt. Leer ze mores!
over alles: het lesgeven, mn ontwikkelingsplannen, mn "hoe ga je straks verder na je contract" plannen, maar ook over mn dissertatie, en die vlot nog niet zo erg... de rest gaat allemaal heel goed. dat wel.
Kwak
pi_72678508
Mo, foto van het hello-kittyding

Chico, ik heb een knoepert van een blauwe, beurse plek op de zijkant van mijn knie, precies bij die gewrichtsspleet waar je je kniebanden hebt zitten, en mijn knie doet flink pijn. Is het dan echt zo raar dat ik alles wil proberen, omdat ik graag snel weer wil sporten? Of begrijp ik je reactie nou niet goed?
pi_72678765
fotospam:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yay
Ja doei.
pi_72678871
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 18:17 schreef ColdFeet het volgende:
Mo, foto van het hello-kittyding

Chico, ik heb een knoepert van een blauwe, beurse plek op de zijkant van mijn knie, precies bij die gewrichtsspleet waar je je kniebanden hebt zitten, en mijn knie doet flink pijn. Is het dan echt zo raar dat ik alles wil proberen, omdat ik graag snel weer wil sporten? Of begrijp ik je reactie nou niet goed?
Nee ik was een beetje vaag bezig . Lees er maar overheen, weet zelf eigenlijk niet meer wat ik bedoelde en ben sociaal wat onhandig en in de war laatste week . Wel vervelend zeg, dat het zo'n pijn doet, hoe lang heb je er nu al last van?
pi_72679126
Ach, vast verkeerd gelezen dan. Ik was al verbaasd; ik vind je niet echt het sneerderige type

Die hello-kitty is grappig, MoBlo En ik vind dat onderste verstje ook heel tof! *houdt van vestjes
pi_72679186
alleen het blousje is maat 40, de rest 36

da's ook wel puik
Ja doei.
  Vis een optie? zaterdag 12 september 2009 @ 18:46:39 #67
70532 loveli
N
pi_72679251
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 16:38 schreef ColdFeet het volgende:
Vroeger grossierde ik in tubes van dat spul. Niet de gel, want die bestond toen nog niet. Sinds ik niet meer voetbal heb ik het minder hard nodig. Mijn blauwe plekken en zwellingen gingen er echt sneller door weg.
crap in = crap out
pi_72679302
Ooh die dingen zijn echt leuk Moblo! Waar heb je die streepjesshirts en Hello Kitty vandaan?

Edit: ik zie de foto's in het H&M topic .
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 18:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ach, vast verkeerd gelezen dan. Ik was al verbaasd; ik vind je niet echt het sneerderige type
Oh ik kan het wel hoor, heel goed zelfs, maar dan moet je me vreselijk irriteren . Zijn genoeg mensen die daar over mee kunnen praten in mijn omgeving .
pi_72679352
is allemaal H&M

die streepjesdingen waren maar 5 euro
Ja doei.
pi_72679372
Ik had overigens precies kunnen schrijven wat Chico schreef over die arnica. Geen ervaring mee, ken wel enthousiaste gebruikers, maar mij ontbreekt geloof. Misschien volledig ten onrechte .

Dus aan mijn ervaring, en mening, heb je helemaal niets, sorry.
Ik heb daarentegen wel ervaring met de echte arnicaplant, want die groeit hier vlakbij. Zeer zeldzaam - trekt soms geitewollensokkentypes aan. Mijn moeder heeft er dan wel weer eens zalf van gemaakt - maar dan: zie boven.

Wat vervelend van je knie, CF. Hoe kom je eraan?
  zaterdag 12 september 2009 @ 18:54:54 #71
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72679445
XM, kan je mij PM'men over waar ik naar toe moet zwaaien vrijdag of maandag?

Moblo, je bent werkelijk waar een mooie verschijning.!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72680193
Met klimmen, sigme Don't ask

Als het spul ook maar iets lijkt te doen, koop ik een grootverpakking; I bruise like a peach
pi_72680259
Leuk, Mo!

Zo, iedereen is naar de musical van Joseph en ik blijf ganz alleine achter. Wel met iets heel spannends waar ik het helemaal niet over moet hebben omdat 't toch niet doorgaat, maar één van de meiden die hier niet waren gaat morgen bij een ander huisje kijken met d'r vriend. Als zij dat nemen, komt hun huidige huisje vrij. Als een nichtje van haar vriend dat afwijst, mogen wij komen kijken. . Maar 't is allemaal te mooi om waar te zijn, zo, dus laat ik maar niet te hoge verwachtingen hebben... .
pi_72680512
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 19:23 schreef ColdFeet het volgende:
Vertel .
quote:
Als het spul ook maar iets lijkt te doen, koop ik een grootverpakking; I bruise like a peach
Hemofiliedraagster? Sorry, net een boek erover gelezen.
pi_72680685
Ik heb weleens gegoogeld op mogelijke oorzaken van snel blauwe plekken krijgen Echt de meest enge kwalen Medisch-onderlegd vriendinnetje van me zei dat een mogelijke verklaring is dat je teveel vitamine K binnenkrijgt, en anders wrs gewoon slappe vaten. Denk ik.

En ja, gewoon beginners-knulligheid. Overal tegenaan stoten, omdat ik het ontzettens eng vond nog om mijn gewicht op mijn voeten te zetten, zoiets.

Wat gaan jullie vanavond doen? Ik moet dit weekend nog de uitwerkingen van mijn eigen toetsen gaan maken Maar misschien doe ik het morgen pas
pi_72680945
Zaterdagavond: Zodra lief thuis is: biertje drinken, avondeten, toetje, koffie, en dan vóór tien uur naar bed .

Ik heb klaarstaan:
  • La Chouffe
  • Reeds éénmaal op 160o gebakken patat en de frituurpan staat al op 180o
  • In een hapjespan zacht gefruitte knofloof (u.d.kn.) en ernaast een bak mosselvlees, licht met bloem bestooid - dat gaan in knoflookboter gebakken mossels worden
  • Bak gesneden zojuist geoogste sla (rucola, mosterd, paksoi) en ernaast een kopje dressing van pesto met azijnessance
  • Bak gekookte rode bietjes

Voor toe twijfel ik nog wat; ik heb halfgedroogde druiven (lekker zoet & plakkerig), magere yoghurt, magere chocoladevla (45 kcal/100gr, smaak valt niet tegen), vanillekwark en een pot bramenjam. Hiervan zijn allerlei combinaties te maken en ik weet nog niet welke het wordt.
  • ik moet verrassend weinig
    pi_72680965
    Ha, daar komt 'ie!
      zaterdag 12 september 2009 @ 19:53:14 #78
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_72680970
    Ik ga zo slapen, heb net gedouched, geschoren, gescrubed... gewoon quality time for myself

En nu zit ik in een trainingspak maar mooi niet dat ik nog wat ga doen

Gatver zo'n reclame banner over mijn invoerscherm

[ Bericht 17% gewijzigd door uniekhoorn op 12-09-2009 20:07:13 ]
    pi_72681039
    Je sokken geven licht, Uniek Mooi, zo zonder bril! Staat je goed!

Sigme, lekker avondje
    pi_72681104
    Zo, die foto heeft er wel héél kort gestaan hoor!
    pi_72681154
    leuke foto unicorn!

ik ga zo naar feestje nummer 2 (verjaardag van vrienden) en dan door naar feestje nummer 3 (triple verjaardag housewarming feestje van vriendinnen)

en dan slaaaaaaaaaaapen
    Kwak
      zaterdag 12 september 2009 @ 20:01:34 #82
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_72681217
    Ik heb nog een dik oog Dat is weer wat anders dan een dikke buik

Veel plezier Kwakje! Geniet ervan...

Lichtgevende sokken FTW...
      Vis een optie? zaterdag 12 september 2009 @ 20:10:37 #83
    70532 loveli
    N
    pi_72681544
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 19:42 schreef ColdFeet het volgende:
    Ik heb weleens gegoogeld op mogelijke oorzaken van snel blauwe plekken krijgen Echt de meest enge kwalen Medisch-onderlegd vriendinnetje van me zei dat een mogelijke verklaring is dat je teveel vitamine K binnenkrijgt, en anders wrs gewoon slappe vaten. Denk ik.
    Komt 'ie weer, bij mij heeft het o.a. met voeding te maken. Eet ik dingen met te veel vitamine B, dan zie ik eruit als een dalmatier.
    crap in = crap out
    pi_72681723
    lekker sigme!

ik ga straks ook Mr.Mo even lekker verwennen

heb op de markt wat dingies ingeslagen en daarnet voor het eerst tapenade gemaakt (voor morgen eigenlijk).

Dus vanavond lekker wat ongezouten cashews, wat lichtgezouten pistaccio's, peppersweets met roomkaas en een klein blokje graskaas met biermosterd.

denk ik want ik vind 't eigenlijk niet zo slim maar wel lekker

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 12-09-2009 21:04:04 ]
    Ja doei.
    pi_72681789
    Mijn buikribbel is weer een beetje terug. Volgende week ff flínk voet op de rem. Het is ook *iets* rustiger en ik heb gister al allemaal salade en groentes en feta gekocht voor de lunches van volgende week, dus het zou moeten lukken!
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
      Vis een optie? zaterdag 12 september 2009 @ 20:31:20 #86
    70532 loveli
    N
    pi_72682277
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 20:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Mijn buikribbel is weer een beetje terug. Volgende week ff flínk voet op de rem. Het is ook *iets* rustiger en ik heb gister al allemaal salade en groentes en feta gekocht voor de lunches van volgende week, dus het zou moeten lukken!
    Omdat 'ie zo leuk is, Blub de Buik van Sara Kroos:
    http://www.proud2bme.nl/beauty/Celebrities/Celebs_&_eetstoornissen/Sara_Kroos
    crap in = crap out
      zaterdag 12 september 2009 @ 20:57:00 #87
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_72683107
    Tot zwaais de 21e Xme

Mjoh, ik ga naar bed, morgen weer half vijf!
    Goed weekend iedereen!
    pi_72683191
    MoBlo, dat soort dingen moeten echt kunnen hoor, zo nu en dan Het zijn nou niet de meest schandalige, ranzige snacks Gewoon niet teveel nemen, simpel.
    pi_72683772
    Ik heb een vaatwasser !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat heb ik dus vanavond gedaan

En straks ga ik misschien naar een verjaardag !
    pi_72684051
    Meh. Normaal vermaak ik me prima in m'n eentje, maar vanavond even niet. . Ik voel me alleen. .
    pi_72684111
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Meh. Normaal vermaak ik me prima in m'n eentje, maar vanavond even niet. . Ik voel me alleen. .
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 08:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Maar ik ga wel vanavond gezellig met een groep vriendinnen eten.
    ?
    pi_72684149
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 21:30 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]

?
    Ja, dat was ook gezellig, maar zij zijn nu met z'n allen naar de musical van Joseph and the amazing technicolour dreamcoat.
    pi_72684359
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 21:32 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, dat was ook gezellig, maar zij zijn nu met z'n allen naar de musical van Joseph and the amazing technicolour dreamcoat.
    Oh, dat had ik gemist. Waarom ben je niet mee?
    Ik had geweigerd, musical lijkt me vreselijk.
    pi_72684424
    Ik ben niet mee vanwege jouw subscript. .
    pi_72684487
    DaD, ga jij nog naar een musical in NY?
    pi_72684517
    D&D, je bent een dame naar mijn hart.

