Ik denk en weet wel zeker dat je zelfs in een slobbertrui je figuur ziet, dus dan kun je er maar beter leuk uitzienquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ola! dit draag ik vandaag, met bmi 37ik droeg vroeger ook alleen broeken met slobbertruien, of lange wijde dingen... maar sinds ik me vrouwelijker kleed vind ik mezelf ook mooier... ook al zie je best dat ik dik ben...
[ afbeelding ]
Kan toch gewoon van je vele gesport komen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:21 schreef P.F het volgende:
Ik vond vanochtend dat ik er heel dun uitzag, maar op de weegschaal woog ik ±2 kilo zwaarder, al had ik wel een vest en een dunne broekk aan.. Rare dingen die weegschalen
Zou dat zo snel gaan dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kan toch gewoon van je vele gesport komen?
Wat irritant! Maar had je niet even kunnen bellen na 2-3 weken wat nu het plan was?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:47 schreef Ewelina het volgende:
Ik haat mijn woningbouw. Ik kreeg een paar maanden terug bericht dat ik 'even' 500 euro moest bijbetalen binnen een maand, afrekening servicekosten van het vorige jaar...
Ik heb begin juli bezwaar ingediend, dat ik eerst wilde weten of die rekening klopte, en nu ontvang ik ineens een herinnering... of ik even binnen een week wil betalenMijn bezwaar is anderhalve maand geleden ontvangen, maar ik heb er nog niets van gehoord en dan nu ineens dit. Als ik niet binnen een week betaal komen er administratiekosten bij..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Volgens mij niet!![]()
Mijn man roept nu dat het origineel toch echt veel mooier is.![]()
2 kilo aan extra spieren opbouwen in drie weken? Nee. Maar het kan toch best dat je je door dat gesport heel slank voelt?quote:
Er stond bij (ik heb op 3 aug. ontvangstbevestiging gekregen) dat ze het binnen 3 weken afgehandeld hoopten te hebben. Nu kan dat wat uitlopen, dus vandaar dat ik nog niets heb gedaan (ik was beslist niet de enige die bezwaar heeft ingediend). Ik heb in mijn bezwaar ook vermeld dat ik niet zou betalen voordat ik een specificatie had gekregen van de kosten...quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat irritant! Maar had je niet even kunnen bellen na 2-3 weken wat nu het plan was?
Ohja, dat heb ik ook altijdquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
2 kilo aan extra spieren opbouwen in drie weken? Nee. Maar het kan toch best dat je je door dat gesport heel slank voelt?
oh, ik heb ook elke dag 30 graden en strakblauw, en heb in de afgelopen week talloze olifanten, giraffe's en zebra's gezien, en zelfs een leeuw en buffalo's!quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:38 schreef conleche het volgende:
Hai popjens, ik zie net dat Nynke uit Harare post, da's heel wat spannender dan Agde, maar ik heb het hier wel heerlijk. Zo'n 30 graden elke dag en strakblauw! (dit is natuurlijk niet om jullie jaloers te maken)
Zo, off to the beach!!![]()
Laptop en paspoort waren er gewoon, dus er was niet ingebroken.![]()
Het was eigenlijk in week 1: 1x sporten en in week 2 4x sportenquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
2 kilo aan extra spieren opbouwen in drie weken? Nee. Maar het kan toch best dat je je door dat gesport heel slank voelt?
Vaag.. Maar je moet het sowieso betalen? Het is geen fout of zo?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Er stond bij (ik heb op 3 aug. ontvangstbevestiging gekregen) dat ze het binnen 3 weken afgehandeld hoopten te hebben. Nu kan dat wat uitlopen, dus vandaar dat ik nog niets heb gedaan (ik was beslist niet de enige die bezwaar heeft ingediend). Ik heb in mijn bezwaar ook vermeld dat ik niet zou betalen voordat ik een specificatie had gekregen van de kosten...
Overigens heb ik het bezwaar ook 2 x in moeten dienen, want de 1e keer waren ze ze kwijt. Bellen heeft niet heel veel zin, weet ik helaas uit ervaring![]()
't Is ook een kwestie van je vormen tonen. In jeans en dikke trui zie je er sowieso al snel uit als een hobbezakquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
En Kwak, ik vind het heel leuk wat je op die foto aan hebt! Ik vind het júist leuk als vollere mensen zich goed verzorgen (leuke kleren, make up eventueel, sieraadje wat er uit springt) ipv een jeans en een slobbertrui. Naar mijn idee stralen die mensen meestal ook wat meer zelfvertrouwen uit waardoor je een stuk minder gefocust bent op de omvang, zegmaar.