Kan je geen troosttaart bakken? Of koekjes?
    Of vroeg naar bed (ik ga zo, ik stort zowat in ).
    pi_72684546
    We hebben naar het aanbod gekeken, maar m'n vriend heeft een nog grotere hekel aan musicals en dat soort dingen dan ik. . Het enige wat ons allebei leuk leek was al uitverkocht. . We hebben nu bedacht om maar ter plekke eens bij zo'n ticket booth te kijken of er iets leuks is.
    pi_72684581
    ik kan geen muffins bakken ze worden nooit meer dan cupcakes nou ja, ik hoop dat ze iig wel lekker zijn
    Ja doei.
    pi_72684607
    Ja, da's hier geloof ik ook het plan, DaD!
    We hebben al wel de ijshockey-tickets binnen Superleuk!
    pi_72684616
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 21:41 schreef sigme het volgende:
    D&D, je bent een dame naar mijn hart.

Kan je geen troosttaart bakken? Of koekjes?
    Of vroeg naar bed (ik ga zo, ik stort zowat in ).
    Ik heb al een groot stuk van die cream cheese cake op. . Ik ga ook maar niet te laat op bed - ik ben op zaterdagavond altijd moet van het werken. Nog lekker even White Teeth lezen en dan diagonaal over het bed in slaap vallen.
    pi_72684665
    Ik had het over bakken, niet over eten .
    pi_72684682
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 21:46 schreef sigme het volgende:
    Ik had het over bakken, niet over eten .
    Dat staat aan elkaar gelijk bij mij, helaas. .
    pi_72684783
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 21:43 schreef ColdFeet het volgende:
    Ja, da's hier geloof ik ook het plan, DaD!
    We hebben al wel de ijshockey-tickets binnen Superleuk!
    ijshockey is zo leuk!
    pi_72684904
    Ik heb er niet zoveel verstand van, maar het lijkt me erg leuk om een wedstrijd mee te maken in Madison Square Garden!

Pff, ik moet even gaan bedenken of ik nog dingen moet regelen of kopen vantevoren, want we vliegen vrijdagochtend al
    pi_72685009
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 21:56 schreef ColdFeet het volgende:
    Ik heb er niet zoveel verstand van, maar het lijkt me erg leuk om een wedstrijd mee te maken in Madison Square Garden!

Pff, ik moet even gaan bedenken of ik nog dingen moet regelen of kopen vantevoren, want we vliegen vrijdagochtend al
    Ik vind het al leuk in Thialf, dus daar ga je je vast wel vermaken! Het is een lekker snelle sport, dus er valt veel te kijken

Vrijdag al?! En je bent net terug uit Barcelona! Lekker hoor!
    pi_72685064
    Ik heb een vaatwasser !!!
    pi_72685085
    Eigenlijk hebben we ook alleen nog maar geregeld hoe we op het vliegveld gaan komen... de moeder van Do2 wil ons daar in alle vroegte wel naartoe brengen. .
    pi_72685166
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 22:02 schreef P.F het volgende:
    Ik heb een vaatwasser !!!
    Ik ook

En toch was ik soms nog af
    pi_72685174
    DaD en Coldfeet gaan beide naar NY? Wat tof.

En gefeliciteerd met je afwasmachine P.F! De afwasmachine is echt een van de beste uitvindingen die er is. Ik luf de mijne ook.
    pi_72685195
    Ik heb vandaag voor het eerst Indiaas gekookt trouwens, en het was lekkerrrr!
    En nu heb ik een shitload aan kruiden, dus nu moet ik wel vaker.
    pi_72685250
    Vaatwassers zijn puik
    Ja doei.
    pi_72685365

Voor 't dochtertje van m'n broer (m'n broer is een grotere Brucefan dan ik ). .
      zaterdag 12 september 2009 @ 22:16:02 #114
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72685374
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
    Vaatwassers zijn puik
    Ik heb een menselijke vaatwasser .

Net Rock Band gespeeld. Gimme Shelter van de Stones is zooo gaaf om te spelen . Vanmiddag ook al Du Hast van Rammstein gedaan in Guitar Hero 5 .

Drummen, that is .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72686203
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 22:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Eigenlijk hebben we ook alleen nog maar geregeld hoe we op het vliegveld gaan komen... de moeder van Do2 wil ons daar in alle vroegte wel naartoe brengen. .
    Wij hebben maar een half uurtje nodig, deur tot vertrekhal, en vliegen tegen tienen. Makkelijk!

Goodbye, ik ben in juli naar Barcelona geweest! Maar vorige week zat ik in Madrid
    pi_72686234
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 22:08 schreef Bob. het volgende:
    Ik heb vandaag voor het eerst Indiaas gekookt trouwens, en het was lekkerrrr!
    En nu heb ik een shitload aan kruiden, dus nu moet ik wel vaker.
    Ik vind de Indiase keuken fantastisch; je kunt zoveel smaken creeren met verschillende combinaties van een stuk of 10, max 15 specerijen! En heel veel spannende groentegerechten Wat heb je gemaakt?

De DaD, dat rompertje is zoet
    pi_72686504
    Dames, ik begeef me te bedde. Welterusten! .
    pi_72687041
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 22:49 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind de Indiase keuken fantastisch; je kunt zoveel smaken creeren met verschillende combinaties van een stuk of 10, max 15 specerijen! En heel veel spannende groentegerechten Wat heb je gemaakt?

De DaD, dat rompertje is zoet
    Butter paneer, waarschijnlijk afval-technisch gezien niet de beste keus, maar man wat lekker.
    De volgende keer maak ik de paneer ook zelf, eens kijken of dat wil!

En naans, die wil ik ook zelf kunnen maken! Zo lekker! Indiaas is echt mijn lievelingseten.
    pi_72687151
    Oh brrr, ik heb eens zelf paneer gemaakt, zo onsmakelijk is dat! Je kookt melk en goeit er als het heel is citroensap bij. Hierdoor schift de melk De wei, die achterblijft, is geel-groenig En dan al die vlokjes wit die naar boven komen... Het ziet er zooo vies uit. De uiteindelijke kaas vond ik wel OK, vrij smakeloos (en ook heel weinig ).

Maar goed, je moet het eens gedaan hebben, zelf kaas maken
    Naans zijn toch niet zo moeilijk, dacht ik?
    pi_72687211
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 23:26 schreef ColdFeet het volgende:
    Oh brrr, ik heb eens zelf paneer gemaakt, zo onsmakelijk is dat! Je kookt melk en goeit er als het heel is citroensap bij. Hierdoor schift de melk De wei, die achterblijft, is geel-groenig En dan al die vlokjes wit die naar boven komen... Het ziet er zooo vies uit. De uiteindelijke kaas vond ik wel OK, vrij smakeloos (en ook heel weinig ).

Maar goed, je moet het eens gedaan hebben, zelf kaas maken
    Naans zijn toch niet zo moeilijk, dacht ik?
    Het klonk in alle recepten ook bijzonder smerig ja, hoe dat gaat schiften. Maar ik ben echt gek op Paneer, het is zelf vrij neutraal van smaak, maar daardoor neemt het de smaak van alle kruiden die er verder in het gerecht zitten heel goed op.

En ik heb al wel een paar recepten voor naans opgezocht, maar daar maakten ze het op de grill? En die heb ik hier niet.
    pi_72687376
    Oh, even iets beter gekeken en nu heb ik al 10 recepten voor naan waar ze gewoon zeggen dat het in een normale pan kan. Schele.
    pi_72687677
    Ja, dat dacht ik ook. Wel heel heet, zodat ze lekker zo'n klein beetje zwart worden Ik heb het weleens gedaan, in een grijs verleden.
    Chapati's zijn trouwens helemaal doodsimpel!
    pi_72687748
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 22:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb een menselijke vaatwasser .

Net Rock Band gespeeld. Gimme Shelter van de Stones is zooo gaaf om te spelen . Vanmiddag ook al Du Hast van Rammstein gedaan in Guitar Hero 5 .

Drummen, that is .
    Ik ben nog aan het wachten op 5 en Rock Band Beatles.

Heb vanmiddag nog ff GH3 gespeeld maar ik faalde weer hopeloos
    pi_72687786
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 19:23 schreef ColdFeet het volgende:

Kom hier dan ook even melden dat het werkt, ik ook namelijk . Ik schijn verbazingwekkend blauw, en snel blauw te worden . Volgens de HA liggen mijn bloedvaten gewoon heel oppervlakkig en moet ik maar wat voorzichtiger zijn/niet zeuren.

Zo, lekker Troy gekeken en ondertussen opgepast, prima zo . Morgen ga ik kijken of ik brood kan bakken in mijn nieuwe felgekleurde cakevormpjes . Nu maar eens een keer op tijd gaan slapen.
    pi_72688818
    ok.. ok..

WOW...

ik ga XFactor UK zó volgen
    Ja doei.
    pi_72689367
    Hiiiiihihihiii! Ik vind mijn nieuwe vaatwasser ZO leuk dat ik met plezier het filter schoon heb gemaakt !
      zondag 13 september 2009 @ 08:14:13 #129
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72691773
    Goedemorgen .

Vandaag een beginnetje maken met m'n POP en m'n cd-roms met gebaren afstoffen . Ik heb met mezelf afgesproken dat ik elke dag dat ik niet naar de stageschool hoef (muv het weekend dan) lekker op tijd uit bed ga, mezelf een vast ritme aanmeten, zodat ik om 9 uur aan het werk kan, 11 uur koffie / thee drinken, zoiets . Mark is met z'n scriptie bezig en die kan dus ook wel structuur gebruiken. Ga dit idee dus ook ff aan hem voorleggen .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 13 september 2009 @ 08:20:18 #130
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72691784
    Ik heb in MSN aangegeven dat ik alleen de online contacten wil zien. Alleen is er nu niemand online en staat er: "You don't have anyone in your contact list yet. Add a contact" en nu voel ik me zielig, dus ik ga de offline contacten toch ook maar weer weergeven .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72692613
    Morrrrrrrrning
    pi_72692711
    Msn, dat gebruik ik nou echt nooit meer... Wel veel gedaan, vooral met m'n vriend toen die nog in Breda woonde, maar ik weet al niet eens meer wanneer ik het voor het laatst aan had. .
    pi_72692737
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 16:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb m nog niet! Hij is alleen nog besteld, krijg m morgen of dinsdag denk ik. Zal het laten weten - maar als hij vreselijk kriebelt, neem ik m niet, want wil hem juist ook kunnen dragen met alleen een shirtje/topje eronder. En ik vind 79,95 wel veel voor een kriebelend vest .
    pi_72692800
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 18:27 schreef motorbloempje het volgende:
    fotospam:
    SPOILER
    yay
    Dat Hello-Kitty shirt is echt schattig! En ik vind die met die zwart/witte strepen ook erg leuk, maar had die niet een maatje kleiner gemoeten?
    pi_72692854
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 19:42 schreef ColdFeet het volgende:

En ja, gewoon beginners-knulligheid. Overal tegenaan stoten, omdat ik het ontzettens eng vond nog om mijn gewicht op mijn voeten te zetten, zoiets.

Wat gaan jullie vanavond doen? Ik moet dit weekend nog de uitwerkingen van mijn eigen toetsen gaan maken Maar misschien doe ik het morgen pas
    Ik heb ook altijd blauwe plekken, maar dat is gewoon omdat ik de onhandigheid zelve ben. Ik stoot overal tegenaan (ook tegen dingen die al jarenlang op dezelfde plek staan), en ik struikel meerdere malen per dag.

Nu zal het alleen niet meehelpen dat ik 1 slecht oog heb, waardoor ik geen diepte/ruimte zie - dat zal wel meespelen.
    pi_72692898
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 21:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, dat had ik gemist. Waarom ben je niet mee?
    Ik had geweigerd, musical lijkt me vreselijk.
    Ik ben gek op musicals - vind het zooo leuk .

Joseph was ook erg goed.
    pi_72692922
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 22:07 schreef Bob. het volgende:
    DaD en Coldfeet gaan beide naar NY? Wat tof.

En gefeliciteerd met je afwasmachine P.F! De afwasmachine is echt een van de beste uitvindingen die er is. Ik luf de mijne ook.
    Ik ga ook naar NYC! En naar Florida! Zomer 2010.

En ik wil ook een afwasmachine.
    pi_72692936
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 22:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
    [ afbeelding ]

Voor 't dochtertje van m'n broer (m'n broer is een grotere Brucefan dan ik ). .
    Bruce.
    pi_72693032
    Zo, en nog een zevende post, en nu ontopic .

Gisteravond uiteindelijk niet gebbqd, maar rijst met kipkerrie gegeten, en daarna een paar kleine snackjes (een soesje, een minitompouce en twee of drie bastognekoeken ). Wel redelijk wat gedronken (drie glazen rosé en twee rood), maar t valt op zich wel mee - aangezien het een ontzettend gezellig feest was waar iedereen langzaamaan dronken werd .

Lijstje voor vandaag:
    O: vanilleyoghurt met quaker balans
    L: salade van veel verse dingen (paprika, tomaat enzulks)
    D: aardappeltjes, gekarameliseerde (volgens vandale schrijf je dat zo ) witlof en een lekkerbekje

Vandaag verder lekker rustig, alleen vanmiddag even naar een vriendin, foto's bekijken van haar reis naar Zuid-Afrika.
      zondag 13 september 2009 @ 10:55:20 #140
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72693082
    Hey PPP, je kunt je posts ook editten hè?

Ik heb al wat geoefend met gebaren en nu probeer ik de printer hier geïnstalleerd te krijgen. Zo fijn, het is nog maar 11 uur en ik heb al van alles gedaan .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72693267
    PPP wilde dr gemiddelde aantal posts per dag even opkrikken .

@Viking: lekker he, dat je zo vroeg op de dag al zoveel geregeld hebt. Ik ben (voor mijn doen) ook lekker bezig vanochtend. Wie weet krijg ik zowaar alles af.
    pi_72693297
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 10:55 schreef Viking84 het volgende:
    Hey PPP, je kunt je posts ook editten hè?

Ik heb al wat geoefend met gebaren en nu probeer ik de printer hier geïnstalleerd te krijgen. Zo fijn, het is nog maar 11 uur en ik heb al van alles gedaan .
    Ik zou willen dat ik die discipline had, ik moet vandaag nog zo veel doen. Maar dan toch om 11 uur mijn bed pas uit rollen.
      zondag 13 september 2009 @ 11:11:50 #143
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72693391
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 11:07 schreef Bob. het volgende:

[..]

Ik zou willen dat ik die discipline had, ik moet vandaag nog zo veel doen. Maar dan toch om 11 uur mijn bed pas uit rollen.
    Eén woord: motivatie .
    Ik vind het normaal gesproken ook niet gemakkelijk om zo vroeg m'n bed uit te rollen hoor .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72693624
    Ik ben ook al tijden wakker
    pi_72693665
    hoi!

mijn ouderskomen zo! en dan gaan we naar de trouwlocatie en dan ga ik daarna voor ze koken
    Ja doei.
    pi_72693862
    Wanneer is nou de grote dag, moblo?

Kijk je er al naar uit?
    pi_72694028
    Ik heb gewoon een beroerd ritme, het is een wonder als het me lukt om voor 2 uur te slapen. En daardoor slaap ik doordeweeks vaak maar 4 å 5 uur per nacht, dus dan moet ik in het weekend wat inhalen.
    Misschien zou ik daar ook eens iets aan moeten doen.

Lijstje trouwens:
    O: 1 knäckebröd met groentesmurrie, een met eiersalade, 1 eitje
    L: tosti met ketchup
    T: bakje peren-bananen-kwark
    D: zelf gemaakte veggie burger met een rijst-iets.
    T: ijsje
    pi_72694072
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 11:33 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
    Wanneer is nou de grote dag, moblo?

Kijk je er al naar uit?
    22 juli 2010 pas

en ja
    Ja doei.
      zondag 13 september 2009 @ 12:02:26 #150
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72694484
    Lijstje:

O: yoghurt met frambozen
    T: twee boterhammen met Ardenner smeerpaté
    L: twee boterhammen met Ardenner smeerpaté, glas melk
    T: ijsje
    D: kip met paprika en groenten van de grill, zo om nom nom

Zo eerst ff afwassen en dan verder met de studie .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72694625
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 18:27 schreef motorbloempje het volgende:
    fotospam:
    SPOILER
    yay
    Die Hello Kitty trui is echt zo cute! En dat terwijl ik helemaal niet van Hello Kitty hou.

Ik was gisteravond uit, maar echt laat is het niet geworden. Ik werd misselijk en heb op de terugweg fijn overgegeven
    pi_72694637
    ok

ik had mijn ouders gevraagd er om 11 uur te zijn, omdat we om 2 uur bij de trouwlocatie moeten zijn zijn ze er nog niet

en ze rijden om, met de tomtom, want ze gingen via de A12 - A50 - A15 --> centrum

nu moeten we dus over een half uur vanaf nu alweer weg fijn, alsnog lopen stressen, terwijl ik duidelijk had laten weten dat we 2 uur daar moesten zijn
    Ja doei.
    pi_72694677
    Ze rijden toch niet expres verkeerd? Ze gebruiken zelfs tom tom...

Maar wel vervelend..
    pi_72694708
    Waarom moesten je ouders er om 11 uur zijn als je ongeveer half 2 weg moet? Maargoed, het is wel vervelend om te wachten als je een afspraak hebt gemaakt, vind ik ook altijd. Ik kom zelf ook áltijd op tijd (uitzonderingen daargelaten dat het openbaar vervoer tegenzit of er een onverwachte file is).
    pi_72694713
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 12:08 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Die Hello Kitty trui is echt zo cute! En dat terwijl ik helemaal niet van Hello Kitty hou.

Ik was gisteravond uit, maar echt laat is het niet geworden. Ik werd misselijk en heb op de terugweg fijn overgegeven
    Oh jakkes, wat vervelend! Hoe voel je je nu?
    pi_72694714
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 11:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

22 juli 2010 pas

en ja
    Oh, dat duurt nog even dan. Lijkt me spannend allemaal!

Een vriendin van mij gaat ook trouwen, op 10-10-10 - ben wel benieuwd, ze is de eerste in onze vriendenkring.
    pi_72694758
    Lijstje vandaag:

O: yoghurt met muesli
    L: boterham paté
    T: celebrations ijsje (dove caramel)
    T: boterham paté
    T: misschien nog iets lekkers bij de voetbalwedstrijd
    D: chili con carne
    T: bakje appel-kaneel vla, als er nog genoeg is
    pi_72694774
    Ik zou m'n vriendje wakker bellen. Heeft dat dier z'n geluid uit gedaan
    pi_72695063
    he bah zusje ga je naar ajax?