Ik had gister een swirlquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohja, dat heb ik ook altijdHeb deze week drie keer gesport en voel me dan ook gelijk slanker
Ondanks de McFlurry van gister
Dat is het nou juist... dat weet ik dus niet! Ik vind de afrekening ronduit belachelijk- zo zou ik 3 x zoveel moeten betalen voor gemeenschappelijke energiekosten (voor gemeenschappelijke ruimten) in vergelijking met mijn persoonlijke verbruik (in mijn eigen woning dus) en krankzinnig hoge schoonmaakkosten. Ik denk dus dat er ergens een fout is gemaakt, zeker omdat er ook mensen in hetzelfde complex geld terug kregen. terwijl die toch hetzelfde zouden moeten betalen voor energie...quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Vaag.. Maar je moet het sowieso betalen? Het is geen fout of zo?
Zonder kleding en met ontbijt (3 koppen thee, 2 boterhammen) was ik nog maar 1.4 kilo zwaarderquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:05 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Tadada.
PF, misschien moet je dan even nogeens wegen, zonder kleren aan. Scheelt zomaar een kilo.
Haha, dat soort dingen werken nooit.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:45 schreef P.F het volgende:
Ik had mijn vriendje de opdracht gegeven om een luchtje te kopen
Noa Perle - blauwe verpakking >> Douglas >> Laat inpakken
Dus ik nog eens vragen of het gelukt was..Zegt hij.. Jaaaa dat balletje toch
En ik: is ie blauw
En hij: blauw?er zijn namelijk 6 soorten noa
Ei
Mannen
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:59 schreef P.F het volgende:
Ja normaal is hij dus wel scherpIk heb door hem mijn vrienden haarlak & fohn leren kennen
![]()
Hij begint mannelijke trekjes te krijgen(Grapje
)
quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:12 schreef P.F het volgende:
Zo nu is mijn zelfmedelijden weer over![]()
Lucht wel op het even neer te zetten..
Ik heb familieleden die er bij zweren, maar zelf geen ervaring mee. Ik hou het op een 'met pijnstillers duurt griep 7 dagen, zonder pijnstillers een week'.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:38 schreef ColdFeet het volgende:
Zo een kardemomcake bakken met zure room ipv boter. Ben zeer benieuwdVanavond lekker spaghetti carbonara eten. The real thing, met pancetta, ei en parmezaan
![]()
En zo kom ik dan toch nog aan mijn calorieen vandaag.
Weet iemand hier of arnica-gel echt werkt bij blauwe plekken enzo? Ik durf niet zo goed te gaan rennen met twee blauwe knieen, waarvan een vrij pijnlijk
Ok gelukkig dat hij op z'n plaats is. Bedankt voor de goedkeuringquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
is wel op z'n plaats idd :p.
@ ppp: kriebelt jouw vest ook zo? Ik moet er echt een longsleeve onder hebben.
Maar nu toch geen ruzie meer he? (ik heb het nog wel kunnen lezen) Soms heb je gewoon zo'n dag ... maar uhm, lukt sporten wel als je ziek bent? Of ben je al niet ziek meer?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Ok gelukkig dat hij op z'n plaats is. Bedankt voor de goedkeuring
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo gaat het al een aantal dagen/weken.. Dan denk ik oké het gaaaat. En de symptomen worden ook steends een beetje andersEn dan ga ik naar Voltt en heb ik het alleen maar ijskoud
Het roeien gaat wel goed... Alleen bij hardlopen werd ik heel erg kortademig - omdat ik dat al was.. En ik heb wat meer spierpijn en zo..
Nee niet echt ruzie meer............ Ik belde nog een keer wenste hem veel plezier toe![]()
sry PF, ik heb twee feestjesquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:43 schreef P.F het volgende:
Wie wil er vanavond mee naar een techno feestje in Amsterdam? Ik heb vrijkaartjes!
Line up:
23:00 - 00:30: Sick & Serious
00:30 - 02:00: Gideon Bouwens
00:30 - 02:00: Wouter de Moor
02:00 - 03:30: Bart Skils
03:30 - 05:00: Ille Bitch
Oh, het ging over je scriptie?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:44 schreef kwakz0r het volgende:
ja precies! alleen heb ik heel hard de radio aangedaan en meegezongen. met foute top 50 muziek!