Dat dier P.F.?

Ik heb een dagje leren voor de boeg

lijstje:
    O: sinasappel en bak yoghurt
    L: 2 boterhammen kipfilet
    D: pannenkoeken
    T: bakje kwarkpudding
    pi_72695175
    Ja, en ik heb er wel zin in! Op tv maak je mij niet blij met voetbal, maar alles is leuker als je er zelf heen gaat Belerend toontje is niet nodig, hoor
    pi_72695217
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 12:29 schreef Totziens het volgende:
    he bah zusje ga je naar ajax?

Dat dier P.F.?

Ik heb een dagje leren voor de boeg

lijstje:
    O: sinasappel en bak yoghurt
    L: 2 boterhammen kipfilet
    D: pannenkoeken
    T: bakje kwarkpudding
    O we noemen elkaar altijd dier

lief dier/verschrikkelijk dier/ DIER
    pi_72695239
    TZ, volgens mij is dat best weinig! Of je moet echt heel veel pannekoeken eten.
    En Vik aan de smeerpate, getver Kun je echt niets beters bedenken voor op je brood?

Ondanks de chipsvreterijen enzo van gister was de weegschaal vanochtend vriendelijk: 700 gram eraf vergeleken met gisteren. Yeah right Ik zit weer in het dalende deel van de golfbeweging

Mijn plannen voor vandaag:
    O: stuk kardemomcake
    T: beetje yoghurt
    L: uiensoep met gruyere-broodjes
    S: 35 min hardlopen (als dat gaat, met die blauwe knie)
    D: gevulde paprika's (vego, met risottorijst, rozijnen, pijnboompitten en veel verse kruiden ) en een zelfgemaakte eclair toe, als ze lukken. Gevuld met mokkaroom, afgetopt met een laagje witte chocolade.
    T: wijn
      Vis een optie? zondag 13 september 2009 @ 12:36:14 #163
    70532 loveli
    N
    pi_72695256
    Bluh.
    crap in = crap out
    pi_72695283
    Hee L, wat ist?
      Vis een optie? zondag 13 september 2009 @ 12:38:10 #165
    70532 loveli
    N
    pi_72695316
    Vooral zelfmedelijden.
    crap in = crap out
    pi_72695388
    O Ik ga dat dier persoonlijk maar even slaan want mijn was ligt nog daar..
    pi_72695410
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 12:38 schreef loveli het volgende:
    Vooral zelfmedelijden.
    Terechte zelfmedelijden?
    pi_72695441
    Ahw, wat vervelend!

Stay awaaaay from the Guylian
    pi_72695457
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 12:35 schreef ColdFeet het volgende:

D: gevulde paprika's (vego, met risottorijst, rozijnen, pijnboompitten en veel verse kruiden ) en een zelfgemaakte eclair toe, als ze lukken. Gevuld met mokkaroom, afgetopt met een laagje witte chocolade.
    T: wijn
    pi_72695458
    haha grappig P.F., nog nooit gehoord

Het is ajax dus dan moet dat even GB

Ja klopt op zich wel CF maar de boterhammen moeten bijv. nog want ik ben nog maar een uurtje uit bed.
    pi_72695478
    en ook even een kwijl voor het avondeten van CF
    pi_72695515
    Ben je al aan het sporten, ook? Dat kon toch weer vanaf de start van het schooljaar?
    pi_72695564
    Oja... Eten!

Ik heb nooit honger als ik in mijn kamer ben Want ik heb hier niet echt een eettafel. Eigenlijk is er helemaal geen eettafel.. En ik hou er niet van om niet aan tafel te eten..
      Vis een optie? zondag 13 september 2009 @ 12:47:33 #174
    70532 loveli
    N
    pi_72695585
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 12:41 schreef P.F het volgende:

[..]

Terechte zelfmedelijden?
    Egopostdiarree: Mensen van wie ik het niet hoef te horen zeggen precies de goede aardige dingen tegen me, terwijl de mensen van wie ik het wil horen niet verder komen dan iets oppervlakkigs. En ik moet beslissen of ik een cursus wil gaan doen die me wel een beetje maar niet helemaal ligt. En die net niet handig is qua tijdstippen, waardoor ik andere dingen moet laten gaan. Maar het is wel weer een kans om te netwerken en andere mensen te leren kennen. Want sinds ik ben verhuisd ben ik alleen maar vrienden aan het afstoten en ik heb nog geen nieuwe gemaakt. En ik moet orde in de chaos scheppen, zowel huis opruimen als m'n tijdsbesteding normaal krijgen. En ik zit onder de puistjes, mede dankzij onderstaande.
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 12:42 schreef ColdFeet het volgende:
    Ahw, wat vervelend!

Stay awaaaay from the Guylian
    Dank je voor de waarschuwing, maar te laat, daar heb ik gisteren een halve doos van weggewerkt Op zich wel een overwinning dat ik 'em de eerste keer al niet helemaal op at, maar wel tekenend. M'n gewicht was historisch laag en hoppa, daar komt de chocoladebrigade.
    crap in = crap out
    pi_72695677
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 12:44 schreef Goodbye het volgende:
    Ben je al aan het sporten, ook? Dat kon toch weer vanaf de start van het schooljaar?
    Donderdag ga ik badmintonnen.
    Week er na op maandag ook eens naar Zumba, ben benieuwd of ik het wat vind.

Smsje gekregen gister? wacht ik PB wel even!
    pi_72695708
    Ik ga er van door!
      zondag 13 september 2009 @ 12:53:36 #177
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72695773
    Mark: "Ik ga even uit mijn lul brullen"

!!!
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72696119
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 12:53 schreef Viking84 het volgende:
    Mark: "Ik ga even uit mijn lul brullen"

!!!
    Beetje.... A la het Het meest vrijgezelle ding wat je (ooit) hebt gedaan. topic
    pi_72696709
    Doei GB
    pi_72697000
    Huh Mijn rug lijkt gespierder/flexibeler/dunner

Ik wist niet dat ruggen die mogelijkheid hadden? Een rug is toch gewoon een rug?
    pi_72697085
    Oh nee joh. Er is ook zoiets als rugvet! En met sporten kun je de kracht en flexibiliteit in je rug vergroten, waardoor je minder snel rugklachten krijgt! Nice, dus

Ik ga niet rennen vandaag. Ik moet even streng zijn voor mezelf Knie is nog veel te beurs. Morgen weer yoga, dinsdag pilates, en evt. zwemmen en dan ga ik in NY wel weer hardlopen. In Central Park Groot rondje is 10 km, had ik al gezien
    pi_72697118
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 13:33 schreef P.F het volgende:
    Huh Mijn rug lijkt gespierder/flexibeler/dunner

Ik wist niet dat ruggen die mogelijkheid hadden? Een rug is toch gewoon een rug?
    Je hebt toch ook rugspieren . En ook op je rug kan je een laagje vet hebben. Zou het door het roeien komen dat het nu gespierder/flexibeler/dunner is?
    pi_72697124
    Ja ik heb nog wel rugvet, dat is (zowat) de enige plaats waar vet zit bij mij

En natuurlijk op de bovenbenen/heupen maar dat hoort er bij..

Hardlopen in het central park, teh awesome !!
    pi_72697217
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 13:37 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Je hebt toch ook rugspieren . En ook op je rug kan je een laagje vet hebben. Zou het door het roeien komen dat het nu gespierder/flexibeler/dunner is?
    Ik heb geen idee? Ik voelde het wel in m'n rug de 3e x roeien deze week! Nog even en ik kan achteruit op m'n handen en voeten staan !!
    pi_72697221
    PF, en natuurlijk Meneer meenemen om foto's van me te maken

Sinds ik veel sport, heb ik nooit meer lage rugpijn Weleens wat hoger, bij m'n ribben, als ik iets te fanatiek ben geweest met yoga
    pi_72697290

Nog even en ik doe dit met gemak !!
    pi_72698458
    Koekjes bakken
    pi_72699485
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 12:12 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh jakkes, wat vervelend! Hoe voel je je nu?
    Brak (slecht geslapen) maar iig niet meer misselijk. Ik snap ook niet waar die misselijkheid vandaan kwam, ik had 2 drankjes op (verspreid over 4 uur). Ik denk dat het wat te maken heeft met die wietlucht waarin we zaten, of met het subway broodje wat we daarna aten. Echt heel naar, ik heb het ook nog nooit eerder gehad.
      zondag 13 september 2009 @ 14:43:02 #189
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_72699734
    Oooh kater! Gister met vier personen 5 flessen wijn erdoor gejaagd, waarvan 3 literflessen . Voel me nu HUGE. En sommige dingen zitten ook wat strakker. Vandaag lowcarberig bezig met:

O: 1 banaan
    T: bakje rauwkost
    L: bakje yoghurt met klein beetje biologische muesli
    T: ?
    D: Twee kommen kippensoep

Even weer normaal doen. Klaar met koekjes.
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_72700109
    Mijn lijstje:

high carb

O: 2 minikrentebolletjes en brinta
    S: 130 km fietsen met onderweg: 2 mini krentebolletjes, appelkoek
    L; 2 boterhammen filet a en 2 minikrentebolletjes, glas chocomelk
    D: pasta met courgette, tomaat, slagroom en parmezaanse kaas
    pi_72701149
    Lijstje:

O: cruesli met perzikyoghurt en een beker optimel
    T: spa en fruit
    L: pita met shaslicksaus, ietsie geraspte kaas en salami
    T: 3 kleine zelfgebakken zandkoekjes
    D: kip met gegrilde paprika's en gebakken krieltjes

Heb net 3 platen met zandkoekjes uit de oven gehaald
    pi_72701295
    3 platen! Lekker bezig dan Daph Ik wil binnenkort weer eens van die leuke streepjeskoekjes maken, met half chocoladedeeg, half vanille.