@ sigme: t ging wel goed, maar omdat t toch echt over een jaar af moet gaat ze beter op me letten. ik moet nu elke vrijdag een stukje inleveren dat ik geschreven heb... en ik vind het vreselijk maar ze heeft gelijk, het is de enige manier... maar zie als een berg op tegen maandag, wanneer ik er echt mee moet beginnen. ben bang dat ik door de mand val en dat blijkt dat ik t helemaal niet meer kan (weet dat dat onzin is hoor)... ik ben dus lekker even met mezelf in strijd.
over alles: het lesgeven, mn ontwikkelingsplannen, mn "hoe ga je straks verder na je contract" plannen, maar ook over mn dissertatie, en die vlot nog niet zo erg... de rest gaat allemaal heel goed. dat wel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, het ging over je scriptie?
Ik denk eigenlijk dat jij wel gedijd bij discipline & regelmaat, klopt dat?
Verder twijfel ik er niet aan dat je er iets goeds van maakt, ten eerste ben je slim en kan je schrijven, en ten tweede heb je niet voor niets die hel in de USA doorstaan en tien kilo buffer gekweekt. Leer ze mores!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yay
Ja doei.
Nee ik was een beetje vaag bezigquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:17 schreef ColdFeet het volgende:
Mo, foto van het hello-kittyding
Chico, ik heb een knoepert van een blauwe, beurse plek op de zijkant van mijn knie, precies bij die gewrichtsspleet waar je je kniebanden hebt zitten, en mijn knie doet flink pijn. Is het dan echt zo raar dat ik alles wil proberen, omdat ik graag snel weer wil sporten?Of begrijp ik je reactie nou niet goed?
Vroeger grossierde ik in tubes van dat spul. Niet de gel, want die bestond toen nog niet. Sinds ik niet meer voetbal heb ik het minder hard nodig. Mijn blauwe plekken en zwellingen gingen er echt sneller door weg.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:38 schreef ColdFeet het volgende:
Weet iemand hier of arnica-gel echt werkt bij blauwe plekken enzo? Ik durf niet zo goed te gaan rennen met twee blauwe knieen, waarvan een vrij pijnlijk
Oh ik kan het wel hoor, heel goed zelfs, maar dan moet je me vreselijk irriterenquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ach, vast verkeerd gelezen dan. Ik was al verbaasd; ik vind je niet echt het sneerderige type
Vertelquote:
Hemofiliedraagster? Sorry, net een boek erover gelezen.quote:Als het spul ook maar iets lijkt te doen, koop ik een grootverpakking; I bruise like a peach
Komt 'ie weer, bij mij heeft het o.a. met voeding te maken. Eet ik dingen met te veel vitamine B, dan zie ik eruit als een dalmatier.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb weleens gegoogeld op mogelijke oorzaken van snel blauwe plekken krijgenEcht de meest enge kwalen
Medisch-onderlegd vriendinnetje van me zei dat een mogelijke verklaring is dat je teveel vitamine K binnenkrijgt, en anders wrs gewoon slappe vaten. Denk ik.
Omdat 'ie zo leuk is, Blub de Buik van Sara Kroos:quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn buikribbel is weer een beetje terug. Volgende week ff flínk voet op de rem. Het is ook *iets* rustiger en ik heb gister al allemaal salade en groentes en feta gekocht voor de lunches van volgende week, dus het zou moeten lukken!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meh. Normaal vermaak ik me prima in m'n eentje, maar vanavond even niet.. Ik voel me alleen.
.
?quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar ik ga wel vanavond gezellig met een groep vriendinnen eten.
Ja, dat was ook gezellig, maar zij zijn nu met z'n allen naar de musical van Joseph and the amazing technicolour dreamcoat.quote:
Oh, dat had ik gemist. Waarom ben je niet mee?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat was ook gezellig, maar zij zijn nu met z'n allen naar de musical van Joseph and the amazing technicolour dreamcoat.
Ik heb al een groot stuk van die cream cheese cake op.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:41 schreef sigme het volgende:
D&D, je bent een dame naar mijn hart.
Kan je geen troosttaart bakken? Of koekjes?
Of vroeg naar bed (ik ga zo, ik stort zowat in).
Dat staat aan elkaar gelijk bij mij, helaas.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:46 schreef sigme het volgende:
Ik had het over bakken, niet over eten.
ijshockey is zo leuk!quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:43 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, da's hier geloof ik ook het plan, DaD!