En m'n soezendeeg zit de oven. Wat is dat toch een k**klusje om te maken
    pi_72701486
    Ja en ik snap het niet, want ik heb ze a. dikker gemaakt dan de vorige keer en b. gewoon dezelfde hoeveelheden aangehouden als de vorige keer

Streepjeskoekjes? Oooooh heb je daar een recept van? Ik heb helemaal zin om te kokkerellen nu (hele huis ruikt ook naar koekjes ^^ )
    pi_72701654
    Pf, net een half uur in de rij gestaan in de supermarkt, ik haat op zondagen boodschappen doen.
    En toen stond ik naast het chips schap te wachten en heb ik toch weer een zak gekocht, waar nu de helft al weer van op is als lunch. Nice. Ik ga dit echt nooit leren.
    Maar oké, morgen me maar beter gedragen en zo extra mijn best doen met Evy, komt goed.

En nog even sterkte voor Loveli, kan me voorstellen dat je je door al die dingen bij elkaar je niet helemaal vrolijk voelt. Maar een cursus is altijd wel goed om nieuwe mensen te leren kennen ja! Zijn het belangrijke dingen die je dan zou moeten laten om er toch heen te gaan?
    pi_72701987
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 16:38 schreef Daph_ het volgende:
    Ja en ik snap het niet, want ik heb ze a. dikker gemaakt dan de vorige keer en b. gewoon dezelfde hoeveelheden aangehouden als de vorige keer

Streepjeskoekjes? Oooooh heb je daar een recept van? Ik heb helemaal zin om te kokkerellen nu (hele huis ruikt ook naar koekjes ^^ )
    Ik heb ergens wel een recept, maar 't is an sich gewoon zandkoekjesdeeg. Je deelt het deeg in twee porties, door de ene helft doe je wat vanillesuiker of -extract, bij het andere bolletje doe je gesmolten chocolade of cacao.

Dan maak je bijv. plakken van het deeg, die je op elkaar legt, doorsnijdt en stapelt. Of je rolt een worst van het ene deeg, rolt er een plak van het andere deeg omheen en dan weer het andere deeg, enz.

Ziet er superleuk uit! En is wel wat werk, maar allez, 't is zondagmiddag
      zondag 13 september 2009 @ 16:59:34 #196
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_72702159
    Hoi,

Heb mijzelf weer eens opgemeten
    Mei - borst 97
    nu - borst 92

De rest is allemaal 1 cm kwijt maar heb echt helemaal geen tiet meer waarom gaat het daar ervan af damned!?
    pi_72702519
    Oeh, hindernis 1 van ons misschien-nieuwe-huisje is genomen.
    pi_72702545
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 16:54 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb ergens wel een recept, maar 't is an sich gewoon zandkoekjesdeeg. Je deelt het deeg in twee porties, door de ene helft doe je wat vanillesuiker of -extract, bij het andere bolletje doe je gesmolten chocolade of cacao.

Dan maak je bijv. plakken van het deeg, die je op elkaar legt, doorsnijdt en stapelt. Of je rolt een worst van het ene deeg, rolt er een plak van het andere deeg omheen en dan weer het andere deeg, enz.

Ziet er superleuk uit! En is wel wat werk, maar allez, 't is zondagmiddag
    Hmm maar door het zandkoekjesdeeg dat ik gemaakt heb zit al vanillesuiker (1 zakje) in, kan ik daar "gewoon" meer bij doen? Het klinkt inderdaad wel superleuk * schrijft op *
      zondag 13 september 2009 @ 17:19:58 #199
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72702937
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 17:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Oeh, hindernis 1 van ons misschien-nieuwe-huisje is genomen.
    ga je samenwonen? . En wat is hindernis 1?
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72703472
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 17:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ga je samenwonen? . En wat is hindernis 1?
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 19:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Leuk, Mo!

Zo, iedereen is naar de musical van Joseph en ik blijf ganz alleine achter. Wel met iets heel spannends waar ik het helemaal niet over moet hebben omdat 't toch niet doorgaat, maar één van de meiden die hier niet waren gaat morgen bij een ander huisje kijken met d'r vriend. Als zij dat nemen, komt hun huidige huisje vrij. Als een nichtje van haar vriend dat afwijst, mogen wij komen kijken. . Maar 't is allemaal te mooi om waar te zijn, zo, dus laat ik maar niet te hoge verwachtingen hebben... .
    Ze hebben het huis genomen, dus. .
      zondag 13 september 2009 @ 17:37:37 #201
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72703572
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 17:34 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

[..]

Ze hebben het huis genomen, dus. .
    Nou tof toch! En niet zo pessimistisch met je 'het gaat toch niet door'. Wie weet! .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72703737
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 17:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou tof toch! En niet zo pessimistisch met je 'het gaat toch niet door'. Wie weet! .
    Dat is niet pessimistisch, dat ik om te verhoeden dat ik te enthousiast word en straks enorm teleurgesteld raak. .

Al zal ik dat sowieso wel zijn, want in gedachten heb ik het al helemaal ingericht. . Een woonkamer, 2 slaapkamers, een tuintje, een schuurtje, een keuken waarin alle kastjes van mij zijn... .
      zondag 13 september 2009 @ 17:44:11 #203
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72703783
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 17:42 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dat is niet pessimistisch, dat ik om te verhoeden dat ik te enthousiast word en straks enorm teleurgesteld raak. .

Al zal ik dat sowieso wel zijn, want in gedachten heb ik het al helemaal ingericht. . Een woonkamer, 2 slaapkamers, een tuintje, een schuurtje, een keuken waarin alle kastjes van mij zijn... .
    Hahaha, herkenbaar hoor .
    Die ene kamer in Amersfoort die ik zo graag wilde hebben had ik in m'n hoofd ook al helemaal ingericht. Heb echt flink zitten janken toen ik 'm niet kreeg .

Is het vlakbij waar je nu woont btw?
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72703870
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 17:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hahaha, herkenbaar hoor .
    Die ene kamer in Amersfoort die ik zo graag wilde hebben had ik in m'n hoofd ook al helemaal ingericht. Heb echt flink zitten janken toen ik 'm niet kreeg .

Is het vlakbij waar je nu woont btw?
    Precies aan de andere kant van het centrum, aan het einde van de Aweg. Gelukkig stelt het centrum van Groningen weinig voor. .
    pi_72704541
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 17:10 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Hmm maar door het zandkoekjesdeeg dat ik gemaakt heb zit al vanillesuiker (1 zakje) in, kan ik daar "gewoon" meer bij doen? Het klinkt inderdaad wel superleuk * schrijft op *
    Ik zou het dan pas later door het deeg doen

*burp. Zo, de lunch zit erin Niets zo lekker als zelfgemaakte uiensoep van urenlang gecarameliseerde uien Met stokbroodjes stinkende kaas

Straks nog even m'n eclairs glazuren met witte chocolade Als ze mooi zijn geworden, zal ik een foto plaatsen. Zo lollig om die dingen te vullen! Alsof je ze injecteert

DaD, nou, da's alvast een! En die nicht kan het vast niet betalen
      zondag 13 september 2009 @ 18:07:05 #206
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_72704561
    Kunnen we niet een "noorden"meet houden?
    pi_72704705
    Zoveel mensen wonen er toch niet in het noorden? .
      zondag 13 september 2009 @ 18:14:47 #208
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_72704826
    Wij wel

Nee,gewoon Groningen stad op die en die datum, wie komt komt
    Voor iedereen in Nederland, Belgie, Duitsland, Zweden enz
    pi_72704909
    't Zou wel geweldig zijn om op m'n fiets naar een Slankmeet te kunnen. .

Weet je wat, als dit huisje doorgaat, geef ik een housewarming voor jullie! .
    pi_72704935
    Omdat jij te lam bent om naar het midden des lands af te reizen, uniekje?
      zondag 13 september 2009 @ 18:22:57 #211
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_72705068
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 18:19 schreef ColdFeet het volgende:
    Omdat jij te lam bent om naar het midden des lands af te reizen, uniekje?
    Ja

DaD, dat zal wel wat zijn ja:*O*
      zondag 13 september 2009 @ 18:27:02 #212
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_72705223
    Hebbie mijjn 3 gangen al gezien?
    Vooraf: paprikachips
    Hoofd: 2 witte bolletjes met 1 hamburger en saus
    Na: 2 stroopwafels

???
    Zodra vriendlief weg is ga ik dit soort dingen zitten te vreten
    pi_72705708
    Nais
      zondag 13 september 2009 @ 18:53:25 #214
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_72705979
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 18:43 schreef ColdFeet het volgende:
    Nais
    Komt door zijn kinderen, anders kwam dit helemaal het huis niet in

Morgen de 5de vroege dienst dus nu even douchen en dan eindelijk 'boer zoekt vrouw' kijken
    pi_72706030
    Ik vrees dat mijn eclairs echt goed gelukt zijn. 8 stuks, mijn arme lijn Temeer daar mijn ene collega vast en de andere aan de lijn is
      zondag 13 september 2009 @ 18:57:27 #216
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72706139
    Hahaha, sommige mensen...

Ik had mijn schrijftolk mijn roostercode gemaild zodat zij ook kan checken wanneer ze waar moet zijn.
    En ik had getypt: 'typ in < roostercode > en tadaa, daar heb je mijn rooster'
    Mailde ze terug dat het niet werkte. Bleek dat ze in het zoekveld zowel mijn roostercode als 'tadaa' had ingetikt .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 13 september 2009 @ 18:59:34 #217
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72706223
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 18:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
    't Zou wel geweldig zijn om op m'n fiets naar een Slankmeet te kunnen. .

Weet je wat, als dit huisje doorgaat, geef ik een housewarming voor jullie! .
    Met risotto. Hoei! .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72706710
    Haha, lekker snugger van je schrijftolk Vik.

Ik heb vanmiddag nog warme chocomel met slagroom gehad maar ik ben daarna wel 50 minuten gaan wandelen.
    Ik wandel eigenlijk nooit maar vond het nu wel lekker met het zonnetje er bij en een muziekje op.
    pi_72706929
    Noordenmeet? Dan kom ik ook .

Heb vanochtend een 12-km ronde gerend, en vanmiddag graszode afgeplagd. En netjes gegeten, want mijn lief is thuis. Ik ben als uniekhoorn .
      Vis een optie? zondag 13 september 2009 @ 20:37:23 #220
    70532 loveli
    N
    pi_72709959
    Vanmiddag de motor gepakt en heerlijk m'n hoofd en de tank (bijna) leeg gereden.
    crap in = crap out
    pi_72713986
    Lijstje:

O: Brinta
    L: 1 boterham appelstroop, 1 boterham pindakaas, gekookt eitje
    T: banaan
    T: paar blokjes pure choco
    T: bakje kwark
    D: quesadillas met brie, mango, lenteuitjes, chilipeper
    pi_72716802
    hoi!

paps en mams zijn alweer een tijdje weg.

De cacciatore kip was echt heerlijk, bedankt voor de tip Maria! Al ga ik er nog wel iets meer pit aan geven de volgende keer, zoals een tikje tobasco ofzo

De trouwlocatie is helemaal goedgekeurd en ik heb mooie oorbellen van ze gehad en the Collins English Dictionary en ik heb hem net meteen gebruikt
    Ja doei.
    pi_72721516
    Ik heb me verslapen . Was vergeten om mijn wekker aan te zetten (wat al een op zich is) en werd kwartier geleden opeens wakker. Zo he, dat is rot opstaan (met ogen nog dicht naar de badkamer, haasten met eten etc). Nu voel ik de adrenaline door mn lijf stromen, ik voorspel een dipje tegen de tijd dat ik in Amsterdam ben .
    pi_72721635
    Goedemorgen!

Rustig hier, zeg. Ik moet in Leiden zijn van 11-15, dus ik ben ook zo weg. Even een lijstje:

O: vanilleyoghurt met quaker balans
    L: drie boterhammen met filet A
    T: boterham met filet A
    D: mihoen met een groentepakket en nasi/bamivlees
    T: kwart meloen
    pi_72721660
    Nou, veel gemakkelijker kan bijlezen niet worden.
      maandag 14 september 2009 @ 08:14:16 #226
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72721679
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 08:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Nou, veel gemakkelijker kan bijlezen niet worden.
    Haha, inderdaad.

Goedemorgen . Zo even wat dingetjes regelen en dan tegen het middaguur weer naar Zwolle . Om 18:30 thuis en als het goed is, is het eten dan klaar (of ja , dat moeten we nog maar even afwachten )
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72721724
    Weten jullie nog die arts die vandaag terug zou zijn?

Die heeft net een sterfgeval in de familie gehad en het is niet bekend wanneer 'ie weer aan het werk gaat.

.
      maandag 14 september 2009 @ 08:33:33 #228
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_72721840
    Ahhh dat is mooi balen DaD! Het zit je niet mee wat dat betreft.

Tevens goedemorgen
    pi_72722024
    Goedemorgen.

Resultaat van gisteren:
    O: kliekje sojawurst
    S: anderhalf uur sporten
    T: vifit-drankje
    T: kaastosti
    D: friet, groentekroket
    T: drie plakjes stokbrood met boter

Planning voor vandaag:
    O: witlofsalade met ei
    L: veldsla, ovengedroogde kerstomaatjes, zwarte olijven, mozzarella en citroendressing
    T: paprika met turkse geitenkaas en gemalen chili
    D: spinazie, aerpels en een eitje
      Vis een optie? maandag 14 september 2009 @ 09:04:03 #230
    70532 loveli
    N
    pi_72722180
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 08:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Weten jullie nog die arts die vandaag terug zou zijn?

Die heeft net een sterfgeval in de familie gehad en het is niet bekend wanneer 'ie weer aan het werk gaat.

.
    Moet je nou een maand wachten?
    crap in = crap out
    pi_72722314
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 09:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Moet je nou een maand wachten?
    Ze zei dat ik morgen nog maar een keertje moest bellen. Ik heb zelf eigenlijk al zo'n beetje besloten om het dan maar door iemand anders te laten doen, want ik heb geen idee wanneer ik weer ongesteld word. Als dat weer 2 maanden duurt...

En ik kwam er net achter dat ik een lekke band had waardoor ik niet meer op tijd bij Pilates kon zijn. Nu zit ik te wachten tot ik naar de sportschool moet voor m'n fittest.
    pi_72722488
    goedemorgen

da's niet leuk DaD

wat ook niet leuk is, is dat ik gewoon NIETS ben afgevallen. Ook niets aangekomen, dat ook niet, yay.., maar toch nu maar hopen dat er wel spieren opgebouwd worden vanmiddag weer fitnessen
    Ja doei.
    pi_72723106
    Hooi Ik ben ziek geworden na de Zumba
    Nou ja, ziek, het is meer zo van hoofdpijn, overal pijn, koppijn maar dan neeeeeeet niet ziek genoeg om in bed neer te zijgen. Dus dan maar werken

En ik was 63.8 vanmorgen Ik hoop toch minstens 1 kilo vocht.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_72723179
    En nu lees ik van koekjes en eclairs
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      maandag 14 september 2009 @ 10:13:24 #235
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72723305
    Zo, klaar . Ik trek altijd drie uren uit voor iets wat maar een uurtje kost .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72723607
    en even een welgemeende voor de belastingdienst
    Ja doei.
    pi_72723690
    Wat hebben ze gedaan Mo?
    pi_72723743
    'er' een zooitje van gemaakt

ik moet geld terugbetalen, omdat mijn jaarinkomen is gezet, wonderbaarlijk, naar het jaarinkomen dat ik in 2006 had, en dat was >20.000 euro.

Ja, nee, dan ontvang je geen zorgtoeslag nee, maar ik verdien nu veel minder dan de helft daarvan en nu moet ik even heel veel geld ophoesten. Idem voor de huurtoeslag dus, wat dus ook van René terug moet zeg maar (toeslagpartners zijn we). waardoor we dus even iets van 700 euro zouden moeten terugbetalen

in juli hebben we al de wijziging doorgevoerd, maar ze hebben 'helaas 8 weken verwerkingstijd', dus we moesten betalen en dan kregen we vanzelf wel een herziening en het geld terug
    Ja doei.
    pi_72723827
    Oh lekker idd. Ik ben benieuwd wat ik moet gaan betalen dit jaar
    Ook zo fijn dat ze er maar meteen van uit gaan dat iedereen dat geld wel heeft om hen terug te betalen
      maandag 14 september 2009 @ 10:42:13 #240
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_72723892
    Meestal biedt de Belastingdienst wel aan om in delen terug te betalen hoor. Ik moest 53 euro ( ) zorgtoeslag nog terugbetalen en zelfs ik kreeg een voorstel voor betaling in termijnen .
      maandag 14 september 2009 @ 10:47:15 #241
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72724003
    Voor het eerst in een hele week verveel ik me . Nou ja, nog 5 kwartier, dan kan ik weer de trein in .

Ik ga even met gebaren oefenen .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72724374
    Goeiemorgen...

Wat een gedoe DaD, het schiet echt niet op hè? Ga je nu toch nog deze week bij iemand anders?
    Are you pondering what I'm pondering?
    pi_72724880
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Meestal biedt de Belastingdienst wel aan om in delen terug te betalen hoor. Ik moest 53 euro ( ) zorgtoeslag nog terugbetalen en zelfs ik kreeg een voorstel voor betaling in termijnen .
    ja, maar dan doe je 2 jaar elke maand een bedrag en dat zie ik dan ook weer niet zo zitten
    Ja doei.
      Vis een optie? maandag 14 september 2009 @ 11:29:35 #244
    70532 loveli
    N
    pi_72725030
    Niet dat het ideaal is, maar je hebt toch net die 2200 voor je motor ontvangen? Ik bedoel, het is klote van de BD, maar toch geen groot probleem?
    crap in = crap out
    pi_72725173
    nou, dat ik dat geld heb ontvangen staat er los van. als ik dat niet had ontvangen had ik het niet zo makkelijk kunnen betalen, dus ik handel nu ook gewoon alsof ik het niet had kunnen betalen. Het is hún fout, en ik wens daar niet de dupe van te worden.
    Ja doei.
    pi_72725299
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 11:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, maar dan doe je 2 jaar elke maand een bedrag en dat zie ik dan ook weer niet zo zitten
    ehm, maar dan heb je 1 termijn betaald, en dan na 8 weken is de wijziging doorgevoerd en wordt het weer kwijtgesacholden en krijg je die ene termijn weer terug, toch? dus das toch praktischer?
    Kwak
    pi_72725361
    ja, nee, maar voor dit deel zit het weer anders in elkaar dat moest wel helemaal, omdat ze die rare wijziging in mijn salaris ook op andere dingen hadden doorgevoerd, waardoor ik delen van dat bedrag weer van onze gezamelijke meuk moet gaan plukken en berekenen

ach.. ze sturen 100en brieven in 4voud met foutieve shit ben het gewoon helemaal zat zou bijna zeggen: ik betaal alles gewoon zelf wel, ik hoef niets te ontvangen maargoed.. da's ook weer zoiets..
    Ja doei.
      Vis een optie? maandag 14 september 2009 @ 11:53:00 #248
    70532 loveli
    N
    pi_72725638
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
    nou, dat ik dat geld heb ontvangen staat er los van. als ik dat niet had ontvangen had ik het niet zo makkelijk kunnen betalen, dus ik handel nu ook gewoon alsof ik het niet had kunnen betalen. Het is hún fout, en ik wens daar niet de dupe van te worden.
    Klopt dat het los van elkaar staat. Maar als je de keus hebt tussen weinig tijd eraan besteden en het snel afhandelen of je er over opwinden en brieven heen en weer te sturen, is de makkelijkste keus misschien beter voor je eigen rust. En de energie die je overhoudt kun je besteden aan dingen die echt belangrijk zijn. Bijvoorbeeld Phonetics
    crap in = crap out
    pi_72725715
    En m'n vetpercentage is ook nog met 3% gestegen. . 't Zit me wel mee vandaag.

Ik lees wel online dat menstruatie daar invloed op kan hebben, dus daar ga ik dan maar vanuit...