We hebben al wel de ijshockey-tickets binnenSuperleuk!
Ik vind het al leuk in Thialf, dus daar ga je je vast wel vermaken! Het is een lekker snelle sport, dus er valt veel te kijkenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:56 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar het lijkt me erg leuk om een wedstrijd mee te maken in Madison Square Garden!
Pff, ik moet even gaan bedenken of ik nog dingen moet regelen of kopen vantevoren, want we vliegen vrijdagochtend al
Ik ookquote:
Ik heb een menselijke vaatwasserquote:
Wij hebben maar een half uurtje nodig, deur tot vertrekhal, en vliegen tegen tienen. Makkelijk!quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eigenlijk hebben we ook alleen nog maar geregeld hoe we op het vliegveld gaan komen... de moeder van Do2 wil ons daar in alle vroegte wel naartoe brengen..
Ik vind de Indiase keuken fantastisch; je kunt zoveel smaken creeren met verschillende combinaties van een stuk of 10, max 15 specerijen! En heel veel spannende groentegerechtenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:08 schreef Bob. het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst Indiaas gekookt trouwens, en het was lekkerrrr!
En nu heb ik een shitload aan kruiden, dus nu moet ik wel vaker.
Butter paneer, waarschijnlijk afval-technisch gezien niet de beste keus, maar man wat lekker.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind de Indiase keuken fantastisch; je kunt zoveel smaken creeren met verschillende combinaties van een stuk of 10, max 15 specerijen! En heel veel spannende groentegerechtenWat heb je gemaakt?
De DaD, dat rompertje is zoet
Het klonk in alle recepten ook bijzonder smerig ja, hoe dat gaat schiften.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:26 schreef ColdFeet het volgende:
Oh brrr, ik heb eens zelf paneer gemaakt, zo onsmakelijk is dat! Je kookt melk en goeit er als het heel is citroensap bij. Hierdoor schift de melkDe wei, die achterblijft, is geel-groenig
En dan al die vlokjes wit die naar boven komen... Het ziet er zooo vies uit. De uiteindelijke kaas vond ik wel OK, vrij smakeloos (en ook heel weinig
).
Maar goed, je moet het eens gedaan hebben, zelf kaas maken
Naans zijn toch niet zo moeilijk, dacht ik?
Ik ben nog aan het wachten op 5 en Rock Band Beatles.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb een menselijke vaatwasser.
Net Rock Band gespeeld. Gimme Shelter van de Stones is zooo gaaf om te spelen. Vanmiddag ook al Du Hast van Rammstein gedaan in Guitar Hero 5
.
Drummen, that is.
Kom hier dan ook even melden dat het werkt, ik ook namelijkquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:23 schreef ColdFeet het volgende:
Met klimmen, sigmeDon't ask
Als het spul ook maar iets lijkt te doen, koop ik een grootverpakking; I bruise like a peach
al besteld?quote:Op zondag 13 september 2009 01:13 schreef P.F het volgende:
Oeh... Kijk[TK] 180L aquarium op een kast. (incl. visjes & toebehoren) vissen
Ik heb m nog niet! Hij is alleen nog besteld, krijg m morgen of dinsdag denk ik. Zal het laten weten - maar als hij vreselijk kriebelt, neem ik m niet, want wil hem juist ook kunnen dragen met alleen een shirtje/topje eronder. En ik vind 79,95 wel veel voor een kriebelend vestquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
is wel op z'n plaats idd :p.
@ ppp: kriebelt jouw vest ook zo? Ik moet er echt een longsleeve onder hebben.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:27 schreef motorbloempje het volgende:
fotospam:Dat Hello-Kitty shirt is echt schattig! En ik vind die met die zwart/witte strepen ook erg leuk, maar had die niet een maatje kleiner gemoeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yay
Ik heb ook altijd blauwe plekken, maar dat is gewoon omdat ik de onhandigheid zelve ben. Ik stoot overal tegenaan (ook tegen dingen die al jarenlang op dezelfde plek staan), en ik struikel meerdere malen per dag.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb weleens gegoogeld op mogelijke oorzaken van snel blauwe plekken krijgenEcht de meest enge kwalen
Medisch-onderlegd vriendinnetje van me zei dat een mogelijke verklaring is dat je teveel vitamine K binnenkrijgt, en anders wrs gewoon slappe vaten. Denk ik.
En ja, gewoon beginners-knulligheid. Overal tegenaan stoten, omdat ik het ontzettens eng vond nog om mijn gewicht op mijn voeten te zetten, zoiets.
Wat gaan jullie vanavond doen? Ik moet dit weekend nog de uitwerkingen van mijn eigen toetsen gaan makenMaar misschien doe ik het morgen pas
Ik ben gek op musicals - vind het zooo leukquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dat had ik gemist. Waarom ben je niet mee?
Ik had geweigerd, musical lijkt me vreselijk.
Ik ga ook naar NYC! En naar Florida! Zomer 2010.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:07 schreef Bob. het volgende:
DaD en Coldfeet gaan beide naar NY? Wat tof.![]()
En gefeliciteerd met je afwasmachine P.F! De afwasmachine is echt een van de beste uitvindingen die er is.Ik luf de mijne ook.
Bruce.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 't dochtertje van m'n broer (m'n broer is een grotere Brucefan dan ik).
.
Ik zou willen dat ik die discipline had, ik moet vandaag nog zo veel doen. Maar dan toch om 11 uur mijn bed pas uit rollen.quote:Op zondag 13 september 2009 10:55 schreef Viking84 het volgende:
Hey PPP, je kunt je posts ook editten hè?
Ik heb al wat geoefend met gebaren en nu probeer ik de printer hier geïnstalleerd te krijgen. Zo fijn, het is nog maar 11 uur en ik heb al van alles gedaan.
Eén woord: motivatiequote:Op zondag 13 september 2009 11:07 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik die discipline had, ik moet vandaag nog zo veel doen. Maar dan toch om 11 uur mijn bed pas uit rollen.
22 juli 2010 pasquote:Op zondag 13 september 2009 11:33 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Wanneer is nou de grote dag, moblo?
Kijk je er al naar uit?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:27 schreef motorbloempje het volgende:
fotospam:Die Hello Kitty trui is echt zo cute!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yay
En dat terwijl ik helemaal niet van Hello Kitty hou.
Ik was gisteravond uit, maar echt laat is het niet geworden. Ik werd misselijk en heb op de terugweg fijn overgegeven
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Oh jakkes, wat vervelend! Hoe voel je je nu?quote:Op zondag 13 september 2009 12:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die Hello Kitty trui is echt zo cute!En dat terwijl ik helemaal niet van Hello Kitty hou.
Ik was gisteravond uit, maar echt laat is het niet geworden. Ik werd misselijk en heb op de terugweg fijn overgegeven
Oh, dat duurt nog even dan. Lijkt me spannend allemaal!quote:
O we noemen elkaar altijd dierquote:Op zondag 13 september 2009 12:29 schreef Totziens het volgende:
he bah zusje ga je naar ajax?
Dat dier P.F.?![]()
Ik heb een dagje leren voor de boeg![]()
lijstje:
O: sinasappel en bak yoghurt
L: 2 boterhammen kipfilet
T: appel
D: pannenkoeken
T: bakje kwarkpudding
quote:Op zondag 13 september 2009 12:35 schreef ColdFeet het volgende:
D: gevulde paprika's (vego, met risottorijst, rozijnen, pijnboompitten en veel verse kruiden) en een zelfgemaakte eclair toe, als ze lukken. Gevuld met mokkaroom, afgetopt met een laagje witte chocolade.
T: wijn
Egopostdiarree: Mensen van wie ik het niet hoef te horen zeggen precies de goede aardige dingen tegen me, terwijl de mensen van wie ik het wil horen niet verder komen dan iets oppervlakkigs. En ik moet beslissen of ik een cursus wil gaan doen die me wel een beetje maar niet helemaal ligt. En die net niet handig is qua tijdstippen, waardoor ik andere dingen moet laten gaan. Maar het is wel weer een kans om te netwerken en andere mensen te leren kennen. Want sinds ik ben verhuisd ben ik alleen maar vrienden aan het afstoten en ik heb nog geen nieuwe gemaakt. En ik moet orde in de chaos scheppen, zowel huis opruimen als m'n tijdsbesteding normaal krijgen. En ik zit onder de puistjes, mede dankzij onderstaande.quote:
Dank je voor de waarschuwing, maar te laat, daar heb ik gisteren een halve doos van weggewerktquote:Op zondag 13 september 2009 12:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ahw, wat vervelend!
Stay awaaaay from the Guylian
Donderdag ga ik badmintonnen.quote:Op zondag 13 september 2009 12:44 schreef Goodbye het volgende:
Ben je al aan het sporten, ook? Dat kon toch weer vanaf de start van het schooljaar?