Maarrrrr m'n conditie was echt enorm verbeterd!
    pi_72725740
    financiele zaken schud ik niet gewoon even van me af, aangezien ik nu eindelijk weer eens, in tegenstelling tot vroeger, het goed voor elkaar heb voor een student (wat niet zegt dat ik zomaar alles kan doen, maar wel gewoon niet rood staan en dat soort meuk), en dan wens ik niet ineens een hoop dingen te moeten gaan uitzoeken (wat ook weer tijd kost) omdat zij een fout gemaakt hebben. En dat uitzoeken moeten we gaan doen, omdat er nu met die fout te weinig en straks weer heel veel wordt overgemaakt naar de gezamelijke waar ik dus ook weer mee moet gaan goochelen yay..

maargoed, ik ga nu weg en zal het er wel niet meer over hebben klotezooi, arme bomen.. 3 brieven per issue:

-hoi, je krijgt binnenkort een aanslag
    -hoi, dit is je aanslag, je krijgt binnenkort een acceptgiro
    -hoi, dit is je acceptgiro

en als je pech hebt en niet zo georganiseed bent 4: je hebt niet betaald hier, nog een acceptgiro

wordt tijd dat ze dat via de mail doen ofzo
    Ja doei.
      maandag 14 september 2009 @ 11:58:09 #251
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_72725773
    Ze kondigen nog net niet aan dat je binnenkort een brief gaat krijgen nee . Maar beste gewoon bellen, naam noteren en dingen op een rijtje zetten.
    pi_72725821
    oh, en m'n tand is er weer ingezet yay!

dus kan weer breeduit lachen nu met een ander soort lijm, maar als dit ook niet houdt, moet er een nieuwe prothese gemaakt worden en da kos ook duah.. binnenkort eens uitzoeken wat de verzekering daar aan mee zou betalen...
    Ja doei.
    pi_72726067
    Ik kreeg net weer de groeten van mijn ex (niet de meest recente, maar die van daarvoor).
    Hm. Zou zijn Ethiopische bruid soms de benen hebben genomen?
    pi_72727211
    middag

Ik heb net tzatziki gemaakt voor vanavond en hij is erg goed gelukt ik heb nu vast wat op mn brood en als ik zo door eet is er straks niks meer over.
    Vandaag geen goed eet dagje, krijg bezoek en ga gewoon lekker eten en morgen weer sporten en normaal doen

Lijstje:

O: activia, yoghurt, muesli
    T: banaan
    L: 2 boterham met 2 plakken kipfilet en tzatziki, wat lepels tzatziki, beker optimel
    T:appel
    D: ciabattabrood, tzatziki, griekse salade, kip, gebakken aardappels
    T: chocolade ijs met slagroom
    pi_72727357
    Waarom is ongezond eten nou zo veel goedkoper dan gezond? Voor een bakje bramen kan ik 5 zakken chips kopen (wat ik natuurlijk niet doe). Geen wonder dat er zoveel tokkies overweight zijn.
    pi_72727394
    En DaD, misschien had je niet goed gedronken toen het gemeten werd, dat scheelt namelijk best veel
    pi_72727409
    Lekker, tzatziki. Dat zou bij ons ook meteen op gaan. Zo'n dagje af en toe is best goed.
    Met magere Griekse yoghurt is het trouwens helemaal niet zo ongezond!

Mijn lijstje is nog een beetje onduidelijk want we moeten straks boodschappen doen, maar goed:
    O: 2x geroosterd brood met avocado
    T: glas multivitaminesap
    L: 2 sneetjes brood met Milner
    T: Activia, misschien nog een snee brood ofzo omdat we laat eten
    S: fitness
    D: iets in de trant van veel wokgroente, vegaballetjes en pasta/couscous/rijst
    volkorenpasta met tomaat, knoflook, basilicum, olijfolie, paprika, broccoli, blauwe kaas en een paar vegaballetjes (vriendje krijgt hetzelfde zonder blauwe kaas en dan moet het ook nog wat voorstellen)
    T: wijntje, gezonde hapjes (moet ik ook nog verzinnen)

[ Bericht 2% gewijzigd door Mini_rulez op 14-09-2009 15:27:59 ]
    pi_72727525
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 13:02 schreef Mini_rulez het volgende:
    Lekker, tzatziki. Dat zou bij ons ook meteen op gaan. Zo'n dagje af en toe is best goed.
    Met magere Griekse yoghurt is het trouwens helemaal niet zo ongezond!

Mijn lijstje is nog een beetje onduidelijk want we moeten straks boodschappen doen, maar goed:
    O: 2x geroosterd brood met avocado
    T: glas multivitaminesap
    L: 2 sneetjes brood met Milner
    T: Activia, misschien nog een snee brood ofzo omdat we laat eten
    S: fitness
    D: iets in de trant van veel wokgroente, vegaballetjes en pasta/couscous/rijst
    T: wijntje, gezonde hapjes (moet ik ook nog verzinnen)
    mijn weekend was ook al niet al te best qua eten, denk aan bier en chips enzo, maar ach na morgen doen we weer ons best
    En het is de dikke vette variant yoghurt btw, kon de magere niet vinden
    Jij gaat wel voor de gezonde hapjes zie ik
      Vis een optie? maandag 14 september 2009 @ 13:08:32 #259
    70532 loveli
    N
    pi_72727561
    Weer even een egopost. M'n teamleider heeft dan wel onlangs de persoon die me onnet aansprak daarop aangesproken, maar is even vergeten dit door te spelen naar P&O. Nou ja, nu zijn ze wel op de hoogte. Ik moet ook alles zelf doen.
    crap in = crap out
    pi_72727684
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 13:01 schreef shinydiscoball het volgende:
    En DaD, misschien had je niet goed gedronken toen het gemeten werd, dat scheelt namelijk best veel
    Ik had al een halve liter water op...
    pi_72727810
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 13:00 schreef shinydiscoball het volgende:
    Waarom is ongezond eten nou zo veel goedkoper dan gezond? Voor een bakje bramen kan ik 5 zakken chips kopen (wat ik natuurlijk niet doe). Geen wonder dat er zoveel tokkies overweight zijn.
    Bramen zijn duur bij de AH, maar gratis in bossen, tuinen en parken.
    pi_72728885
    Ohh man, ik heb echt enorme spierpijn in de bovenkant van mijn bil. Toen ik net op mijn hurken moest om iets op te pakken wilde ik het liefste niet meer omhoog komen. Komt van de evy's die ik heb gelopen gister gok ik, al had ik hier de vorige keren nooit last van?

En nu ga ik even een nieuwe sportbroek scoren.
      maandag 14 september 2009 @ 14:08:53 #263
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_72729074
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 13:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Datte! Heerlijk!

Lijst:
    O: magere yoghurt met een kiwi
    T: minneola
    T: tomaat
    T: peer
    L: broodje met kipfilet, kom kerriesoep
    T: sneetje met achterham en japalenopepers (in de aanbieding bij de Lidl )
    T: biertje
    D: Verse sperziebonen, gegrilde pepersteak, gegrilde groente van champignons, ui, pepers, knoflook, verse peterselie.
    pi_72729391
    Waarom ben ik altijd krakkemikkig tijdens mijn vrije dagen

Echt schiet weer niet op zo.
    pi_72729552
    zo, college 1 zit erop en zit nu in een studiemeuk ding, waar overal bordjes 'STILTE AUB' hangen en het alles behalve stil is. Heb al muziek opgezet, maar echt.. er is hier op de letterenfaculteit zo weinig mogelijkheid om in stilte even ergens aan te werken!

Zelfs in de bibliotheek hier vlakbij (niet de UB) was het gewoon niet te werken omdat de bibliothecaresse keihard zit te telefoneren

en elke keer naar de UB lopen vind ik wat te veel van het goede ok, het is niet heel ver, maar op de beta hadden we het studielandschap en daar zat iemand die ervoor zorgde dat iedereen stil was, je mocht daar ook gewoon niet praten, en voor overleg waren er andere plekken.. ga zo op de terugweg maar eens aan de balie hier vragen waarom die bordjes 'stilte AUB' er nog hangen :")
    Ja doei.
    pi_72729665
    Dat hoorde ik laatst ook van iemand. Zij zat in de bieb tijdens de introductieweek dus daar kwamen de hele tijd van die rondleidingen met eerstejaars langs waar iemand heel luidruchtig vanalles ging uitleggen, maar toen ze er iets van zei tegen het personeel zeiden die dat ze er niks van mochten zeggen want het was geen officiële regel dat het in de bieb stil moest zijn.
    pi_72729953
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 13:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ja bramen was een beetje een slecht voorbeeld, ik doelde meer op fruit/groente in het algemeen.
      Vis een optie? maandag 14 september 2009 @ 14:48:41 #268
    70532 loveli
    N
    pi_72730015
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 14:46 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ja bramen was een beetje een slecht voorbeeld, ik doelde meer op fruit/groente in het algemeen.
    De markt! Op vers zit een marge van 30%, op houdbaar maar een paar procent. En het fruit zelf kost geen drol, maar de mensen die de bramen (of wat dan ook) verpakken, vervoeren, verwerken en in de schappen zetten moeten ook betaald worden.
    crap in = crap out
    pi_72730607
    Oh men. Ik ga nu even heel hard stuiteren. Ik heb een berichtje van die vrienden met dat huis, waarin staat
    quote:
    komende woensdag het huurcontract tekenen, nichtje het huis niet wil, dus...!
    Ik heb d'r meteen een bericht gestuurd met de vraag of dat echt betekent dat we mogen komen kijken en het dan zelfs kunnen krijgen. .
    pi_72730738
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 15:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Oh men. Ik ga nu even heel hard stuiteren. Ik heb een berichtje van die vrienden met dat huis, waarin staat
    [..]

Ik heb d'r meteen een bericht gestuurd met de vraag of dat echt betekent dat we mogen komen kijken en het dan zelfs kunnen krijgen. .
    Wat leuk! Toch nog wat goed nieuws vandaag. Op wat voor termijn zouden jullie er dan in kunnen?
      maandag 14 september 2009 @ 15:20:40 #271
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_72730819
    Jaaah DaD Hoop het voor jullie!