Beetje.... A la het Het meest vrijgezelle ding wat je (ooit) hebt gedaan. topicquote:Op zondag 13 september 2009 12:53 schreef Viking84 het volgende:
Mark: "Ik ga even uit mijn lul brullen"!!!
Je hebt toch ook rugspierenquote:Op zondag 13 september 2009 13:33 schreef P.F het volgende:
HuhMijn rug lijkt gespierder/flexibeler/dunner
Ik wist niet dat ruggen die mogelijkheid hadden? Een rug is toch gewoon een rug?
Ik heb geen idee? Ik voelde het wel in m'n rug de 3e x roeien deze week! Nog even en ik kan achteruit op m'n handen en voeten staanquote:Op zondag 13 september 2009 13:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je hebt toch ook rugspieren. En ook op je rug kan je een laagje vet hebben. Zou het door het roeien komen dat het nu gespierder/flexibeler/dunner is?
Brak (slecht geslapen) maar iig niet meer misselijk. Ik snap ook niet waar die misselijkheid vandaan kwam, ik had 2 drankjes op (verspreid over 4 uur). Ik denk dat het wat te maken heeft met die wietlucht waarin we zaten, of met het subway broodje wat we daarna aten. Echt heel naar, ik heb het ook nog nooit eerder gehad.quote:Op zondag 13 september 2009 12:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh jakkes, wat vervelend! Hoe voel je je nu?
Ik heb ergens wel een recept, maar 't is an sich gewoon zandkoekjesdeeg. Je deelt het deeg in twee porties, door de ene helft doe je wat vanillesuiker of -extract, bij het andere bolletje doe je gesmolten chocolade of cacao.quote:Op zondag 13 september 2009 16:38 schreef Daph_ het volgende:
Ja en ik snap het niet, want ik heb ze a. dikker gemaakt dan de vorige keer en b. gewoon dezelfde hoeveelheden aangehouden als de vorige keer![]()
Streepjeskoekjes? Oooooh heb je daar een recept van?Ik heb helemaal zin om te kokkerellen nu
(hele huis ruikt ook naar koekjes ^^ )
Hmm maar door het zandkoekjesdeeg dat ik gemaakt heb zit al vanillesuiker (1 zakje) in, kan ik daar "gewoon" meer bij doen?quote:Op zondag 13 september 2009 16:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb ergens wel een recept, maar 't is an sich gewoon zandkoekjesdeeg. Je deelt het deeg in twee porties, door de ene helft doe je wat vanillesuiker of -extract, bij het andere bolletje doe je gesmolten chocolade of cacao.
Dan maak je bijv. plakken van het deeg, die je op elkaar legt, doorsnijdt en stapelt. Of je rolt een worst van het ene deeg, rolt er een plak van het andere deeg omheen en dan weer het andere deeg, enz.
Ziet er superleuk uit! En is wel wat werk, maar allez, 't is zondagmiddag
quote:Op zondag 13 september 2009 17:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeh, hindernis 1 van ons misschien-nieuwe-huisje is genomen.
quote:Op zondag 13 september 2009 17:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]ga je samenwonen?
. En wat is hindernis 1?
Ze hebben het huis genomen, dus.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuk, Mo!
Zo, iedereen is naar de musical van Joseph en ik blijf ganz alleine achter. Wel met iets heel spannends waar ik het helemaal niet over moet hebben omdat 't toch niet doorgaat, maar één van de meiden die hier niet waren gaat morgen bij een ander huisje kijken met d'r vriend. Als zij dat nemen, komt hun huidige huisje vrij. Als een nichtje van haar vriend dat afwijst, mogen wij komen kijken.. Maar 't is allemaal te mooi om waar te zijn, zo, dus laat ik maar niet te hoge verwachtingen hebben...
.
Nou tof toch! En niet zo pessimistisch met je 'het gaat toch niet door'. Wie weet!quote:Op zondag 13 september 2009 17:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben het huis genomen, dus..
Dat is niet pessimistisch, dat ik om te verhoeden dat ik te enthousiast word en straks enorm teleurgesteld raak.quote:Op zondag 13 september 2009 17:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou tof toch! En niet zo pessimistisch met je 'het gaat toch niet door'. Wie weet!.
Hahaha, herkenbaar hoorquote:Op zondag 13 september 2009 17:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is niet pessimistisch, dat ik om te verhoeden dat ik te enthousiast word en straks enorm teleurgesteld raak..
Al zal ik dat sowieso wel zijn, want in gedachten heb ik het al helemaal ingericht.. Een woonkamer, 2 slaapkamers, een tuintje, een schuurtje, een keuken waarin alle kastjes van mij zijn...
.
Precies aan de andere kant van het centrum, aan het einde van de Aweg. Gelukkig stelt het centrum van Groningen weinig voor.quote:Op zondag 13 september 2009 17:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, herkenbaar hoor.
Die ene kamer in Amersfoort die ik zo graag wilde hebben had ik in m'n hoofd ook al helemaal ingericht. Heb echt flink zitten janken toen ik 'm niet kreeg.
Is het vlakbij waar je nu woont btw?
Ik zou het dan pas later door het deeg doenquote:Op zondag 13 september 2009 17:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hmm maar door het zandkoekjesdeeg dat ik gemaakt heb zit al vanillesuiker (1 zakje) in, kan ik daar "gewoon" meer bij doen?Het klinkt inderdaad wel superleuk
* schrijft op *
Jaquote:Op zondag 13 september 2009 18:19 schreef ColdFeet het volgende:
Omdat jij te lam bent om naar het midden des lands af te reizen, uniekje?
Komt door zijn kinderen, anders kwam dit helemaal het huis niet inquote:
Met risotto. Hoei!quote:Op zondag 13 september 2009 18:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
't Zou wel geweldig zijn om op m'n fiets naar een Slankmeet te kunnen..
Weet je wat, als dit huisje doorgaat, geef ik een housewarming voor jullie!.
Haha, inderdaad.quote:Op maandag 14 september 2009 08:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, veel gemakkelijker kan bijlezen niet worden.
Moet je nou een maand wachten?quote:Op maandag 14 september 2009 08:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weten jullie nog die arts die vandaag terug zou zijn?
Die heeft net een sterfgeval in de familie gehad en het is niet bekend wanneer 'ie weer aan het werk gaat..
Ze zei dat ik morgen nog maar een keertje moest bellen. Ik heb zelf eigenlijk al zo'n beetje besloten om het dan maar door iemand anders te laten doen, want ik heb geen idee wanneer ik weer ongesteld word. Als dat weer 2 maanden duurt...quote:
ja, maar dan doe je 2 jaar elke maand een bedragquote:Op maandag 14 september 2009 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meestal biedt de Belastingdienst wel aan om in delen terug te betalen hoor. Ik moest 53 euro () zorgtoeslag nog terugbetalen en zelfs ik kreeg een voorstel voor betaling in termijnen
.
ehm, maar dan heb je 1 termijn betaald, en dan na 8 weken is de wijziging doorgevoerd en wordt het weer kwijtgesacholden en krijg je die ene termijn weer terug, toch? dus das toch praktischer?quote:Op maandag 14 september 2009 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar dan doe je 2 jaar elke maand een bedragen dat zie ik dan ook weer niet zo zitten
Klopt dat het los van elkaar staat. Maar als je de keus hebt tussen weinig tijd eraan besteden en het snel afhandelen of je er over opwinden en brieven heen en weer te sturen, is de makkelijkste keus misschien beter voor je eigen rust. En de energie die je overhoudt kun je besteden aan dingen die echt belangrijk zijn. Bijvoorbeeld Phoneticsquote:Op maandag 14 september 2009 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
nou, dat ik dat geld heb ontvangen staat er los van. als ik dat niet had ontvangen had ik het niet zo makkelijk kunnen betalen, dus ik handel nu ook gewoon alsof ik het niet had kunnen betalen. Het is hún fout, en ik wens daar niet de dupe van te worden.
mijn weekend was ook al niet al te best qua eten, denk aan bier en chips enzo, maar ach na morgen doen we weer ons bestquote:Op maandag 14 september 2009 13:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Lekker, tzatziki.Dat zou bij ons ook meteen op gaan. Zo'n dagje af en toe is best goed.
Met magere Griekse yoghurt is het trouwens helemaal niet zo ongezond!