* uniekhoorn vergeet het huiswarmfeestje niet
    pi_72731056
    Mini, per 1 november waarschijnlijk! Die vrienden kunnen zelf 1 oktober in hun nieuwe huis.

Echt, o mijn god. Ik heb al een berichtje terug, waarin staat dat ze woensdag nog even af wil wachten, met het contract tekenen, maar daarna mogen we komen kijken! .
    pi_72731116
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 15:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Mini, per 1 november waarschijnlijk! Die vrienden kunnen zelf 1 oktober in hun nieuwe huis.

Echt, o mijn god. Ik heb al een berichtje terug, waarin staat dat ze woensdag nog even af wil wachten, met het contract tekenen, maar daarna mogen we komen kijken! .
    Oh wat leuk!!!
      Vis een optie? maandag 14 september 2009 @ 15:31:55 #274
    70532 loveli
    N
    pi_72731160
    Tof!

Is er in dat huis ook genoeg ruimte voor je vriend om te schilderen? (hij schildert toch? of maakt hij andere kunst?)
    crap in = crap out
    pi_72731239
    Loveli, ja, dat is het geweldige! Er zijn 2 slaapkamers, waarvan eentje wel klein, maar waarschijnlijk groot genoeg voor hem, en er is zelfs een schuurtje!
      Vis een optie? maandag 14 september 2009 @ 15:40:21 #276
    70532 loveli
    N
    pi_72731380
    Mooi dat sommige dingen opeens op z'n plek lijken te vallen. Ik duim voor een snelle verhuizing
    crap in = crap out
    pi_72731571
    Ik ben al zo'n snob dat ik geen huis wil kopen met twee slaapkamers dat is te klein
    (Ik heb nu ook twee slaapkamers én twee wc's, dus dat is toch wel mijn mininale eis Maar vooral dat tweede toilet op de badkamer hebben veel huizen in "mijn" prijsklasse dus niet. Stom )

Eigenlijk is het toch wel huren FTW. Maar ik wil toch wel graag een tuin en echt iets van mij en naar mijn smaak enzo. Ooit
    pi_72731610
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 15:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Loveli, ja, dat is het geweldige! Er zijn 2 slaapkamers, waarvan eentje wel klein, maar waarschijnlijk groot genoeg voor hem, en er is zelfs een schuurtje!
    Schuurtje!
    Wel een K&W topic dan openen he? Ik luf die topics, vooral die met veel voor- en nafoto's
    pi_72731614
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 15:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Dat klinkt goed allemaal!
    Je moet vast nog vanalles regelen en uitzoeken dus dan is 1 november vroeg genoeg, of niet?
    pi_72731763
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 15:49 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat klinkt goed allemaal!
    Je moet vast nog vanalles regelen en uitzoeken dus dan is 1 november vroeg genoeg, of niet?
    Ja, eerder dan 1 november hoeft ook niet. We gaan in oktober ook nog naar New York, dus 1 leuk ding at a time. .

Er zijn nog een paar kleine onzekerheidjes (of hun contract goed is bv), dus ik juich nog niet té luid, maar we zitten er wel enorm dichtbij nu!
    pi_72731841
    Wat tof DaD. Gefeliciteerd!
    pi_72732037
    Wow wat spannend (maar toch voornamelijk alvast heel leuk) DaD

Ik had vanochtend onverwacht een pittig sollicitatiegesprek op school (voor een project). Ik hoor morgen of ik mee mag doen, meestal kan ik het wel wat inschatten maar heb nu echt geen idee of ik kans maak of niet. Ik was in ieder geval niet de enige die schrok van het gesprek, bij andere projecten was het meer voor de vorm.

Lijstje:

O: bakje yoghurt
    T: 2 boterhammen kipfilet
    L: 2 boterhammen 30+ kaas, appel en beker optimel
    T: Sinasappel
    T: roggebrood met pindakaas
    D: pannenkoeken (nog over van gister)
    pi_72732222
    Wow, leuk zeg DaD.

Je eerste eigen huisje.

[ Bericht 4% gewijzigd door vergeetmewelletje op 14-09-2009 16:24:47 (feli's verwijderd ivm karma :D ) ]
      maandag 14 september 2009 @ 16:11:01 #284
    148689 Muis006
    Unrustle thy jimmies, wench!
    pi_72732234
    Ik kom even binnenvallen om voor DaD te juichen!

Gefeli alvast!
    Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
    Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
    pi_72732252
    Nee nee, nog niet feliciteren! Dat is niet goed voor het karma!
    pi_72732272
    Oh ja, mijn lijstje voor vandaag:

O) 3 knäckebröd met groenteprut
    L) 2 kaiserbroodjes met gezouten boter
    T) Horentje met 2 bollen Italiaans ijs
    T) Peer
    D) Broodje falafel + komkommer/cherrytomaat salade

Beetje beroerd, maar ik ben al de hele dag aan het rond rennen en ben pas om 8 uur thuis en dan heb ik geen zin meer om te koken.
      maandag 14 september 2009 @ 16:14:34 #287
    148689 Muis006
    Unrustle thy jimmies, wench!
    pi_72732327
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 16:11 schreef Muis006 het volgende:
    Ik kom even binnenvallen om niet voor DaD te juichen!

GefeliciNOT alvast!
    Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
    Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
    pi_72732585
    felicitados DaD
    pi_72732973
    Ik ga DaD niet feliciteren, maar wel hopen dat het na woensdag wel kan!

En ik moet écht eens leren om (onbekende) mensen duidelijk te maken dat ik ze niet moet/dat ze hun mond moeten houden. Vandaag al 2x ongewild een gesprek in de trein .
      maandag 14 september 2009 @ 16:51:25 #290
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_72733450
    tvp!

het kan nog net in dit topic
    nu ff teruglezen..
    but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
    pi_72733530
    *duimt mee voor DaD voor woensdag*
    pi_72733601
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 14:48 schreef loveli het volgende:

[..]

De markt! Op vers zit een marge van 30%, op houdbaar maar een paar procent. En het fruit zelf kost geen drol, maar de mensen die de bramen (of wat dan ook) verpakken, vervoeren, verwerken en in de schappen zetten moeten ook betaald worden.
    Ik weet ook wel waarom het duurder is
    Het is gewoon een kreet uit frustratie...vooral voor studenten is het soms best moeilijk om altijd het gezondste te kiezen. En fruit blijft gewoon het lekkerste tussendoortje vind ik.
    pi_72733623
    Nog niet te hard juichen maar:

jeej DaD!
    pi_72733659
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 16:36 schreef Chicolate het volgende:
    Ik ga DaD niet feliciteren, maar wel hopen dat het na woensdag wel kan!

En ik moet écht eens leren om (onbekende) mensen duidelijk te maken dat ik ze niet moet/dat ze hun mond moeten houden. Vandaag al 2x ongewild een gesprek in de trein .
    heb je geen stengun in je handtasje dan?
    pi_72734374
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 16:59 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

heb je geen stengun in je handtasje dan?
    Nee die paste er niet meer bij in mn rugzak .
      Vis een optie? maandag 14 september 2009 @ 17:28:36 #296
    70532 loveli
    N
    pi_72734473
    Grmpf. Klussen, werken, eten snijden zonder iets te beschadigen. Probeer ik een deur open te doen, breek ik 3 nagels
    crap in = crap out
    pi_72734610
    Yay voor de tand van MoBloo! Smiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiile!

DaD Wat leuk!! Nog meer Yay!!

Vandaag moesten er twee jaarrekeningen af dus de directeur heeft 3 keer aan mijn bureau gestaan om te vragen of het al af was En ik was al bekaf, maar ben dus gebleven om het af te maken.. Had echt stomme foutjes gemaakt, gelukkig was het wel zo rechtgebreid, maar bluh, wat had ik graag al om 2 uur naar huis gegaan.. Slapen kan ik wel vergeten namelijk nu
    pi_72734958
    Ik zag vrijdag op de thuiswerkdag nog even een mail voorbijkomen waaruit blijkt dat mijn afdelinkje (ik ben coordinator tegenwoordig) vreselijk geblunderd heeft.
    Ben benieuwd of ik morgen ook een echte uitbrander krijg .

Ze hebben een té ambitieuze projectkalender, maar dit is toch echt gewoon onze fout.
      maandag 14 september 2009 @ 18:00:05 #299
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_72735381
    *duimen en wiebeltenen in de strijd voor DaD!*

Hooi! Druk weekend gehad, nu druk lesweekje, maar het gaat verder allemaal goed hier

In het kader van eerlijk ook mindere dagen vermelden, lijstje van gisteren / verjaardag van Maarten zn ouders:
    O: sneetje met chocovlokken
    L: twee sneetjes met twee gekookte eitjes
    T: stuk vanille slagroomvlaai + glas cola
    T: handje cashews en paar chocorozijnen
    D: kippensoep, twee sneetjes met oude kaas

Vandaag:
    O: twee sneetjes met kaas
    T: limo uit flesje
    L: panini met kaas, tomaat en ham
    T: aardbei-smoothie-achtig-iets
    D: kip uit de oven met sla en wat krieltjes
    S: Zumba
    T: misschien nog vanillekwark?
    "Dijenkletserextravaganza!" - V1z
    pi_72735793
    Bedankt allemaal voor de niet-felicitaties. .
      maandag 14 september 2009 @ 18:21:06 #301
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72736076
    * Viking84 duimt ook voor DaD en feliciteert vooral niet.

Men, wat een saai college was dat zeg . En een chaotisch college ook. En dat moet ons leren hoe wij onze lessen moeten organiseren. Riiiiight . Ik heb sowieso niet zo'n hoge pet op van dat Windesheim, maar ja, ik heb ze nu eenmaal nodig om mijn papiertje te halen. Morgen nog en dan zit het er weer op voor deze week . En dan dodag naar mijn stageplek, want daar moet het tenslotte allemaal gebeuren . Even snel eten, opdrachtje maken en dan vanavond lekker bankhangen.
    Niet meer actief op Fok!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')