Mijn lijstje is nog een beetje onduidelijk want we moeten straks boodschappen doen, maar goed:
O: 2x geroosterd brood met avocado
T: glas multivitaminesap
L: 2 sneetjes brood met Milner
T: Activia, misschien nog een snee brood ofzo omdat we laat eten
S: fitness
D: iets in de trant van veel wokgroente, vegaballetjes en pasta/couscous/rijst
T: wijntje, gezonde hapjes (moet ik ook nog verzinnen)
Ik had al een halve liter water op...quote:Op maandag 14 september 2009 13:01 schreef shinydiscoball het volgende:
En DaD, misschien had je niet goed gedronken toen het gemeten werd, dat scheelt namelijk best veel
Bramen zijn duur bij de AH, maar gratis in bossen, tuinen en parken.quote:Op maandag 14 september 2009 13:00 schreef shinydiscoball het volgende:
Waarom is ongezond eten nou zo veel goedkoper dan gezond? Voor een bakje bramen kan ik 5 zakken chips kopen (wat ik natuurlijk niet doe). Geen wonder dat er zoveel tokkies overweight zijn.
Datte! Heerlijk!quote:Op maandag 14 september 2009 13:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Bramen zijn duur bij de AH, maar gratis in bossen, tuinen en parken.
Ja bramen was een beetje een slecht voorbeeld, ik doelde meer op fruit/groente in het algemeen.quote:Op maandag 14 september 2009 13:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Bramen zijn duur bij de AH, maar gratis in bossen, tuinen en parken.
De markt! Op vers zit een marge van 30%, op houdbaar maar een paar procent. En het fruit zelf kost geen drol, maar de mensen die de bramen (of wat dan ook) verpakken, vervoeren, verwerken en in de schappen zetten moeten ook betaald worden.quote:Op maandag 14 september 2009 14:46 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja bramen was een beetje een slecht voorbeeld, ik doelde meer op fruit/groente in het algemeen.
Ik heb d'r meteen een bericht gestuurd met de vraag of dat echt betekent dat we mogen komen kijken en het dan zelfs kunnen krijgen.quote:komende woensdag het huurcontract tekenen, nichtje het huis niet wil, dus...!
Wat leuk! Toch nog wat goed nieuws vandaag.quote:Op maandag 14 september 2009 15:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh men. Ik ga nu even heel hard stuiteren. Ik heb een berichtje van die vrienden met dat huis, waarin staat
[..]
Ik heb d'r meteen een bericht gestuurd met de vraag of dat echt betekent dat we mogen komen kijken en het dan zelfs kunnen krijgen..
Oh wat leuk!!!quote:Op maandag 14 september 2009 15:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mini, per 1 november waarschijnlijk! Die vrienden kunnen zelf 1 oktober in hun nieuwe huis.
Echt, o mijn god. Ik heb al een berichtje terug, waarin staat dat ze woensdag nog even af wil wachten, met het contract tekenen, maar daarna mogen we komen kijken!.
Schuurtje!quote:Op maandag 14 september 2009 15:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Loveli, ja, dat is het geweldige! Er zijn 2 slaapkamers, waarvan eentje wel klein, maar waarschijnlijk groot genoeg voor hem, en er is zelfs een schuurtje!
Dat klinkt goed allemaal!quote:Op maandag 14 september 2009 15:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Loveli, ja, dat is het geweldige! Er zijn 2 slaapkamers, waarvan eentje wel klein, maar waarschijnlijk groot genoeg voor hem, en er is zelfs een schuurtje!
Ja, eerder dan 1 november hoeft ook niet. We gaan in oktober ook nog naar New York, dus 1 leuk ding at a time.quote:Op maandag 14 september 2009 15:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat klinkt goed allemaal!
Je moet vast nog vanalles regelen en uitzoeken dus dan is 1 november vroeg genoeg, of niet?
Karmaquote:Op maandag 14 september 2009 16:11 schreef Muis006 het volgende:
Ik kom even binnenvallen om niet voor DaD te juichen!
GefeliciNOT alvast!
Ik weet ook wel waarom het duurder isquote:Op maandag 14 september 2009 14:48 schreef loveli het volgende:
[..]
De markt! Op vers zit een marge van 30%, op houdbaar maar een paar procent. En het fruit zelf kost geen drol, maar de mensen die de bramen (of wat dan ook) verpakken, vervoeren, verwerken en in de schappen zetten moeten ook betaald worden.
heb je geen stengun in je handtasje dan?quote:Op maandag 14 september 2009 16:36 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga DaD niet feliciteren, maar wel hopen dat het na woensdag wel kan!![]()
En ik moet écht eens leren om (onbekende) mensen duidelijk te maken dat ik ze niet moet/dat ze hun mond moeten houden. Vandaag al 2x ongewild een gesprek in de trein.
Nee die paste er niet meer bij in mn rugzakquote:Op maandag 14 september 2009 16:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
heb je geen stengun in je handtasje dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |